Премини към съдържание

И аз вече собственик на Mitsubishi Space Star


Martin1

Препоръчано мнение

Здравейте колеги!От 3 дена съм собственик на спейса и съм крайно очарован от колата.Комфортна е, удобна е, икономична, въобще е нещо много добро макар да намирам нещо опелско в нея?!!

Обаче имам няколко въпроса.. Когато я запаля студена държи около 2000 оборота за няколко минути, а първите 2 дена не го правеше и оборотите си падаха почти веднага, не знам това нормално ли е или нещо се е случило..И на лоста за чистачките има много функции, едната за предните, една за задната и още една врътка има, която не знам какво прави понеже като я въртя нищо не се случва..

Сега остава да я засека колко гори, защото малко нереални ми се струват стойностите на дисплея..

Също така не знам и къде е изписан моментния пробег и как се нулира, защото като натискам лостчето което на самия километраж нищо не се случва отново като с врътката на чистачките :D ..

Мотора и е 1.3 и мисля да и сложа обикновено газово скоро време.

Общо взето колата е страхотна и направо съм доволен от нея, за тези два дена само ме радва.. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на лоста за чистачките има много функции, едната за предните, една за задната и още една врътка има, която не знам какво прави понеже като я въртя нищо не се случва..

Сега остава да я засека колко гори, защото малко нереални ми се струват стойностите на дисплея..

Също така не знам и къде е изписан моментния пробег и как се нулира, защото като натискам лостчето което на самия километраж нищо не се случва отново като с врътката на чистачките :D ..

 

Честито колега, с въртене на лостчето на чистачките пускаш задната чистачка, а за нулиране на данните от бордовия компютър се натиска и се задържа безцветния(черния) бутон който е на него. А ако имаш в предвид нулиране на километраж само задържаш бутона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито,колега,да си я караш дълго и безаварийно,но ако ще слагаш газово,сложи газов инжекцион-един приятел сложи на същия мотор и от тогава не може да спре да се хвали колко е икономична.... :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май пита за врътката, която регулира интервала при предните.

Да точно това, до сега съм превеждал от книжката, как не се сетих.. :icon_doh: ,

а инак защо е тогава това шило дет стърчи на километража, подобно на шилото за нулиране на механичните броячи? :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!От 3 дена съм собственик на спейса и съм крайно очарован от колата.Комфортна е, удобна е, икономична, въобще е нещо много добро макар да намирам нещо опелско в нея?!!

Обаче имам няколко въпроса.. Когато я запаля студена държи около 2000 оборота за няколко минути, а първите 2 дена не го правеше и оборотите си падаха почти веднага, не знам това нормално ли е или нещо се е случило..И на лоста за чистачките има много функции, едната за предните, една за задната и още една врътка има, която не знам какво прави понеже като я въртя нищо не се случва..

Сега остава да я засека колко гори, защото малко нереални ми се струват стойностите на дисплея..

Също така не знам и къде е изписан моментния пробег и как се нулира, защото като натискам лостчето което на самия километраж нищо не се случва отново като с врътката на чистачките :D ..

Мотора и е 1.3 и мисля да и сложа обикновено газово скоро време.

Общо взето колата е страхотна и направо съм доволен от нея, за тези два дена само ме радва.. :rulez:

Със здраве да я карате! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Едно от слабите й места са лагерите на макферсона.Симптомите са пукане при въртене на волана .А в раздела SPACE\GRANDIS има доста информация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да добавя към колегата съвет: Не пропускай маслото да смениш в скоростите при първоначалното обслужване.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е не мога и не мога да нулирам този километраж.Натискам черното бутонче което е под дисплея редом с тези за настройка на часовника ама не става.Нулират се само като натискам бутона от касетофона Disp.А и показва много странни стойности, аз нямам бензин почти вече или поне стрелката е до нулата, а то ми показва че мога да мина още 120 км., в същото време ми пише разход 8.2 ..не ми е ясно какво се получава :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен колега.Това , което мога да ти кажа ,е за газовата уредба - инжекцион е най-добре да се монтира на колата. Това ми го казаха 6-7 майстори във Варна и смятам да сложа на моята в скоро време

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колеги нещо имам въпрос..

Когато паля колата първоначално, демек първото и палене като още нее загряла ми държи едни обороти 2000 и малко под 2000.Като потегля не ги спуска и спадат чак като повърви малко..

Това нормално ли е, защото мисля че са много 2000! Благодаря! :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нещо имам въпрос..

Когато паля колата първоначално, демек първото и палене като още нее загряла ми държи едни обороти 2000 и малко под 2000.Като потегля не ги спуска и спадат чак като повърви малко..

