Премини към съдържание

Съветче за два Галанта - ръчна или автоматик?


croc2

Препоръчано мнение

Здравейте, хареса ми муцуната на Галанта и се колебая между два във Варна - http://www.cars.bg/u964293 и по-евтинкия 2.0 с ръчна http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11351687119569855&f1=details&slink=26ceje

 

Доколкото чета, ръчните много често дефектират заради някакъв недоизчислен лагер, но на 2.0 не било толкова зле положението с по-ниския въртящ момент? От 2-та обява колата не е правено ни съединител, ни скоростна кутия на 230к е, т.е. може скоро да се прави?! Утре ще я гледам, как се разбира че са тръгнали синхронизатори или нещо, трудно влиза 2-ра доколкото разбрах?

 

А поправката на автоматик и ръчка май излиза едно и също като гледам около 1-1500 лв.? Друго разбрах веждите че гният отзад и спирачките са малко кекави и кляъсвали апаратчетата като седи няколко седмици некарана?

 

Някой знае ли във Варна къде мога да я закарам да я вържат на компютър и да видят окачването? Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега

След 12 години каране на ръчки вече 2 години без 1 месец карам Галант 2.0 автоматик. Навъртял съм около 38 000 км за това време и мога да ти кажа че разликата между кола автоматик и ръчка е като разликата между телевизор с дистанционно и телевизор без дистанционно.

 

Вземай автоматика. Един път се живее. Е харчи с около 1 литър по вече на 100км , но пък КЕФА си е несравним !!!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега

След 12 години каране на ръчки вече 2 години без 1 месец карам Галант 2.0 автоматик. Навъртял съм около 38 000 км за това време и мога да ти кажа че разликата между кола автоматик и ръчка е като разликата между телевизор с дистанционно и телевизор без дистанционно.

 

Вземай автоматика. Един път се живее. Е харчи с около 1 литър по вече на 100км , но пък КЕФА си е несравним !!!!!!

 

Хаха, благодаря, и аз мисля така, и на двете ще трябва да слагам инжекцион, а щом ръчната скоростна дава дефекти, по-добре автоматика, да не говорим че е купуван от Ратола и изглежда много добре...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По първия ти въпрос, дето е още в заглавието, преценката си е твоя и почива на твоите усещания. Тъй като автоматици малко съм карал, от хора, дето имат автоматици зная, че си е глезотия. С ръчната скоростна поведението, а оттам и усещането, е друго. Така че въпрос на вкус.

"Доколкото чета, ръчните много често дефектират " - според мен това не е вярно, дискутират се ремонтите в скоростите и то защото ремонти на други агрегати са рядкост. Моята скоростна кутия също е правена на около 200 хил. - смени се маслото и лагер на първичния вал, защото се беше износил. С времето и синхронизаторите ще заминат /особено на втора скорост/, но да се повреди на пътя - не.

" А поправката на автоматик и ръчка май излиза едно и също като гледам около 1-1500 лв.? " Не. Но както ти казах, повредена ръчна скоростна нямам спомен да съм чел да има. Повреждали са се автоматични скорости и то заради сериозно юркане, доколкото зная типтроникът е по скъп за ремонт. Например зет ми е с шест цилиндъра и с типтроник, юрка си колата, не ми се е оплаквал.

"Друго разбрах веждите че гният отзад" - вярно е, гният като за световно, особено "австрийките", на моята са жална картина вече.

"спирачките са малко кекави" - за мен са кекави, миналата година кривнах диск, въпреки че ги пазя.

"кляъсвали апаратчетата като седи няколко седмици некарана?" - седмици не, сигурно години. Ако се обслужват профилактично веднъж на две години, както на всяка кола, проблем няма да имаш.

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих взел първата, естествено това е индивидуално за всеки, както ръчка или автомат. На мен лично много ми харесва автоматика и едва ли бих си взел вече кола с ръчни скорости. При автоматика най-често се прецаква хидротрансформатора, но се рециклира под 1000лв. е ремонтът, ако е само там повредата. При ръчните, лагерите или синхронизаторите.

