rallyart7 Публикувано 8 август 2007 Сподели Публикувано 8 август 2007 Еии ... незнаех че има fto в бг. Макар че е скъпичко това точно.Някои да го е виждал????? :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 9 август 2007 Сподели Публикувано 9 август 2007 Миналата година на божурище имаше едно FTO, ама не го видях дали е с десен волан (ако изобщо има с ляв де ) Пак сребристо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 9 август 2007 Сподели Публикувано 9 август 2007 Няма с ляв волан :icon_crying: .И са с предно.Кога ще се пробваме supermen? :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 9 август 2007 Сподели Публикувано 9 август 2007 айде като ми стане готова музиката. Ще ме разцепиш. Не върви моя както трябва. 17.3 на божурище изкарах. А и ти си го пипал твоя :P Ама ще се пуснем за спорта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kamenoff Публикувано 14 септември 2007 Сподели Публикувано 14 септември 2007 тццтцт много сте лоши срещи тва онова има хора от провинцията които също се радваме да караме красиви машинки като Еклипс аз да речем се сдобих преди 2 седмици с моя 96 година 2.0 16в и му се радвам като малко дете докато четох из форумите разбрах че требва да му слагам турбина въпроса ми е каде да го направя ?Обща цена искам да знам колко пари да си взема за пална смяна на всичко? И само още 2 неща вярно е че в града който живея като моя модел е само моя красавец но неможе ли да има срещи и на други места? ако е невазможно ок ще требва кога не съм на работа да патувам до софето ))) и още нещо само от време на време когато настъпвам куклата светва лампата за маслото и като върна газта изгасва.... каде може да е шибания проблем - слабо масло и ако е така нема ли нещо специално да закупя благодаря ви предваително С уважение Иван Каменов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 14 септември 2007 Сподели Публикувано 14 септември 2007 Ниско ниво на маслото. Когато се вдигнат оборотите то не може да се оттече достатъчно бързо обратно и си стои постоянно миско нивото. Долей или направо го смени и ще изгасне лампата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kamenoff Публикувано 14 септември 2007 Сподели Публикувано 14 септември 2007 благодаря е няма ли някакво , което да се ползва с предимство от хора които карат такива прекрасни машини в смисал да ми кажеш марка на масло което е добро и даже доста добро и да заминавам да го сменям още утре ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 14 септември 2007 Сподели Публикувано 14 септември 2007 Ами пълна или полу-синтетика. Тъй като идва зима може да сложиш пълна синтетика 5w40 на Motul ползвам аз. Маслото, ккакто и бензинът са личен избор, но се доверявам на публичното мнение, че Motul е едно от най-добрите масла в БГ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kamenoff Публикувано 14 септември 2007 Сподели Публикувано 14 септември 2007 благодаря ти много за информацията именно и аз се допитвам до хора със опит за това и не избарзах да сменя маслото но вече няма какво да ме спре още веднъж благодаря ! и само ако можеш и на другия ми въпрос да ми отделиш минутка каде да утида да си сложа турбина и колко пари да взема с мен за пълната промяна на двигателя ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubo1948 Публикувано 14 Май 2011 Сподели Публикувано 14 Май 2011 (редакция) Хора, може ли да се рециклира рейката на Мицубиши Еклипс, 2.0, 16в.Благодаря предварително! Редактирано 14 Май 2011 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 Май 2011 Сподели Публикувано 14 Май 2011 Хора, може ли да се рециклира рейката на Мицубиши Еклипс, 2.0, 16в.Благодаря предварително!Може на всяка кола да се рециклира, освен само в случаите, когато гребена е много разджасал и има язвички....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasdaq_666 Публикувано 15 Май 2011 Сподели Публикувано 15 Май 2011 Ами пълна или полу-синтетика. Тъй като идва зима може да сложиш пълна синтетика 5w40 на Motul ползвам аз. Маслото, ккакто и бензинът са личен избор, но се доверявам на публичното мнение, че Motul е едно от най-добрите масла в БГ. Съжелявам за спама но само да добавя че Мотул е пълен боклук и е прекалено скъпо в сравнение с "PetroCanda", всички около мен го ползват и разбирачите са мн доволни ,но това е въпрос на избор както каза колегата да си чупиш колата или не хахах . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 15 Май 2011 Сподели Публикувано 15 Май 2011 Съжелявам за спама но само да добавя че Мотул е пълен боклук и е прекалено скъпо в сравнение с "PetroCanda", всички около мен го ползват и разбирачите са мн доволни ,но това е въпрос на избор както каза колегата да си чупиш колата или не хахах . Ми то от 2007 година до сега са минали къде 4 години, Мотул може да са го подобрили маслото. Аман от разбирачи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasdaq_666 Публикувано 15 Май 2011 Сподели Публикувано 15 Май 2011 Ми то от 2007 година до сега са минали къде 4 години, Мотул може да са го подобрили маслото. Аман от разбирачи.Ми трай си тогава като не си "разбирач" и си карай лютеницата от менструалните ти болки "G" хахах Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasdaq_666 Публикувано 15 Май 2011 Сподели Публикувано 15 Май 2011 Ми то от 2007 година до сега са минали къде 4 години, Мотул може да са го подобрили маслото. Аман от разбирачи.Btw ти за марката която споменах чувал ли си или си говориш ... Аз поне си казвам мнението и не се заяждам за това е форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 Май 2011 Сподели Публикувано 16 Май 2011 Btw ти за марката която споменах чувал ли си или си говориш ... Аз поне си казвам мнението и не се заяждам за това е форума.