KorteZ Публикувано 22 март 2013 Сподели Публикувано 22 март 2013 Здравейте, колеги от едно известно време имам голям проблем с включването на задна скорост като трябва да се паркира някъде назад или да се маневрира, то не е превключване на скорости то не е опъване на ръчни. Понякога си работи без проблем за ден два и след това пак проблеми. Освен задната скорост проблеми прави и първа, другите скорости са ОК превключват се без проблем. Колата е с двигател 1.8 16V и скоростна кутия на Рено наскоро смених маслото и маншона на скоростната кутия към лявата полуоска така, че масло не тече от кутията. Някакви идеи какъв е проблем и да препоръчате някои сервиз в Пловдив – дето да не ми отрежат главата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimbim Публикувано 24 март 2013 Сподели Публикувано 24 март 2013 Колега проблема ти е в едни тефлонови втулки.Те са в двата края на щангата свързваща кормилният лос и кутията.Тука има писано по този въпрос..потърси из форума.Ако искаш бързо и временно решение направи 1-2 намотки с изолирбанд по болта който влиза във втулката-помага но не за дълго.А ето и номерата им по каталог MR222791 и MR176745.Успех колега ..но си намери после добър майстор да ти регулира после щангата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KorteZ Публикувано 25 март 2013 Автор Сподели Публикувано 25 март 2013 (редакция) plamennk написа:Здравейте колеги!Преди няколко дни смених въпросните втулки на щангата на скоростния лост и всичко вече е ОК. Втулките ги има в Балкан Стар налинчи към момента. Аз взех и другите неща около тях, защото бяха износени. Ето и цените:- втулка-тампон - 2 х 1,08 лв.- втулка - 1 х 9,03 лв. (метална куха ос, която беше ръждясала и износена)- О-пръстен - 2 х 5,16 лв (слагат се на двете втулки-тампон, за да не влизат боклуци при кухата осичка)Цените са без ДДС. Крайна цена 25,81 лв., 15 мин. за смяната (2 ключа 11), ако имате канал. Не е необходимо допълнително регулиране.http://alfa.kachi-snimka.info/images/rgh1356296397d.jpg Отгоре на снимката са износените части, в пликчетата отдолу - новите Успех с ремонта! За тези тефлонови втулки ли става въпрос? Редактирано 25 март 2013 от KorteZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVELBATALOV Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 Да купуваш ги,може без металната ос едва ли и има нещо,лягаш под колата отвиваш болта слагаш новите.Отвиваш само този болт който ги държи,ако го натегнеш много после трудно включва и може да се наложи да го разхлабиш малко.Пробвай сам ако не стане и има нужда от реглаж отиди на сервиз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KorteZ Публикувано 25 март 2013 Автор Сподели Публикувано 25 март 2013 Мерси много, да се надяване, че е от тях ще ги купя и ще пробвам да ги сменя (ще се направя на майстор )После ще кажа резолтата.Мерси още веднъж за съветите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAILOG Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 Мерси много, да се надяване, че е от тях ще ги купя и ще пробвам да ги сменя (ще се направя на майстор )После ще кажа резолтата.Мерси още веднъж за съветите. Здравей колега,Аз съм със същият проблем, ти успя ли да се справиш с подмяната на втулките и има ли резултат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
james_bond Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 Здравей колега,Аз съм със същият проблем, ти успя ли да се справиш с подмяната на втулките и има ли резултат?Аз също съм ги сменявал тези втулки преди време,но май майсторите които го правиха,не се справиха много добре.И при мен на първа понякога трудно влиза.Но е добре да се сменят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlozar Публикувано 29 март 2013 Сподели Публикувано 29 март 2013 Аз съм със Спейс Стар 1,3 99год и имам същия проблем,но незнам да ли имам такива втулки и номерата им да ли са същите.Някой ако е правил подобен ремонт на Спейса със същите симптоми може ли да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Watson Публикувано 29 март 2013 Сподели Публикувано 29 март 2013 Колеги, в повечето сервизи са запознати с този проблем и могат да ви препоръчат стругар, който да ви ги направи от някаква мека сплав. Аз слагах оригинални за 35лв, които се поразбиха за 2 години. След това срещу 5 лева ми сложиха нещто от сорта на мед и тефлон и нямам никакви проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
