Премини към съдържание

Капачка на маслото


МИХТИ

Препоръчано мнение

Колеги здравейте!

От няколко дена имам 2,5 6а13 и се боря със стари проблеми по него .

Имам проблем с капачката на маслото върху капака на клапаните . Проблема е ,че я смених защото от нея течеше масло при работа . И проблема за съжаление си е пак на дневен ред, втората капачка е нова и пак не става нищо. Кривих даже ушити за да затегне повече и нищо пак1 Дали някой може да помогне с идея за решаване на проблема? :icon_censored:

 

Другия проблем е при централното .Там съм с фабрично дистанционно . Изчетох доста по темата :icon_thumbup: . Но аз имам следния проблем който забелязах.

Проблема е ,че когато отвора вратата на водача не свети лампата та вратата . Светят плафоните в средата но светят под контрола на системата за отключване. Когато замерих кабелите на прекъсвача при водача се изненадах ,че няма ток! :icon_doh: Също така плафоните светят при отворена шоф. врата само след отключвана. при отваряне след време не светва нищо в купето :icon_hmm: . Когато обаче се отвори някоя от вратите светва и на отворената шоф. врата лампа на вратата. :confused1:

Не знам какво става ! Нямам представа защо когато само вратата на водача се отвори нищо не свети в купето. :argue: Това възможно ли е поради контрола на модула за отк. и закл.? :icon_hammering:

Или масата на тази врата да е избягала. :icon_drive: При някого с такава система има ли такъв проблем? :icon_n_ermm:

Поздрави . :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха, това ли са проблемите по новозакупената кола? Ти си на черпелък тогава. Първо честито за новия стар галант V6!

 

Направи си уплътнител под капачката от вътрешна гума на камион или трактор. Трябва да съобразиш дебелината и да добавиш едни 1,5-2 мм допълнително. Не знам колко е дебела, но и аз е добре да си направя една че покапва.

 

Проблемът със светеното при шофьорската врата според мен е само в прекъсвача (ключето). Отвий от задна дясна врата и го сложи на мястото на шофьорската да видим дали има промяна. Според мен ще се оправи всичко (без отварянето от дясна з. врата).

До размяната на ключетата внимавай да не се самозаключи колата и ключовете да останат вътре. Когато я отключиш с ориг. централно тя се самозаключва след не много време (около 1 мин). Ако си пъхнал ключа и си дал на ACC или на контакт мисля че няма да се самозаключи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, относно капачката за маслото и аз закупих моя Галант с протекла такава. Отидох до Ратола и срещу 5лв взех нова и засега повече от година нямам никакви проблеми с нея. Незнам твоята капачка от къде си я взел, но може би и да е до късмет, знам ли с тези части без гарантириран произход.

Редактирано от GalantDream
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е цената на уплътнението. Да не ни чете някой мераклия и да каже тия коли се поддържат без пари. Освен това повечето V-образни двигатели и то V6 са с протекли гарнитури на капаците на "тиквите". Един познат продаваше V6 (немско) и като идваха за огледа две коли хора и видяха стеклото се масло от тези гарнитури, заключиха - пълен боклук, тече масло - не става. Той си ги смени и 5-та година го не спира - само масло, филтри и гуми ... и акумулатор, хехе.

 

Така, под нова капачка в първия пост разбирам ново уплътнение. Щом не става с ново, трябва да си направи. Не е сложно и може да експериментира с дебелини. Вероятно по някое време пак ще почне да пропуска заради липсата на маслоустойчивост. Може да си изреже две и резервната да чака на един пирон някъде в гаража.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха, това ли са проблемите по новозакупената кола? Ти си на черпелък тогава. Първо честито за новия стар галант V6!

 

Направи си уплътнител под капачката от вътрешна гума на камион или трактор. Трябва да съобразиш дебелината и да добавиш едни 1,5-2 мм допълнително. Не знам колко е дебела, но и аз е добре да си направя една че покапва.

 

Проблемът със светеното при шофьорската врата според мен е само в прекъсвача (ключето). Отвий от задна дясна врата и го сложи на мястото на шофьорската да видим дали има промяна. Според мен ще се оправи всичко (без отварянето от дясна з. врата).

До размяната на ключетата внимавай да не се самозаключи колата и ключовете да останат вътре. Когато я отключиш с ориг. централно тя се самозаключва след не много време (около 1 мин). Ако си пъхнал ключа и си дал на ACC или на контакт мисля че няма да се самозаключи.

