atanas atanasov Публикувано 19 декември 2013 Сподели Публикувано 19 декември 2013 (редакция) Здравейте, колеги имам проблем със заден десен супорт. Колата е Мицубиши Лансер 1,8 мотор бензин 2008 година. Купих я преди година и смених предна и задни дискове и накладки около това време - Коледа ,нова година и след 6 месеца ненадейно ми пристърга задно дясно колело. Няма накладки ,те са задържели .Смених ги разглобих супорта и нямаше проблем. Преди седмица нещо замириса от дясно задно колело.Отново задържа ,проверих спирачните маркучи към супорта и гредата ,няма проблем ,едното буталце е заяло,раздвижих го но, явно ще имам проблем с него.Питането ми е имал ли е някой подобен проблем, колко струва цял нов или втора ръка супорт , от къде може да се закупи.Предварително благодаря! Редактирано 19 декември 2013 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 декември 2013 Сподели Публикувано 19 декември 2013 Здравейте, колеги имам проблем със заден десен супорт. Колата е Мицубиши Лансер 1,8 мотор бензин 2008 година. Купих я преди година и смених предна и задни дискове и накладки около това време - Коледа ,нова година и след 6 месеца ненадейно ми пристърга задно дясно колело. Няма накладки ,те са задържели .Смених ги разглобих супорта и нямаше проблем. Преди седмица нещо замириса от дясно задно колело.Отново задържа ,проверих спирачните маркучи към супорта и гредата ,няма проблем ,едното буталце е заяло,раздвижих го но, явно ще имам проблем с него.Питането ми е имал ли е някой подобен проблем, колко струва цял нов или втора ръка супорт , от къде може да се закупи.Предварително благодаря!Чест проблем е,но така е с тези Лукас системи - всички коли, ползващи същите системи са проблемни...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 декември 2013 Сподели Публикувано 20 декември 2013 Чест проблем е,но така е с тези Лукас системи - всички коли, ползващи същите системи са проблемни......Това пак някакво заяждане със системите ли е, на тези Лансери от 2008-ма отзад системата не е ли Акебоно ? .:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 20 декември 2013 Сподели Публикувано 20 декември 2013 Отпред и отзад са Akebono. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas atanasov Публикувано 21 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 21 декември 2013 (редакция) Благодаря колеги за информацията.Свързах се с една варненска фирма и там намерих цял супорт за 554лв, и спирачен апарат за 88 лв.. Редактирано 21 декември 2013 от atanas atanasov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jik Публикувано 22 януари 2014 Сподели Публикувано 22 януари 2014 (редакция) Здравейте колеги,интересува ме дали някой може да ми даде полезна информация, отностно колко горе-долу ще струва ако се сменят спирачните апарати с Brembo заедно с спирачните дискове и накладки. Мисля, че четох някаде, че колеги вече са направили тази подмяна. Колата ми е Mitsubishi Lancer Sportback 1,8 CVT Intense (с фабрични 18-ки джанти е). Живко Редактирано 22 януари 2014 от jik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 22 януари 2014 Сподели Публикувано 22 януари 2014 И на мен ми е интересно колко струва подмяната на апаратите. Наскоро ми се беше наложило да сменям криви дискове и мислех заедно с тях да сменям и апаратите, но майстора, на който бях оставил колата, не можа да намери откъде ги поръча, така че не можа да ми каже и цена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 22 януари 2014 Сподели Публикувано 22 януари 2014 Не знам дали някой от форума е със спирачки БРЕМБО, няколко сме с апарати от GALANT VR4, които са дву-бутални и за по-големи дискове и накладки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 22 януари 2014 Сподели Публикувано 22 януари 2014 Не знам дали някой от форума е със спирачки БРЕМБО, няколко сме с апарати от GALANT VR4, които са дву-бутални и за по-големи дискове и накладки.