MrMoonlight Публикувано 18 септември 2013 Сподели Публикувано 18 септември 2013 Извинете ме, че съм малко извън темата, но моят автомобил(Спейс Стар 1.8ГДИ 1999г.) има ,по мое мнение, малко странно поведение при оборотите на празен ход. На загрял двигател оборотите постоянно се клатят между 750 и 400(на око някъде толкова, все пак няма скала под 1000 об/мин). Това нормално ли е или ще трябва да търся специализирана помощ. Колата не гасне по светофари или нещо подобно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 септември 2013 Сподели Публикувано 18 септември 2013 ... Колата не гасне по светофари или нещо подобно. Ще почне колега няма начин.....Първо ще почне при падането на оборотите да ти светва чека, после ще почне и да гасне. Търси сервиз, по възможност да не е от специализираните, там немогат да ти помогнат..... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrMoonlight Публикувано 19 септември 2013 Сподели Публикувано 19 септември 2013 (редакция) Ще почне колега няма начин.....Първо ще почне при падането на оборотите да ти светва чека, после ще почне и да гасне. Търси сервиз, по възможност да не е от специализираните, там немогат да ти помогнат..... :rolleyes:Благодаря за съвета. Не съм си и помислял за оторизиран сервиз. Може ли все пак да ми кажеш какъв ми е проблема, не че ще започна да правя нещо сам - трябва си професионалист, но искам да знам в какъв филм влизам. Редактирано 19 септември 2013 от MrMoonlight Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 19 септември 2013 Сподели Публикувано 19 септември 2013 ... но искам да знам в какъв филм влизам.За да не влезнеш в сериен филм с доста серии ела в Пловдив и колегата Milen_z ще ти оправи колата и ще ти излезе по малко с пътя.Пък главоболията са бонус.Успех с ремонта! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 септември 2013 Сподели Публикувано 19 септември 2013 Благодаря за съвета. Не съм си и помислял за оторизиран сервиз. Може ли все пак да ми кажеш какъв ми е проблема, не че ще започна да правя нещо сам - трябва си професионалист, но искам да знам в какъв филм влизам.Проблема е повече от един-помпа за високо налягане, нагар и т.н........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunes Публикувано 1 октомври 2013 Сподели Публикувано 1 октомври 2013 Извинете ме, че съм малко извън темата, но моят автомобил(Спейс Стар 1.8ГДИ 1999г.) има ,по мое мнение, малко странно поведение при оборотите на празен ход. На загрял двигател оборотите постоянно се клатят между 750 и 400(на око някъде толкова, все пак няма скала под 1000 об/мин). Това нормално ли е или ще трябва да търся специализирана помощ. Колата не гасне по светофари или нещо подобно.Не чакай повече а отивай на "доктор". В София и Пловдив има подходящи "доктори".Аз още търся подходящите в Бургас,но най-вероятно,ще ходя до Пловдив или София ако се наложи(дано не се стига до там),тъй като не обичам,кой да е да ровичка по колата ми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrMoonlight Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Не чакай повече а отивай на "доктор". В София и Пловдив има подходящи "доктори".Аз още търся подходящите в Бургас,но най-вероятно,ще ходя до Пловдив или София ако се наложи(дано не се стига до там),тъй като не обичам,кой да е да ровичка по колата ми.Стана ми ясно, че няма как да се размине и ще ходя при "доктора" в София. Още не съм отишъл тъй като сега нямам тази възможност, но до месец ще се постарая да я свърша тази работа. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunes Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Стана ми ясно, че няма как да се размине и ще ходя при "доктора" в София. Още не съм отишъл тъй като сега нямам тази възможност, но до месец ще се постарая да я свърша тази работа. Поздрави След като минеш прегледа на "доктора",пиши дали си доволен и ако си ,напиши и адреса ,работи ли със здравната каса(имам напредвид да не реже главата от кръста),дано се разминеш по най-тънката лайсна-тоест най-евтино.Пожелавам ти късмет! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 4 октомври 2013 Сподели Публикувано 4 октомври 2013 След като минеш прегледа на "доктора",пиши дали си доволен и ако си ,напиши и адреса ,работи ли със здравната каса(имам напредвид да не реже главата от кръста),дано се разминеш по най-тънката лайсна-тоест най-евтино.Пожелавам ти късмет!