Гледай добре за ръжди, чуй на студен двигател дали има металическо чукане, ако има е много вероятно да предстои и смяна на хидравлични компенсатори, а никак не са евтини. Пробвай да спреш от по-висока скорост, за да видиш дали има криви дискове, ще се усети, ако има вибрация по волана и педалът на спирачките. Автоматикът трябва да сменя много гладно без предърпване или разни звуци. Ако имаш още въпроси питай. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз сьм нов и чета и разучавам Галанта и това което сьм разбрал е че 2,5 V6 двигателя проявява слабост от кьм повдигачи. Цената на повдигач е от двайсет и няколко лева до 75 лв за брой а те са 24. Ремонта на рьчната кутия е около 500лв а за автомата незнам. До колкото сьм чел теми за автомати може да излезе и над 1000 лв ремонта. В крайна сметка 2.0 литровия ще ти е по евтин за подрьжка ама кефа цена няма така че ти ще прецениш най добре. Вьв форума има Галанти които се продават и са сьс сменени консумативи,носачи и отремонтирани скорости и дори с газови инжекциони. Несмея да дам линк за да ненаруша правилата но сьм харесал един зелен 2,5 V6 с рьчни скорости.

Редактирано от mom4i74
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи ти какаъв човек си и какво ти трябва. Сравняваш два различни двигателя. Поддръжката на В6 е малко по-скъпа, да го кажем с 20-30%. Автоматика маслото му е 200 кинта + торк ако се счупи 400-500 рециклиран + работа към 1000 лв. По- принцип ако маслото е сменяно редовно и ако е наистина на 150 000 хил , не би трябвало да има проблем, още повече,че типтроник кутията е по здрава от по-стария автоматик монтира на моделите преди фейслифта.

Важното е хубаво да е гледана колата, маслото да е сменяно редовно, да е обслужвана и така. Хронични проблеми са повдигачи и т.н има много изписано. Изказвам се само за шестака, двойката въобще не съм я гледал, защото не ме влече :icon_n_gora:. Изглежда много изпъната и запазена колата, някой ще се хванат за волана, че е изтъркан и километрите не са реални наистина е възможно, но все пак е купувана от ММ БГ, и това може да се провери. На мен ми харесва колата, ако ме питаш бих взел шестака, без да се замислям. А и ако се направи проучване колко колеги са минали от 2.0 на 2.5, ще си изненадан. както беше казал един колега рано или късно всеки, който има 2.0 иска да го смени за 2.5 :D . Така че ако можеш да си го позволиш шестака е твоя мотор.

Видях и другата и затова едитвам поста. Не виждам въобще какво се сравнява, няма база за сравнение :blink: Ако имаш парите вземай щестака.

Редактирано от wonderwalker
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По първия ти въпрос, дето е още в заглавието, преценката си е твоя и почива на твоите усещания. Тъй като автоматици малко съм карал, от хора, дето имат автоматици зная, че си е глезотия. С ръчната скоростна поведението, а оттам и усещането, е друго. Така че въпрос на вкус.

"Доколкото чета, ръчните много често дефектират " - според мен това не е вярно, дискутират се ремонтите в скоростите и то защото ремонти на други агрегати са рядкост. Моята скоростна кутия също е правена на около 200 хил. - смени се маслото и лагер на първичния вал, защото се беше износил. С времето и синфронизаторите ще заминат /особено на втора скорост/, но да се повреди на пътя - не.

" А поправката на автоматик и ръчка май излиза едно и също като гледам около 1-1500 лв.? " Не. Но както ти казах, повредена ръчна скоростна нямам спомен да съм чел да има. Повреждали са се автоматични скорости и то заради сериозно юркане, доколкото зная типтроникът е по скъп за ремонт. Например зет ми е с шест цилиндъра и с типтроник, юрка си колата, не ми се е оплаквал.

"Друго разбрах веждите че гният отзад" - вярно е, гният като за световно, особено "австрийките", на моята са жална картина вече.

"спирачките са малко кекави" - за мен са кекави, миналата година кривнах диск, въпреки че ги пазя.

