Ivan Kolarov Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 (редакция) Здравейте, наскоро минах на този вариант като "фън" кола (до сега само БМВ-та, но разбрах, макар и късно, че много съм сбъркал концепцията :icon_rock: ) и имам няколко въпросчета. На пръв поглед логични, но на мен още не са ми много ясни нещата.. та колата е Галант ВР-4 РС '89 лето. Интересува ме бихте ли ми обяснили, какви са вариантите за малко по-твърдо окачване(за предпочитане коиловъри), като марка, някой има ли впечатления от нещо... малък ъпгрейд на спирачките, отново дали някой е правил нещо подобно... Благодаря предварително П.С. Ето го и въпросният обект на моята любов от скоро Редактирано 30 Май 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 Честито, РС-ката е олекотената версия на галант вр-4, впечатляващо добре върви като за 240 кончета :icon_rock: Сподели малко повече за произхода на тази :icon_thumbup: Добре изглежда...за жалост не знам на този модел спирачките с кои са съвместими, доколкото се сещам оригинално излиза с 15" джанти, което значи, че са му малки дискове, та бива да се сменят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 (редакция) Айде и аз да наспамя малко. Много арна тази четворка. Със здраве да си я караш и аз искам такава, обаче в БГ са рядкост. Той колегата mmotors те е питал вече, но може ли да споделиш нещо повече за произхода. Иначе по въпроса за спирачната система, мисля че тези галанти са с пет шпилки на главината, тоест можеш да сложиш по-големи дискове, по-лесно се намират от тези с четири дупки, също така можеш да мислиш за брембо конверсия, но трябва да провериш шенкелите и отстоянието на дупките за захват. Бремботата стават на дупчета 160мм, а ако твоята, както си мисля е с шенкели на 130мм, ще трябва да ги смениш и тях. Стандартните апарати на тази кола съм почти сигурен,че са двубутални с дискове 284мм, по спомен, мярках ги в е-bay, като търсех мойте. Специално този модел на ВР4 е доста ценен в Щатите и там има пазар за тези автомобили, както и голям набор тунинг части за тях. Така че най- добрия вариант е да се поровиш в щатския е-bay или в техния ВР4 форум и ще бъдеш просветлен. Даже има модификация на този ВР4, която е тунингована от AMG, във време оно, още преди да се присъединят към мерниците, като тяхна тунинг фирма. A ето за какво говоря nice а? Редактирано 30 Май 2013 от wonderwalker Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 Здравейте, наскоро минах на този вариант като "фън" кола (до сега само БМВ-та, но разбрах, макар и късно, че много съм сбъркал концепцията :icon_rock: ) и имам няколко въпросчета. На пръв поглед логични, но на мен още не са ми много ясни нещата.. та колата е Галант ВР-4 РС '89 лето. Интересува ме бихте ли ми обяснили, какви са вариантите за малко по-твърдо окачване(за предпочитане коиловъри), като марка, някой има ли впечатления от нещо... малък ъпгрейд на спирачките, отново дали някой е правил нещо подобно... Благодаря предварително П.С. Ето го и въпросният обект на моята любов от скоро Браво бе....мислех си че само аз имам такова животно...От къде го набара това....бравус.Аз ползвам PANTHER LOW SPRING в комбинация с KYB SUSPENTION ... и хоп,понижено с 30мм + твърдо окачване.Хубавото е че,не е чааак толкова твърдо.....понасящо готино е.Първо смених само пружините.....беше мн гот.Но после си взех и амортисьорите......макар че ...сега като се замисля...май не ми трябваха .По спирачките нищо не съм барал....но части,дискове,и апарати бол. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 Хм, да взема да сложа една по - арна снимка на тоз дядо аз ли :icon_thumbup: http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/rgh1369917319o.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 Дядо,дядо...ама ша чупи 90% от котурите които се напъват по пътя..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 Е то туй ясно бре :icon_thumbup: Специално пък тоз, на колегата Иван Коларов е и в много добро, ама много добро здраве :icon_thumbup: Та, Иване, този мотор е началото на серията EVOLUTION на МITSUBISHI - 4G63, двигател, за който има адски много тунинг части, турбини и т.