Колега ти от Бургас си имаш по близко майстор тук в Пловдив той работи със "здравна "каса и определено няма да ти оперира здравия крак :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunes Публикувано 4 октомври 2013 Сподели Публикувано 4 октомври 2013 Колега ти от Бургас си имаш по близко майстор тук в Пловдив той работи със "здравна "каса и определено няма да ти оперира здравия крак :icon_thumbup:Привет колега!Би ли споделил,кой е този "доктор".Предварително БЛАГОДАРЯ!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 17 октомври 2013 Сподели Публикувано 17 октомври 2013 Само за инфо за бургазлии- Иван с тел. 0898886720 има диагностика за Мицубиши, която не е лоша, това разбира, но след това праща GDI двигателите направо в Пловдив при колегата Milen_z , което пак не е лошо, вместо да си прави експерименти с автомобилите на хората. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 18 октомври 2013 Сподели Публикувано 18 октомври 2013 (редакция) Само за инфо за бургазлии- Иван с тел. 0898886720 има диагностика за Мицубиши, която не е лоша, това разбира, но след това праща GDI двигателите направо в Пловдив при колегата Milen_z , което пак не е лошо, вместо да си прави експерименти с автомобилите на хората. :mitsu-smiley:Този човек имах и аз в предвид колега(който е от Пловдив)milen_z :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Редактирано 18 октомври 2013 от dachbissnes Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oleg spasov Публикувано 19 октомври 2013 Сподели Публикувано 19 октомври 2013 Чакай и аз да се включа в тази тема за да не отварям друга за което се извинявам на колегата--защото имам същия проблем но с рънър 2000к. 136 к.с.Тъй като не намерих никъде писано за рънъри.Да питам.При студен двигател само се опитва да запали но неможе на бензин превключа ли на газ пали но малко трудно след работа до една минута гася превключвам на бензин и си запалва без проблем газовата е обикновена със симулатор но с електронно подаване на газта към плочката смених свещите по каталог бкр6е-11но оборотите варират от 900 до 750.Някакви идеи или да тръгвам и аз за Пловдив при колегата на доктор.Благодаря за разбирането.И пак се извинявам на колегата за темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wu-Tang Публикувано 22 октомври 2013 Сподели Публикувано 22 октомври 2013 Привет и от мен!Аз нямам обортомер в Звездичката... Как да разбера к'ви обороти държи на място? Горе-долу, по моя преценка са си нормални! Имам колата около 2 месеца вече и днес за първи път за деня паля, и оборотите бяха двойни за около 40 секунди!? Кво да съдя по т'ва? Ще видя и утре как ще запали, но... ме притесни леко! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 октомври 2013 Сподели Публикувано 22 октомври 2013 Чакай и аз да се включа в тази тема за да не отварям друга за което се извинявам на колегата--защото имам същия проблем но с рънър 2000к. 136 к.с.Тъй като не намерих никъде писано за рънъри.Да питам.При студен двигател само се опитва да запали но неможе на бензин превключа ли на газ пали но малко трудно след работа до една минута гася превключвам на бензин и си запалва без проблем газовата е обикновена със симулатор но с електронно подаване на газта към плочката смених свещите по каталог бкр6е-11но оборотите варират от 900 до 750.Някакви идеи или да тръгвам и аз за Пловдив при колегата на доктор.Благодаря за разбирането.И пак се извинявам на колегата за темата.........запушени инжектори,поммпа бензинова , гор. филтър, МАФ сензор и т.н......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wu-Tang Публикувано 23 октомври 2013 Сподели Публикувано 23 октомври 2013 Привет и от мен!Аз нямам обортомер в Звездичката... Как да разбера к'ви обороти държи на място? Горе-долу, по моя преценка са си нормални! Имам колата около 2 месеца вече и днес за първи път за деня паля, и оборотите бяха двойни за около 40 секунди!? Кво да съдя по т'ва? Ще видя и утре как ще запали, но... ме притесни леко! Тази сутрин като запалих, оборотите бяха двойни за около 10 сек. и после пак всичко нормално! До сега не е правила така...вече за два месеца! Последните 2 дни, к'во и става - не знам!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valsirob Публикувано 7 декември 2013 Сподели Публикувано 7 декември 2013 Има начин ,но трябва апаратура........