zexer Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 Гумите са 195/60/15" (зимни) джантите са стандартните лети от този типМисля че моя дъртанян не е от най-читавите галанти тук в предвид годинките му и километрите на които е, но поне е добра база за сравнение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 Щеше да е хубаво с програма с GPS да се замерят тези времена и да ги замерят няколко човека с една и съща програма. Все трябва да има написана такава. Чиста работа е кола до кола. Одеве се сетих за забравен проблем при мен. Лятото на климатик в жегата със 110-130 ми се случи в два различни дни колата да не реагира на подаване на газ и сякаш чух тропане (т.нар. чукане на аванса). Първо помислих че е някой лагер, вероятно биелен и си казах "до тука бЕх". Вече по моята улица натиснах докрай и да става каквото ще. Не се счупи, но и не вървеше, ама въобще, изобщо, даже хич. Горивото си го взе де. Няма смисъл според мен - правя си скоростна отсечка в града и гледам в реално време как стрелката "спада". Два тегела от по 200-300 метра и тя паднала с 2 мм и повече не се вдига. В един момент се оказва че средният разход чисто градско е 17-18 и дори повече според броя и дължината на "отсечките", като това му е даването на газ за засичането. Ако си карам икономично, както някои се шегуват с мен до 2000 об и по 30 км на месец, разходът му варира между 11 и 14. Направо с газ в пода от ауспуха излизат петолевки. Затова и не виждам смисъл да го настъпвам. Предпочитам с 20-30 лева да се возя една седмица вместо да изфучат за 15 минути.Пламен беше видял 2-3 работи нередни и трябва да се занеса при него някой ден. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 4 януари 2014 Сподели Публикувано 4 януари 2014 (редакция) Днес, докато се прибирах, специално обърнах внимание на поведението при 100 на 5-та (около 2500 оборота) - ами ако не е на баир си поема и може да се изпревари - не е "ракета", но не е и "умреляк" в никакъв случай. OP, търси проблема - започни с диагностика + почистване и настройка на дросел/тпс. Филтрите (въздушен и горивен) са сменени предполагам ... ? Не е зле да покараш и някоя друга бройка, за която се знае че е в Ок състояние де, преди да почнеш да харчиш пари. Успех. Редактирано 4 януари 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 80-120 - IVЗа други експерименти няма бензин към момента. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 (редакция) Ето коректен линк (че горния линк се опитва да редактира видеото)~8сек (от 8 до 16сек на клипа) за теста 80-120, което е горе-доло същото като моето видео за 4та скорост. Редактирано 9 януари 2014 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 (редакция) Така ли съм направил :icon_blush: Моя телефон прави отвратителни записи като звук. Ако наистина се чуваше цялото фучене и виелица както преди да заменя записа с този саундтрак, щях да съм оглушал. Слагах тиксо на дупката за микрофона, но не става.И на мен ми се струва че добре си върви. Няма да му се вглеждам. Във всеки случай времето в автодуел страницата от 10 сек не е вярно и това мисля го доказахме. Редактирано 10 януари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 януари 2014 Сподели Публикувано 13 януари 2014 Я тука бензинките да пляснем инфо кой с колко се движи и с какви обороти? Казвайте си и гумите.Автомата: 3000об/мин - около 136км/ч по километраж на последната предавка. Ще го засека и с ГПС като има време.Гуми 195/65/15 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 януари 2014 Сподели Публикувано 13 януари 2014 (редакция) При 80 е на 2050; 90 - 2200; 100 - 2450; 120 - 2850; 130 - 3150; 140 - 3400; 150 - 3700; 170 - 4100. Нещо такова.Това е по скоростомер, който по стечение на обстоятелствата е доста точен уред заради по-големите ми гуми. Мисля че на 170 GPS също отчиташе 170, а при 49 при мен е 50 по GPS. Редактирано 13 януари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 13 януари 2014 Сподели Публикувано 13 януари 2014 Я тука бензинките да пляснем инфо кой с колко се движи и с какви обороти? Казвайте си и гумите.Автомата: 3000об/мин - около 136км/ч по километраж на последната предавка. Ще го засека и с ГПС като има време.Гуми 195/65/15 Същото, на 5-та, 2.5 ръчни скорости, същите гуми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 13 януари 2014 Сподели Публикувано 13 януари 2014 Същото, на 5-та, 2.5 ръчни скорости, същите гуми.А, не би ли трябвало автоматика да държи по-ниски обороти на последна предавка? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 13 януари 2014 Сподели Публикувано 13 януари 2014 (редакция) Ми явно не. Може да има +-50 оборота, това е неточно отчитане все пак, "на око" дет се вика... Въпроса е че на круиз спиид няма някаква драстична разлика. То затова и разхода извънградско е много подобен между автомат и ръчка, докато в града не е така... Редактирано 13 януари 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 януари 2014 Сподели Публикувано 13 януари 2014 Карал съм един автоматик и на 4-та вървеше с някаква скорост (не помня каква) с по-малко обороти от моя. Любо, мисля че трябва да провериш пак :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 13 януари 2014 Сподели Публикувано 13 януари 2014 (редакция) А, не би ли трябвало автоматика да държи по-ниски обороти на последна предавка? :icon_hmm:Ама аз като гледам писаното от mmotors за автоматикаАвтомата: 3000об/мин - около 136км/чпри ръчната кутия на 3000 оборота скоростта е около 125км/ч... демек автомата държи по-ниски обороти спрямо ръчната и на 125км/ч ще е под 3000 оборота... може би около 2800rpm? Редактирано 13 януари 2014 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 януари 2014 Сподели Публикувано 13 януари 2014 Сигурен съм, щото на магистралата все го копвам круйза на 130км/ч и си го гледам така колкото километра е там магистралката, а стрелката на оборотомера е малко под 3000об/мин. