Премини към съдържание

Труден избор за закупуване на малка кола/нова/


Препоръчано мнение

Според мен е добре да провериш и как стоят нещата със застраховка на Пинина в УК. Понеже в Англия по-големите мотори и по-мощни/рискови коли са със сериозна застраховка. Примерно за един Лансер Ево за млад шофьор и без гараж евентуално, може да си подминеш спокойно застраховка от 2000 лири на година :) По-рано бях гледал една табличка с моделите и коефициенти ама нещо не я намирам :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е така, един джип има по малко разходи от лек автомобил във времето...........

Не е до грандомания а и до сигурност........

 

Бе изведнъж всички решиха да стават много сигурни...айде молЪ ти се :) Пълен е града с огромни джипки, а вътре си вози задника сам някой фръцльо или изписана мацка с вирнат нос. И на паркинга на някой търговски център или магазин гледаш два часа сложни маневри. И кому е нужно всичко това? За да идеш до работа, магазина или кафенето да се возиш сам в няколко тона машина, която гори като ламя. А относно разходите как ще станат по-малки във времето не ми е съвсем ясно...не ми казвай, че джиповете не се чупят и че ремонтите им са по евтини... Граждански, данъжи, обслужване, разходи по-гориво и прочие няма как да са по ниски от на лекия автомобил...Мисля, че преди няколко години германците дори протестираха против безумното купуване на тези големи играчки...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те фръцлите и момченцата с очилата се возят и в лимузини, не само в SUV-та и джипове. Пълно е с неуспели манекенки с А6-ци, 7 серия, S-класи и производните. Само за справка гражданската на Колта ми беше по спомен около 160 лв. , Гражданската на Аутлендъра е 163 лв. Данъчната политика на община Варна няма да я коментирам, за съжаление данъка е 250 лв. Градски разход ми дава 12, Колта правеше 10-ка в града. Обслужването не е по-скъпо от това на Колта, сменях кормилни накрайници, мисля, че дадох 37 лв, може и да греша, но беше много поносима сума. Масло, свещи ремъци са цени 1 към 1. Пренебрежимо малка е разликата в разходите за бензин и подръжка между Колта и Аутлендъра. За сметка на това комфорта, проходимостта и възможността да се покатериш и преминеш през малко по-големи препятствия е факт. Отделно в завоите няма мърдане, копат и четерите колела. По-високата позиция на водача, не бих казал, че е нещо кой знае какво. Виж в камион се усеща разликата да си по-нависоко. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Outlander вярно е SUV, ама под "джипове" тук хората имат в предвид нещо като Паджеро, Q7, X5, ML, GL и т.н.

Не че са нещо много по-добро от Otlander, но в случая са важни размерите.

Жалко че няма масово от онези Американските - и такива бихме купували, важно е само цената, а за разхода той е на второ място - има газови уредби.

Относно 4Х4 има и леки автомобили с тази формула на задвижване.

 

Това повсеместно полудяване не е само балкано-български синдром. Цяла Европа е поСУВ-яла, дори до извратените СУВ на външен вид, но с предно задвижване. :icon_thumbup: Харесва им на хората и това е.

Иначе паджеро е супер по отношение на проходимост. Ако караш сърф, ако ти е хоби офроуд, ако искаш да идеш на язовира с колесара и лодката. Изобщо благодатно магаре.. Но за конвенционална градска употреба карането на джип е абсолютно неоправдано. И ако човек прави елементарното усилие да си води всички разходи за колата, неминуемо ще установи, че на годишна база разноските са по-големи в СУВ случая. Но Пламен е прав по отношение на някои от по-старите Паджеро, при които разходите за поддръжка и ремонти са наистина ниски. Харесах си за ходене на вилата ей ТОЗИ кютук, но няма да си го купя именно заради това, че е глезотия, че специфичните му ползи ще се потребяват много рядко, а разходите за застраховки, поддръжка и придобиване просто не са съответни на добавената стойност. Ама много ми харесва.