"кляъсвали апаратчетата като седи няколко седмици некарана?" - седмици не, сигурно години. Ако се обслужват профилактично веднъж на две години, както на всяка кола, проблем няма да имаш.

 

Благодаря много за изчерпателния отговор, верно че може да както на всички форуми да се обсъжда някакво по-често срещано дефектче което си е специфично за модела и като четеш оставаш с впечатление че се разпадат, а хората си ги карат и влизат само като/ако се появи проблема :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих взел първата, естествено това е индивидуално за всеки, както ръчка или автомат. На мен лично много ми харесва автоматика и едва ли бих си взел вече кола с ръчни скорости. При автоматика най-често се прецаква хидротрансформатора, но се рециклира под 1000лв. е ремонтът, ако е само там повредата. При ръчните, лагерите или синхронизаторите.

Гледай добре за ръжди, чуй на студен двигател дали има металическо чукане, ако има е много вероятно да предстои и смяна на хидравлични компенсатори, а никак не са евтини. Пробвай да спреш от по-висока скорост, за да видиш дали има криви дискове, ще се усети, ако има вибрация по волана и педалът на спирачките. Автоматикът трябва да сменя много гладно без предърпване или разни звуци. Ако имаш още въпроси питай. :good:

 

Благодаря много за съветите, значи ремонта си е като на всеки автоматик от тоя клас 1000 до 2 и нещо зависи колко си го прецакал... Предполагам иначе си е доста безшумна и ще се чуят повдигачите, но ще я закарам да я прегледат, само да намеря кой във Варна разбира от Галанти. Засега друго нямам, като я огледам може да излезе и ще пусна няколко снимки ако има нещп да ме съмнява.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз сьм нов и чета и разучавам Галанта и това което сьм разбрал е че 2,5 V6 двигателя проявява слабост от кьм повдигачи. Цената на повдигач е от двайсет и няколко лева до 75 лв за брой а те са 24. Ремонта на рьчната кутия е около 500лв а за автомата незнам. До колкото сьм чел теми за автомати може да излезе и над 1000 лв ремонта. В крайна сметка 2.0 литровия ще ти е по евтин за подрьжка ама кефа цена няма така че ти ще прецениш най добре. Вьв форума има Галанти които се продават и са сьс сменени консумативи,носачи и отремонтирани скорости и дори с газови инжекциони. Несмея да дам линк за да ненаруша правилата но сьм харесал един зелен 2,5 V6 с рьчни скорости.

 

Благодаря, бях забравил за повдигачите, те наведнъж ли са за смяна, и тези от 75лв. сигурно са на V6? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи ти какаъв човек си и какво ти трябва. Сравняваш два различни двигателя. Поддръжката на В6 е малко по-скъпа, да го кажем с 20-30%. Автоматика маслото му е 200 кинта + торк ако се счупи 400-500 рециклиран + работа към 1000 лв. По- принцип ако маслото е сменяно редовно и ако е наистина на 150 000 хил , не би трябвало да има проблем, още повече,че типтроник кутията е по здрава от по-стария автоматик монтира на моделите преди фейслифта.

Важното е хубаво да е гледана колата, маслото да е сменяно редовно, да е обслужвана и така. Хронични проблеми са повдигачи и т.н има много изписано. Изказвам се само за шестака, двойката въобще не съм я гледал, защото не ме влече :icon_n_gora:. Изглежда много изпъната и запазена колата, някой ще се хванат за волана, че е изтъркан и километрите не са реални наистина е възможно, но все пак е купувана от ММ БГ, и това може да се провери. На мен ми харесва колата, ако ме питаш бих взел шестака, без да се замислям. А и ако се направи проучване колко колеги са минали от 2.0 на 2.5, ще си изненадан. както беше казал един колега рано или късно всеки, който има 2.0 иска да го смени за 2.5 :D . Така че ако можеш да си го позволиш шестака е твоя мотор.

Видях и другата и затова едитвам поста. Не виждам въобще какво се сравнява, няма база за сравнение :blink: Ако имаш парите вземай щестака.

