Премини към съдържание

В света на V6


Dilan Valentinoff

Препоръчано мнение

Гумите са 195/60/15" (зимни) джантите са стандартните лети от този тип

Мисля че моя дъртанян не е от най-читавите галанти тук в предвид годинките му и километрите на които е, но поне е добра база за сравнение :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Щеше да е хубаво с програма с GPS да се замерят тези времена и да ги замерят няколко човека с една и съща програма. Все трябва да има написана такава. Чиста работа е кола до кола.

Одеве се сетих за забравен проблем при мен. Лятото на климатик в жегата със 110-130 ми се случи в два различни дни колата да не реагира на подаване на газ и сякаш чух тропане (т.нар. чукане на аванса). Първо помислих че е някой лагер, вероятно биелен и си казах "до тука бЕх". Вече по моята улица натиснах докрай и да става каквото ще. Не се счупи, но и не вървеше, ама въобще, изобщо, даже хич. Горивото си го взе де.

Няма смисъл според мен - правя си скоростна отсечка в града и гледам в реално време как стрелката "спада". Два тегела от по 200-300 метра и тя паднала с 2 мм и повече не се вдига. В един момент се оказва че средният разход чисто градско е 17-18 и дори повече според броя и дължината на "отсечките", като това му е даването на газ за засичането. Ако си карам икономично, както някои се шегуват с мен до 2000 об и по 30 км на месец, разходът му варира между 11 и 14. Направо с газ в пода от ауспуха излизат петолевки. Затова и не виждам смисъл да го настъпвам. Предпочитам с 20-30 лева да се возя една седмица вместо да изфучат за 15 минути.

Пламен беше видял 2-3 работи нередни и трябва да се занеса при него някой ден.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес, докато се прибирах, специално обърнах внимание на поведението при 100 на 5-та (около 2500 оборота) - ами ако не е на баир си поема и може да се изпревари - не е "ракета", но не е и "умреляк" в никакъв случай.

 

OP, търси проблема - започни с диагностика + почистване и настройка на дросел/тпс. Филтрите (въздушен и горивен) са сменени предполагам ... ?

 

Не е зле да покараш и някоя друга бройка, за която се знае че е в Ок състояние де, преди да почнеш да харчиш пари.

 

Успех.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето коректен линк

(че горния линк се опитва да редактира видеото)

~8сек (от 8 до 16сек на клипа) за теста 80-120, което е горе-доло същото като моето видео за 4та скорост.

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така ли съм направил :icon_blush:

Моя телефон прави отвратителни записи като звук. Ако наистина се чуваше цялото фучене и виелица както преди да заменя записа с този саундтрак, щях да съм оглушал. Слагах тиксо на дупката за микрофона, но не става.

И на мен ми се струва че добре си върви. Няма да му се вглеждам. Във всеки случай времето в автодуел страницата от 10 сек не е вярно и това мисля го доказахме.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я тука бензинките да пляснем инфо кой с колко се движи и с какви обороти? Казвайте си и гумите.

Автомата: 3000об/мин - около 136км/ч по километраж на последната предавка. Ще го засека и с ГПС като има време.

Гуми 195/65/15

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При 80 е на 2050; 90 - 2200; 100 - 2450; 120 - 2850; 130 - 3150; 140 - 3400; 150 - 3700; 170 - 4100. Нещо такова.

Това е по скоростомер, който по стечение на обстоятелствата е доста точен уред заради по-големите ми гуми. Мисля че на 170 GPS също отчиташе 170, а при 49 при мен е 50 по GPS.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я тука бензинките да пляснем инфо кой с колко се движи и с какви обороти? Казвайте си и гумите.

Автомата: 3000об/мин - около 136км/ч по километраж на последната предавка. Ще го засека и с ГПС като има време.

Гуми 195/65/15

 

Същото, на 5-та, 2.5 ръчни скорости, същите гуми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същото, на 5-та, 2.5 ръчни скорости, същите гуми.

А, не би ли трябвало автоматика да държи по-ниски обороти на последна предавка? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми явно не. Може да има +-50 оборота, това е неточно отчитане все пак, "на око" дет се вика... Въпроса е че на круиз спиид няма някаква драстична разлика. То затова и разхода извънградско е много подобен между автомат и ръчка, докато в града не е така...

