Премини към съдържание

VESKOKI

Потребител
  • От него общо

    41
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Пловдив

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Carisma 1.9td

VESKOKI's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. По възможност ако някой има сив на цвят.
  2. Здравейте колеги, Търся да закупя ляво огледало с подгряване без корпуса. Т.е. само огледалото, планката на която е залепено и подгряването. Имам огледало без подгряване и съм съгласен на бартерче с доплащане от моя страна. Поздрави!
  3. VESKOKI

    Задна броня

    Здравейте колеги, Задната броня на Каризма Хечбек 1998 год., съвместима ли е с таза на седан от същата година? Според каталога, който намерих, номерата и на двата модела съвпадат. Възможно ли е да има някакви разлики? Благодаря предварително за информацията!
  4. VESKOKI

    Стоп за Каризма

    Колеги, частите са намерени. Може да затворите темата. Благодаря на всички, които се отзоваха!
  5. VESKOKI

    Стоп за Каризма

    Основата за бронята е намерена. Стоп все още не съм намерил.
  6. VESKOKI

    Стоп за Каризма

    Добавям и основата на задната броня към търсените от мен чести. Това е металната "рамка", към която е хваната самата броня.
  7. VESKOKI

    Стоп за Каризма

    Добавям и основата на задната броня към търсените от мен чести. Това е металната "рамка", към която е хваната самата броня.
  8. Здравейте колеги, търся да си закупя ляв външен стоп (без пукнатини и драскоти) за Каризма седан 1998 год. Моля да ми пишете на лични или да ми се обадите на тел: 0896751626.
  9. VESKOKI

    Mitsubishi Carisma TUNING

    В горния край е захваната с три пластмасови копчета, които се махат лесно, но зимата пластмасата е чуплива и може и да се наложи да си купуваш нови. В долния край се захваща с три болта, мисля че се развиваха с ключ 10. Квадратите които виждаш са заварени гайки. Т.е. болтовете се завиват отдолу. Трябва ти камък 10 с дълго рамо, който да прекараш под номера на предната броня. Успех с начинанието! Имам една резервна такава решетка и следя с интерес постовете ти.
  10. VESKOKI

    Реле дневни светлини

    Здравей колета. Скоро си монтирах такъв модул. Всичко необходимо го имаш под волана. Трябва да се закачиш на две от буксите. Едната е на лостчето за фарове, а другата към контактният ключ. Дано да си съобразил, че фаровете на Каризма се управляват по "-", т.е. модула трябва да подава "-", а не "+". Също така, ако модула е с фото датчик за включване и на габарити, когато се стъмни, трябва също да е по "-", защото и габаритите се управляват с "-".
  11. Здравейте колеги, да не отварям нова тема, и аз съм със същия проблем. Каризмата е 1,9 TD. Гредата под двигателя е скъсана откъм предните болтове - цялата и предна част е ръждясала. Знаете ли дали може да се замени с греда от каризма с друг двигател?
  12. Освен втулките не е лошо да се провери и маншона, който стои малко над тях. Държи се с четири гайки под скоростния лост и има отвор, през който минава щангата. Цената му е под 13 лв. След смяна на втулките и маншона и гресирането им, всички скорости започнаха да влизат много добре, а и скоростният лост стои стегнато в средно положение (предполагам заради смяната на скъсания маншон).
  13. Решетката се сваля наистина трудно, но след третия път вече я махам за минути. Ако имаш гидория с удължение я навираш през отворите зад номера и след това въртиш с по 1/3 оборота. Съответно главите на болтовете са надолу, а гайките са заварени за ламарината. Тази ламарина е свита на "П" и когато са стегнати болтовета са я премачкали, така че когато махнеш болтовете трябва да бутнеш по-здраво решетката назад, за да излезе от "П"-то. Успех!
  14. Фаровете се държат на по четири гайки (мисля че бяха осмици или десятки). Две от гайките са зад фара, а другите две се намират под мигача. Виждат се когато свалиш мигача. След това фарът излиза напред. Може да се наложи да махнеш и първо решетката между фаровете, както се случи при мен. Тя се държе на три копчета отгоре и три болта, които я държат за бронята. Стъклото на фаровете е залепено с някакво полиуретаново лепило, което за да се махне, трябва да се загрее. Има и по 2-3 метални щипки. Като ги отвориш, гледай да не пипаш рефлектора и да не пробваш да го бършеш със спирт или други разтворители, защото покритието ще падне. Доколкото съм чувал, има фирми които правят наново покритието на рефлектора. След това при сглобяването отново трябва да се залепят с полиуретаново лепило, в противен случай може да влиза влага. Дано съм бил полезен. Поздрави !
  15. Здравей! Каква е цената на летите джанти?
×
×
  • Създаване...