Аз съм с брембо на вр-а. Добри, скъпи и адски ограничаващи откъм размер на джанти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 22 януари 2014 Сподели Публикувано 22 януари 2014 Здравейте колеги,интересува ме дали някой може да ми даде полезна информация, отностно колко горе-долу ще струва ако се сменят спирачните апарати с Brembo заедно с спирачните дискове и накладки. Мисля, че четох някаде, че колеги вече са направили тази подмяна. Колата ми е Mitsubishi Lancer Sportback 1,8 CVT Intense (с фабрични 18-ки джанти е). ЖивкоБрембо за тези Лансери директ фит няма. Нито отпред нито отзад.Отпред вариантите са ти два - планка на която да паснат Бремво апаратите или шенкели от Ево.Отзад разправията е голяма, по-добре задни от ВР-4 както са при мен. Малко се преправят съпортите, но става идеално. Но както каза SLX влизаш в играта за джанти Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 януари 2014 Сподели Публикувано 23 януари 2014 (редакция) За задните апарати на галант 2000г, на ВР-4, които мисля са същите като на тоя лансер, твоя,(тук може и да греша, обаче) залепват задни 300мм-ви дискове от ЕВО 5,6,7,8 и 2-бутално брембо без кахъри. Предното 4 - бутално брембо и 320мм диск имам странното усещане, че също лепват без заигравка с планки, но тук е редно да каже СЛХ-а. Знам, че на лансер 10 предните дискове са 276мм-ви, че предните апарати и супорти са като на фейслифтовия галант, та така си мисля и за задните. Отзад разправията е голяма, по-добре задни от ВР-4 както са при мен. Малко се преправят съпортите, но става идеално. Хм, не стават ли директно супортите от ВР-4 на лансер, както е и при галант? Редактирано 23 януари 2014 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 23 януари 2014 Сподели Публикувано 23 януари 2014 За задните апарати на галант 2000г, на ВР-4, които мисля са същите като на тоя лансер, твоя,(тук може и да греша, обаче) залепват задни 300мм-ви дискове от ЕВО 5,6,7,8 и 2-бутално брембо без кахъри. Предното 4 - бутално брембо и 320мм диск имам странното усещане, че също лепват без заигравка с планки, но тук е редно да каже СЛХ-а. Знам, че на лансер 10 предните дискове са 276мм-ви, че предните апарати и супорти са като на фейслифтовия галант, та така си мисля и за задните. Хм, не стават ли директно супортите от ВР-4 на лансер, както е и при галант? Не стават директно. Отпред и отзад Лансера е с 128 мм междуболтово. Евото отпред е с 160 мм, отзад с 140 мм. Отзад Брембото директно пасва на Галант защото и той е с 140 мм Отпред Галанта е със същото междуболтово както Лансера, затова са толкова популярни тези заменки, пасва си идеално от ВР-4. Галантите за японския пазар обаче са със 160 мм отпред както при Евото и затова някой хора сменят шенкелите и слагат Брембо директно Галантите след фейслифта мисля, че също идват на 160 мм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 януари 2014 Сподели Публикувано 23 януари 2014 Не стават директно. Отпред и отзад Лансера е с 128 мм междуболтово. Евото отпред е с 160 мм, отзад с 140 мм. Отзад Брембото директно пасва на Галант защото и той е с 140 мм Отпред Галанта е със същото междуболтово както Лансера, затова са толкова популярни тези заменки, пасва си идеално от ВР-4. Галантите за японския пазар обаче са със 160 мм отпред както при Евото и затова някой хора сменят шенкелите и слагат Брембо директно Галантите след фейслифта мисля, че също идват на 160 мм.Точно тъй е, за галант след фейса ти говоря и за задния директен болт он съм 100%, за предния 80%. Т.е. на мойта каручка, ако реша да й слагам брембо опред и отзад става без грешка...Друг е въпроса, че НЕ Е НУЖНО :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 23 януари 2014 Сподели Публикувано 23 януари 2014 Точно тъй е, за галант след фейса ти говоря и за задния директен болт он съм 100%, за предния 80%. Т.е. на мойта каручка, ако реша да й слагам брембо опред и отзад става без грешка...Друг е въпроса, че НЕ Е НУЖНО :icon_thumbup:На твоята да, но не и на лансър. За последния има и по-компактни конверсии, но още по-скъпи. Например D2. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 23 януари 2014 Сподели Публикувано 23 януари 2014 Има и по-евтин вариант от D2, пак с Брембо апарати 4 или 6 бутални, но не са правени за Мицубиши. Въпреки това пасват на Лансерското междуболтово и вървят с дискове от Ево 10 - 355х32 мм. Става дума за отпред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 24 януари 2014 Сподели Публикувано 24 януари 2014 Има и по-евтин вариант от D2, пак с Брембо апарати 4 или 6 бутални, но не са правени за Мицубиши. Въпреки това пасват на Лансерското междуболтово и вървят с дискове от Ево 10 - 355х32 мм. Става дума за отпред.Е да де, ама и за лансера няма нужда. Не помня на Ценов на колко мм бяха предните, но ми се струва, че е таман. Аз ако имах не американската версия на тая каручка бих й лепнал вр-ска конверсия и толкоз, както Рангел стори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 25 януари 2014 Сподели Публикувано 25 януари 2014 (редакция) Е да де, ама и за лансера няма нужда. Не помня на Ценов на колко мм бяха предните, но ми се струва, че е таман. Аз ако имах не американската версия на тая каручка бих й лепнал вр-ска конверсия и толкоз, както Рангел стори. Моите са 294 мм. отпред и 302 мм. отзад, същите, като и на Outlander-a ! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifНа първите още 25 К. км. изкривих оригиналните! Смених ги пак с оригинални, до 50К. км ги смених още веднъж и ми писна !Дори в момента съм сложил пак първите -заводско вградените, защото намерих в гаража едни накладки на 75% и реших да ги доизползвам със старите дискове - криви и надрани ! Колата си я карам предимно градско и приятното ми учудване е, че тази комбинация ( стари накладки с криви и надрани дискове) ми върши чудесна работа за в града! Вибрация ми се появява при спиране от над 140 км/ч. - скорост с която рядко се случва да карам в София! За следващата смяна съм решил да пробвам с дискове, апарати и накладки от ЕВО 10 за отпред! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif Отзад нямам грижи, още си джиткам със заводските дискове и накладки! Редактирано 25 януари 2014 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 25 януари 2014 Сподели Публикувано 25 януари 2014 Моите са 294 мм. отпред и 302 мм. отзад, същите, като и на Outlander-a ! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifНа първите още 25 К. км. изкривих оригиналните! Смених ги пак с оригинални, до 50К. км ги смених още веднъж и ми писна !Дори в момента съм сложил пак първите -заводско вградените, защото намерих в гаража едни накладки на 75% и реших да ги доизползвам със старите дискове - криви и надрани ! Колата си я карам предимно градско и приятното ми учудване е, че тази комбинация ( стари накладки с криви и надрани дискове) ми върши чудесна работа за в града! Вибрация ми се появява при спиране от над 140 км/ч. - скорост с която рядко се случва да карам в София! За следващата смяна съм решил да пробвам с дискове, апарати и накладки от ЕВО 10 за отпред! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif Отзад нямам грижи, още си джиткам със заводските дискове и накладки! :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: Б@х м@@му :icon_crying: Как караш бре :icon_doh: Че и автоматик нИ си... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 януари 2014 Сподели Публикувано 25 януари 2014 .....аз викам едни дискове и апарати от Паджеро 4 да слагате и да забравите за случая........ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 25 януари 2014 Сподели Публикувано 25 януари 2014 :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: Б@х м@@му :icon_crying: Как караш бре :icon_doh: Че и автоматик нИ си... :icon_crying: Ми как карам http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif ........ ми кат чужда си я карам ! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rofl.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rofl.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rofl.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rofl.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rofl.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.