О не са само това ! Ся се почва - вежди ,преден капак , решетка , датчик за задна , криви носачи и не броя изгорелите лампи по таблото ,светенето на срс системата , смяна горна и долна помпа . Консумативите са ясни !Датчика колега явно си работи защото при забравени фарове зума работи! :icon_hmm: Но не повярвах на очите си при смяната на филтъра за купето, толкова черно и толкова боклук не бях виждал .По моя сметка не е сменян поне няколко години . Парчета косми ,кал имаше в него ,пера и още много зоология. Смених антифриза и беше страшно ,цвят - какао- черно . А да не говоря ,че задължително трябва да мине яка мивка на салона , защото шофчето преди мен е смукал яко в колата ама пури!!!!! :icon_censored:

Е тя и цената беше добра ! :icon_rock:

и квото и да говоря са до болка познати проблеми. Но все пак говорим за :wub: :first: :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скоростите му добре ли са и съединителя?

Има бая каране в галантите. Откакто видях едно бордо на снимки на 400+ хиляди километра в какво състояние беше, тотално си промених представите. То зависи как е ползван и поддържан един автомобил. Поне при моя е подавана газ и не е сменявано кой знае какво. Пробегът предполагам е тъдява - 400 000 някъде. Ама няма проблем :-)

Стягай лека-полека и не го жерави много че погорва завидно добре. Слагам се в състезание по моментен разход редом до 4.2 V8 на ауди. Ще го бия на разход, а то мен - на другите работи.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха това с разхода е голяма работа особено като се кача от лансера - дизел на тоз змей! :icon_doh:

Да ти кажа е малко шок за горивото - яденето , аз съм тръгнал все на малки двг . Този ми е първия голям

Каризма 1,8 град 8 и малко на дълъг 7,5 до 130 - бензин

Галант 2,0 град 9,5 на дълъг 8,5 - 9 до 140 - бензин

Лансер 2,0 чист дизел град 5,5 дълъг 5 до 120 - дизел

Галант 2,5 не знам още ама ще се радвам ако съм 10 в града - бензин

 

Сега най - първо трябва да сменя ангренажа, масло двг. и скоростно масло. След подмяната на помпа -горна и долна с рем. комплект всичко е ок. Да чукна на дърво работи добре двигателя има много добър звук и е тих. Ангренажа ме плаши ,че е понапукан като го погледнеш на светлината под ъгъл. Маслото на двг е добро на пипане и тест вискозност - ореола е добър . Но трябва се сменят! Съединителя го пробвах по все начини които знам и не мърда . А аз не съм от тези където карат като камикадзе. По скоро може ме запишеш за парад :icon_thumbup:

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, относно капачката за маслото и аз закупих моя Галант с протекла такава. Отидох до Ратола и срещу 5лв взех нова и засега повече от година нямам никакви проблеми с нея. Незнам твоята капачка от къде си я взел, но може би и да е до късмет, знам ли с тези части без гарантириран произход.

 

Да извинявам се имах предвид, за 5лв. ново уплътнение за капачката взех, което върши чудесна работа поне засега :) Даже първоначално имах идея да го сменям като консуматив при всяка смяна на маслото ако не държи достатъчно дълго време. Но засега минах две смени на масло и все още не е протекло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха това с разхода е голяма работа особено като се кача от лансера - дизел на тоз змей! :icon_doh:

Да ти кажа е малко шок за горивото - яденето , аз съм тръгнал все на малки двг . Този ми е първия голям

Каризма 1,8 град 8 и малко на дълъг 7,5 до 130 - бензин

Галант 2,0 град 9,5 на дълъг 8,5 - 9 до 140 - бензин

Лансер 2,0 чист дизел град 5,5 дълъг 5 до 120 - дизел

Галант 2,5 не знам още ама ще се радвам ако съм 10 в града - бензин

 

Сега най - първо трябва да сменя ангренажа, масло двг. и скоростно масло. След подмяната на помпа -горна и долна с рем. комплект всичко е ок. Да чукна на дърво работи добре двигателя има много добър звук и е тих. Ангренажа ме плаши ,че е понапукан като го погледнеш на светлината под ъгъл. Маслото на двг е добро на пипане и тест вискозност - ореола е добър . Но трябва се сменят! Съединителя го пробвах по все начини които знам и не мърда . А аз не съм от тези където карат като камикадзе. По скоро може ме запишеш за парад :icon_thumbup:

 

 

Смятай спокойно 13 градски разход.

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смятай спокойно 13 градски разход.