 

Ясно, благодаря, аз мислех да загрея на 2.0, защото е евтинка и карана от жена, и после да сменя ако ми хареса как вози, но специално този V6 ми хареса на външен (и вътрешен :) вид. Не съм го гледал още че вчера ми дойде идеята, а даже и не бях забелязъл волана, но ако е връщан километраж предполагам компа ще покаже, а и да е, важното е поддръжката преди това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този 2-литров няма климатроник. Не е болка за умиране що се касае до това дали ще се возиш на хладно, обаче климатроникЪ едно че придава красота на центр. конзола и второ - има екстри като автоматичен режим на поддържане на определена температура на охлаждане и на парно също. Поне намери "двойка" с климатроник... според мен.

Лично за мен има смисъл от автомат, но да е DSG или някакво 3-литрово турбо "дизелче" с 6-7 степени. В случая едно че вдига разхода, второ че спъва колата предимно от старт и трето - още едно нещо, което може да се развали и да разтресе семейния бюджет. При галантите това е най-скъпото "удоволствие", както някои го наричат. Даже за мен не е и удоволствие, но не си налагам мнението.

От тези два съм за първия. Добре е да има и едни джанти 15` за зимата, защото гумите 17` са много скъпи.

 

п.п. кожата на волана и на лоста за скорости (при ръчните) се търка по-бързо според човека. Карането с мръсни ръце ускорява износването й, както и почистването с неподходящи препарати и липсата на подхранване и като цяло на хигиена.

п.п.2 - "повдигачите", тоест хидравл. компенсатори не са 75 лева, а около 24-28 лв/бр. Сменят се най-много веднъж докато колата е твоя. И то ако са за смяна.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оригинални са 75 лв а други които Dj Tumbi бепше писал в една тема бяха по двайсет и няколко лева. Той ги има налични до колкото разбрах.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните прави носачи са по 450 лева там по колко бяха... Компенсаторите от 24-5 лева са супер - 3 пъти по-ниска цена. Не вярвам който и да е собственик на галант да си позволи такива разходи за оригинални части.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега croc2, първо - спрял си се на правилната марка ;)

Второ - както Анди каза, автоматика и ръчката нямат много общо в цените по ремонт. Аз направих ск. кутия за... 300лв ли беше?! - смених три лагера, масло ново, феродов диск на съединител. Ръчката на Галанта не е много по-различна. Цената на ремонта зависи колко е счупена (най-вече се прецакват лагерите, които не са супер специални, синхронизаторите, ако сега са си наред, сигурно няма да ти се наложи да ги сменяш); и също зависи къде я правиш (всеки по-запознат майстор, който е пипал скорости, би могъл да се справи). За повдигачите - мисля, и на двата мотора ги има. На шестака са повече на брой, освен това свещите са по-скъпи. Т.е. в тези два аспекта е по-скъп за обслужване. Освен това ГИ ще му струва по-скъпо. Останалото обслужване е сходно като цена.

Моят съвет е - взимай по-евтината, поне ще ти останат пари за ремонти :D

Това е стара кола - все нещо ще ѝ има. Ако пък си фен на "рева на шестака" и можеш да си позволиш 2к лв отгоре, взимай шестака :)

Просто "шестак+автомат" е... "по-опасната инвестиция" според мен, ако гледаме на колата като на инвестиция.

 

Конкретно за двете предложени коли аз не мога да кажа нищо. Тази, дето е на 230к км, възможно е да са реални. Шестака (ако е каран само в БГ), пак е възможно да е на 150к км, макар че аз не вярвам на над 10-годишна кола под 200к км :)

Успех и да се похвалиш!

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за съветите, значи ремонта си е като на всеки автоматик от тоя клас 1000 до 2 и нещо зависи колко си го прецакал... Предполагам иначе си е доста безшумна и ще се чуят повдигачите, но ще я закарам да я прегледат, само да намеря кой във Варна разбира от Галанти. Засега друго нямам, като я огледам може да излезе и ще пусна няколко снимки ако има нещп да ме съмнява.

