Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте,

изчетох доста неща за Паджеро...

Имам намерение да купя Паджеро, но се двоумя между Паджеро 3.0 v6 и Паджеро 2.8 TD...

Като цяло предпочитам бензиновите мотори, но тук прочетох нещо, което ме смути - масова повреда на компютъра.

Какво бихте ме посъветвали?

Интересува ме къса база. Смятам да го ползвам за офроуд предимно, но не за състезания, или за...я да видим дали ще мина от тук...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравей, спред мен за твоята цел е добре да си вземеш бензинов. Аз имам доста приятели с такива мотори и не съм чул някой от тях да се оплаквал от проблем с компа. Аз също карам 3.0V6 181 hp. и не съм имал такива проблеми.

Поздрави Любо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, спред мен за твоята цел е добре да си вземеш бензинов. Аз имам доста приятели с такива мотори и не съм чул някой от тях да се оплаквал от проблем с компа. Аз също карам 3.0V6 181 hp. и не съм имал такива проблеми.

Поздрави Любо.

За оф-роад не е ли по-подходящ дизела заради по-големия въртящ момент?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте,

Понеже съм се запътил и аз да купувам Паджеро и не искам да правя нова тема ще питам директно тук - надявам се да не е проблем. :)

Да започна с това, че не съм следял марката Митсубиши и не знам почти нищо за нея, но съм останал с впечатление от едно време,че Паджерото е "корава" машина. Горе долу съм се ориентирал към определен модел, но повече бих искал да получа съвет какво Паджеро ще е сполучлива покупка за мен. Нямам намерение да карам оф-роуд, ще карам предимно извънградско (най-често на разстояния не повече от 40-50 километра от града), но също така и градско , може би 2:3 градско/извън. Искам да си купя джип от доста време просто защото съм им фен и не убичам да се "тъпча" по седани. В момента карам Нисан Прейри (Миниван)и съм доволен, но смятам тази година да си взема джип и Нисана да го оставя на майка да си ходи на вилата. Предпочитам бензоновите мотори и съм се спрял на Паджеро 2 3.0i 93г.,но искам да получа съвет от хора, които са по на "ти" с марката. Ако е възможно евентуална препоръка за даден модел да бъде съпътствана и с разхода за подръжка.

Благодаря предварително. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Максим ,

 

Понеже питате и за разходи по подръжка .. да споделя с вас , че думите "джип" и "евтино" нямат допирни точки .

Иначе добре сте се ориентирали към 3 литровия двигател . По разпространен е , по лесно се газифицира , по евтина подръжка от 3,5 литровия . Но не очаквайте разход градско по малко от 15 ..

 

поздрави и успех с избора .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм очаквал подръжката да е евтина, а по-скоро какви проблеми съпътстват даден модел(не броя "натрошените" от "каране" джипове, които имат нужда от основен ремонт), колко биха стрували и имали сходни части с други модели.

Кое е по-сполочлив вариант механична или автоматична трансмисия? Ако може някой да ми обясни малко по-подробно и на прост език, какво точно е супер селект ск.кутия, понеже четох из форума в 1-2 теми, но нещо не зацепих. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Oсновният проблем е ръждата . За това преди покупка го качи на канал и огледай хубаво рамата и купето .

По добрата кутия е автоматичната .

С супер селект джипа може да се движи фул тайм 4х4 .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм очаквал подръжката да е евтина, а по-скоро какви проблеми съпътстват даден модел(не броя "натрошените" от "каране" джипове, които имат нужда от основен ремонт), колко биха стрували и имали сходни части с други модели.

Кое е по-сполочлив вариант механична или автоматична трансмисия? Ако може някой да ми обясни малко по-подробно и на прост език, какво точно е супер селект ск.кутия, понеже четох из форума в 1-2 теми, но нещо не зацепих. :icon_hmm:

1. Този модел Паджеро страдат от комутатори и от ЕКУ-та,правят се,но ако си в ншкой голям град, тъй като от опит знам че нищо не им разбират другаде.......

2. По добре е ръчна кутия поради 2 причини: едната е че е по евтина за подръжка, а другата е че нямаш големите загуби от автомата, а това се отразява особено в разхода на гориво и във вървенето ........

3. Супер селекта е разд. кутия ,която ти дава възможност почти всичко да правиш с нея и джипа........т.е. има само задно, има 4х4 ,има 4х4 вкл. межд. диф, разбирай раздатката , и 4х4 закл. + къси предавки, отделно има и копче на таблото ,което при необходимост блокира и задния диф..........

Огледайте я за ръжди и т.н. за да няма после тюхкания...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори. Аз за другите неща, като ръжда, течове и тн. гледам много внимателно.

В момента не мога да се сетя нещо друго конкретно да питам, ако някой има нещо да добави като препоръка или съвет - би било чудесно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте колеги,

 

Загледал съм се по това http://www.cars.bg/c1305994

 

Някой вече ако е ходил или има какво да ми препоръча да погледна/попитам като съм на място.

 

Всякаква информация по този модел би била добре дошла.

 

Благодаря.

Редактирано от Алекс Савов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Това от линка е кабрио модела на паджеро. Поинтересувай се дали има и мекия таван освен твърдия от снмките. Според мен по скоро не след като е сложил тези рейки на покрива.

