anarki Публикувано 2 април 2007 Сподели Публикувано 2 април 2007 Здравейте, тъй като познавам само 1 човек с сток такова мицибиши а той сега е в щатите и трудно може да го открия реших да пиша тука.Някой който има такова мицибиши да си каже мнението заДинамичноста на колатаКолко гориКакво е билОт какво е падалМаксимална скоростот 0 до 100 и как се намират части за това чудовище.И как седи въпроса с Тунинга по двигателя му.По технически дани на прозиводителя е куцо пиле ама не ми се вявра.Мисля да си зимам такова???? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 2 април 2007 Сподели Публикувано 2 април 2007 А какво точно "такова" :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anarki Публикувано 2 април 2007 Автор Сподели Публикувано 2 април 2007 143 коня, след 96-та година. Чети Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 2 април 2007 Сподели Публикувано 2 април 2007 143 коня, след 96-та година. ЧетиКъде точно го беше написал? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anarki Публикувано 3 април 2007 Автор Сподели Публикувано 3 април 2007 Става дума за Мицибиши еклипс след 96-та година 2.0 143 коняСъжелявам, някой ако има такова да каже малко за какво става дума Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 3 април 2007 Сподели Публикувано 3 април 2007 - Колата не е 143 коня, а малко по-малко, но как да е. - Малко е тежичка - 1300 кг и този двигател не й е много по мярка. - В ниските обороти са малко тромави, но във високите след 3000 доста дърпа. - За разход при нормално каране 10-11/100, а при агресивно - 13-14/100. - Най-вероятно ще падаш от астри C20XE и някои от малките купета по 150 коня. - Частите са по окачването сходни с тези на галант така, че там няма проблеми. Относно двигателя са взимозаменяеми с такива от Неон. Мисля, че поддръжката не е по-скъпа от една такава на Ауди А4 или някое БМВ. Ти от къде ще я взимаш? Щатите, ЕС или БГ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anarki Публикувано 3 април 2007 Автор Сподели Публикувано 3 април 2007 От германия, 141 коня има май такива и 143 ?На малко километри доста запазени има, въпроса е има ли смисал да си Махам Астра Г за такава?И как седят нещата с тунинг на този двигател с турбо на 0.4-0.6, Валове примерно, и т.н?Смятате ли че е добра идея да се зима такава 96 а да се Дава Астра Г двувратка с всички есктри 115 коня даже и кожа ми има Астрата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 3 април 2007 Сподели Публикувано 3 април 2007 За тия немските честно не знам какви са. При тях двигателите са като при 2.4 разположени, но са 2000 кубика и на мен ми е интересно дали е 420а или друг. За американския вариант 2.0 16в (420а) мога да кажа, че е супер двигател и ако искаш да го турбинираш по-нататък това е двигателят Тоя европейския тепърва ще го проучвам on the fly както се казва. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
armada Публикувано 5 април 2007 Сподели Публикувано 5 април 2007 Здрасти, аз имам такъв еклипс. До скоро го продавах , но се отказах и сега си го карам. Реших да го стегна и смених някои части, така че мога да ти кажа следното:вътрешен накрайник - 35лв.тампон на носача - 38лв.накладки - 50-70лв.шарнир+тампон - 150лв., аз моя го възстанових.кабели за свещи - за два кабела 120лв. за четири кабела 190лв. Това са цени за американския модел. Става само с поръчка. Като цяло, впечетления от колата: здрав двигател, добро окачване, хубава визия, доста място в багажника, задните седалки могат да бъдат ползвани само от по-дребни хора или деца, много лоша маневреност, имам предвид, че радиуса на завоя е голям.Както "Супермен" каза, не е особено пъргав в ниските обороти, но в по-високите върви задоволително.Оборотомера е разграфен до 9000, но по спомени мисля че на 8000 изключва помпата.Разхода градско е около 10/11 при нормално каране. При яко ръчкане се качва доста.Също така е приятна за извън градко каране. Колата е добра, няма много такива в България.Моят съвет е да си вземеш такава с новите брони т.е. след 97г. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anarki Публикувано 5 април 2007 Автор Сподели Публикувано 5 април 2007 Здрасти, аз имам такъв еклипс. До скоро го продавах , но се отказах и сега си го карам. Реших да го стегна и смених някои части, така че мога да ти кажа следното:вътрешен накрайник - 35лв.тампон на носача - 38лв.накладки - 50-70лв.шарнир+тампон - 150лв., аз моя го възстанових.кабели за свещи - за два кабела 120лв. за четири кабела 190лв. Това са цени за американския модел. Става само с поръчка. Като цяло, впечетления от колата: здрав двигател, добро окачване, хубава визия, доста място в багажника, задните седалки могат да бъдат ползвани само от по-дребни хора или деца, много лоша маневреност, имам предвид, че радиуса на завоя е голям.Както "Супермен" каза, не е особено пъргав в ниските обороти, но в по-високите върви задоволително.Оборотомера е разграфен до 9000, но по спомени мисля че на 8000 изключва помпата.