excalibur Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 Искам да монтирам обикновена АГУ на Colt 1.3 99г. Знам,че газовият инжекцион е по-добре,но не ми се влагат толкова средства. Изчетох доста по темата,но искам мнения и съвети от собственици на такива автомобили.Колата е на дъщеря ми и се кара повече градско,но не се спира,нали се сеща те :D Предварително ви благодаря :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 31 Май 2013 Сподели Публикувано 31 Май 2013 Ето няколко теми по въпроса:Моят сайтМоят сайтМоля, абстрахирайте се от глупавите въпроси от моя страна във втората тема Моят съвет - монтирай смело, щерката няма да се разсърди, но файда няма да усетиш, понеже ще кара двойно повече :DДа, и още нещо - повече от 400лв не би трябвало да струва газовата, ако всички части са нови. Сложи симулатор, чрез който ще се изключват бензиновите дюзи. Ламбда-сондите няма да правят проблем. Чека няма да свети... Ако свещите и кабелите са добре, няма и да гърми.Това е в общи линии Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeromc Публикувано 31 Май 2013 Сподели Публикувано 31 Май 2013 искам само да добавя ,че с газовия инжекцион ако я караш само градско тая кола цяла година ше го избиваш .. тя докато вдигне температура да обърне горивото пак ше даваш 20 кинта на 4,5 дни за Бензин ,поне зимата де .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
excalibur Публикувано 1 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 1 юни 2013 Благодаря за мненията колеги.Карал съм 15г. коли с газови уредби,но не са били инжекциони.Като попитах в няколко сервиза какъв ще е резултата от обикновената,не че незнам какво ще е.Веднага казват,ако искаш да ти гръмне дебитомера слагаме,но на твоя отговорност.А колкото до цените,хубава уредба с монтаж около 500лв. Колегата където казва,че няма да имам файда защото ще се кара двойно повече.То колега на къде повече не знам в момента правя рампа до външната тоалетна да може да влиза с колата и там :icon_thumbup: :D :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 1 юни 2013 Сподели Публикувано 1 юни 2013 И аз бях много доволен с обикновенна газова на 1.6 97-ма.Супер-2г. никакви ядове,перфектен разход от около 8 газ градско.След тия две години кюфна няколко пъти и останах без дебитомер и филтър.Сега дебитомера е заминал ми дава 12-13 газ,10 извънграда.И аз доста умувам дали да не мина на газов инжецион. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 юни 2013 Сподели Публикувано 1 юни 2013 Аз все това казвам, че е твърде голям риск да се слага обикновена АГУ на 4G92 мотора... Колкото и да е кадърна инсталацията, колкото и да има там кихалки и тем подобни, риска винаги е на лице...един път ще "думне" и това може да е пагубно за дебитомера, който всички знаем нов е половин колт пари... Тъй като при 4G13 мотора няма дебитомер, този риск отпада... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
excalibur Публикувано 1 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 1 юни 2013 Искаш да кажеш,че моят мотор няма дебитомер? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 1 юни 2013 Сподели Публикувано 1 юни 2013 1.3 двигателя няма дебитомер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 юни 2013 Сподели Публикувано 1 юни 2013 Искаш да кажеш,че моят мотор няма дебитомер? Точно така, при теб има датчик за налягането в колектора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 1 юни 2013 Сподели Публикувано 1 юни 2013 Аз да попитам, имах Лансър с мотор 4G15. Мисля, че този двигател има дебитомер - някаква "пита", която се пъха във въздушния филтър. Бях с обикновена газова уредба и за целия период на каране с газовата уредба ми е "кихала" два пъти. Газаджиите бяха сложили един алуминиев фланец, надупчен, покрит с гумена лента. И при двете кихания лентата беше излязла от фланеца. Следваше просто слагане на гумената лента. Това не предпазва ли от унищожаване на дебитомера или аз съм късметлия ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 1 юни 2013 Сподели Публикувано 1 юни 2013 (редакция) Аз да попитам, имах Лансър с мотор 4G15. Мисля, че този двигател има дебитомер - някаква "пита", която се пъха във въздушния филтър. Бях с обикновена газова уредба и за целия период на каране с газовата уредба ми е "кихала" два пъти. Газаджиите бяха сложили един алуминиев фланец, надупчен, покрит с гумена лента. И при двете кихания лентата беше излязла от фланеца. Следваше просто слагане на гумената лента. Това не предпазва ли от унищожаване на дебитомера или аз съм късметлия ?Твоят двигател няма дебитомер (поне така мисля), ако е този двигател:Моят сайтДебитомерът е в една кутийка, която е непосредствено след филтърната кутия и се вижда отвън. Понякога старите неща са по-добри от новите . Имам предвид двигателите - старите 4G15, 4G13 нямат дебитомери, с делко са (което газаджиите много го харесват), дюзите им са с 4 големи отвора (тук вече карам наизуст) и т.н.Абе... 4G13 е перфектният двигател за обикновено газифициране. Ако беше карбуратор, щеше да е още по-съвършен :D Редактирано 1 юни 2013 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
