Martin1 Публикувано 7 декември 2012 Сподели Публикувано 7 декември 2012 Здравейте колеги!Реших да полирам нагорелите и пожълтели фарове на спейса и нека покажа стъпка по стъпка какво се получи. Материалите които аз използвах:1. Шкурка водна размер 2000, нейното използване е непременно с вода за да се получи добър резултат.Може предполагам и по ситна 3000, но на мен тази ми свърши добра работа! :first: 2. Полир паста, с която полираме след шлурката.3. Мек парцал или дунапренче, тиксо ако не сваляме фара, шише с което поливаме шкурката, отверка кръстата и силикон ако изпотрошиме някоя друга скоба!4. Кофа с вода. Първо така изглеждаха фаровете преди полирането http://prikachi.com/images/821/5580821c.jpg Ето снимка на шкурката: http://prikachi.com/images/764/5580764S.jpg Снимка на пастата: http://prikachi.com/images/768/5580768L.jpg http://prikachi.com/images/777/5580777u.jpg Шишето с вода което аз използвах.Надупчил съм капачката за да пръска вода докато шкуркам! http://prikachi.com/images/769/5580769k.jpg Заемаме се с разглобяването на фаровете.Нужно е прърво да се свали мигача.Държи се с един винт от горната страна и две щипки по долу, до които много трудно се достига.Втвърдени са от времето и лесно се чупят.Аз лично ги счупих докато разбера къде са, така че там трябва много нежно да се подходи.Кабелът на крушката се издърпва с леко притискане на буксата. http://prikachi.com/images/743/5580743C.jpg Това са парчетата от скобките, пластмасови са и много чупливи директно отляти с цялото тяло на мигача.Ако ги изпотрошим за да е заводски трябва нов мигач, а аз използвах силикон накрая при монтажа обратно.Мисля че е достатъчен, винта от горната страна напълностига и е нужно само да не хлопа! http://prikachi.com/images/742/5580742U.jpg Фара е закрепен с болтове, които се откриват след демонтажа на мигача. http://prikachi.com/images/692/5580692e.jpghttp://prikachi.com/images/717/5580717z.jpg Заемаме се с подготовката на фаровете.Първо те добре се измиват от нечистотий. http://prikachi.com/images/740/5580740x.jpghttp://prikachi.com/images/739/5580739L.jpg Облепих ги с изолирбанд да не повредя боята, понеже не свалях фара..Преди да се шкури фара е нужно да е мокър и по време на цялото търкане с шкурката да се облива с вода за да не надерем пластмасата. http://prikachi.com/images/774/5580774R.jpg Това упражнение на мускулите на ръцете след множество редувания на лява и дясна стига до един момент в който казах 'Стига!'(около 1 час), след което поизмих фара.Стана леко бяло-матов - така плашешто, но тогава иде ред на полир пастата. http://prikachi.com/images/771/5580771D.jpg После намазваме тънко от пастата и започваме на трием с нея.Най добре е с полир машина, но става и на ръка, за който не разполага с машинка.Ако се използва обаче машина трябва да се внимава много да не притискаме към пластмасата и да не я повредим или прекомерно загреем! http://prikachi.com/images/785/5580785J.jpg http://prikachi.com/images/791/5580791m.jpg Полирах докато не постигна задоволителен резултат! Процедурата повторих и с другия фар, където обаче не свалих мигача да не изпотроша и него. :D http://prikachi.com/images/688/5580688E.jpg http://prikachi.com/images/689/5580689R.jpg Краиният резултат след няколко часа фитнес е този: http://prikachi.com/images/690/5580690a.jpg http://prikachi.com/images/691/5580691v.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 8 декември 2012 Сподели Публикувано 8 декември 2012 Прекрасно начинание колега. Сега като се замисля и моите върху моите времето си е сложило тежкият отпечатък и вечер осветяват малко по-слабо, отколкото ми се иска. Напролет и аз ще направя тази акробатика, но без свалянето на мигачите. Тази полир паста къде се продава и каква й е цената?Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 8 декември 2012 Сподели Публикувано 8 декември 2012 Аз направих по същия начин фаровете на служебна кола, като използвах полираща паста за боя на костенурка (такава имаше под ръка). Ефекта е същия като при колегата Единствено дълбоки резки от камъчки останаха... За да се свалят и те, трябваше да сляза на шкурка 1000, но тогава играчката става голяма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Калчев Публикувано 8 декември 2012 Сподели Публикувано 8 декември 2012 И аз съм я направил тази акробатика, но аз използвах 2 вида шкурка първо 1500 и след това 2500 (защото ако е с по едра след полиране фара стои леко като надран). Също така не съм използвал полир паста ами в един магазин за автоаксесоари намерих паста коята е специално за възстановяване на пластмасови фарове. И това е следният резултат:http://prikachi.com/images/89/5582089t.