Премини към съдържание

Не ми отчита отворена шофьорска врата


nikovas

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,от няколко дни лампичката ми за отворена врата не свети, и то само на шофьорската врата ,а също така и не издава звук при забравени фарове.Къде да търся проблема ? Благодаря предварително и Весели празници

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,от няколко дни лапичката ми за отворена врата не свети и то само на шофьорската врата ,а също така и не издава звук при забравени фарове.Къде да търся проблема ? Благодаря предварително и Весели празници

 

В датчика, който се намира долу на колонката на вратата.

Има едно винтче отвиваш го магаш гуменото маншонче, вътре има една пружинка, която или е заседнала или има искривена пластина.

Ако не се справиш, ги заменяш с този от пасажерската врата, че на шофьорската е по-важен или си търсиш нов. :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Може и да е замръзнала пружината от студа. :cold:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В датчика, който се намира долу на колонката на вратата.

Има едно винтче отвиваш го магаш гуменото маншонче, вътре има една пружинка, която или е заседнала или има искривена пластина.

Ако не се справиш, ги заменяш с този от пасажерската врата, че на шофьорската е по-важен или си търсиш нов. :yes3:

 

Ммм, що мисля, че на шофьорската врата е сдвоен - за осветление в купето и за сигнализацията на фаровете.

И от пасажерската няма да стане. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ммм, що мисля, че на шофьорската врата е сдвоен - за осветление в купето и за сигнализацията на фаровете.

И от пасажерската няма да стане. :icon_hmm:

Еднакви са, като близнаци. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен че са еднакви, са лесни за поправка. Ако не е замръзнала вода вътре /което е трудно ако маншончето стои/, значи има нагар по контактната повърхност.

Махаш винчето, изваждаш ключето, омотаваш кабелите /да не потънат надолу/, разглобяваш ключето и с финна шкурка махаш окиса/нагара/.

Понеже шофьорската се използва най-често /съответно захабява/, можещ да ги размениш /аз май така направих/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато го оправиш това прибирай ключовете от таблото, освен ако не си я оставил на ACC. На контакт едва ли ще я забрави някой... Може да се заключи от самосебе си когато тази пластина не дава контакт. Зумера за фаровете е свързан с този контакт и затова не ти работи.

На мен ми ги оправи Анатоли от Плевен докато го посетих веднъж в сервиза му да си запознаем колите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съвсем скоро профилактично минах всичките бутони. Поправката им е лесна, минах ги всичките с една финна шкурка, почистих ги със спирт и ги върнах обратно по местата.

Само съвет от мен, не ползвайте контактен спрей за да ги оправяте. Ефекта е временен и в един момент може да направи повече проблем от колкото добро (лично тествано).

Иначе да, шофьорската врата копчето не се различава от другите но има два кабела единия е за плафона другия за крушката на таблото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря ви за отговорите и аз си мисля че ще е от зумера.Утре ще го погледна и ще пиша пак. Благодаря ви и весели празници.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, контактите на "датчика" на шофьорската врата си оправи и ще заработи и зуумера, ще светне и лампата долу на вратата, плафоните двата горе и те ще светнат... всичко е до контакта, за който говорим - на купето дето вратата го натиска като затвориш (под гуменото маншонче). Там ти е цялата авария.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност копчето дава маса към въпросните кабели, а тя се "взема" през резбата на болтчето - ако там е ръждясало порядъчно, може да не прави контакт. Огледай и почисти с wd40 дупката, където се завива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност копчето дава маса към въпросните кабели, а тя се "взема" през резбата на болтчето - ако там е ръждясало порядъчно, може да не прави контакт. Огледай и почисти с wd40 дупката, където се завива.

Точно така е, Любо пак е прав :good: Дори пристягайки болтчето с отвертка може и да премигат плафоните :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност копчето дава маса към въпросните кабели, а тя се "взема" през резбата на болтчето - ако там е ръждясало порядъчно, може да не прави контакт. Огледай и почисти с wd40 дупката, където се завива.

Да точно така беше ,вчера го разглобих( копчето ), а вътре като ново и гледам ръжда по болтчето ,пръснах го със спрейчето тествах и сега си свети .Колеги благодаря ви съветите и весели празници .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...