Премини към съдържание

IVAILOG

Потребител
  • От него общо

    26
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Бургас

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Carisma 1.8 GLS Hatchback

IVAILOG's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. IVAILOG

    Carisma 1.9 TDI

    Здравей колега, Търся външните дръжки на задните врати за Carisma 1,8, 116 к.с., 12.1996 г., както и читав пулт за управление на стъклата на шофьорската врата. Поздрави!
  2. IVAILOG

    Carisma 1.6 на части

    Здравей колега, Трябва ми скоростен лост. Каризмата е 1.8i хечбек, 12.1996 г. Благодаря!
  3. IVAILOG

    Каризма на части 1,6 98г.

    Здравей колега, Трябва ми скоростен лост. Моята каризма е 1.8 бензин GLX, 12.1996 г. Доколкото знам, скоростната кутия е френска...
  4. Здравей колега, Интересува ме пулта за управление на ел.стъклата от към шофьорската страна - цена, състояние
  5. IVAILOG

    Проблем със скоростите

    И втулките също. С регулирането на лоста е само временно решение - поне при мен се получи така. След подмяна на втулките, макар че се озорих да избия болтовете всичко вече си е ок!
  6. IVAILOG

    Проблем със скоростите

    Колега, сигурно са втулките, сменяй ги и ще си ок! Само че е най-добре да ги смениш и от двете страни - от към скоростният лост и от към кутията! Успех!
  7. Здравейте колеги, Искам да се осветля по въпроса за ролята на Ignition Failure Sensor-a, какво представлява? Съмнявам се, че имам проблем с него при запалване. Благодаря!
  8. Здравейте, От няколко дни имам следният проблем с моята Каризма - при загрят двигател, когато се опитам да запаля в първият момент колата пали с натискане на педала на газта, вдигат се обороти, но дори и при продължаващо подаване на газ изгасва. Интересното е, че звукът при запалването е един такъв по-приглушен. Забелязах съвсем случайно, след няколко последователни опита за запалване, че катализаторът се е нагрял до червено в средната си част и помислих, че е запушен. След премахването му и слагане на гърне на негово място обаче проблемът продължава. Налага се да изчаквам двигателят да изстине напълно и тогава запалването е без проблем. Колата е бензинова без газ. 1,8 GLX от края на 1996 г. Моля, за Вашата помощ и съвети на къде да се насоча. Проверявах MAP сензора за замърсяване или накакви повреди - нищо видимо! Благодаря предварително!
  9. Уточнете още, кои втулки се сменят - от страната на скоростният лост или от страната на скоростната кутия. Доколкото разбрах, повечето от колегите говорят за втулки от страна на скоростният лост, а показаните на снимката части, отговарят на тези от страна на ск.кутия...
  10. Колеги, разкажете по-детайлно как се сменят въпросните втулки, поредност на разглобяване и т.н. Благодаря!
  11. Колега и аз ще сменям тези втулки - даже смятам да го направя сам. Искам да попитам има ли нещо по-специфично, за което трябва да се внимава при разглобяването на скоростният лост, в смисъл - доколкото разбрах се разглобява щангата от страната на лоста... и след това....
  12. IVAILOG

    Биалетки?

    Колега, в крайна сметка от къде купи биалетките и каква марка, че и на мен ми предстои подобна операция?
  13. Колега, провери си клапаните, компресията
  14. IVAILOG

    Пуши черен дим

    Трябва да си запушиш ЕГР-а колега.
×
×
  • Създаване...