Иначе към колегата, пуснал темата. Шегуваме се, разбира се, за семейните отношения. Странно ми се струва да чакаш админа на българския форум, който ще покара въпросната кола половин час да ти даде ориентир за качествата й. В УК не ви ли разрешават тест драйв, за да се убедите лично в качествата на автомобила, преди покупката. Все си мисля, че има реален риск админът и вие да сте с различни вкусове.

Дотук от пресечената местност лично аз не се убедих, че ви е нужна кола с висока проходимост.Камо ли пък Пинин, който е някаква особена форма на миниджип. И дори да е така, няма пречка да погледнете и семейни комбита с двойно задвижване, но все пак от прочетеното останах с впечатление, че не ви трябват две коли.

ПП. Plug in хибрид дали няма да е рентабилна покупка?

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Може и тук колегата да направи тест драйв, но ще трябва да почака малко, защото регистрирането на тест колата изисква време и други процедури, докато я пуснат за клиентите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще дам обективно мнение за Мираж-а, както винаги пиша РЕВЮТАТА в сайта, с добрите и лошите му страни, според моята гледна точка.

 

Обективно мнение и моята гледна точка в едно изречение са оксиморон. Моята гледна точка е субективното ми мнение, обективно би било мнението при преглед и съпоставка на десетки и стотици автомобили и потребители. Като ги линкна, прочетох ревюто на ЕВО 10, но не намерих ревюто на ЕВО 9, щеше да ми е наистина интересно да съпоставя субективните ти преживявания за двете коли. Текстът за ЕВО 10 ми хареса - емоционален, подробен, пак емоционален... И недостатъците ми се сториха обективно, точно и изчерпателно посочени.:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И мен джип-манията ме подмина. Не съм карал Жийп (Jeep), "джипове" и SUV. И MPV не съм карал, каквото и да значи тази абревиатура. Возили са ме.

"Не може да ти липсва нещо, което не си имал" е казано (от не знам кой), та може би затова не оценявам "джипките". Харесват ми само два модела - Q7 и SQ5 (313 ps, diesel, biturbo). Ако имах пари бих си взел SQ5, защото е красиво, не много голямо и върви на умиране. Едно такова ще сгъне 99% от колите тук към момента по всички параграфи, без офроуд, ама от истинския. Не някакви тревисти полянки с хълмове.

Такива машини не са подходящи за млади и не толкова млади бързи шофьори. Не че не и те не вървят и не ускоряват яко, но самата им форма си казва думата. След 200 км/ч колкото и да е мощен, аеродинамиката тип читалище си казва своето. Иначе вътре е комфортно като в алтернативния за марката лек автомобил от съответстващия клас, на кръстовищата нашите шофьори спират по-далече от лъскави джипари. и по-малко се бутат на кръгово. Особено ако е черен, голям, нов (скъп), с тъмни стъкла и шофьорът е тип мутра-бабаит с по-дебел врат бедрото ми и черни очила. Някак по естествен път идва аналогията с насилието... ако стане нещо.

 

Ревю на Мираж може да прочетеш тук: http://www.carsguide.com.au/news-and-reviews/car-reviews-road-tests/mitsubishi_mirage_review

Или в www.youtube.com напиши Mitsubishi Mirage Carbuyer. Би трябвало да излязат всякакви тестове на миника на език, който владееш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, Пининът е добър избор за кола способна да те измъкне от ситуация през зимата или при шофиране в селски и хълмисти райони. Основните неща които се гледат при покупка на кола втора ръка плюс подробен оглед за ръжда, много са податливи. По нисък разход от всеки друг джип с подобен размер, много приятни за управление. Миражът е особена кола, има много положителни страни, но и сериозни недостатъци и е добре да се пресметне преди покупка, че след това трудно се и продават освен ако не е л200. Успех.

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, Пининът е добър избор за кола способна да те измъкне от ситуация през зимата или при шофиране в селски и хълмисти райони. Основните неща които се гледат при покупка на кола втора ръка плюс подробен оглед за ръжда, много са податливи. По нисък разход от всеки друг джип с подобен размер, много приятни за управление. Миражът е особена кола, има много положителни страни, но и сериозни недостатъци и е добре да се пресметне преди покупка, че след това трудно се и продават освен ако не е л200. Успех.