 

Да чуват се ясно, ако има чукане от тях, но слушай предимно при стартиране на студен двигател, ако проблемът е по-сериозен, ще го правят евентуално и на топъл. Аз съм във Варна и може да разчиташ на мен ако искаш да ти помогна при оглед или да видиш и пробваш един добър шестак. :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този 2-литров няма климатроник. Не е болка за умиране що се касае до това дали ще се возиш на хладно, обаче климатроникЪ едно че придава красота на центр. конзола и второ - има екстри като автоматичен режим на поддържане на определена температура на охлаждане и на парно също. Поне намери "двойка" с климатроник... според мен.

Лично за мен има смисъл от автомат, но да е DSG или някакво 3-литрово турбо "дизелче" с 6-7 степени. В случая едно че вдига разхода, второ че спъва колата предимно от старт и трето - още едно нещо, което може да се развали и да разтресе семейния бюджет. При галантите това е най-скъпото "удоволствие", както някои го наричат. Даже за мен не е и удоволствие, но не си налагам мнението.

От тези два съм за първия. Добре е да има и едни джанти 15` за зимата, защото гумите 17` са много скъпи.

 

п.п. кожата на волана и на лоста за скорости (при ръчните) се търка по-бързо според човека. Карането с мръсни ръце ускорява износването й, както и почистването с неподходящи препарати и липсата на подхранване и като цяло на хигиена.

п.п.2 - "повдигачите", тоест хидравл. компенсатори не са 75 лева, а около 24-28 лв/бр. Сменят се най-много веднъж докато колата е твоя. И то ако са за смяна.

 

Благодаря, това че не е климатроник даже не бях забелязъл, а и ми стига да охлажда :) И аз съм на това мнение за волана, много е относително и е по-добре от прешиване и т.н. Знам че автоматика може да отиде на 2 хиляди и кусур ако нещо се повреди, което е колкото половината кола, но това вече си е до късмет. Аз ще карам предимно градско, а и имам една лека травма в лявото коляно която се обажда чат-пат, но са си тромави на старт верно си е :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да чуват се ясно, ако има чукане от тях, но слушай предимно при стартиране на студен двигател, ако проблемът е по-сериозен, ще го правят евентуално и на топъл. Аз съм във Варна и може да разчиташ на мен ако искаш да ти помогна при оглед или да видиш и пробваш един добър шестак. :drive:

 

А, супер :good: , а случайно да знаеш сервиз или майстор с Мицубиши софтуер, гледах едно име Ицо се споменава в раздела за Варна...?! За автоматици имаме добър сервиз, може и там да я закарам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, супер :good: , а случайно да знаеш сервиз или майстор с Мицубиши софтуер, гледах едно име Ицо се споменава в раздела за Варна...?! За автоматици имаме добър сервиз, може и там да я закарам...

Да, дори веднъж съм ходил преди години, виж в темата, където си прочел за него, че трудно мога да те опътя. Иначе друг майстор е Слави, срещу обръщача на 13-та. Сервиз Йоан, ако не се лъжа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом имаш проблем с лявото коляно, тогава търси 2.5 с типтроник. След фейслифта всички "автоматици" са с типтроник трансмисия. Има и 2.0, но са много редки и вече се съмнявам да вървят както изглеждат тези коли - стабилно и агресивно.

Лошото на 2.5 е, че не е за в града. Късите разстояния в студено време направо разкатават с разход. Мислех че имам проблем, но след преходи на дълъг път отчетох разход ~8/100. Сега пак крепя 16-20/100. Режимът е супер гаден - 2-2,5 км. в посока, престой няколко часа и обратно. Тя тамън загрее и почне да гори нормално и спирам. В това е проблемът.

 

Не съм сигурен че типтрониците са по-надеждни от по-старите автоматици. Просто са по-нови и по-малко амортизирани. Така мисля аз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом имаш проблем с лявото коляно, тогава търси 2.5 с типтроник. След фейслифта всички "автоматици" са с типтроник трансмисия. Има и 2.0, но са много редки и вече се съмнявам да вървят както изглеждат тези коли - стабилно и агресивно.