Олаби малко десния крак и ги смятай направо 15. По кръгло и по лесно за смятане :icon_thumbup:. Честито и с здраве да я ползваш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Жоро Топалигов ми подари за тест 2 уплътнения за капачката, вече към 5000км е супер, за разлика от първия му продукт, който беше по - тънък и протече бързо. Тоз модел уплътнение, според скромното ми мнение ВАЖИ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най - интересното е ,че съм с нова капачка и пак тече тоз змей ! :icon_censored: Вярно капачката е рали арт халумин бате ама е нова с гума на нея .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за другите Галанти ама ако има нещо на което много се кефя на моя е разхода... последното зареждане на газпром 23.9...нещо си почти 24литра газ (да доуточня, на изцедена преди това газ до край), в момента съм на почти 240км, на една точка и всеки момент ще свърши обаче карам още на газ, и все пак паля и карам на бензин отначало, но тия дни превключваше доста бързо, та разхода е не повече от 11 , 11 и малко.. на това зареждане и то каране само в София. Не съм карал през центъра, също така може би повече от 100 не съм вдигнал, но и съм далече от стил бабичка примерно.. Газовата не е обслужвана от доста км и въздушния филтър (спортен) не е мит 2ра смяна вече (около 20 000, тия дни ще му дойде времето) и те така.. Това с плафоните.. на шофьорската врата и аз имам някакъв проблем ама свикнах, зумера бачка, на таблото свети, обаче плафона светва когато си иска.. странна работа ама. За разхода ако някой не вярва, сипва газ и караме докато свърши :)

Редактирано от painkiller
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най - интересното е ,че съм с нова капачка и пак тече тоз змей !

Да няма някаква картерна вентилация, която да е запушена - заради което да издува налягане в маслото? Колкото и малко да е, винаги ще минават газове покрай сегментите - трябва да има на къде да отива налягането. Капачката за маслото и уплътнението й нормално не са подложени на високо налягане и не са правени да издържат на такова - винаги са омазани с масло и повишено налягане в системата ще принуди маслото да излиза от там.

 

За осветлението - може би проблемът не е в централното заключване, ами до всяка врата има едно бутонче, което се натиска от затворената врата и дава сигнал когато е отворена. Ако обаче няма връзка до него, не знам къде може да е прекъснала. Трябва да се търси по кабелите.

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най - интересното е ,че съм с нова капачка и пак тече тоз змей ! :icon_censored: Вярно капачката е рали арт халумин бате ама е нова с гума на нея .

А пише ли на нея, че е детайл № 710 ? .:D

Да не е някоя супер универсална, дето ляга навсякъде другаде но не и там където трябва, сравни ли я със старата ? ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за другите Галанти ама ако има нещо на което много се кефя на моя е разхода...

:worthy: :worthy: :worthy:

Моят няколко пъти е отчитал ~10/100 градско, но лятото, на бензин и не повече от 4 пъти. Да те питам на колко пъти измина 100 км?

Паля и отивам да отворя вратите, изкарвам, прикарвам пред нас и се връщам да затворя. Върви 300 метра на втора без газ до кварталния магазин, оставям колата отвън да си работи и пазарувам за 1 минута и от там на работа. Докато стрелката се изрепчи до средата аз съм стигнал.

По краткия маршрут разходът минимум (абсолютен минимум) е 14-15 литра за 100 км. - къси отсечки от по 300-400 м. със стопове и легнали полицаи. А ако мина по обиколен и по-дълъг с около километър маршрут да се повозя и размърдам питата на катализатора, е 12,5-13,0 л/100 км. 4-та мога да я включа само на обиколния и то щото е леко надолу, има преход към 500 м направо и като стигне 50 км/ч го изключвам от скорост до центъра и оттам е нагоре. Налазя ли здраво газта както най-често ми се кара, от ауспуха излизат петолевки. По краткия път до трета, в началото без да докосвам газта (щото той си подава сам докато е студен) и с максимална 40 км/ч без да се усеща ускорение в купето.

Само не знам за какво ми е този автомобил след като не ходя никъде и го карам заради самия него - да се раздвижи и да не се скапе нещо от престой. Просто не ми се налага да пътувам :( , а ~800 лева годишно трябва да ги дам без да съм мръднал и метър от вкъщи - данък, гражданска, масло, филтър, винетка, преглед кола, преглед пожарогасител...

Не знам дали си внушавам, но когато в резервоара има над 20 л бензин сякаш разходът е по-нисък. Също така много хора си мислят, че градското задължително вдига разхода, но това не винаги е така. Например по отсечки с 50-60 км/ч на 4-та моментният би бил по-нисък отколкото движение със 100-110 на 5-та. Наличието на сгради, спирки на градския транспорт и хиляди живеещи наоколо хора не значи непременно висок разход.

