Премини към съдържание

Максимална скорост на бензинов Галант 2.0


Mitsubishi

Препоръчано мнение

Колеги, някой пробвал ли е реално колко км/час може да вдигне двулитров бензинов Галант комби след последния фейс? Аз имам такъв и с нормален бензин 95 от Лукойл на равен участък не може повече от 200км/час по километраж. Джи-Пи Еса показва 193 км/час при много малко над 5000 оборота. В книжката пише, че трябва да може да може 200км/час. Бензина ли е причината, или имам някакъв проблем? Колата си има инерция (нищо не я задържа), с чисто нови ОЕМ свещи, нов въздушен филтър, катализатора не е запушен (свалян и проверен).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. В книжката пише, че трябва да може да може 200км/час.

А в книжката пише ли, че можеш да си слагаш заден спойлер от Легнум и пак да ги вдига ? ..:P

Този спойлер си иска и двигател от Легнум в коша и тогава ще си ги вдига тези 200 км. като отче наш ..:D

ЕВО-то ти ги подминава с лекота :P въпреки пейката на задния капак ..:lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не ми е минавало през ума, че спойлера можа да "спъва" колата. :icon_doh: Прав си, благодаря за :lamp:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не ми е минавало през ума, че спойлера можа да "спъва" колата. :icon_doh: Прав си, благодаря за :lamp:.

Според мен се шегува дебелашки с теб:icon_thumbup: Комбито мисля е по-тежичко от седана и като че ли за стара кола с двулитров мотор звучи логично текущото ти постижение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моята повече от 200 не искаше,ама пролетта ще я пробвам пак, но със сто октановия бензин вече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 седмици моя шлеп вдигна 210км/ч на газ и с тая скорост беше на около 6000 оборота. Вчера карах с GPS в колата и километража даваше същото показание като GPS-a до 120-130км/ч(над тая скорост просто не пробвах). С 16-ки 205/55 е, ГИ и пробег около 250-300 000км, 1997 и преден десен лагер за смяна :D ... още има живи коне в машинката :) .

 

П.П. със спортен филтър е ако има някакво значение...

Редактирано от Davidboy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен се шегува дебелашки с теб:icon_thumbup: Комбито мисля е по-тежичко от седана и като че ли за стара кола с двулитров мотор звучи логично текущото ти постижение.

Не мисля че се шегува, защото спойлера си оказва влияние, особено при високите скорости. Най-добре той да си каже дали се бъзика или не.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм със 2001 Галант ...ами със 89 Галант .... 240км/ч си ги лепнах,че и за още питаше.... имам и пейка ..и то не никак малка... ама имам и турбо http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При спортен мотор 600 кубика има значение дали е без огледала за максималната скорост. Неслучайно продават смалени огледала за пистовите мотори. Чувал съм че скоростта се вдига с 6-8 км/ч без огледалата, така че няма да се учудя ако този спойлер (който не знам какво представлява) увеличава въздушното съпротивление.

Също така автомобил с по-широки гуми от стандартното има по-ниска максимална скорост при равни други условия.

Моя до 160 е горе-долу докато е на 4-та, обаче от 180 на петия зъб само пие бензина. Едвам-едвам се набира. Нямам нерви да го чакам колко ще вдигне. За мен макса на една кола е на 40-тата секунда от заварена мръсна газ и смяна на скорости. Останалите 5-10 км/ч са без особено значение заради много необходимо време.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че се шегува, защото спойлера си оказва влияние, особено при високите скорости. Най-добре той да си каже дали се бъзика или не.

Изобщо не се шегувам, сериозен съм като инфаркт на миокарда ..:D

Спойлера си оказва голямо значение, натиска колата към пътя при високи скорости, но убива и скоростта ..

Който не вярва да пробва ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип тази тема не ми е приоритетна, но ще споделя.