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 13 януари 2014 Сподели Публикувано 13 януари 2014 Я да взема да си го покажа и аз..............оборотомера,де. :tooth: http://vbox7.com/play:13782e32 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 януари 2014 Сподели Публикувано 13 януари 2014 Ми то и аз да взема да му напълня оборотомера на тоя проветрения галант, щом сте казали... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 13 януари 2014 Сподели Публикувано 13 януари 2014 Я да взема да си го покажа и аз..............оборотомера,де. :tooth: http://vbox7.com/play:13782e32 Странна работа,то ясно,че таблото ти е от автоматик,ама от 160 до 200 мръдна само 500 оборота,като все седи около 4000,да кажат и другите колеги с 2.5,но на мен не ми се струва нормално или наистина има много дълги скорости за 2.5 мотора :icon_hmm: ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 януари 2014 Сподели Публикувано 14 януари 2014 (редакция) Ми то и аз да взема да му напълня оборотомера на тоя проветрения галант, щом сте казали...А така Откакто изпънах моя на няколко пъти сега гори по-малко и върви сякаш повече, но може и от горивото да е. Нещо се беше "заклекнал". Не знам какво значи това, но го чух от едни майстори и го харесах като диагноза. Но твоят едва ли ще му е за сефте. Дай да видим малко Вървеж, че току-виж са почнали да ни базикат що не мерим с календарче, ми ползваме хронометри. 0-200 от понеделник до четвъртък в 2 следобед... Атила, това не е на кик, нали? Просто си пътуваш със 180 :rolleyes: Не знам дали ще стане, но ако му сложиш кутия от вр (да брои до 5) ще стане все едно караш 3000 кубиковия V6. Ще го разтовари Но май никой не го е направил. Редактирано 14 януари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 14 януари 2014 Сподели Публикувано 14 януари 2014 А така Откакто изпънах моя на няколко пъти сега гори по-малко и върви сякаш повече, но може и от горивото да е. Нещо се беше "заклекнал". Не знам какво значи това, но го чух от едни майстори и го харесах като диагноза. Но твоят едва ли ще му е за сефте. Дай да видим малко Вървеж, че току-виж са почнали да ни базикат що не мерим с календарче, ми ползваме хронометри. 0-200 от понеделник до четвъртък в 2 следобед... Атила, това не е на кик, нали? Просто си пътуваш със 180 :rolleyes: Не знам дали ще стане, но ако му сложиш кутия от вр (да брои до 5) ще стане все едно караш 3000 кубиковия V6. Ще го разтовари Но май никой не го е направил. Не е на кик разбира се, не виждаш ли, че едвам набира. ;)Много ясно,че на автомата са по дълги, все пак са 4 ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 януари 2014 Сподели Публикувано 14 януари 2014 Не е на кик разбира се, не виждаш ли, че едвам набира. ;) Той пък с кик от 180 нагоре ще се скъса да набира ..Другия път дано те изпревари някой джигит с голф :lol: както си караш с 180, та да видим разликата с кик ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 14 януари 2014 Сподели Публикувано 14 януари 2014 Той пък с кик от 180 нагоре ще се скъса да набира ..Другия път дано те изпревари някой джигит с голф :lol: както си караш с 180, та да видим разликата с кик ..:DСпоко от 140 нагоре и за донор на органи не ставаш... така че е все тая Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 януари 2014 Сподели Публикувано 14 януари 2014 (редакция) Това ясно. Аз имах предвид дали газтЪТ е в пода и ако да, защо оборотомера не отива на 5,5 часа. Той просто си пътува със 180. И да се изреже край него някой голф ІV 1.8 тръц с чЕп, к`во ... Ако съм ги гонил всичките, досега да съм с две ипотеки от преразход на бенц :DЕй, Марине, колегите помислиха че съм превъртял. Хиля се кат луд сам в стаята. Тц тц... Редактирано 14 януари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 14 януари 2014 Сподели Публикувано 14 януари 2014 (редакция) На вр автомата е с 5 степенна кутия, но с много по - къси скорости...та дали шсе разтовари - не е много ясно :rolleyes:Някой да каже вр-4 ръчка/автомат на 5-та с 3000об/мин с колко км/ч върви :icon_thumbup: Редактирано 14 януари 2014 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 януари 2014 Сподели Публикувано 14 януари 2014 На вр автомата е с 5 степенна кутия, но с много по - къси скорости...та дали шсе разтовари - не е много ясно :rolleyes:Някой да каже вр-4 ръчка/автомат на 5-та с 3000об/мин с колко км/ч върви :icon_thumbup:Но и се развърта до по-високи обороти от обикновен ЕА.:icon_dance:Анди какво е 1.8 тръц? :icon_blush: Чепът го разбрах, но тръцът ми избегА. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 14 януари 2014 Сподели Публикувано 14 януари 2014 (редакция) Анди какво е 1.8 тръц? :icon_blush: Чепът го разбрах, но тръцът ми избегА. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifНещо като "пръц" с извинение и произлизащите от това действие газове(ветрове) .т.е 1.8Т би трябвало да значи. Редактирано 14 януари 2014 от svetlin_dbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.