 

Смени ли бутоните за пробата? Има ли промяна?

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Андрияне,а как ти звучи след 50 километра градско каране да до заредиш 9 литра газ,като до 40 градуса,се кара на бензин. Ако я карам много из града,демек е винаги топла,става поносим,около 13-14/100. Но определено има значение,къде зареждаш,защото като не ти до заредят бутилката и започва едно чесане по вратЪ.

Иначе за капачката и трябва само ново уплътнение и всичко заспива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

'МИХТИ'

Колеги здравейте!

От няколко дена имам 2,5 6а13 и се боря със стари проблеми по него .

Имам проблем с капачката на маслото върху капака на клапаните . Проблема е ,че я смених защото от нея течеше масло при работа . И проблема за съжаление си е пак на дневен ред, втората капачка е нова и пак не става нищо. Кривих даже ушити за да затегне повече и нищо пак1 Дали някой може да помогне с идея за решаване на проблема? :icon_censored:

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_bye.gifВместо идея,да ти подаря едно уплътнение и да се свършваhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif.Уплътнението,което мога да ти подаря е за 2ТД,удебелено с 1мм,мека еластична маслоустойчива гума. По-добра идея нямам.Със здраве да си караш http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif!

Редактирано от Топалигов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

'Andy Van Der Drift'

Ха-ха, това ли са проблемите по новозакупената кола? Ти си на черпелък тогава. Първо честито за новия стар галант V6!

 

Направи си уплътнител под капачката от вътрешна гума на камион или трактор. Трябва да съобразиш дебелината и да добавиш едни 1,5-2 мм допълнително. Не знам колко е дебела, но и аз е добре да си направя една че покапва

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_bye.gifНе искам да се бъркам,но предлагам приятелски съвет-преди да сложиш така описания уплътнител на капачката,сложи го за три дни в масло и пак ще си споделямеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif.Първо ще се надуе,после се сцепва,накрая се разлага.Е ,не веднага.По-добре,така и така предлагам подаръци....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Каквото и да решиш,желая успех!

Редактирано от Топалигов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Нещо не ми се получава цитирането........ Редактирано от Топалигов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Нещо не ми се получава цитирането........

Какъв е проблемът с цитирането? Натискаш Цитирай точно под мнението което ще цитираш, след това Нов отговор и цитатът се явява горе, а ти пишеш под него.

Мерси за съвета. По принцип някои двигатели имат нещо като капак под капачката на маслото, целта на който е да "подпира" плацикането на маслото и то да не идва към капачката със сила, а само пръски/капчици с индиректна посока и убита скорост. При нас явно няма такива предпазни ламаринки/капачета.

Може да ти предложа тефлонова шайба и върху нея новата гумичка (с която си сега). Направи две шайбички от тефлон - едната 1 мм, втората 2 мм и пробвай.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха ха ще се вслушам в съвета! за подаръците де. А с колата не съм я пипал тия дни изобщо ,че с друго се занимавах. Днес 21 ТЪРЖЕСТВЕНО обещавам ,че ще я разбутам ! до тук съм минал 190 км и по леки наблюдения още не точни май си лапа 11 12л . Това което ми прави фпечетление е при студен двигател роботи на 2х оборота. при другите машини които имам е макс 1500/1700 оборота. При вас така ли е колеги? А тази врата на водача трябва да я разглобя. Много е шашава таз работа с бутона . Той работи .Но при замерване с уреда не стига ток до него. А като се отвори друга врата светва лампата на вратата (червено-бялата). Капачката е същата от страната към двигателя ,борда, пружината- скобата ,гумата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пък ако без да искаш или се наложи да го изрежеш на първа с мръсна газ като току що си го запалил, после десетки секунди държи 1500 оборота на трета без газ. Значи на празен ход ще удари 2000 и ако е студено, може и да ги подмине ... за кратко. После си ги сваля на 1550-1600.

Абе карам аз по алеята тръгвайки си от работа и понеже един приятел ми се оплака точно преди това как са го оперирали за каране без колан, викам я да си го сложа още сега и се напънах да го изтегля. Да, ама той в последно време се запъва и трудно се дърпа и взех че дадох за момент пълна газ (да си помогна с десния крак :icon_doh: ) и това като рече аз ще вървя ... и сега им болки във вратЪ :icon_doh: За в миг се стъмни, а реакциите ми останаха някъде назад.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...