excalibur Публикувано 7 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2013 (редакция) Онзи ден сложих уредба. Mimgaz-Турска знам,че сега ще почнете защо Турска а не Италианска.Майстора каза,че вече разликата между едното и другото е вече само в цените,всичко е едно и също.Колага за сега върви добре,но по някога светва чека.Има имулатор,мисля че е за дюзите.Смених въздушния филтър и трябва да направя една диагностика да видя свещите и кабелите как са,макар че колата работи добре.Кажете горе-долу какъв разход да очаквам и какво още може да се направи да не свети чека?Тези дни като навия повечко километри ще напиша още мнения. Редактирано 7 юни 2013 от excalibur Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 7 юни 2013 Сподели Публикувано 7 юни 2013 Кога светва чека? Само на обороти или когато си иска? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
excalibur Публикувано 7 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2013 Кога светва чека? Само на обороти или когато си иска?Като запаля изгасва и след малко светва,после може пак да изгасне.Абе горе долу когато си иска свети когато иска не. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zatvornik Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Твоят двигател няма дебитомер (поне така мисля), ако е този двигател:Моят сайтДебитомерът е в една кутийка, която е непосредствено след филтърната кутия и се вижда отвън. Понякога старите неща са по-добри от новите . Имам предвид двигателите - старите 4G15, 4G13 нямат дебитомери, с делко са (което газаджиите много го харесват), дюзите им са с 4 големи отвора (тук вече карам наизуст) и т.н.Абе... 4G13 е перфектният двигател за обикновено газифициране. Ако беше карбуратор, щеше да е още по-съвършен :D Аз съм с 4G15 двигател 12V и има дебитомер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 11 юни 2013 Сподели Публикувано 11 юни 2013 Добре бе, как с обикновена газова се регулира дали не е бедна сместа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 12 юни 2013 Сподели Публикувано 12 юни 2013 (редакция) Като запаля изгасва и след малко светва,после може пак да изгасне.Абе горе долу когато си иска свети когато иска не. Направи си проба: излез някъде извън града и запали на бензин. Като вдигнеш някаква скорост, мини на газ и покарай, само не оставяй колата по инерция. Ако чека не светне, отбий някъде и остави колата да поработи на празен ход, пак на газ. Ако малко след като си спрял, чека светне, е твърде вероятно сместа на празен ход да идва леко встрани от нормалната, което е леко дразнещо, но не е страшно. Ако газта е по-калпава от обичайното, понякога чека също светва. А ако светва когато си иска, без значение от режима на двигателя, пусни една диагностика и виж на какво точно се сърди. Редактирано 12 юни 2013 от tef4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
excalibur Публикувано 14 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2013 След като запаля на бензин и мина на газ,след около 3/4 сек. чека светва.Като покарам 3/4 мин. и колата остане за малко на ниски обороти чека изгасва и повече не светва.Не съм правил диагностики,защото имам малко други проблеми и нямам време.Разхода мисля,че е добре около 8/100 смесено каране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hodqpovoda Публикувано 24 юни 2013 Сподели Публикувано 24 юни 2013 никакви проблеми няма да имаш, слагай смело Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 26 юни 2013 Сподели Публикувано 26 юни 2013 След като запаля на бензин и мина на газ,след около 3/4 сек. чека светва.Като покарам 3/4 мин. и колата остане за малко на ниски обороти чека изгасва и повече не светва.Не съм правил диагностики,защото имам малко други проблеми и нямам време.Разхода мисля,че е добре около 8/100 смесено каране. Значи едва ли е нещо притеснително. Пък и това не е немска таратайка да трупа грешки и да гасне Предполагам, че иска още малко дорегулиране, но едва ли е спешно. Разхода горе-долу бива, но не знам колко ти етежко крачето. Нашия (1.6) в момента ми прави 8.4 смесено, ама аз имам олово в подметките ... ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Talic_TDF Публикувано 20 август 2013 Сподели Публикувано 20 август 2013 най-вероятно свети чека от ламбда сонда, явно и за нея трябва някъв симулатор ама не е фатално, ако не ти "бърка" в очите много карай Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.