StanislavB Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 Здравейте, Поразпитах приятели продаващи авточасти за моя Галант относно ангренаж и цена и обявената цена е около 160лв. Видях този и се чудя дали да го поръчам, но не съм сигурен дали правилно съм се ориентирал, макар че пише че е за такъв галант, но все пак. По принцип в България Gates наистина ли вървят към 160лв или може да се намери истински и за по-малко? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 (редакция) Здравей,ето ги ремъците по каталог http://www.gatesautocat.com/drive/MITSUBISHI/Galant/EA5A/6A13DOHC/08-01_05-03 (същия като този дето си намерил, предполагам си го гледал ама го пускам пак за всеки случай).Само че е малко скъпичък ето по-евтин вариант: http://www.ebay.co.uk/itm/330846933035 (~108 лв)Може да си го поръчаш до Англия (безплатна доставка от ebay) и от там да ти го доставят до България (примерно през Габриели или Гъбко .. поръчва се до английския им склад и после ти го карат до БГ спрямо колко кг. е) за около 2лв доставка общо и ... до 1 седмица е при теб (общо ~110лв)Клиентската цена в България е 195 лв. като както се знае е цена с огромна надценка и съответно има варианти за отстъпки от рода на 30-40+% Редактирано 28 март 2013 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 28 март 2013 Автор Сподели Публикувано 28 март 2013 Предлагат ми някакъв ремък AE за 30-40лв. Един ми казва, че не са хубави, друг че са. А разликата не е пренебрежимо малка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 Адаш, не експериментирай точно с ремъците. Гейц е най-добрият избор стига да не е менте. Оригинално такъв се слага на Галанчо и изкарва най-много км. като пробег, ако вземеш някакви по-евтини алтернативи трябва да ги сменяш на 40-50000км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 28 март 2013 Автор Сподели Публикувано 28 март 2013 Сега друг познат ми предложи Континентал (слагали ги на БМВ) за 80 и няколко лв. с отстъпката. Те как ще са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 Сега друг познат ми предложи Континентал (слагали ги на БМВ) за 80 и няколко лв. с отстъпката. Те как ще са?Аз сега съм с такъв, пак му дават малко по-малко пробег от Гейца, и трябва да мине едни 70000км. без проблем, надявам се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 28 март 2013 Автор Сподели Публикувано 28 март 2013 Някакъв номер/модел на ремъка знаеш ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 Тази снимка, ако ти върши работа. http://media.snimka.bg/s1/1456/029155851-big.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 Освен пробега ремъците имат живот и по отношение на времето. В един мануал за галант и конкретно за ЕА0 (за моторетка 6А13) пише 90 000 км. или 5 години - което настъпи първо. Аз за 5 години няма да мина и 50 000 км., така че дали ще е Гейтс, Сън, Континентал ... няма значение. Тези 90 000 км. представляват някъде 13 бона само за пропан-бутана. На бензин въобще не ми се и смята... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 Да, точно така 5 години. Затова си прецени и това, но според мен не спестявай пари, точно от ангренажен ремък. Аз лично си взех Континентала от Алекс от форума, защото поне зная, че е оригинален, пък Гейц тогава не намерих от достоверен източник и не рискувах да взема такъв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 Сега друг познат ми предложи Континентал (слагали ги на БМВ) за 80 и няколко лв. с отстъпката. Те как ще са?Супер са, стига да си го вземеш от официален вносител на марката, с холограмни стикери, срок на годност и т. н... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 28 март 2013 Автор Сподели Публикувано 28 март 2013 Доколкото разбрах Косер са вносителите? Моя човек работи там и каза, че те ги внасят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 Доколкото разбрах Косер са вносителите? Моя човек работи там и каза, че те ги внасят.Нещо те премята човека, ;) Косер са вносители на Роулундс и Дайко .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 Я поразпитай повече и се поразчети да не ти одерат кожата накрая и ти продадат някой ментета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 (редакция) В UK са около 90-100лв с доставкатаhttp://www.ebay.co.uk/itm/111035665171http://www.ebay.co.uk/itm/290877863050http://www.ebay.co.uk/itm/400411404130 Редактирано 28 март 2013 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 30 март 2013 Сподели Публикувано 30 март 2013 В UK са около 90-100лв с доставкатаhttp://www.ebay.co.uk/itm/111035665171http://www.ebay.co.uk/itm/290877863050http://www.ebay.co.uk/itm/400411404130 А за 2.0 мотора можеш ли да препоръчаш комплект от ebay, че нещо рових и нищо не открих? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 31 март 2013 Сподели Публикувано 31 март 2013 (редакция) Понеже не знам за кой точно 2л мотор става дума пускам тези на бързо. Колега най-лесно си намери по каталозите за твоята кола парт номерата на частите (има и комплекти заедно с ролките) и после търси по тях.2.0 tdihttp://www.ebay.co.uk/itm/1908185924202.0L - EA2A, 4G63Shttp://www.ebay.co.uk/itm/370757938217 (и другия ремък http://www.ebay.co.uk/itm/230751194791 ) Редактирано 31 март 2013 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 4 април 2013 Сподели Публикувано 4 април 2013 (редакция) Понеже не знам за кой точно 2л мотор става дума пускам тези на бързо. Колега най-лесно си намери по каталозите за твоята кола парт номерата на частите (има и комплекти заедно с ролките) и после търси по тях.2.0 tdihttp://www.ebay.co.uk/itm/1908185924202.0L - EA2A, 4G63Shttp://www.ebay.co.uk/itm/370757938217 (и другия ремък http://www.ebay.co.uk/itm/230751194791 )4G63S е мотора. 5257XS e part номера на ремъка, но нещо не намирам комплект с ролки :mitsu-smiley: Редактирано 4 април 2013 от meltin Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 4 април 2013 Сподели Публикувано 4 април 2013 (редакция) 4G63S е мотора. 5257XS e part номера на ремъка, но нещо не намирам комплект с ролки :mitsu-smiley:Номера:http://www.gatesautocat.com/drive/MITSUBISHI/Galant/EA2A/4G63S/08-01_05-03пример за комплект:http://www.ebay.co.uk/itm/221076451164 (комплекта става за следните коли: http://www.gatesautocat.com/article/K015481XS ) Тези ги писах вече по отделно (горе): 5481XS http://www.ebay.co.uk/itm/3707579382175257XS http://www.ebay.co.uk/itm/230751194791 Редактирано 4 април 2013 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 5 април 2013 Автор Сподели Публикувано 5 април 2013 (редакция) Гледам, гледам и понеже не разбирам хич реших да питам. На Галанта 2,5 коя е тази ролка (като part number), която се вижда като се погледне откъм колелото, вижда се най-долу и мисля че има нещо общо и с климатика? Ако не се лъжа тя е най-скъпата от всички. Тези, които извадих са MD184182, MD161452, MD316826, MD179597 и MD184182. Понеже моята виеше заради лагера и ми се стори много висока цената, която обявиха, решихме да сменим само него. Да, но беше 02.01 и само на едно място имаше някакъв български, който не беше читав и след месец започна пак да вие. Тогава го сменихме с Koyo. Надявам се да не е бил някой гаражен Kolyo, защото сега 2 месеца по-късно пак започна и той да вие. Явно ще се сменя ролката, но тука им нямам доверие на ценообразувателите и искам ако мога да си я намеря от Англия или нейде дето да е по-сигурно, че това е реалната цена. И също така има ли някакви различни видове, тъй като в Евро 07 си спомням ме питаха колко е широка и колко зъби имала или нещо такова? Редактирано 5 април 2013 от StanislavB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 5 април 2013 Сподели Публикувано 5 април 2013 На пистовите ремъци има 2 обтяжни ролки - едната е голяма, до шайбата на климатика е, другата е доста по - малка - именно тя е много скъпа :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 14 юли 2013 Сподели Публикувано 14 юли 2013 Един въпрос към колегите сменяли ангренажи на 6А13 ремъка и двете ролки са ясни. Как стои въпроса с масления успокоител или обтегач незнам как точно се нарича чувал съм за цени от порядъка на 200-300лв автомобила ми е на 240 000 км . Подлежи ли на рециклиране или ремонт този обтегач щото с него за цялото утражнение може да не стигнат 600лв ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Krustev Публикувано 14 юли 2013 Сподели Публикувано 14 юли 2013 (редакция) На мен ми обявиха 206лв за него.мисля че не се ремонтира за труд около 40-50лв Редактирано 14 юли 2013 от D.Krustev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 14 юли 2013 Сподели Публикувано 14 юли 2013 Хидравлияния обтегач се сменя. Цената е около 250-300 лв. Играе важна роля, затова не се скъпете за него, че като се скъса ремъка става мармалад. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 юли 2013 Сподели Публикувано 14 юли 2013 На мен ми обявиха 206лв за него.мисля че не се ремонтира за труд около 40-50лв Брех, 40 лв за какво? За смяната му ли?За да се смени, трябва да се разкачи агр. ремък, това значи че труда по смяната му е равна на труда по смяната на целия агренаж,което в София е около 100-150 лв..........Обтегача не се рециклира или ремонтира, смяна с нов,тъй като той държи ремъка оптимално стегнат всеки един момент, иначе може да прескочи.......виждал съм при такъв проблем , натегнат до долу обтегач, така че люлката на обт. ролка да подпира в корпуса му, но това не е добро решение, тъй като ремъка се подлага на голям опън понякога......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.