Martin1 Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Здравейте колеги!От 3 дена съм собственик на спейса и съм крайно очарован от колата.Комфортна е, удобна е, икономична, въобще е нещо много добро макар да намирам нещо опелско в нея?!!Обаче имам няколко въпроса.. Когато я запаля студена държи около 2000 оборота за няколко минути, а първите 2 дена не го правеше и оборотите си падаха почти веднага, не знам това нормално ли е или нещо се е случило..И на лоста за чистачките има много функции, едната за предните, една за задната и още една врътка има, която не знам какво прави понеже като я въртя нищо не се случва..Сега остава да я засека колко гори, защото малко нереални ми се струват стойностите на дисплея..Също така не знам и къде е изписан моментния пробег и как се нулира, защото като натискам лостчето което на самия километраж нищо не се случва отново като с врътката на чистачките :D .. Мотора и е 1.3 и мисля да и сложа обикновено газово скоро време.Общо взето колата е страхотна и направо съм доволен от нея, за тези два дена само ме радва.. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekos Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 И на лоста за чистачките има много функции, едната за предните, една за задната и още една врътка има, която не знам какво прави понеже като я въртя нищо не се случва..Сега остава да я засека колко гори, защото малко нереални ми се струват стойностите на дисплея..Също така не знам и къде е изписан моментния пробег и как се нулира, защото като натискам лостчето което на самия километраж нищо не се случва отново като с врътката на чистачките :D .. Честито колега, с въртене на лостчето на чистачките пускаш задната чистачка, а за нулиране на данните от бордовия компютър се натиска и се задържа безцветния(черния) бутон който е на него. А ако имаш в предвид нулиране на километраж само задържаш бутона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Май пита за врътката, която регулира интервала при предните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Честито,колега,да си я караш дълго и безаварийно,но ако ще слагаш газово,сложи газов инжекцион-един приятел сложи на същия мотор и от тогава не може да спре да се хвали колко е икономична.... :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin1 Публикувано 29 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Май пита за врътката, която регулира интервала при предните. Да точно това, до сега съм превеждал от книжката, как не се сетих.. :icon_doh: ,а инак защо е тогава това шило дет стърчи на километража, подобно на шилото за нулиране на механичните броячи? :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Имаш 2 дневни брояча А и В - Сменят се оттам. Ако го задържиш натиснат - се нулират Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Здравейте колеги!От 3 дена съм собственик на спейса и съм крайно очарован от колата.Комфортна е, удобна е, икономична, въобще е нещо много добро макар да намирам нещо опелско в нея?!!Обаче имам няколко въпроса.. Когато я запаля студена държи около 2000 оборота за няколко минути, а първите 2 дена не го правеше и оборотите си падаха почти веднага, не знам това нормално ли е или нещо се е случило..И на лоста за чистачките има много функции, едната за предните, една за задната и още една врътка има, която не знам какво прави понеже като я въртя нищо не се случва..Сега остава да я засека колко гори, защото малко нереални ми се струват стойностите на дисплея..Също така не знам и къде е изписан моментния пробег и как се нулира, защото като натискам лостчето което на самия километраж нищо не се случва отново като с врътката на чистачките :D .. Мотора и е 1.3 и мисля да и сложа обикновено газово скоро време.Общо взето колата е страхотна и направо съм доволен от нея, за тези два дена само ме радва.. :rulez:Със здраве да я карате! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Едно от слабите й места са лагерите на макферсона.Симптомите са пукане при въртене на волана .А в раздела SPACE\GRANDIS има доста информация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 до сега съм превеждал от книжката, Ето линк с ръководство на Български БГ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 И аз да добавя към колегата съвет: Не пропускай маслото да смениш в скоростите при първоначалното обслужване.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin1 Публикувано 30 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Е не мога и не мога да нулирам този километраж.Натискам черното бутонче което е под дисплея редом с тези за настройка на часовника ама не става.Нулират се само като натискам бутона от касетофона Disp.