Премини към съдържание

Watson

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Берковица

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Carisma 1.6 16v

Watson's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Вдигам предницата на трупчета. Откачам маркучите от казанчето и ги слагам в шише(буркан или каквото има под ръка), въртя ляв-десен няколко пъти. От системата изтичат около 600-700 мл (мисля, че събира около 1л). Закачам всичко и пълня казанчето, паля колата и леко доливам, докато спре да спада нивото. Резултатът - много по-плавно и леко въртене на волана и спиране на шума при крайна позиция на волана.
  2. Аз свалях единия фар, защото се беше прецакала машинката за настройка. Гайките са 10ки, самото излизане на фара е кофти, защото е "защипан" от бронята и решетката. Опитах да сваля решетката (на 3 щипки отгоре и мислия 4 болтчета към бронята), обаче решетката влиза на П към бронята и не можах да я извадя. С малко напъване все пак фарът излиза. С макетен нож се сваля стъклото без нагряване и после залепих с обикновен силикон, за сега (1 година) няма проблем.
  3. Тампони - 6 лв Смяна - 40 лв :icon_blush: сваля се гредата под двигателя
  4. При мен скърцаше миналата година, смених тампони на стабилизиращата щанга и се оправи. Наскоро сменях шарнир и майстора каза, че същите тампони пак са тръгнали да се късат и от 1-2 седмици скърцането пак започна да се появява.
  5. При мен (явно след някогашен удар) беше изпъснала една заварка точно под левия стоп, а точно там минава канала за водата, и при дъжд направо се стичаше в мястото за резервната гума. Мястото е много кофти, защото е между стопа и бронята и трябваше много разглобяване, за да мога да го замажа с кит, затова само свалих стопа и с 1/2 бутилка силикон с дълъг накрайник запълних цепнатината.
  6. Колеги, в повечето сервизи са запознати с този проблем и могат да ви препоръчат стругар, който да ви ги направи от някаква мека сплав. Аз слагах оригинални за 35лв, които се поразбиха за 2 години. След това срещу 5 лева ми сложиха нещто от сорта на мед и тефлон и нямам никакви проблеми.
  7. Като влезеш в багажника може би (но не е задължително) ще трябва да свалиш пластмасовата кора около заключалката (долната кора на самия багажник, не тази на вратата на багажника). На самата заключалка има тесен прорез отстрани, там бъркаш с малка отверка и натискаш. За пеплника даже не знам, че има лапма. За волана - провери нивото течността на хидравликата, казанчето е пред десния амортисьор, като гледаш отпред се пада отляво. Ако цветът е по-скоро кафяф, отколкото червен, сменяй. 1 литър е 12-15 лв. и 10тина ще ти вземат за смяна. При мен изчезнаха странните звуци, това разбира се е, ако няма повреда и по помпата.
  8. Watson

    Тампон на двигател

    На Каризма 1.6 бензин почти всичко по шаси и ходова част е идентично с Волво S40 / V40. Аз така смених гредата под двигателя с двата тампона. Предният (стар) е наистана малко по-висок, но според мен не играе роля.
  9. Watson

    Разход на газ

    Струва ми се, че 1.8 е по-удачния вариант за това купе. На двигател 1.6 му идва малко тежичко и от там по-високия разход.
  10. Watson

    Разход на газ

    И аз съм с Каризма, 1.6, 90 к.с. ГИ е италиански. Извънградско много ми зависи от карането - между 8 и 10. 8-8.5 ми дава, ако карам с 80-90 км/ч, а от там нагоре расте и разхода. Проблема е градското - около 12 на 100.
  11. Watson

    Проблем с бобина

    И аз сменях бобина преди месец - 40 лв. от моргата. Проблемът се установи след като сложих газов инжекцион и при рязко подаване на газ прекъсваше и направо гасеше уредбата. Мерих съпротивлението на дефектната бобина и не показваше нищо. След като почистих окиса започна да си показва 18 ома, но не съм я пробвал, така и така съм купил другата.
×
×
  • Създаване...