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 8 декември 2012 Сподели Публикувано 8 декември 2012 Ефекта УАУУ :icon_thumbup: Браво колега :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bebel Публикувано 8 декември 2012 Сподели Публикувано 8 декември 2012 Еее, страхотно си я описал процедурата, аз паста си имам и търках само с паста и разбира се ефект нямаше, но ми беше интересно дали тази процедура се извършва само от външната страна на фара, така като гледам снимките-явно да. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin1 Публикувано 10 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2012 Радвам се ако темата е свършила на някой работа или е била полезна! :drinks: Еее, страхотно си я описал процедурата, аз паста си имам и търках само с паста и разбира се ефект нямаше, но ми беше интересно дали тази процедура се извършва само от външната страна на фара, така като гледам снимките-явно да. Да!Само от вън съм ги полирал! А относно въпроса на колегата svetliof , пастата съм я взимал от кауфланд за около 10-на лева някъде.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 10 декември 2012 Сподели Публикувано 10 декември 2012 Радвам се ако темата е свършила на някой работа или е била полезна! :drinks: А относно въпроса на колегата svetliof , пастата съм я взимал от кауфланд за около 10-на лева някъде.. Темата определено е полезна. Продавача в автокъщата както знаете при продажба все се кълне че нищо не е правил по колата, само тайно на ухо ми подшушна, че е сменил преден десен фар. Да но той стои като твоите преди обработката - един матов/сив. Благодаря за съвета и снимките с описание.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ненов Публикувано 12 декември 2012 Сподели Публикувано 12 декември 2012 Всичко до тук е ОК.Сега трябва да се лакират с безцветен лак, най-добре с UV защита.В противен случай след 6 месеца няма личи че са били лъснати ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 8 февруари 2015 Сподели Публикувано 8 февруари 2015 (редакция) И аз съм я направил тази акробатика, но аз използвах 2 вида шкурка първо 1500 и след това 2500 (защото ако е с по едра след полиране фара стои леко като надран). Също така не съм използвал полир паста ами в един магазин за автоаксесоари намерих паста коята е специално за възстановяване на пластмасови фарове. И това е следният резултат:http://prikachi.com/images/89/5582089t.jpgЗнам, че е темата е старичка, но да питам...тъй като полирах фаровете на моя спейс с два вида шкурка (1500 и след това 2000) и все още жълтеят в сравнение с мигачите (щото те са нови ) Полирпастата за възстановяване каква е ...и дали ще има ефект от нея?Заглеждам се за нови фарове и за това да питам каква е разликата между ТОЗИ и ТОЗИ фар? Редактирано 8 февруари 2015 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 8 февруари 2015 Сподели Публикувано 8 февруари 2015 Знам, че е темата е старичка, но да питам...тъй като полирах фаровете на моя спейс с два вида шкурка (1500 и след това 2000) и все още жълтеят в сравнение с мигачите (щото те са нови ) Полирпастата за възстановяване каква е ...и дали ще има ефект от нея?Заглеждам се за нови фарове и за това да питам каква е разликата между ТОЗИ и ТОЗИ фар? Според мен ,ако има логика,по-скъпият трябва да е стъкло,а по-евтиният пластмаса.В Пловдив има със стъкло-170лв Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 17 февруари 2015 Сподели Публикувано 17 февруари 2015 а как се свалят фаровете при новата маска, че моите и вътре са прашясали и незнам как да ги почистя :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 3 март 2015 Сподели Публикувано 3 март 2015 Според мен ,ако има логика,по-скъпият трябва да е стъкло,а по-евтиният пластмаса.В Пловдив има със стъкло-170лвКолега, сподели ако обичаш някакъв адрес или телефон където ги имат тия стъклените фарове. Прерових магазините за такива - нямат. Става въпрос за кристалните с отделния мигач. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 3 март 2015 Сподели Публикувано 3 март 2015 (редакция) Колега, сподели ако обичаш някакъв адрес или телефон където ги имат тия стъклените фарове. Прерових магазините за такива - нямат. Става въпрос за кристалните с отделния мигач. Фар, като на снимката ти по-горе.Утре може би ще ходя да търся мигачи за моя L300 и ще взема телефон,че не намирам визитката.https://www.facebook.com/lyubomir.marinov.3?fref=ts това е профилът на собственика Редактирано 3 март 2015 от Топалигов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinkacha Публикувано 8 март 2015 Сподели Публикувано 8 март 2015 С паста за зъби ставааа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.