С първия ми галант Е 15, карбураторен 103 к.с. и третия Е 33А, 109 к.с. съм вдигал 190 км/ч без особено напрягане.

Втория пак Е 33 малко го карах, но момчетата на които го продадох ми казаха, че на "Хемус" са подминавали 220 км/ч и им е изгорил половин литър масло за 100 км. С дизелака комби съм вдигал 180 км/ч. само за момент, за опит. Той върви с лекота със 145 км/ч /3000 об/м/ и за секунди вдига 160 при изпреварване на няколко коли ако се наложи.

Личното ми мнение е, че по нашите пътища и с нашата култура на движение скорости над 160 км/ч с коли втора употреба и с неясен ресурс на "невидимите" части, са безразсъдни.

За къде толкова ще бързаш и къде можеш да поддържаш скорости от порядъка на 180-200 км/ч возейки себе си и семейството си?

Виж, ако се "дърпате" на бас на контролирана отсечка /писта/ има значение колко вдига.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Krasko, ако го запънеш ще напълни километража. Пробвал съм го на магистралата до 200км, ако не се лъжа тъкмо влизаше в червеното. Ако вземем в предвид отклонението на километража, да кажем че стига 190 - 190+

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Krasko, ако го запънеш ще напълни километража. Пробвал съм го на магистралата до 200км, ако не се лъжа тъкмо влизаше в червеното. Ако вземем в предвид отклонението на километража, да кажем че стига 190 - 190+

Сигурно не си внимавал :icon_angel:

Ако вдигне "разрешените" 5000 об/м на 5-та предавка трябва де се движи с над 230 км/ч.

Моите изчисления по уредите естествено са 47+ км на 1000 оборота.

А, че ще вдигне 200 никога не съм се съмнявал и затова не съм пробвал. :D

На мен 190 ми е гранична скорост.

Шофьор съм от 1975г. прекарал сэм петнайсетина лични и няколко служебни коли, няколко мотоциклета и мога да преценя :icon_blush: кога един двигател върви с лекота и "може още", и кога се мъчи и е "дотук".

Мнението ми е, че механизмите /и хората/ не трябва да се натоварват "екстремно". Всичко може да стане. Тези натоварвания са за крайни случаи които за щастие не ми са се налагали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не се шегувам, сериозен съм като инфаркт на миокарда ..:D

Спойлера си оказва голямо значение, натиска колата към пътя при високи скорости, но убива и скоростта ..

Който не вярва да пробва ..:)

 

Ами силата на натиск, която контактна площ от 0,4 кв.м, наклонена под ъгъл 45 грасуса спрямо въздушната струя, която се движи с 200 км. ч. според теб колко е:icon_thumbup: ?

Към Анди. Тогава на пистаците един 120 кг. мъжага с по-широчки рамене ще свали от V max. с:icon_clap: едно 20 км. ч?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е добре да се гледат и предавателните числа на кутията, освен спойлера. В зависимост от годината може да са различни и това да е една от причините.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С 20 няма да е, но с мен ще вдигне повече отколкото с въпросния мъжага. Аз съм 30 кила и щом ще карам "на умиране" ще бъда решен в кожа. С оригиналните зъбчатки нито един пистов мотор от 600 сс нагоре не може да си развие максималните обороти на последната предавка. Моят се развърта до 15500, но на 6-та стига до почти 14500 - 278 км/ч. Дават му 260 максимално. С отклонението в показанията за скорост би трябвало да са толкова някъде. Разлика има и когато караш "на камшик", демек прав и вятъра аха да те събори и когато го залегнеш добре и прибереш лактите и коленете към резервоара.