Лошото на 2.5 е, че не е за в града. Късите разстояния в студено време направо разкатават с разход. Мислех че имам проблем, но след преходи на дълъг път отчетох разход ~8/100. Сега пак крепя 16-20/100. Режимът е супер гаден - 2-2,5 км. в посока, престой няколко часа и обратно. Тя тамън загрее и почне да гори нормално и спирам. В това е проблемът.

 

Не съм сигурен че типтрониците са по-надеждни от по-старите автоматици. Просто са по-нови и по-малко амортизирани. Така мисля аз.

 

Мда похапва яко, особено зимата е много гладен. :)

На мен на компа ми показва 20/100 разход на бензин, но уточнявам, че това е защото го карам само докато загрее до 35гр. после си минава на газ, и от време на време, я когато свърши газта или профилактично извън града покарвам на бензин.

Иначе зимата 17/100 градско 11/100 извън ГАЗ, лятото с единица по надолу.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега croc2, първо - спрял си се на правилната марка ;)

Второ - както Анди каза, автоматика и ръчката нямат много общо в цените по ремонт. Аз направих ск. кутия за... 300лв ли беше?! - смених три лагера, масло ново, феродов диск на съединител. Ръчката на Галанта не е много по-различна. Цената на ремонта зависи колко е счупена (най-вече се прецакват лагерите, които не са супер специални, синхронизаторите, ако сега са си наред, сигурно няма да ти се наложи да ги сменяш); и също зависи къде я правиш (всеки по-запознат майстор, който е пипал скорости, би могъл да се справи). За повдигачите - мисля, и на двата мотора ги има. На шестака са повече на брой, освен това свещите са по-скъпи. Т.е. в тези два аспекта е по-скъп за обслужване. Освен това ГИ ще му струва по-скъпо. Останалото обслужване е сходно като цена.

Моят съвет е - взимай по-евтината, поне ще ти останат пари за ремонти :D

Това е стара кола - все нещо ще ѝ има. Ако пък си фен на "рева на шестака" и можеш да си позволиш 2к лв отгоре, взимай шестака :)

Просто "шестак+автомат" е... "по-опасната инвестиция" според мен, ако гледаме на колата като на инвестиция.

 

Конкретно за двете предложени коли аз не мога да кажа нищо. Тази, дето е на 230к км, възможно е да са реални. Шестака (ако е каран само в БГ), пак е възможно да е на 150к км, макар че аз не вярвам на над 10-годишна кола под 200к км :)

Успех и да се похвалиш!

 

М/у другото сте страхотен форум с рядко колегиално отношение... разгледах доста марки и модели и най-много Галант, Субару и А4 ми харесаха, поне на външен вид, но най-много Галанта, който за кола от тези години изглежда с повече характер от повечето нови сега :) Сега звъннах да питам за инжекцион и ми казаха понеже е V6 1600лв., т.е. ще дойде около 7 ако всичко е наред, а се бях зарекъл да взема нещо до 4-5 да ме вози само :) Едната е на път и ще мога да я видя чак другата седмица и ще пиша ако има някакво развитие...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда похапва яко, особено зимата е много гладен. :)

На мен на компа ми показва 20/100 разход на бензин, но уточнявам, че това е защото го карам само докато загрее до 35гр. после си минава на газ, и от време на време, я когато свърши газта или профилактично извън града покарвам на бензин.

Иначе зимата 17/100 градско 11/100 извън ГАЗ, лятото с единица по надолу.

 

Това са си съвсем нормални разходи май, гледах и Субару и А4 и техните на по-големите двигатели са до 18 лятото в града и до 20 зимата на по-къси разстояния, особено автоматиците. Аз не карам по много и може да не го газифицирам веднага даже... Много благодаря на всички за отделеното време, с такъв форум все повече се убеждавам за Галанта и ще пиша ако има развитие! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Земай автомата, по - муден е, обаче си е кеф отвсякъде. С газ разхода за гориво е съвсем поносим :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А относно газовите инжекциони могат да се вземат на изпалащане и да не го усетиш като финансов товар. Сьс сигурност знам че Фобос дават на изплащане. За другите незнам и не сьм интересувал защото предпочетох да подкрепя наша си родна фирма:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...