Премини към съдържание

MrMoonlight

Потребители
  • От него общо

    17
  • Регистрация

  • Беше тук

За MrMoonlight

  • Рожден ден 01/17/1990

Местоживеене

  • Град
    София/Плевен

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Space Star 1.8GDI

MrMoonlight's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги, Става въпрос за Space Star 1.8 GDI 1999г. След диагностика с компютър ми изскочиха следните 2 грешки: 56 FUEL PRS. FAIL 94 ETV COMM. Първата предполагам е за неправилно налягане на горивото, като при работещ автомобил на празен ход, налягането е около 3,7-4,...MPa като след подаване на газ едва след 3 500 об. дига до около 5 MPa. Колко е нормалното налягане на горивото и на какво може да се дължи грешката? Втората грешка предполагам, че е свързана с дроселовата клапа(поне така чета по интернета). Забравих да спомена, че когато колата работи на място при загрял двигател не държи обороти и падат по-ниско от нормалното. Май нещата отиват към помпа за високо налягане, а никак не е хубав този вариант. Поздрави
  2. Здравейте, колеги. Влязох в сервиз за разбит лагер-главина на предно ляво колело, но се оказа, че и самата главина е заминала. Между лагера и главината има луфт и си играе свободно. С лагер се сдобих, но от магазина ми обявиха цената от 260лв за нова главина. Колата е Mitsubishi Space star 1.8GDI 1999г. Майстора ме съветва да си търся главина втора употреба, но реших да се допитам и до вашето мнение. Също така искам да попитам дали всички модификации са със една и съща главина, т.е. ако търся части втора употреба какви модификации да гледам.
  3. MrMoonlight

    Мitsubishi Space Star 1.8 GDI

    Колега, смяната на ангренажа върви с още 2 ремъка и водната помпа. Общо към 400лв, зависи от частите. Моят разход в града е около 10, а извън града 5,5-7,5 според зависи.
  4. MrMoonlight

    Шум

    И на мен така ми се бяха разлепили пластмасите на централната конзола. Усетих го като пътувах по паветата. Тия павета са престъпление срещу автомобилистите.
  5. 1 литър двигател, но е с около 300-400kg по-лек.Е вярно 3 цилиндров. Трябва да се покара, за да се види.
  6. Харесва ми страшно много. Направили са една малка(отвън, но просторна отвътре) градска кола с малък двигател и малък разход. Да не забравяме, че и за тази цена няма голяма конкуренция в този клас. Външния вид доста наподобява старите модели, а от вътре изглежда още по-добре. Моето мнение е, че точно такъв трябва да е един Спейс Стар. Моят е с GDI двигателя(1,8 120к.с.) и честно казано малко ме е страх от тази кола. Двигателя се държи доста добре, но някак си колата не се усеща достатъчно стабилна при високи скорости, които с лекота достига. Високия център на тежестта, тесните гуми и сравнително мекото окачване просто не работят добре за бързо каране. Така, че след всичко казано мисля, че новият модел е доста добър от гледна точка на практичност.
  7. Стана ми ясно, че няма как да се размине и ще ходя при "доктора" в София. Още не съм отишъл тъй като сега нямам тази възможност, но до месец ще се постарая да я свърша тази работа. Поздрави
  8. Благодаря за съвета. Не съм си и помислял за оторизиран сервиз. Може ли все пак да ми кажеш какъв ми е проблема, не че ще започна да правя нещо сам - трябва си професионалист, но искам да знам в какъв филм влизам.
  9. Извинете ме, че съм малко извън темата, но моят автомобил(Спейс Стар 1.8ГДИ 1999г.) има ,по мое мнение, малко странно поведение при оборотите на празен ход. На загрял двигател оборотите постоянно се клатят между 750 и 400(на око някъде толкова, все пак няма скала под 1000 об/мин). Това нормално ли е или ще трябва да търся специализирана помощ. Колата не гасне по светофари или нещо подобно.
  10. Това нещо се ползва за строителни цели и се полага върху бетон, цим. замазка и други подобни. Съмнява ме адхезията му със стоманата да е особено добра.
  11. MrMoonlight

    Зеленa лампа GDI-ECO

    А бе не е само на ниските обороти, защото на мен при 4000об/мин със 140-150 по магистралата пак свети.
  12. Благодаря за бързия отговор. Значи извадих въпросната сонда и след като махнах един кафеникав пластмасов капак ми се откри това което е на горната снимка и една цедка отдолу. Филтърът който са ми дали от магазина представлява една черна метална кутия с крачета. Струва ми се че няма как да влезе в това което е от снимката. Това което е там ми прилича на бензинова помпа. Възможно ли е цедката да е единствения филтър за гориво или да разглабям смело нататък?
  13. Привет колеги, Реших да си сменя горивния филтър на возилото(Mitsubishi Space Star 1.8GDI 1999г.) обаче не мога да го намеря. Къде ли не го търсих и нищо. Някой може ли да ми обясни къде се намира или още по-добре ако е възможно да ми го покаже нагледно със снимков материал.
  14. Ето за тази: http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=15631
×
×
  • Създаване...