Благодаря, със закъснение на Пламен, колата е купена - 2.4 а/т 2006г двигател 4g69, сега на дневен ред е слагането на ГИ (BRC), а от там и следващия въпрос: Необходимо ли е да се слага система за омасляване на клапаните (flashlube и подобни)?
Здравейте, решил съм да купувам Грандис 2.4, предпочитам да е с автоматична СК и задължително да има "автопилот". Ще се слага и АГУ-ГИ. Въпросите са ми следните: 1. Надежден ли е автомата и какви са дефектите му ако има такива? 2. Колко струва обслужването на автомата и на колко км се прави? 3. Възможно ли е допълнително поставяне на "автопилот" ако няма (и за автоматична и за ръчна СК)- в смисъл лесно и не прекалено скъпо? 4. Колко горе-долу е разхода на газ извънградско? 5. Има ли сериозни проблеми с ръждата (като Мазда 3/6)? Благодаря на всички които ще помогнат!
Един съвет от мен когато ти слагат ГИ поискай всички гумени маркучи за газта да са италиански. Много често слагат български маркучи които за 5-6 месеца се напукват (личен опит)
Здравейте търся въпросната греда за каризма 1.6 (преди фейслифта ако има значение)На приложената снимка моя тип е оградената в червено.Моля който има да се свърже с мен на Л.С
Аз бих ти препоръчал 1.6(90-99кс.) или 1.8мпи(116кс.),двигателите са много здрави (и безпроблемни ако намериш читава),имам 1.6 върви прилично,харчи 7/100 на извънградско с ГИ -8/100.Според мен това е най-икономичния вариант на каризма(1.6 или 1.8 с газ)-добър разход,няма турбо и скъпи съединители и маховици
Послушай съвета ми,звънни в Ратола или пиши на Мирослав да ти каже по точно какво се прави и търси платформа.Ще спестиш пари и нерви.На мен един ключар искаше да ми разкача имобилайзера да го праща някъде и 200пари и 2 седмици без кола:звъннах в Ратола, платих на платформа за 60км и ми излезе наполовина.Иска се специфичен софтуер който рядко ключарите имат
Ако са опитвали да я запалят и не са могли имобилайзера е блокиралл и няма да запали.Аз лятото по погрешка опитах да запаля с резервния ми ключ и блокира,чек енджина свети постоянно и въртеше но не пали.Запази си час в Ратола и я карай там, не ходи по ключари и автосервизи.На мен ми взеха около 40лв.
Моята пали по същия начин от 2 години от както я купих,1.6мпи.Има някъде една тема във форума,там поне още 5 човека казват че и при тях е така.Затова не го мисли, а си карай спокойно и си спести парите,а когато спре да пали от втория път тогава тръгвай по майстори.
Да купуваш ги,може без металната ос едва ли и има нещо,лягаш под колата отвиваш болта слагаш новите.Отвиваш само този болт който ги държи,ако го натегнеш много после трудно включва и може да се наложи да го разхлабиш малко.Пробвай сам ако не стане и има нужда от реглаж отиди на сервиз.
Ами мени оборотите,двг не работи равномерно,гуми мощност на моменти,това се забелязва лесно като се пусне да работи на газ.Свещите си ги смени, ако не са сменяни не са скъпи 7-8лв./бр вземи си NGK или Denso модела който ти пише в книжката
Провери си и къде има и колко струват високоволтовите кабели и бъди готов да купуваш.При мен стана така 800лв ГИ и 100лв кабели, на бензин не личеше да са заминали,но на газ веднага си показа всичко.