james_bond Публикувано 30 март 2013 Сподели Публикувано 30 март 2013 Аз съм със Спейс Стар 1,3 99год и имам същия проблем,но незнам да ли имам такива втулки и номерата им да ли са същите.Някой ако е правил подобен ремонт на Спейса със същите симптоми може ли да сподели.Колега тук са въпросите за Каризма,ако някой ти каже няма проблем,но аз не мога да ти отговоря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuchkatalbc Публикувано 31 март 2013 Сподели Публикувано 31 март 2013 И аз имах същия проблем и смених втулките и сега всичко е ок. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KorteZ Публикувано 17 април 2013 Автор Сподели Публикувано 17 април 2013 (редакция) Здравейте, в събота купих въпросната втулка, втулка-тампон и О-пръстените от Балкан Стар за 25,81лв. с ДДС. След което питах дали може да ми ги сменят съответно отговора беше обади се в понеделник, минах през още два сервиза и като им обясних какво искам (смяна на втулката между скоростния лост и щангата до скоростната кутия – работа за 10-15мин.) и в двата ми отказаха. Та днес в формата имаме сервиз и тук я качих на канал смених ги тези части и задната изчезна ( УЖАС ) :huh: :bang: , след това си върнах старите омазах ги с грес и врътнах малко щангата , сглобих си го пак и (ЧУДО) :icon_thumbup: :12w00t: сега всичко си е наред. Може и аз нещо да не съм направил както трябва с новите части (ще ги пазя за резерва) , но определено проблема с трудното включване на задна и първа идва от там. Редактирано 17 април 2013 от KorteZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Go_go Публикувано 21 април 2013 Сподели Публикувано 21 април 2013 И аз го имах този проблем, но го реших като пипнах ограничителите на лоста в купето (под маншона). Така увеличих малко страничния ход на лоста и сега нямам проблеми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 26 април 2013 Сподели Публикувано 26 април 2013 И аз го имах този проблем, но го реших като пипнах ограничителите на лоста в купето (под маншона). Така увеличих малко страничния ход на лоста и сега нямам проблеми То и аз го пробвах този трик и в началото беше добре,ама сега пак не иска да включва задна.Докато чакам да ми пратят втулките, ще се опитам да намаля хлабината като подложа нещо-като тънка ламаринка например.Просто трябва да закърпя временно положението.Приемам всякакви предложения от типа "направи си сам"! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAILOG Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 Колеги, разкажете по-детайлно как се сменят въпросните втулки, поредност на разглобяване и т.н.Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAILOG Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 Колеги, разкажете по-детайлно как се сменят въпросните втулки, поредност на разглобяване и т.н.Благодаря! Уточнете още, кои втулки се сменят - от страната на скоростният лост или от страната на скоростната кутия.Доколкото разбрах, повечето от колегите говорят за втулки от страна на скоростният лост, а показаните на снимката части, отговарятна тези от страна на ск.кутия... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 14 юни 2013 Сподели Публикувано 14 юни 2013 Уточнете още, кои втулки се сменят - от страната на скоростният лост или от страната на скоростната кутия.Доколкото разбрах, повечето от колегите говорят за втулки от страна на скоростният лост, а показаните на снимката части, отговарятна тези от страна на ск.кутия...Втулките са под скоростната кутия.Това е края на голямата щанга,която идва от скоростния лост.Има само болт и гайка за развиване.Два ключа 11,отгоре гаечен за контра на болта,отдолу гедоре.Голямата щанга може да се регулира като се върти в една скоба,ако е необходимо.Само се освобождава стягащия болт.Нищо сложно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VESKOKI Публикувано 14 юни 2013 Сподели Публикувано 14 юни 2013 Освен втулките не е лошо да се провери и маншона, който стои малко над тях. Държи се с четири гайки под скоростния лост и има отвор, през който минава щангата. Цената му е под 13 лв. След смяна на втулките и маншона и гресирането им, всички скорости започнаха да влизат много добре, а и скоростният лост стои стегнато в средно положение (предполагам заради смяната на скъсания маншон). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAILOG Публикувано 14 юни 2013 Сподели Публикувано 14 юни 2013 Благодаря за съвета! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex0489 Публикувано 13 октомври 2013 Сподели Публикувано 13 октомври 2013 Нека да се изявя като археолог. Моят скоростен лост няма свободен ход, когато е на неутрална. Имам в предвид, че не се движи свободно наляво и надясно- трябва малко сила да му се приложи. При това положение като движа скоростният лост се чува едно яко хъркане малко пред коростния лост. Разглобих пластмасите и видях жилата и механизма за движение при неутрална и при включване на която и да е скорост- две жила. Има някакъв цилиндър, сякаш нещо капсуловано малко пред скоростният лост и оттам се чува това жестоко хъркане на жилото, което е сякаш на несмазано жило триещо се някъде- при топло време почти го няма. При дрижение има лека трудност при включване от 5-та на 4-та, което е предполагам от никаквия свободен ход на скоростният лост. Някакви идеи? Не че е проблем, свикнах й, но едва ли японеца го е измислил да е така. Благодаря предварително за отговорите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.