Премини към съдържание

Galant VR-4 RS


Препоръчано мнение

Здравейте, наскоро минах на този вариант като "фън" кола (до сега само БМВ-та, но разбрах, макар и късно, че много съм сбъркал концепцията :icon_rock: ) и имам няколко въпросчета. На пръв поглед логични, но на мен още не са ми много ясни нещата.. та колата е Галант ВР-4 РС '89 лето. Интересува ме бихте ли ми обяснили, какви са вариантите за малко по-твърдо окачване(за предпочитане коиловъри), като марка, някой има ли впечатления от нещо... малък ъпгрейд на спирачките, отново дали някой е правил нещо подобно... Благодаря предварително :)

П.С. Ето го и въпросният обект на моята любов от скоро:)

post-16618-012929600 1369904790_thumb.jpg

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито, РС-ката е олекотената версия на галант вр-4, впечатляващо добре върви като за 240 кончета :icon_rock:

Сподели малко повече за произхода на тази :icon_thumbup: Добре изглежда...за жалост не знам на този модел спирачките с кои са съвместими, доколкото се сещам оригинално излиза с 15" джанти, което значи, че са му малки дискове, та бива да се сменят :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да наспамя малко. Много арна тази четворка. Със здраве да си я караш и аз искам такава, обаче в БГ са рядкост. Той колегата mmotors те е питал вече, но може ли да споделиш нещо повече за произхода. Иначе по въпроса за спирачната система, мисля че тези галанти са с пет шпилки на главината, тоест можеш да сложиш по-големи дискове, по-лесно се намират от тези с четири дупки, също така можеш да мислиш за брембо конверсия, но трябва да провериш шенкелите и отстоянието на дупките за захват. Бремботата стават на дупчета 160мм, а ако твоята, както си мисля е с шенкели на 130мм, ще трябва да ги смениш и тях. Стандартните апарати на тази кола съм почти сигурен,че са двубутални с дискове 284мм, по спомен, мярках ги в е-bay, като търсех мойте.

Специално този модел на ВР4 е доста ценен в Щатите и там има пазар за тези автомобили, както и голям набор тунинг части за тях. Така че най- добрия вариант е да се поровиш в щатския е-bay или в техния ВР4 форум и ще бъдеш просветлен. Даже има модификация на този ВР4, която е тунингована от AMG, във време оно, още преди да се присъединят към мерниците, като тяхна тунинг фирма. A ето за какво говоря nice а?

Редактирано от wonderwalker
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, наскоро минах на този вариант като "фън" кола (до сега само БМВ-та, но разбрах, макар и късно, че много съм сбъркал концепцията :icon_rock: ) и имам няколко въпросчета. На пръв поглед логични, но на мен още не са ми много ясни нещата.. та колата е Галант ВР-4 РС '89 лето. Интересува ме бихте ли ми обяснили, какви са вариантите за малко по-твърдо окачване(за предпочитане коиловъри), като марка, някой има ли впечатления от нещо... малък ъпгрейд на спирачките, отново дали някой е правил нещо подобно... Благодаря предварително :)

П.С. Ето го и въпросният обект на моята любов от скоро:)

 

Браво бе....мислех си че само аз имам такова животно...От къде го набара това....бравус.

Аз ползвам PANTHER LOW SPRING в комбинация с KYB SUSPENTION ... и хоп,понижено с 30мм + твърдо окачване.Хубавото е че,не е чааак толкова твърдо.....понасящо готино е.Първо смених само пружините.....беше мн гот.Но после си взех и амортисьорите......макар че ...сега като се замисля...май не ми трябваха :) .По спирачките нищо не съм барал....но части,дискове,и апарати бол.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, да взема да сложа една по - арна снимка на тоз дядо аз ли :icon_thumbup:

http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/rgh1369917319o.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е то туй ясно бре :icon_thumbup: Специално пък тоз, на колегата Иван Коларов е и в много добро, ама много добро здраве :icon_thumbup:

Та, Иване, този мотор е началото на серията EVOLUTION на МITSUBISHI - 4G63, двигател, за който има адски много тунинг части, турбини и т.н. Действай смело, корави коли са, кинти да имаш да му надиш :good:

п.п. и да се похвалваш тука сегиз-тогиз :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дам,наистина впечатляващо върви доста,като колата за момента е абсолютно стандартна...За мотора и тунинга се запознах на бързо и за сега съм се спрял на варианта с линк електрониката която е за вграждане за да го позасилиме малко,едни хубави джантички и едно окачване,пък след зимата щевидим нещо по-сериозно...та за джантичките горе долу се ориентирах,интересно ми е само как да реша с окачването драмата и то по-скоро къде да разгледам и да си избера нещо по рацинг:) (че огледалата много си ги харесвам,а сега като я завия и почват да закачат в платното:))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито за придобивката. :) Малко стари са тези галанти вече, може да се наложи да вложиш повече средства за подръжка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси мерси,ще я нащракам скоро,само да придобие малко вид,че сега с тези джантички и толкова щръкнала не е за снимчици...Разбрах,че навън гледат на тази кола като Ево 0,което много ме впечатли...

469251_603817262961702_1362105546_o.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси мерси,ще я нащракам скоро,само да придобие малко вид,че сега с тези джантички и толкова щръкнала не е за снимчици...Разбрах,че навън гледат на тази кола като Ево 0,което много ме впечатли...

