Премини към съдържание

nasdaq_666

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

nasdaq_666's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Мерси за отговорите Може би пропуснах да кажа,че става въпрос за 6 цилиндровия двигател. А пък ако е балансиращ вал не би ли трябвало вибрацията да се изразява при обороти а не при скорост .
  2. Здравейте, Имам проблем с Еклипс 3Г. Проблема се изразява само и единствено при подаване на газ след 65-70 км/ч ,без значение от предавката. Също така е в зависимост от количеството подадена газ.Махайки крака от газта проблема изчезва независимо при каква скорост. Става въпрос за силни клатещи(странични) вибрации с честота на оборотите на колелата. Във волана няма вибрации. Гумите и джантите са балансирани. Всички тампони по окачването на двигателя са ок. Луфтове по каретата няма както и по ходовата част. Мерси
  3. Това че присъства на състезания , нз по какъв начин доказва качеството на едното спрямо другото , ако имате малко повече акъл ще се сетите че това е въпрос на инвестиций , а не еталон за качество . Мотула с който карате само си представяйте ,че е с оригинално качество хаха. Новите марки ,подчертавам на Бг пазара ,както и PetroCanada не се фалшифицират и се внасят само като оригинал . Карайте си със лютеницата и приятно ви возене . Аз съм карал и с двете масла , когато някой направи същото и ,тогава да ме напада за мнението ми. :icon_doh:
  4. Btw ти за марката която споменах чувал ли си или си говориш ... Аз поне си казвам мнението и не се заяждам за това е форума.
  5. Ми трай си тогава като не си "разбирач" и си карай лютеницата от менструалните ти болки "G" хахах
  6. Съжелявам за спама но само да добавя че Мотул е пълен боклук и е прекалено скъпо в сравнение с "PetroCanda", всички около мен го ползват и разбирачите са мн доволни ,но това е въпрос на избор както каза колегата да си чупиш колата или не хахах .
  7. Точно така , 1Hz са падовете (етс грубо казано). :good: не е 60пъти в секунда :D
  8. За голяма моя жалост знам ,ама сигурно не съм закусил добре защото не можах да го махна :D А така и така съм пуснал тема я да попитам още нещо: имам смущения в електрическата система (с честота около 60Hz сиреч 1 пад на секунда)получава се преди да е загрял двигателя ,и над 3000 оборота също.За протокола EGRa ми съм го запушил умишлено нз дали може да има общо. Поздрави!
  9. Здравейте, Изправен съм пред това да сменям вътрешното каре на 3Г .Някой дали има представа за това как точно се вади болта стягащ скобата за ябълковидния болт на долния носач. Успях да развия гайката но , самия болт все още седи в скобата,вурти се но явно е заклинил.С почукване не става . Може би някои минал през тази процедура ще е запознат, или ако има някакво по подробно ръководство от нормалните. Поздрави !
  10. Нз да не те объркам нещо , но е еъзможно да е от прочитането на маслената помпа , да е имало малфункция (само го подхвърлям като идея нека някой по запознат да каже) . Успех
  11. Здравейте ,мотора е 3.0 V6 6G72 имам проблем със компресията на 3и и 4и цилиндри(средните два) макс 7бара , на другите 4 е стабилно 12 ,бих искал да попитам има ли закономерност че точно двата централни са с по ниска компресия . За инфо- измерването беше на абсолютно студен двигател тъй като няма как да се запали в момента . Ако се стигне до смяна на сегменти за какви пари става въпрос при сервизно обслужване , същото ако е проблем с клапаните на двата централни .Мерси предварително.
×
×
  • Създаване...