може да си поиграеш с БИС болта,като на топъл мотор вдигнеш малко об. на пр. ход ( около 1100-1200 ) и да изчакаш тя сама да си ги намали ( за около 2-3 мин.) и като повече неще, да ги върнеш на 750 об........по този начин ще принудиш ЕКУ-то да си адаптира МПХ на 0 стъпки,а после като ги върнеш с БИС-а тя ще си ги настрои до към 6-10 стъпки , тоюно там, където трябва да седи на ПХ......Сутрин се задейства и още една система, наречена термоскопична.....тя служи за дообогатяване на въздуха необходим за вдигането на об. на ПХ когато времето е много студено, тъй като МПХ има все пак някакви граници , в които то може да работи....тази система ако е задържала отворена ,и не се затваря, то ще имате винаги проблеми с ПХ на мотора......намира се отдолу, под МПХ на дросела, в нея влизат и излизат два маркуча по които минава вода от мотора....... И при мен имаше проблем с оборотите на празен ход, но използвах " алгоритъма" споделен и обяснен от колегата DJ Tymbi, и сега всичко е ОК....! На :mitsu-smiley: ниските обороти заспаха. Сутрин при тези температури след запалване подържа около 1300 оборота , но след половин до един километър всичко си идва на място и падат под 1000 при спиране на светофар примерно. Двигателя работи устойчиво. Благодарско на колегата за перфектното обяснение.... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
curna_zvezda Публикувано 1 февруари 2014 Сподели Публикувано 1 февруари 2014 Здравейте, виждам, че тази тема е доста обсъждана, но мисля че като моят проблем не е описано до сега. Колата започна да го прави проблемът след като акумулаторът ми даде фира и го свалих да го заредя за 1 вечер.Проблемът: проблем с ниските обороти при загрял (стрелката на температурата достигне средата на скалата) двигател когато колата се движи по инерция. Пример: Заграл двигател и аз освобождавам от скорост, колата се движи бавно по инерция и спирам на светофар и оборотите играят и падат почти до нула и двигателя глъхне на моменти, почти да изгасне. Спре ли колата, оборотите се стабилизират на норланото си ниво. При студен двигател нямам този проблем! Когато колата е спряна няма този проблем и си държи стабилни нормални обороти! По едно надолнище като я пуснах по инерция нз дали изгасна, но сервото на волана ми изчезна, но нито една индикация не светна на таблото. Компютърната диагностига: Показа грешка със стъпковото моторче и проблем с акумулатора. Смених акумулатора с нов и изчистихме моторчето, но проблемът е все още налице. За смяна ли е моторчето или може нещо друго да причинява проблемът, тъй като се случва само когато автомобилът е загрял и се движи по инерция?Ще се радвам да причета мнения или опит на някой, който се е сблъсквал с този проблем. Поздрави, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 1 февруари 2014 Сподели Публикувано 1 февруари 2014 Ами почистете го ... премерете го ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 февруари 2014 Сподели Публикувано 1 февруари 2014 Здравейте, виждам, че тази тема е доста обсъждана, но мисля че като моят проблем не е описано до сега. Колата започна да го прави проблемът след като акумулаторът ми даде фира и го свалих да го заредя за 1 вечер.Проблемът: проблем с ниските обороти при загрял (стрелката на температурата достигне средата на скалата) двигател когато колата се движи по инерция. Пример: Заграл двигател и аз освобождавам от скорост, колата се движи бавно по инерция и спирам на светофар и оборотите играят и падат почти до нула и двигателя глъхне на моменти, почти да изгасне. Спре ли колата, оборотите се стабилизират на норланото си ниво. При студен двигател нямам този проблем! Когато колата е спряна няма този проблем и си държи стабилни нормални обороти! По едно надолнище като я пуснах по инерция нз дали изгасна, но сервото на волана ми изчезна, но нито една индикация не светна на таблото. Компютърната диагностига: Показа грешка със стъпковото моторче и проблем с акумулатора. Смених акумулатора с нов и изчистихме моторчето, но проблемът е все още налице. За смяна ли е моторчето или може нещо друго да причинява проблемът, тъй като се случва само когато автомобилът е загрял и се движи по инерция?Ще се радвам да причета мнения или опит на някой, който се е сблъсквал с този проблем. Поздрави, .....първо пробвай с адаптация на празния ход, за тази цел разкачи някоя клема на акумулатора(мотора трябва да е загрял ) и я остави така 15-20 мин......