н. Действай смело, корави коли са, кинти да имаш да му надиш :good: п.п. и да се похвалваш тука сегиз-тогиз :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Kolarov Публикувано 30 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2013 Дам,наистина впечатляващо върви доста,като колата за момента е абсолютно стандартна...За мотора и тунинга се запознах на бързо и за сега съм се спрял на варианта с линк електрониката която е за вграждане за да го позасилиме малко,едни хубави джантички и едно окачване,пък след зимата щевидим нещо по-сериозно...та за джантичките горе долу се ориентирах,интересно ми е само как да реша с окачването драмата и то по-скоро къде да разгледам и да си избера нещо по рацинг (че огледалата много си ги харесвам,а сега като я завия и почват да закачат в платното) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 31 Май 2013 Сподели Публикувано 31 Май 2013 Честито за придобивката. Малко стари са тези галанти вече, може да се наложи да вложиш повече средства за подръжка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Kolarov Публикувано 31 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2013 Мерси мерси,ще я нащракам скоро,само да придобие малко вид,че сега с тези джантички и толкова щръкнала не е за снимчици...Разбрах,че навън гледат на тази кола като Ево 0,което много ме впечатли... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 Май 2013 Сподели Публикувано 31 Май 2013 Мерси мерси,ще я нащракам скоро,само да придобие малко вид,че сега с тези джантички и толкова щръкнала не е за снимчици...Разбрах,че навън гледат на тази кола като Ево 0,което много ме впечатли... Честито. Тази кола с LSD диференциал ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 31 Май 2013 Сподели Публикувано 31 Май 2013 (редакция) Поради оскъдната информация давана от колегата да ви споделя :D Галанта е с ЛСД диференциал, на много малко километри е, оригинално е бил с дясна дирекция, внос от Япония, дава време от 0-100км/ч 5.8сек, 400м - 14сек, махнат катализатор :D Много е лачен :good: :rulez: до собственика: този галант, както ти казах малко по - горе е началото на еволюшъните, с него :mitsu-smiley: влизат в големия рали спорт и с него имат много титли, почети малко за рали историята и ще разбереш каква кола си си купил :drinks: Редактирано 31 Май 2013 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 31 Май 2013 Сподели Публикувано 31 Май 2013 Ето една показателна снимка за състоянието на колата, хехе, за жалост с лошо качество :icon_thumbup: http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/viu1370000420u.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 31 Май 2013 Сподели Публикувано 31 Май 2013 Тя кат' нова! :blink: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 Май 2013 Сподели Публикувано 31 Май 2013 Поради оскъдната информация давана от колегата да ви споделя :D Галанта е с ЛСД диференциал, на много малко километри е, оригинално е бил с дясна дирекция, внос от Япония, дава време от 0-100км/ч 5.8сек, 400м - 14сек, махнат катализатор :D Много е лачен :good: :rulez: до собственика: този галант, както ти казах малко по - горе е началото на еволюшъните, с него :mitsu-smiley: влизат в големия рали спорт и с него имат много титли, почети малко за рали историята и ще разбереш каква кола си си купил :drinks: Мдаа, добра е колцата, макар и морално стара. Но състоянието й изглежда наистина чудесно. Евтин тунинг, LSD... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Kolarov Публикувано 31 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2013 Прочетох,запознах се ордавна,просто всеки ден се изненадвам,досега само БМВ-та ми бяха в главата,нормално е...на 2600км е колата,с ЛСД е дам и 4WS.Завива адски добре,малко е странно с тея завиващи задни колела,но завива адски.Била е дясна,обърната,но не много коректно,та има какво да се пооправи...А оскъдна информация давам,защото все пак съм нов-да не си кажете че съм фукльо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 31 Май 2013 Admin Сподели Публикувано 31 Май 2013 Това е жестока кола! :rulez: Честито на собственика! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 Май 2013 Сподели Публикувано 31 Май 2013 Прочетох,запознах се ордавна,просто всеки ден се изненадвам,досега само БМВ-та ми бяха в главата,нормално е...на 2600км е колата,с ЛСД е дам и 4WS.Завива адски добре,малко е странно с тея завиващи задни колела,но завива адски.Била е дясна,обърната,но не много коректно,та има какво да се пооправи...А оскъдна информация давам,защото все пак съм нов-да не си кажете че съм фукльо... Как на 2600 км. Тя от магазина направо? Колко пари струва това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 31 Май 2013 Сподели Публикувано 31 Май 2013 Айде и аз да наспамя малко. Много арна тази четворка. Със здраве да си я караш и аз искам такава, обаче в БГ са рядкост. Той колегата mmotors те е питал вече, но може ли да споделиш нещо повече за произхода. Иначе по въпроса за спирачната система, мисля че тези галанти са с пет шпилки на главината, тоест можеш да сложиш по-големи дискове, по-лесно се намират от тези с четири дупки, също така можеш да мислиш за брембо конверсия, но трябва да провериш шенкелите и отстоянието на дупките за захват. Бремботата стават на дупчета 160мм, а ако твоята, както си мисля е с шенкели на 130мм, ще трябва да ги смениш и тях. Стандартните апарати на тази кола съм почти сигурен,че са двубутални с дискове 284мм, по спомен, мярках ги в е-bay, като търсех мойте. Специално този модел на ВР4 е доста ценен в Щатите и там има пазар за тези автомобили, както и голям набор тунинг части за тях. Така че най- добрия вариант е да се поровиш в щатския е-bay или в техния ВР4 форум и ще бъдеш просветлен. Даже има модификация на този ВР4, която е тунингована от AMG, във време оно, още преди да се присъединят към мерниците, като тяхна тунинг фирма. A ето за какво говоря nice а? Само да вметна , че АМГ не е тунинг на ВР4 модела , а на ГТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 31 Май 2013 Сподели Публикувано 31 Май 2013 Как на 2600 км. Тя от магазина направо? Колко пари струва това?Горе-долу е на толкоз бре, нали ти разказвах за нея Съмненията в миг отпадат като погледнеш отсека на мотора и под купето ходовата част, хехе, да не говоря, че беше с оригиналните си гуми, като я гледах - Bridgestone 90-то или 91-во лето бяха Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 Май 2013 Сподели Публикувано 31 Май 2013 Горе-долу е на толкоз бре, нали ти разказвах за нея Съмненията в миг отпадат като погледнеш отсека на мотора и под купето ходовата част, хехе, да не говоря, че беше с оригиналните си гуми, като я гледах - Bridgestone 90-то или 91-во лето бяха Бе ти ми разказа, ама чак 2600 км...20 години по складове. Цената тайна ли ше дойде? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 31 Май 2013 Сподели Публикувано 31 Май 2013 Няма цена ...стига с тия цени....колата е страхотна....морално остаряла..квато ще да е.....тва е мелачка.Цялата история тръгва от тия коли...GTI,AMG,VR4 ..... Момче....тря ги съберем с моя казан една до друга,да има се порадваме....че аз скоро ще минавам към американския отбор на V8 ците .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Kolarov Публикувано 31 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2013 86-та са гумите,още са на едните джати цената предпочитам да не я коментираме,жест от страна на предишния собственик,а иначе с удоволствие ще я докарам на някоя сбирка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 31 Май 2013 Сподели Публикувано 31 Май 2013 Брутално! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino412 Публикувано 31 Май 2013 Сподели Публикувано 31 Май 2013 Колега честито за придобивката.Със здраве безаварийно и с много удоволствие да Си я караш.Колата е страхотна.А към колегите дето казват че е морално остаряла (надявам се на шега).Колеги колата не е морално остаряла колата е yоungtimer и от ден на ден цената и скача.Отива към ретро класическите а това че е и VR4 и в това уникално състояние я прави още по-интересна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.