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм един автоматик и на 4-та вървеше с някаква скорост (не помня каква) с по-малко обороти от моя. Любо, мисля че трябва да провериш пак :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, не би ли трябвало автоматика да държи по-ниски обороти на последна предавка? :icon_hmm:

Ама аз като гледам писаното от mmotors за автоматика

Автомата: 3000об/мин - около 136км/ч

при ръчната кутия на 3000 оборота скоростта е около 125км/ч... демек автомата държи по-ниски обороти спрямо ръчната и на 125км/ч ще е под 3000 оборота... може би около 2800rpm? :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм, щото на магистралата все го копвам круйза на 130км/ч и си го гледам така колкото километра е там магистралката, а стрелката на оборотомера е малко под 3000об/мин. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я да взема да си го покажа и аз..............оборотомера,де. :tooth:

http://vbox7.com/play:13782e32

 

Странна работа,то ясно,че таблото ти е от автоматик,ама от 160 до 200 мръдна само 500 оборота,като все седи около 4000,да кажат и другите колеги с 2.5,но на мен не ми се струва нормално или наистина има много дълги скорости за 2.5 мотора :icon_hmm: ???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми то и аз да взема да му напълня оборотомера на тоя проветрения галант, щом сте казали...

А така :) Откакто изпънах моя на няколко пъти сега гори по-малко и върви сякаш повече, но може и от горивото да е. Нещо се беше "заклекнал". Не знам какво значи това, но го чух от едни майстори и го харесах като диагноза. Но твоят едва ли ще му е за сефте. Дай да видим малко Вървеж, че току-виж са почнали да ни базикат що не мерим с календарче, ми ползваме хронометри. 0-200 от понеделник до четвъртък в 2 следобед...

 

Атила, това не е на кик, нали? Просто си пътуваш със 180 :rolleyes: Не знам дали ще стане, но ако му сложиш кутия от вр (да брои до 5) ще стане все едно караш 3000 кубиковия V6. Ще го разтовари :) Но май никой не го е направил.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А така :) Откакто изпънах моя на няколко пъти сега гори по-малко и върви сякаш повече, но може и от горивото да е. Нещо се беше "заклекнал". Не знам какво значи това, но го чух от едни майстори и го харесах като диагноза. Но твоят едва ли ще му е за сефте. Дай да видим малко Вървеж, че току-виж са почнали да ни базикат що не мерим с календарче, ми ползваме хронометри. 0-200 от понеделник до четвъртък в 2 следобед...

 

Атила, това не е на кик, нали? Просто си пътуваш със 180 :rolleyes: Не знам дали ще стане, но ако му сложиш кутия от вр (да брои до 5) ще стане все едно караш 3000 кубиковия V6. Ще го разтовари :) Но май никой не го е направил.

 

Не е на кик разбира се, не виждаш ли, че едвам набира. ;)

Много ясно,че на автомата са по дълги, все пак са 4 ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е на кик разбира се, не виждаш ли, че едвам набира. ;)

 

Той пък с кик от 180 нагоре ще се скъса да набира ..:)

Другия път дано те изпревари някой джигит с голф :lol: както си караш с 180, та да видим разликата с кик ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той пък с кик от 180 нагоре ще се скъса да набира ..:)

Другия път дано те изпревари някой джигит с голф :lol: както си караш с 180, та да видим разликата с кик ..:D

Споко от 140 нагоре и за донор на органи не ставаш... така че е все тая :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ясно. Аз имах предвид дали газтЪТ е в пода и ако да, защо оборотомера не отива на 5,5 часа. Той просто си пътува със 180.

И да се изреже край него някой голф ІV 1.8 тръц с чЕп, к`во ... Ако съм ги гонил всичките, досега да съм с две ипотеки от преразход на бенц :D

Ей, Марине, колегите помислиха че съм превъртял. Хиля се кат луд сам в стаята. Тц тц...

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На вр автомата е с 5 степенна кутия, но с много по - къси скорости...та дали шсе разтовари - не е много ясно :rolleyes:

Някой да каже вр-4 ръчка/автомат на 5-та с 3000об/мин с колко км/ч върви :icon_thumbup:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На вр автомата е с 5 степенна кутия, но с много по - къси скорости...та дали шсе разтовари - не е много ясно :rolleyes:

Някой да каже вр-4 ръчка/автомат на 5-та с 3000об/мин с колко км/ч върви :icon_thumbup:

Но и се развърта до по-високи обороти от обикновен ЕА.:icon_dance:

Анди какво е 1.8 тръц? :icon_blush: Чепът го разбрах, но тръцът ми избегА.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди какво е 1.8 тръц? :icon_blush: Чепът го разбрах, но тръцът ми избегА.

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Нещо като "пръц" с извинение и произлизащите от това действие газове(ветрове) :).т.е 1.8Т би трябвало да значи.

Редактирано от svetlin_dbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...