Можеш да пробваш следното. Вдигни 140 изправен и без да пипаш газта просто залегни колкото можеш. Наблюдавай как се качва скоростта. Ще се качи с едни 6-7 км/ч. После се изправи и тя ще се върне на 140 за няколко секунди. При 200 разликата ще е още по-голяма. Само гледай да не станеш обект на наблюдение с тези загаляганки при 140, щото е смешно. При 220+ не е, но при 140...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С 20 няма да е, но с мен ще вдигне повече отколкото с въпросния мъжага. Аз съм 30 кила и щом ще карам "на умиране" ще бъда решен в кожа. С оригиналните зъбчатки нито един пистов мотор от 600 сс нагоре не може да си развие максималните обороти на последната предавка. Моят се развърта до 15500, но на 6-та стига до почти 14500 - 278 км/ч. Дават му 260 максимално. С отклонението в показанията за скорост би трябвало да са толкова някъде. Разлика има и когато караш "на камшик", демек прав и вятъра аха да те събори и когато го залегнеш добре и прибереш лактите и коленете към резервоара.

Можеш да пробваш следното. Вдигни 140 изправен и без да пипаш газта просто залегни колкото можеш. Наблюдавай как се качва скоростта. Ще се качи с едни 6-7 км/ч. После се изправи и тя ще се върне на 140 за няколко секунди. При 200 разликата ще е още по-голяма. Само гледай да не станеш обект на наблюдение с тези загаляганки при 140, щото е смешно. При 220+ не е, но при 140...

Хм нещо май пак се отнесе :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С 20 няма да е, но с мен ще вдигне повече отколкото с въпросния мъжага. Аз съм 30 кила и щом ще карам "на умиране" ще бъда решен в кожа. С оригиналните зъбчатки нито един пистов мотор от 600 сс нагоре не може да си развие максималните обороти на последната предавка. Моят се развърта до 15500, но на 6-та стига до почти 14500 - 278 км/ч. Дават му 260 максимално. С отклонението в показанията за скорост би трябвало да са толкова някъде. Разлика има и когато караш "на камшик", демек прав и вятъра аха да те събори и когато го залегнеш добре и прибереш лактите и коленете към резервоара.

Можеш да пробваш следното. Вдигни 140 изправен и без да пипаш газта просто залегни колкото можеш. Наблюдавай как се качва скоростта. Ще се качи с едни 6-7 км/ч. После се изправи и тя ще се върне на 140 за няколко секунди. При 200 разликата ще е още по-голяма. Само гледай да не станеш обект на наблюдение с тези загаляганки при 140, щото е смешно. При 220+ не е, но при 140...

Нито едно МПС не може да си развие максималните обороти на последна предавка:icon_thumbup: На мен в последната една година залягането на резервоара ми е по-трудно, защото някаква телесна маса, намираща се между мен и резервоара, ми пречи да постигна единение с мотора:D

Иначе експеримента прав-залегнал, по права и с наклонен мотор съм ги правил десетки пъти, няма спор, че въздушното съпротивление влияе, но заден спойлер от легнум, с пренебрежима контактна площ, сравнена с общата на колата, практически не оказва влияние на макс. скорост.:plane:

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

VR-a обръща ли километража?

Като стана готов с профилактиката на ходовата част и ми сменят гарнитурите на капаците на клапаните ще видя колко може да развие. А, трябва да отворят и пътя за Плевен, че сега ще се пречукам из тези траполяци и ровенини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif


VR-a обръща ли километража?
Като стана готов с профилактиката на ходовата част и ми сменят гарнитурите на капаците на клапаните ще видя колко може да развие. А, трябва да отворят и пътя за Плевен, че сега ще се пречукам из тези траполяци и ровенини.


Ти така и не си взе уплътненията на свещите .. спичат не по-малко от гарнитурите на капаците ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

VR-a обръща ли километража?

Като стана готов с профилактиката на ходовата част и ми сменят гарнитурите на капаците на клапаните ще видя колко може да развие. А, трябва да отворят и пътя за Плевен, че сега ще се пречукам из тези траполяци и ровенини.

.....да колега, обръща го......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

V6 ръчка 99-ти набор:

Най лявата стрелка и тя мръдна почти милиметър :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...