Аз затова пуснах и темата.Имам си някакви съмнения относно Миража.Сега ще чакам и мнението на Светльо след тест драйва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Събрал съм 5 000лв. Каква кола ще ме посъветвате да си купя ?

 

Сподели за какво мислиш да я ползваш и имаш ли някакви насоки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Събрал съм 5 000лв. Каква кола ще ме посъветвате да си купя ?

Мари, купи си малка двуврата (ако намериш четириврата - може) японска кола около 2000г, може и малко по-нова, с мощност до 74kW, бензинов двигател. Така поне бих направил аз. И все пак - зависи за какво ти трябва и какъв ти е вкуса, както каза TASSO. Препоръчителни марки - Мицубиши, Тойота, Хонда, Сузуки, Мазда, евентуално и Нисан (в смисъл, че на Нисан са им хубави старите коли :)). Субару ще го държим настрана, засега :). Наредил съм ги по ред на моите предпочитания :).

 

Относно темата за нова кола Мираж и стара кола Пинин - не мога да взема отношение, защото нямам опит нито при закупуването на нови коли, нито при джипките. Пининът е сериозна джипка, и все пак зависи къде ще се кара. Както казаха колегите, за леки зими и пътища, макар и черни, и лек автомобил (желателно 4х4) ще свърши работа. Следователно, тук е мястото да споменем - Субару :). С изключение на разхода и скъпите части, други грижи нямат. Но след като колегата му трябва за година-две, значи коя да е кола ще му свърши работа.

За покупката на Мираж - мисля, че когато се купува "втора малка" кола в семейството, по-скоро приоритет имат местните условия, не толкова техническите показатели. Т.е. лизингови условия ли ще е, гаранционно обслужване от местните дилъри, такси пътища, данъци и др, каква ще бъде реалната стойност на колата на местния пазар след 5 г, когато ще искате да я продадете и т.н.

Все пак, и на мен ми е любопитно да прочета как се е справил новият Мираж в очите на г-н Админа :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е така, един джип има по малко разходи от лек автомобил във времето...........

Не е до грандомания а и до сигурност........

 

Можеш ли да поясниш? Обикновено чувам точно обратното.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif


Интересно мнение и силно объркващо като съвет....

Тя темата е доста объркана изначално :)
Питайте, колеги, кое не разбрахте, ще поясня :D

Не е така, един джип има по малко разходи от лек автомобил във времето...........

Може би DJ-я има предвид, че на един джип, като му смениш нещо, и после забравяш... и джипа е проектиран да бъде по-здрав и по-издръжлив и следователно по-рядко се разваля. Иначе и аз съм чувал, че обслужването на един джип е като да обслужваш два малки леки автомобила. Но пък и съм виждал по пътищата джипове, които не изглеждат да са обслужвани твърде много :D
Пример - местния отец кара Фронтера, чиито всички лагери скърцат още при потегляне. Дали не скърцат и носачи, амове и др. карантии... Знам и едно Паджеро I, дето... изглежда като барака, но пича го кара с 50 в града, което за камионче си е доста :D. Сещам се и за един ЛендРовър Дискавъри I (от онези двувратите), който честно казано беше адски запазен и имаше вид на глезен джип. Дизел е, но като запали, се чува сякаш е бензин, демек - нищо. Иначе те са най-издръжливи в окачване. Така съм чувал :)
Дано пак да не ви е прекалено объркано, просто споделям "опита" си с "професионалните офроуд автомобили".
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
  • Admin

Първо ще изчакам Светльо да покара изпитателно колата и да даде мнение.Едва след това ще вземем окончателно решение.Искам все пак да чуя мнение от първа ръка и то от човек който знае какво да гледа и слуша.Имали сме само веднъж малка кола и въобще не бяхме доволни.Сега ситуацията е променена и се надявам новите модели да покриват нарасналите очаквания.Кажи някоя дума за Аутлендъра,че вероятно той ще е моят SUV и то основно заради двете нови системи за напускане на лентата и следенето на дистанцията и скоростта на преднодвижещата се машина.Лошата новина е че това е най високото ниво на оборудване,ама все пак веднъж се живее.

 

http://mitsubishibg.com/index.php?lang=bg&do=3&id=140#

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...