Разхода градско е около 10/11 при нормално каране. При яко ръчкане се качва доста.Също така е приятна за извън градко каране. Колата е добра, няма много такива в България.Моят съвет е да си вземеш такава с новите брони т.е. след 97г. :good:Благодаря много , ще си е зимам от Германия , броните едва ли ще ги гледам, повече ще гледам да е в Добро техническо състояние и фейс лифта не е ли след 99-та година.Не знам с какъв двигател е европейската версия обаче до колкото чувам тея двигатели лесно се тунинговат.Смятам с чарджер вместо с турбо и така )Не са адски скапи консумативите това ме устройва.Мястото в багажника също ме зарадва, а и от 4 години карам двувратки - НАЙ НА КРАЯ НЯМА ДА СЯДА НИКОЙ ОТЗАД! ТОВА ТОТАЛНО МЕ ДРАЗНИ!Обичам да карам двувратки и предимно сам вътре за да си правя кефаМаксимална скорост?Смятам 4-5 евро да е зема от Германия има една и в България дето се продава от Сливен нов внос от Италия ама нямам доверие.Колко литра и е Резервара, и колко струва смяната на Ангренажен ремък с Ролки.Много ще се радвам да се здобия до 2 3 месеца с такава кола и да се запозная с вас. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 5 април 2007 Сподели Публикувано 5 април 2007 Резервоара е 58 или 60 литра Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 5 април 2007 Сподели Публикувано 5 април 2007 Зависи какво търсиш като качество за ангренажа. Аз лично си взех ремъци Гейтс( 2 на брой като за американския двигател 420а), които ги чаках 1 седмица и то от Стара Загора. Ролките бяха оригинални( пишеше made in US). Всичко това заедно с филтри и масло струваше около 400 лева смяната в HONDA сервиза 100 лева. Понеже ми бяха объркали в магазина ремъците и ролките с тези за 4g63 мотора знам че те са около 300 лева заедно с ролките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 5 април 2007 Сподели Публикувано 5 април 2007 По каталог резервоара е 60 литра само 4 пъти съм го пълнил до горе а иначе до половината. При автоматика разхода ми е различен(ама наистина мн различен). Ако карам нормално градско( е не можеш да се сдържиш понякога и да не накажеш някой и друг голфаджия( това е към нормалното каране )) 12-12.5/100. Виж по друг начин стои въпроса извън града. Ако си на магистралата е абсурдно да не качиш 180-215 км/ч, където разхода става жесток 15-19/100, колкото е и ако я пържиш нон стоп в градски условия. При път обаче който не позволява толкова големи скорости( извън града) и я кротнеш на 2800-3300 оборота колата все едно заспива. Двигателя имаш чувството че не работи, толкова е безшумен и се губят всякакви вибрации с една дума удоволствие. Почти щях да забравя да спомена че има и огромно значение от коя бензиностанция зареждаш и какво точно гориво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anarki Публикувано 5 април 2007 Автор Сподели Публикувано 5 април 2007 По каталог резервоара е 60 литра само 4 пъти съм го пълнил до горе а иначе до половината. При автоматика разхода ми е различен(ама наистина мн различен). Ако карам нормално градско( е не можеш да се сдържиш понякога и да не накажеш някой и друг голфаджия( това е към нормалното каране )) 12-12.5/100. Виж по друг начин стои въпроса извън града. Ако си на магистралата е абсурдно да не качиш 180-215 км/ч, където разхода става жесток 15-19/100, колкото е и ако я пържиш нон стоп в градски условия. При път обаче който не позволява толкова големи скорости( извън града) и я кротнеш на 2800-3300 оборота колата все едно заспива. Двигателя имаш чувството че не работи, толкова е безшумен и се губят всякакви вибрации с една дума удоволствие. Почти щях да забравя да спомена че има и огромно значение от коя бензиностанция зареждаш и какво точно гориво.Ясно, аз от лук ойл не сам доволен, зареждам предимно от ОМВ и то 100 бензин...Това е горивото за мен, 95 и 98 там май пак не е добро..Не знам може да споделите вашите впетачления, за горенето кво да ви кажа, земе ли се тази кола ще влиза в бокса за Тунинг така че при мен разхода ще е малко по различен порядака 15-20 ама както винаги казвам КЕФ цена НЯМА)Радвам се че сте всички толкова отзевчиви и че говорите с такъв интусиязъм за тези коли, и аз знам че са хубави за това и аз ще изкоча с един еклипс блиските месеци! :rulez:А някой знае ли дали тези двигатели на Мицибишитата дето се продават в Германия са 420а? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 5 април 2007 Сподели Публикувано 5 април 2007 не че съм много запознат, но от това което съм виждал по картинките на обявите двигателя е японски-4Г63. В US един добре спретнат такъв еклипс е около 3-10к долара (поне в ибей). само докарването и мито и ддс вече не знам колко ще е поради простата причина че някои от "количките" стигат до 450-550 конски сили Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 6 април 2007 Сподели Публикувано 6 април 2007 да факт е че ангренажия ремък е един, но все пак така или иначе се сваля всичко друго и( лично мнение ) е по добре да се смени и ремъка на климатика и хидравликата. Това е причината и да напиша че са два на брой ремъците. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anarki Публикувано 6 април 2007 Автор Сподели Публикувано 6 април 2007 Аз така и така от германия ще го зимам а не от щатите от там идва по скъпо. Иначе казвате че с който и да е вдигател е все едно нали така?И лесно се тунинговат тея машини за това в щатите има такива по 300-400 коня Смятам и в БГ да има скоро една такава !!!!))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 6 април 2007 Сподели Публикувано 6 април 2007 Аз така и така от германия ще го зимам а не от щатите от там идва по скъпо. Иначе казвате че с който и да е вдигател е все едно нали така?И лесно се тунинговат тея машини за това в щатите има такива по 300-400 коня Смятам и в БГ да има скоро една такава !!!!)))[/quo Приятелю, отдавна има такива по 300-400 коня и нагоре :D . Аз само не разбрах има ли Еклипс 2.0 16 атмосферен 4г63 или са само 420а( става въпрос за след 96год. модела, преди това има 4г63) . До колкото съм гледал след 96год. мотора 4г63 е само турбо версията, атмосферните са 420а............ :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anarki Публикувано 6 април 2007 Автор Сподели Публикувано 6 април 2007 В България колко турбинирани Еклипса има след 96-та година модела, ама не говорим за базови с турбо ми правени?Който са по 300-400 коня , ще е интересно да се запозная с някой който си е правил Еклипса БЪРЗ!) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 6 април 2007 Сподели Публикувано 6 април 2007 За Европа eclipse се прави с 4g63 95-99 атмосверен. Каквото ти каза армада е вярно. Но частите тук са предимно боклуци.157 долара са анг.ремък ролки и водна помпа от ebay За да направиш 420а турбо ти трябват 3000 долара за части без труд (става въпрос за над 250 коня на колелата) :good: .По моята сам пипал но дребни работи само:полировка и уширяване на глава и всмукателен колектор ,4в2в1 изпускателен колектор,няма катализатор и к&н филтър в кутията пита.Доскоро бях с кабели nology и iridium свещи но комбинацията не им доиде добре.Всичко дотук e basic mods .Сега съм приготвил едно т3 гарет но ще видим :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anarki Публикувано 8 април 2007 Автор Сподели Публикувано 8 април 2007 За Европа eclipse се прави с 4g63 95-99 атмосверен. Каквото ти каза армада е вярно. Но частите тук са предимно боклуци.157 долара са анг.ремък ролки и водна помпа от ebay За да направиш 420а турбо ти трябват 3000 долара за части без труд (става въпрос за над 250 коня на колелата) :good: .По моята сам пипал но дребни работи само:полировка и уширяване на глава и всмукателен колектор ,4в2в1 изпускателен колектор,няма катализатор и к&н филтър в кутията пита.Доскоро бях с кабели nology и iridium свещи но комбинацията не им доиде добре.Всичко дотук e basic mods .Сега съм приготвил едно т3 гарет но ще видим :icon_bye:Еми силно се надявам да стане всично както трябва без да има проблеми.Успех ти желая пак после ще покажеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anarki Публикувано 12 април 2007 Автор Сподели Публикувано 12 април 2007 Напоследак ми се каза от тук от там.Това Мицибиши вид има ама не върви.Гори повече от колкото върви.Каруца е.Части няма от каде да намериш.Двигателите им са слаби.И т.н Кво мислите дали наистина това Мицибиши Еклипс след 96-та е толкова зле колкото хората казват или завиждат?Щото мен ме кефи мн ама чувам негативни овзиви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 12 април 2007 Сподели Публикувано 12 април 2007 Ами то тва може да се каже и за opel calibra 2.016v honda prelude 2.016v i fiat coupe 2.0 20v s тая разлика че те не са толкова красиви като еклипса и не можеш да им сложиш турбо без да пипа6 мотора. Освен на хондата маи,но не съм сигурен.А и интериора им не ми допада.Тъи че в този сегмент :rulez: според мен.А ако искаш да се гониш с gsi-ki gti-ki i vteci по добре виж colt 1.8 16v gti щото с еклипс без турбо не става Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 12 април 2007 Сподели Публикувано 12 април 2007 Безспорно и аз подкрепям мнението, че за гонки е по-добре малката кола. Eclipse-а е за хората, които търся едновременно комфортна широка кола, със спортен вид и добро ускорение и скорост. Затова и аз се насочвам натам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 12 април 2007 Сподели Публикувано 12 април 2007 не съм карал много бегачки, ама на аутобана еклипса си е утепал рибата. То от 180 до 200 ускорява толкова лесно и бързо. Тая кола е за магистрално каране. Перфектна е, като се засили и мине 4000 оборота едвам я удържаш да не набира! За мен колата е страхотна. Стабилна..леле майко колко е стабилна...който иска да си взима гси или гти...нямат грам сравнение...и в хонда прелюд съм се возил, ама и тя е по-зле...това е колата просто Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.