А и показва много странни стойности, аз нямам бензин почти вече или поне стрелката е до нулата, а то ми показва че мога да мина още 120 км., в същото време ми пише разход 8.2 ..не ми е ясно какво се получава :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ribarshe Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Честито и от мен колега.Това , което мога да ти кажа ,е за газовата уредба - инжекцион е най-добре да се монтира на колата. Това ми го казаха 6-7 майстори във Варна и смятам да сложа на моята в скоро време Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin1 Публикувано 14 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Колеги нещо имам въпрос..Когато паля колата първоначално, демек първото и палене като още нее загряла ми държи едни обороти 2000 и малко под 2000.Като потегля не ги спуска и спадат чак като повърви малко..Това нормално ли е, защото мисля че са много 2000! Благодаря! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Колеги нещо имам въпрос..Когато паля колата първоначално, демек първото и палене като още нее загряла ми държи едни обороти 2000 и малко под 2000.Като потегля не ги спуска и спадат чак като повърви малко..Това нормално ли е, защото мисля че са много 2000! Благодаря! :icon_blush: Нормално е, когато е студен двигателя, да държи по-високи обороти.Със затоплянето му, оборотите спадат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen.bg Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 Здравейте колеги!От 3 дена съм собственик на спейса и съм крайно очарован от колата.Комфортна е, удобна е, икономична, въобще е нещо много добро макар да намирам нещо опелско в нея?!!Обаче имам няколко въпроса.. Когато я запаля студена държи около 2000 оборота за няколко минути, а първите 2 дена не го правеше и оборотите си падаха почти веднага, не знам това нормално ли е или нещо се е случило..И на лоста за чистачките има много функции, едната за предните, една за задната и още една врътка има, която не знам какво прави понеже като я въртя нищо не се случва..Сега остава да я засека колко гори, защото малко нереални ми се струват стойностите на дисплея..Също така не знам и къде е изписан моментния пробег и как се нулира, защото като натискам лостчето което на самия километраж нищо не се случва отново като с врътката на чистачките :D .. Мотора и е 1.3 и мисля да и сложа обикновено газово скоро време.Общо взето колата е страхотна и направо съм доволен от нея, за тези два дена само ме радва.. :rulez:Честито колега дълги и безаварийни километри да си я караш със здраве и само да те радва.Помни че си направил правилния избор и мисля че няма да съжеляваш .Но като всяка кола втора употреба първоначално ще трябва да си смениш това онова да си я направиш както е била.Но за газ ти препоръчвам да си сложиш газов инжекцион.Моита въпреки с турски ми дава 6.5 на100 извънградсконо в града си горят около 9.5лт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin1 Публикувано 15 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2012 Честито колега дълги и безаварийни километри да си я караш със здраве и само да те радва.Помни че си направил правилния избор и мисля че няма да съжеляваш .Но като всяка кола втора употреба първоначално ще трябва да си смениш това онова да си я направиш както е била.Но за газ ти препоръчвам да си сложиш газов инжекцион.Моита въпреки с турски ми дава 6.5 на100 извънградсконо в града си горят около 9.5лт. Не знам но сега на бензин ми показва на бордовия 10-11.. дали толкова гори не знам още защото ми го отчита от 2 дена насам, но преди си показваше 5.5-6.5.. става въпрос за в града :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 Не знам но сега на бензин ми показва на бордовия 10-11.. дали толкова гори не знам още защото ми го отчита от 2 дена насам, но преди си показваше 5.5-6.5.. става въпрос за в града :icon_crying: Здравей колега. Средният разход (най-гледаният) още докато бях само на бензин след зануляването почваше от към 18/100 примерно. С цел да падне по-бързо гилам на по-висока предавка след бензиностанцията. Показанието се редуцираха (ориентировъчно) на 14...12...10...8 и закова на 5,9 в града. Добре обаче на другия и следващите дни маршрута бе друг, задръстванията и движението също и хоп средният разход се вдигна до 8,5. Искам да кажа че той е променлива величина. Излез на магистрала и карай 15 км с 90 км, влезни в града и се похвали на приятел - виж борд.