после вържи отново на акумулатора и запали мотора като изкл. всички странични консуматори, само мотора да работи така 10-ина мин. на празен ход, след това я покарай така малко - окло 10 -15 км. и си готов.......ако и тогава не стане, обърни се към спец. сервиз...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko69 Публикувано 2 февруари 2014 Сподели Публикувано 2 февруари 2014 (редакция) Какво да се прави, ако след смяна на акумулатора оборотите надвигателя станат нестабилни:ако след смяна на акумулатора оборотите на двигателястанат нестабилни, установете двигателя визходно състояние, като за целта следвате дoлy писания метод: 1. Спрете автомобила на безопасно място.2. Освободете от скотост.3. Рестартирайте двигaтеля.4. Изключете отoплeнието или климатика.(ако автомобилът е оборудван с климатик)5. Оставете двигателя да загрее, докато стрелката на измервателния уред за температуратана водата се стабилизира на средата му.6. Спрете двигателя и го рестартирайте.7. Оставете двигателя да работи на празни обороти за около 1О минути.8. След стабилизиране на оборотите на двигателя установяването му в изходно състояние еприключило.ЗАБЕЛЕЖКАако след процедурата по установяване на двигателяв изходно състояние оборотите му останат нестабилни,проверете автомобила при упълномощендилър на МИЦУБИШИ. Редактирано 2 февруари 2014 от nasko69 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
curna_zvezda Публикувано 2 февруари 2014 Сподели Публикувано 2 февруари 2014 .....първо пробвай с адаптация на празния ход, за тази цел разкачи някоя клема на акумулатора(мотора трябва да е загрял ) и я остави така 15-20 мин......после вържи отново на акумулатора и запали мотора като изкл. всички странични консуматори, само мотора да работи така 10-ина мин. на празен ход, след това я покарай така малко - окло 10 -15 км. и си готов.......ако и тогава не стане, обърни се към спец. сервиз...... Здравей, Имам въпрос: Веднага ли след като колата е работела 10мин да тръгна с колата за 10-15км?Като я оставя за 15-20мин с махната клема, няма да се охлади двигателя в това студено време? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 февруари 2014 Сподели Публикувано 2 февруари 2014 (редакция) Здравей, Имам въпрос: Веднага ли след като колата е работела 10мин да тръгна с колата за 10-15км?Като я оставя за 15-20мин с махната клема, няма да се охлади двигателя в това студено време?....да веднага, палиш фаровете и тръгваш............няма чак толкова да изтине мотора че да вкл. системата "смукач"....... Редактирано 2 февруари 2014 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
curna_zvezda Публикувано 2 февруари 2014 Сподели Публикувано 2 февруари 2014 ....да веднага, палиш фаровете и тръгваш............няма чак толкова да изтине мотора че да вкл. системата "смукач"....... Здравей, Направих каквото каза и сега колата по инерция е ок! На загрял двигател махнах клема и изчаках 20мин , сложих клемата и запалих двигателя (стартера завъртя повече от нормалното пъти докато запали). Колата беше поизстинала, стрелката показваше малко над 0-лата на измервателния уред за температурата. В продължение на 3мин оборотите бяха нестабилни, след което се стабилизираха на около 700 (на око). След 10мин двигателя беше позагрял (на 1/3 от скалата на измервателния уред за температурата). Изминах 10-11км по цариградско, като по пътя засилвах и пусках по инерция автомобила и по инерция държеше около 1300-1500 оборота ( не помня толкова ли държеше преди, дали са нормални??) без да има колебания. При спиране на автомобила оборотите падат плавно под 500 (300-400 на око) и се възстановяват до стабилните 700 на празен ход. Предполагам, че адаптацията на празен ход и успешна и двигателя функционира правилно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willow75bg Публикувано 12 март 2014 Сподели Публикувано 12 март 2014 Темата е стара,но актуална.Моя проблем е идентичен с този на колегата по горе,само че след адаптацията на оборотите с махането на клемата на аку-то резултата е същия-т.е. когато колата е студена си държи перфектно оборотите от 1500 да речем и си падат правопропорционално с нарастване на температурата.Но когато стрелката стигне средата на скалата и автомобила се движи на свободна по инерция ,оборотите падат почти до 0 и аха да угасне,като спра след 5-6 сек да речем,оборотите се нормализират.От къде да почвам-чистене на моторчето,чистене на дроселовата клапа или? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.