 

Честито. Тази кола с LSD диференциал ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поради оскъдната информация давана от колегата да ви споделя :D

Галанта е с ЛСД диференциал, на много малко километри е, оригинално е бил с дясна дирекция, внос от Япония, дава време от 0-100км/ч 5.8сек, 400м - 14сек, махнат катализатор :D

Много е лачен :good: :rulez:

 

до собственика: този галант, както ти казах малко по - горе е началото на еволюшъните, с него :mitsu-smiley: влизат в големия рали спорт и с него имат много титли, почети малко за рали историята и ще разбереш каква кола си си купил :drinks:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето една показателна снимка за състоянието на колата, хехе, за жалост с лошо качество :icon_thumbup:

http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/viu1370000420u.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поради оскъдната информация давана от колегата да ви споделя :D

Галанта е с ЛСД диференциал, на много малко километри е, оригинално е бил с дясна дирекция, внос от Япония, дава време от 0-100км/ч 5.8сек, 400м - 14сек, махнат катализатор :D

Много е лачен :good: :rulez:

 

до собственика: този галант, както ти казах малко по - горе е началото на еволюшъните, с него :mitsu-smiley: влизат в големия рали спорт и с него имат много титли, почети малко за рали историята и ще разбереш каква кола си си купил :drinks:

 

Мдаа, добра е колцата, макар и морално стара. Но състоянието й изглежда наистина чудесно. Евтин тунинг, LSD...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох,запознах се ордавна,просто всеки ден се изненадвам,досега само БМВ-та ми бяха в главата,нормално е:)...на 2600км е колата,с ЛСД е дам и 4WS.Завива адски добре,малко е странно с тея завиващи задни колела,но завива адски.Била е дясна,обърната,но не много коректно,та има какво да се пооправи...А оскъдна информация давам,защото все пак съм нов-да не си кажете че съм фукльо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох,запознах се ордавна,просто всеки ден се изненадвам,досега само БМВ-та ми бяха в главата,нормално е:)...на 2600км е колата,с ЛСД е дам и 4WS.Завива адски добре,малко е странно с тея завиващи задни колела,но завива адски.Била е дясна,обърната,но не много коректно,та има какво да се пооправи...А оскъдна информация давам,защото все пак съм нов-да не си кажете че съм фукльо...

 

Как на 2600 км. Тя от магазина направо? Колко пари струва това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да наспамя малко. Много арна тази четворка. Със здраве да си я караш и аз искам такава, обаче в БГ са рядкост. Той колегата mmotors те е питал вече, но може ли да споделиш нещо повече за произхода. Иначе по въпроса за спирачната система, мисля че тези галанти са с пет шпилки на главината, тоест можеш да сложиш по-големи дискове, по-лесно се намират от тези с четири дупки, също така можеш да мислиш за брембо конверсия, но трябва да провериш шенкелите и отстоянието на дупките за захват. Бремботата стават на дупчета 160мм, а ако твоята, както си мисля е с шенкели на 130мм, ще трябва да ги смениш и тях. Стандартните апарати на тази кола съм почти сигурен,че са двубутални с дискове 284мм, по спомен, мярках ги в е-bay, като търсех мойте.

Специално този модел на ВР4 е доста ценен в Щатите и там има пазар за тези автомобили, както и голям набор тунинг части за тях. Така че най- добрия вариант е да се поровиш в щатския е-bay или в техния ВР4 форум и ще бъдеш просветлен. Даже има модификация на този ВР4, която е тунингована от AMG, във време оно, още преди да се присъединят към мерниците, като тяхна тунинг фирма. A ето за какво говоря nice а?

Само да вметна , че АМГ не е тунинг на ВР4 модела , а на ГТИ :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как на 2600 км. Тя от магазина направо? Колко пари струва това?

Горе-долу е на толкоз бре, нали ти разказвах за нея :)

Съмненията в миг отпадат като погледнеш отсека на мотора и под купето ходовата част, хехе, да не говоря, че беше с оригиналните си гуми, като я гледах - Bridgestone 90-то или 91-во лето бяха :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Горе-долу е на толкоз бре, нали ти разказвах за нея :)

Съмненията в миг отпадат като погледнеш отсека на мотора и под купето ходовата част, хехе, да не говоря, че беше с оригиналните си гуми, като я гледах - Bridgestone 90-то или 91-во лето бяха :)

 

Бе ти ми разказа, ама чак 2600 км...20 години по складове. Цената тайна ли ше дойде?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма цена ...стига с тия цени....колата е страхотна....морално остаряла..квато ще да е.....тва е мелачка.Цялата история тръгва от тия коли...GTI,AMG,VR4 .....

Момче....тря ги съберем с моя казан една до друга,да има се порадваме....че аз скоро ще минавам към американския отбор на V8 ците ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

86-та са гумите,още са на едните джати:) цената предпочитам да не я коментираме,жест от страна на предишния собственик,а иначе с удоволствие ще я докарам на някоя сбирка:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега честито за придобивката.Със здраве безаварийно и с много удоволствие да Си я караш.Колата е страхотна.А към колегите дето казват че е морално остаряла (надявам се на шега).Колеги колата не е морално остаряла колата е yоungtimer и от ден на ден цената и скача.Отива към ретро класическите а това че е и VR4 и в това уникално състояние я прави още по-интересна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...