комп показва 6,3. И още един пример - аз се газифицирах. За 500 км общ пробег (бензин+газ) имам каране на бензин примерно 80 км за месеца. Е 10 литра си отидоха. От тук и 12-13/100 разход на бензин докато премине на газ. За същите високи стойности да не би да караш на много къси разстояния в града до 3-4км и сутрин да е студено? Най-добре е зареждаш до горе бензин-пробег до светване на резерва и пак до горе. Не би трябвало да даде средно повече от 8,5 в града на студено (върла зима 9) и 7,5 лятото с климатик.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin1 Публикувано 16 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Сега ще видя колко км ще измина и ще се разбере дали е вярно това на дисплея!А иначе понеже ми се налага смяна на маслото какво ще кажете за Mitsubishi Diamond Protection SAE 10W40, има A3/B3, API CF, API SL ?? :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin1 Публикувано 16 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2012 В крайна сметка сипах Total Quartz 7000 10W40http://www.gdd24.com/index.php/category-table/product/show/79-total-quartz-7000-10w-40-4l.html Мисля и се надявам да съм доволен, удобрен е от френските производители. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 В крайна сметка сипах Total Quartz 7000 10W40http://www.gdd24.com/index.php/category-table/product/show/79-total-quartz-7000-10w-40-4l.html Мисля и се надявам да съм доволен, удобрен е от френските производители. Колега, това че е одобрен не те грее изобщо, защото двигателя ни не е френски. Заводските изисквания са остарял американски стандарт API SG (валиден в средата на 90-те). И 2-те цитирани по-горе масла притежават AI SL (2001-2004). Отделно имаш в допълнение и европейска норма ACEA A3 и кръга се затваря. Т.е. маслата са много добър избор. Виж вече скоростите са френски на Renault (JB3 кутия). Търси вече масло по API: GL-4+ в комбинация от SAE 75W-80.При сменени тези течности + антифриз е много вероятно и разхода ти на гориво леко да падне (при равни други условия).Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin1 Публикувано 16 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Колега, това че е одобрен не те грее изобщо, защото двигателя ни не е френски. Заводските изисквания са остарял американски стандарт API SG (валиден в средата на 90-те). И 2-те цитирани по-горе масла притежават AI SL (2001-2004). Отделно имаш в допълнение и европейска норма ACEA A3 и кръга се затваря. Т.е. маслата са много добър избор. Виж вече скоростите са френски на Renault (JB3 кутия). Търси вече масло по API: GL-4+ в комбинация от SAE 75W-80.При сменени тези течности + антифриз е много вероятно и разхода ти на гориво леко да падне (при равни други условия).Поздрави Екстра,Благодаря колега ,то тоталката е добре, обаче ми остана малко над литър в тубата като го сменяха, и така май не се е източило старото добре, щото щеката е на макс :icon_hmm: Ако нямам проблеми може и Тотал да е за скоростите после с посочените от теб показатели!А инак имам един въпрос - на скоростите има ли пробка за източване или се разпробива? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Разбира се, че има... и то даже две едната е за източване, а другата за доливане. За разпознаване: Тази за доливане се затваря с пластмасов крилчат болт, бял на цвят, намиращ се в предната част на скоростната кутия в посока към предната броня. Като се вдигне капака на двигателния отсег се вижда както отгоре, така и отдолу. Пробката за източване е на дъното на скоростнота кутия и се затваря с метален болт,главата на който е вътрешен квадрат (за отвиване). Видимост има само под автомобила.Намира се в задната част на скоростната кутия.Успех при смяната. Запомни важен е много избора на маслото. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Екстра,Благодаря колега ,то тоталката е добре, обаче ми остана малко над литър в тубата като го сменяха, и така май не се е източило старото добре, щото щеката е на макс :icon_hmm: Здравей колега, ето данни за двигателя ни: Engine 4G13Petrol, 4-stroke, 4 cilinder, Line, 4 valves/cyl, liquid cooledCylinder capacity: 1298 ccPower output: 86 HP/63 kW at 6000 RPMCapacity 3,3 literFilter capacity: 0,3 liter Явно не може да се източи всичко от маслените магистрали и картера, защото аз при 3L наляти, идва 1 мм под максимума.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
senator Публикувано 17 март 2013 Сподели Публикувано 17 март 2013 Колеги я вземайте като мен 400 лв заплата да видим ГИ или обикновенна газова ще сложите :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
senator Публикувано 21 март 2013 Сподели Публикувано 21 март 2013 И аз преди 4 дена се сдобих с мицку за сега съм доволен излезнаха непредвидени ремонти но тва е кола втора употреба все пак ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.