Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

luboV6

Потребител
  • От него общо

    24
  • Регистрация

  • Беше тук

За luboV6

  • Рожден ден 04/26/1980

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Pajero 3.5 V6; 469

luboV6's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Благодаря на организаторите!!! Всичко беше страхотно! :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:
  2. Честито! :good: :good: :good: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:
  3. Здравей колега, най-вероятно ти шуми аксиалният лагер на съединителя. Което ще рече че май имаш нужда от смяна.
  4. Така като ги гледам не виждам някаква разлика с моите но утре ще ги щракна за всеки случаи за да ги сравним.
  5. Здравей, колега аз имам такива калобрани, че не само задни а и предни. Ако искаш ми звънни да се разберем. 0896736775 Любо. :D
  6. Здравейте, пускам темата от името на приятел и колега, който не може да намери решение на проблема си. Проблемът му е следния: "Карам Паджеро 2.8TD от около две години и до сега не съм имал подобен проблем. След излизането на асфалта от калната разходка с приятели разбрах,че джипа не иска да сменя скоростите както преди.Тогава установих,че през цялото време съм карал в режим на "Hold". Когато превключа на режим "Normal" джипката не сменяше навреме скоростите.На другият ден след измиване от калта,проверихме всички букси към АСК и нямаше проблеми с кабелите и буксите.Сега карам само на режим "Hold" и не знам какво да го правя.. Ходих при доста майстори и сервизи,но нямат такава букса за чете на грешки,за да разбера дали трябва да сваляме кутията,защото всеки сервиз искат да свалят най-напред кутията.За това се обръщам към Вас,знаещите във форума и ако можете да ме насочите как да подходя."
  7. Е как с кое - може и с двете. :icon_rock:
  8. И аз така си помислих и за това така съм му написал на колегата.
  9. За да разбереш по добре къде ти е проблема ще трябва да свалиш двата пластмасови капака около ключа за фаровете и мигачите. Там от долу има планки който държат волана и може да са хлабави. Пластмасите се държат с 3 винта отдолу.
  10. Колега моят съвет е да се свържеш с DJ Тъмби и да ходиш при него. Той може да ти помогне със сигурност. :good:
  11. Колега дай малко повече информация за повредата за да може някой да ти даде съвет. От това клати ми се волана не е ясно какво точно се случва.
  12. Може да сложиш от 2.8 или 3.5 но задължително трябва да ги смениш и двата. По принцип на 2.8 и 3.5 се водят усилени дифове, и си има оригинални ARB блокажи. И като човек карал 3.5 с два блокажа и лебедка мога да кажа че лебедката си остава по добрия вариант. За сумата която евентуално ще трябва да дадеш за истински блокаж, спокойно можеш да си вземеш добра лебедка и хубави гуми. А за калта и лошия терен това е по доброто, казвам го от личен опит. :good:
  13. Копчето за блокажа е долу на централната конзола под касетофона до извода за 12 волта. В зависимост от това дали е паджеро или шогун съответно мястото му е отляво или от дясно. При поставен лост на положение 4LLC и натискане на това копче, на таблото между зелените лампи обозначаващи колелата трябва да ти светне една червена лампа.
  14. Моделите които са с раздатка "супер селект" имат блокаж на междуосевия диф и допълнителен блокаж на задния. Тези които са с обикновенна парт-таим паздатка нямат междуосев диф и съответно намат и блокаж на него. Полвината от тези модели имат автоматичен блокаж LSD на задния диф, а другите нямат.
  15. Щях да поръчам и аз но съм изтървал. Нищо следващият път.
×
×
  • Създаване...