Как да не се заяждаш колега, като обявяваш фирма с 150 годишна история за "пълен боклук" :wacko:Мотул е световноизвестна фирма специализирана в разработката на висококачествени смазочни материали за автомобилния спорт, авиационната промишленост и индустрията. Нейните продукти се използват от милиони потребители по цял свят, както за всекидневна употреба, така и в професионалните моторни спортове - Световен Рали Шампионат, 24 часа на ЛьоМан, NASCAR, Мотоциклетния Световен Шампионат и др. Компанията е основана преди повече от 150 години в САЩ и през цялата си история е била на върха на иновациите в областта на лубрикантите. Мотул е първата фирма успяла да създаде напълно синтетично моторно масло през 60-те години на миналия век, а така също и първата фирма разработила естерна синтетика на разстителна основа. А тя в същото време присъства на почти всяко автомобилно състезание по света с логото си и в същото време възхваляваш някаква компания с 25 годишна история, за която чак и тряба да сме чували ..Те може половин Канада да не са я чували :D не знам защо колегата от Варна, трябва да е чувал за нея ..:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubo1948 Публикувано 16 Май 2011 Сподели Публикувано 16 Май 2011 (редакция) Може на всяка кола да се рециклира, освен само в случаите, когато гребена е много разджасал и има язвички....... Ми не знам, започна яко да ми скърца, като въртя волана на ляво и на дясно и ми се затегна малко волана. Редактирано 16 Май 2011 от somalietsa Колега, старай се повече с правописа! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 16 Май 2011 Сподели Публикувано 16 Май 2011 Ми не знам, започна яко да ми скърца, като въртя волана на ляво и на дясно и ми се затегна малко волана.Я ходи да ти прегледат окачването и най-вече шарнирите...Проблемът едва ли е от рейката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cpurage Публикувано 16 Май 2011 Сподели Публикувано 16 Май 2011 (редакция) В България колко турбинирани Еклипса има след 96-та година модела, ама не говорим за базови с турбо ми правени?Който са по 300-400 коня , ще е интересно да се запозная с някой който си е правил Еклипса БЪРЗ!) За турбинирания двигател питай СуперМЕН-a, а по отношение на Gates, ДА това е Ангренажа за теб и аз съм с такъв, а ако намериш и пистови такива си супер ;), има и едно обаче, по отношение на Turbo Charger-а, някой може ли да каже какви пари са, че и аз искам да слагам на Lancer-а, че могло директно да го забодеш на Stock двигателя и с леки настройки и без да му се надува много налягането, на Стоковицата могло да се качат доста коне ?! Редактирано 16 Май 2011 от cpurage Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 16 Май 2011 Сподели Публикувано 16 Май 2011 Ми трай си тогава като не си "разбирач" и си карай лютеницата от менструалните ти болки "G" хахах Хм http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif.......................доста не коректно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 16 Май 2011 Сподели Публикувано 16 Май 2011 (редакция) Що не вземете да я заключите тази тема, че гледам "разбирачи" почнаха да дават всякакви акъли и никой не поглежда датата на темата.Колега NASDAQ, незнам кой ти е наговорил тези глупости, но Мотул е едно от най-добрите масла. Пълен абсурд са затегнати лагери и темподобни от такова масло, ако е ИСТИНСКО разбира се. Ако се позаинтересуваш малко ще разбереш че наистина присъстват на всяко състезание и доста хора карат с тази марка. Редактирано 16 Май 2011 от Drive-Maniac Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasdaq_666 Публикувано 4 юли 2011 Сподели Публикувано 4 юли 2011 Това че присъства на състезания , нз по какъв начин доказва качеството на едното спрямо другото , ако имате малко повече акъл ще се сетите че това е въпрос на инвестиций , а не еталон за качество . Мотула с който карате само си представяйте ,че е с оригинално качество хаха. Новите марки ,подчертавам на Бг пазара ,както и PetroCanada не се фалшифицират и се внасят само като оригинал . Карайте си със лютеницата и приятно ви возене . Аз съм карал и с двете масла , когато някой направи същото и ,тогава да ме напада за мнението ми. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 5 юли 2011 Сподели Публикувано 5 юли 2011 Това че присъства на състезания , нз по какъв начин доказва качеството на едното спрямо другото , ако имате малко повече акъл ще се сетите че това е въпрос на инвестиций , а не еталон за качество . Мотула с който карате само си представяйте ,че е с оригинално качество хаха. Новите марки ,подчертавам на Бг пазара ,както и PetroCanada не се фалшифицират и се внасят само като оригинал . Карайте си със лютеницата и приятно ви возене . Аз съм карал и с двете масла , когато някой направи същото и ,тогава да ме напада за мнението ми. :icon_doh: Колега, нека пропуснем тази част с казването на останалите колеги, кой с какво да кара. Това, че имаш хапливи твърдение и се пораждат спорове, няма лошо, но нека споровете да си останат само спорове. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.