Седалките не са оригинални и са супер грозни особено задните. Волана също не е оригинален. Лоста на раздатка е от грешната страна което значи, че е обръщана дирекцията.

Това е което мога да кажа по снимки. Другите неща се гледат на място- ръжда, как превключа автомата на топло и студено, течове на масла и охладителна течност и т.н.

 

поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

изчетох доста неща за Паджеро...

Имам намерение да купя Паджеро, но се двоумя между Паджеро 3.0 v6 и Паджеро 2.8 TD...

Като цяло предпочитам бензиновите мотори, но тук прочетох нещо, което ме смути - масова повреда на компютъра.

Какво бихте ме посъветвали?

Интересува ме къса база. Смятам да го ползвам за офроуд предимно, но не за състезания, или за...я да видим дали ще мина от тук...

 

Понеже споменаваш офроуд - много БЯХ доволен от поведението на колата в кал, сняг, черни пътища, наклони ... до преди 5 дни. Сигурен бях, че ще мина през едно кално ровче, обаче така се окопах, че няма блокиран диф, няма бавни скорости ... Най - срамното беше, че ме издърпаха с една джипка - Азия Рокста, която прилича на :icon_crying:

T.e. колата си има предимства - много ми хареса, че отдолу всичко е защитено и нямам никакви поражения, освен че изчистих 1 тон кал от нея, обаче не е за дълбоки, пълни с вода коловози, заби си предницата и дотук. Два дни го преболедувах и май отиваме на продажба. С една дума - помисли си откъде искаш да минаваш и дали не ти трябва нещо по-високо, с модифицирани брони и евентуално окачване, лебедка и т.н.

За шосе ще е кофти (а тази е супер), но ... както се казва "няма всесезонни гуми" :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колега, предполагам а и ти си написал "няма всесезонни гуми".

за червената джипка - помисли какво има под гофрираната /или както се казва/ занитена ламарина в купето?

поздрави и успех с покупката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже споменаваш офроуд - много БЯХ доволен от поведението на колата в кал, сняг, черни пътища, наклони ... до преди 5 дни. Сигурен бях, че ще мина през едно кално ровче, обаче така се окопах, че няма блокиран диф, няма бавни скорости ... Най - срамното беше, че ме издърпаха с една джипка - Азия Рокста, която прилича на :icon_crying:

T.e. колата си има предимства - много ми хареса, че отдолу всичко е защитено и нямам никакви поражения, освен че изчистих 1 тон кал от нея, обаче не е за дълбоки, пълни с вода коловози, заби си предницата и дотук. Два дни го преболедувах и май отиваме на продажба. С една дума - помисли си откъде искаш да минаваш и дали не ти трябва нещо по-високо, с модифицирани брони и евентуално окачване, лебедка и т.н.

За шосе ще е кофти (а тази е супер), но ... както се казва "няма всесезонни гуми" :)

 

Чакай да позная: продаваш си паджерото и си вземаш азия рокста? :)

Това бе шега разбира се. Колега опита в оффроуда идва с практиката. Сега например следващия път като атакуваш кално ровче ще знаеш, че трябда да си включил бавни и блокаж преди да влезеш в него а не след като затънеш, нали?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже споменаваш офроуд - много БЯХ доволен от поведението на колата в кал, сняг, черни пътища, наклони ... до преди 5 дни. Сигурен бях, че ще мина през едно кално ровче, обаче така се окопах, че няма блокиран диф, няма бавни скорости ... Най - срамното беше, че ме издърпаха с една джипка - Азия Рокста, която прилича на :icon_crying:

T.e. колата си има предимства - много ми хареса, че отдолу всичко е защитено и нямам никакви поражения, освен че изчистих 1 тон кал от нея, обаче не е за дълбоки, пълни с вода коловози, заби си предницата и дотук. Два дни го преболедувах и май отиваме на продажба. С една дума - помисли си откъде искаш да минаваш и дали не ти трябва нещо по-високо, с модифицирани брони и евентуално окачване, лебедка и т.н.

За шосе ще е кофти (а тази е супер), но ... както се казва "няма всесезонни гуми" :)

Няма джип който да може да минава винаги и навсякъде. Това, че в конкретната ситуация си закъсал не означава, че колата не я бива и не може да е причина за продажбата. Справка - миналата година Wrangler-a на КИРОВ изпадна в идентична ситуация в Самоков, нищо че струва 200 бона. Ти влез в половин метър кал и после 'колата не струва'. Клишето всички го знаем - колкото по-подготвен е джипа, толкова по-отдалеч ще идва трактора да те вади.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма джип който да може да минава винаги и навсякъде. Това, че в конкретната ситуация си закъсал не означава, че колата не я бива и не може да е причина за продажбата. Справка - миналата година Wrangler-a на КИРОВ изпадна в идентична ситуация в Самоков, нищо че струва 200 бона. Ти влез в половин метър кал и после 'колата не струва'. Клишето всички го знаем - колкото по-подготвен е джипа, толкова по-отдалеч ще идва трактора да те вади.

-Не бях го чувал до сега(навярно защото не съм офроудер)...-Но много ми хареса и си е смата истина :icon_clap: , ще го запомня! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...