Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Martin1

Потребител
  • От него общо

    34
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Pernik

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Space Star '99

Интернет контакт

  • Skype
    optixam

Martin1's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Смених по-миналата година маншон на предна лява полуоска от към кутията в сервиз и тази година протече пак.Свалих го гледам целият напукан все едно е на 20 години и реших сега да си го сменя сам, както и този от към колелото и той е напукан, но си е старият.Та ще се сменят и двата обаче не мога да се ориентирам в онлайн магазините какви да поръчам.Объркването ми е понеже предлагат много различни маншони с различни диаметри и на всеки пише, че е за моята кола, а са си доста различни.Измерих леглото на маншона на полуоската от към колелото 24мм и около 79 от към карето, така че предполагам този става: Маншон от към колелото Обаче за другият маншон се обърквам.Единият е този Маншон 1 ,другия е Маншон 2 и са различни размери, няма как и двата да стават.Това което измерих при мен е 86-7мм големият диаметър и 46-7мм малкият.Не знам защо така продават различни маншони за едни и същи автомобили. Тук даже няма и размери Маншон 3 .Големият размер го снемам от маншона, понеже не мога да бръкна до кутията и е относителен, но малкият го меря от полуоската от един лагер-семеринг или нещо такова и си е точен. Ако някой, който е сменявал знае размерите или ми посочи от къде да си го купя много ще съм му благодарен
  2. Тия французи с тяхната конспирация.. :D Подозирах аз, ама да питам.Благодаря!
  3. Колеги понеже сменявах алтернатора и ми се наложи да полежа под колата забелязах че скоростната кутия е омазана с масло и си капе на пътя.До сега не съм забелязал понеже я спирам на различни места и не се е застоявала толкова.вижда се маншона на полуоската омазан в масло, но над него и покрай него изглежда чисто.Олято е само от маншона на долу.Та не знам дали не е пълен с масло вътре и да е спукан леко и да капе, или пък е с грес, а капе един Господ знае от къде.Има една пластина го държи, предполагам като и отвия болтовете ще излезе маншона.Който има представа или пък е разглобявал моля да пише, защото не знам дали да източвам първо кутията.После задължително ще сменя маслото защото нямам идея до сега колко е изтекло..
  4. Колеги купувам динамо за количката, който има да пише на importante@abv.bg или тук.Модела е Space star 1.3 86 коня. Ето и снимка по-конкретно: http://media.snimka.bg/s1/3638/033520856.jpg
  5. Моята беше здраво клеясала и направо заварена вътре.Като я натиснах да я извадя по силно се разпадна, а вътре ни помен от контакт някакъв.Отрязах кабелите, сложих нов бутон от магазин за електрокомпоненти и готово.Сега писка зумера при коя и да е отворена врата понеже ги вързах заедно.
  6. От износвания по щангите или там където се захваща самия лост в купето може да има много луфт.На мен когато натисна повече лоста на дясно за да включа 5-та и го удрям, точно е желязо в желязо, но няма нищо общо със скоростна кутия
  7. http://media.snimka.bg/s1/3532/033308385.jpg Колеги на никого не пожелавам такова запъване..
  8. Пробвах първо това, сега си направих разпънка от една тръбичка с болт, от едната страна опира в гайката на динамото, от другата съм го подпрял на една гредичка на купето.Е размазах резбата на болта с който разпъвам и не става и не става.За десети път го кисна с масло и сега нега го и разпъва пък да видим.
  9. Мъчих го с една щанга и не мърда, ще го напръскам с нещо да разхлаби.От другата страна главата на болта гледам е някакъв квадрат и се чудех да не е зачукан с нещо или да има друг болт да го държи да не изпада и затова питам, щото голямо напъване падна а не мърда и милиметър.. Мерси колега, ще го напръскам с масло и утре ще го напъвам пак
  10. Колеги как да сваля динамото на спейса?Махнах разпънката отгоре, отвих от долната страна гайката, но болта на излиза, а не го напъвам да не изкъртя нещо.Избива ли се този болт под динамото или по някакъв друг начин.Цялото динамо е като заварено и не мърда въобще..Някой знае ли по-ефективен метод за избиване на болта, ако въобще това е системата, защото там няма никакво място, от долу е полуоската.Свалям го защото не зарежда акумулатора..
  11. Здрасти колега , откъде взе лагер главината ?

    Поздрави

  12. На мен ми светеше същата лампа и се оказа цилиндърче отзаде изпуска, не много и не оказа видимо да спада течноста но си течеше.Спирачките си ковяха и ако не беше омазал джантата нямаше да се сетя.Мислех че свети щото стана зимата и да нее замръзнало нещо въжето на ръчната.20 лв е цилиндърчето.
  13. Модула за централното е долу под волана в ляво.Има една малка жабка откачаш нея, сваляш и кората под волана заедно със стойката ма механизма за отваряне на капака.Момента с диодите е важен, а в комплекта с алармата ги няма.
  14. Здравей колега, и моята вдига обороти над 2000 и сега в студа още повече.Лятото беше по малко към 1800, но пак докато не загрее вие като миксер когато изключа от скорост.Казаха ми че с почистване на дроселовата клапа и стъпковия мотор за празен ход може да се оправи.Аз не смея много да пипам там, затова ти препоръчвам диагностика.Проблема явно е чест при този модел и темата е разисквана много пъти тук, но аз никъде не видях някой да е казал какво или защо.. Ако някой има информация какво са му казали след диагностиката нека сподели, вярвам все някой е отишъл.
  15. Само не мога да разбера.. заяждаш ли се? Някога, когато си имал Москвич може да си си помагал с двигателя за да спреш и то не само зимата, но това не е Москвич!ABS,ESP,AEB,SCBS... Айде стига, че омазахте темата със глупости!
×
×
  • Създаване...