Това нормално ли е, защото мисля че са много 2000! Благодаря! :icon_blush:

 

Нормално е, когато е студен двигателя, да държи по-високи обороти.

Със затоплянето му, оборотите спадат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!От 3 дена съм собственик на спейса и съм крайно очарован от колата.Комфортна е, удобна е, икономична, въобще е нещо много добро макар да намирам нещо опелско в нея?!!

Обаче имам няколко въпроса.. Когато я запаля студена държи около 2000 оборота за няколко минути, а първите 2 дена не го правеше и оборотите си падаха почти веднага, не знам това нормално ли е или нещо се е случило..И на лоста за чистачките има много функции, едната за предните, една за задната и още една врътка има, която не знам какво прави понеже като я въртя нищо не се случва..

Сега остава да я засека колко гори, защото малко нереални ми се струват стойностите на дисплея..

Също така не знам и къде е изписан моментния пробег и как се нулира, защото като натискам лостчето което на самия километраж нищо не се случва отново като с врътката на чистачките :D ..

Мотора и е 1.3 и мисля да и сложа обикновено газово скоро време.

Общо взето колата е страхотна и направо съм доволен от нея, за тези два дена само ме радва.. :rulez:

Честито колега дълги и безаварийни километри да си я караш със здраве и само да те радва.Помни че си направил правилния избор и мисля че няма да съжеляваш .Но като всяка кола втора употреба първоначално ще трябва да си смениш това онова да си я направиш както е била.Но за газ ти препоръчвам да си сложиш газов инжекцион.Моита въпреки с турски ми дава 6.5 на100 извънградсконо в града си горят около 9.5лт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега дълги и безаварийни километри да си я караш със здраве и само да те радва.Помни че си направил правилния избор и мисля че няма да съжеляваш .Но като всяка кола втора употреба първоначално ще трябва да си смениш това онова да си я направиш както е била.Но за газ ти препоръчвам да си сложиш газов инжекцион.Моита въпреки с турски ми дава 6.5 на100 извънградсконо в града си горят около 9.5лт.

 

Не знам но сега на бензин ми показва на бордовия 10-11.. дали толкова гори не знам още защото ми го отчита от 2 дена насам, но преди си показваше 5.5-6.5.. става въпрос за в града :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам но сега на бензин ми показва на бордовия 10-11.. дали толкова гори не знам още защото ми го отчита от 2 дена насам, но преди си показваше 5.5-6.5.. става въпрос за в града :icon_crying:

 

Здравей колега. Средният разход (най-гледаният) още докато бях само на бензин след зануляването почваше от към 18/100 примерно. С цел да падне по-бързо гилам на по-висока предавка след бензиностанцията. Показанието се редуцираха (ориентировъчно) на 14...12...10...8 и закова на 5,9 в града. Добре обаче на другия и следващите дни маршрута бе друг, задръстванията и движението също и хоп средният разход се вдигна до 8,5. Искам да кажа че той е променлива величина. Излез на магистрала и карай 15 км с 90 км, влезни в града и се похвали на приятел - виж борд.комп показва 6,3. И още един пример - аз се газифицирах. За 500 км общ пробег (бензин+газ) имам каране на бензин примерно 80 км за месеца. Е 10 литра си отидоха. От тук и 12-13/100 разход на бензин докато премине на газ. За същите високи стойности да не би да караш на много къси разстояния в града до 3-4км и сутрин да е студено? Най-добре е зареждаш до горе бензин-пробег до светване на резерва и пак до горе. Не би трябвало да даде средно повече от 8,5 в града на студено (върла зима 9) и 7,5 лятото с климатик.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще видя колко км ще измина и ще се разбере дали е вярно това на дисплея!А иначе понеже ми се налага смяна на маслото какво ще кажете за Mitsubishi Diamond Protection SAE 10W40, има A3/B3, API CF, API SL ?? :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка сипах Total Quartz 7000 10W40

http://www.gdd24.com/index.php/category-table/product/show/79-total-quartz-7000-10w-40-4l.html

Мисля и се надявам да съм доволен, удобрен е от френските производители. :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка сипах Total Quartz 7000 10W40

http://www.gdd24.com/index.php/category-table/product/show/79-total-quartz-7000-10w-40-4l.html

Мисля и се надявам да съм доволен, удобрен е от френските производители. :drive:

 

Колега, това че е одобрен не те грее изобщо, защото двигателя ни не е френски. Заводските изисквания са остарял американски стандарт API SG (валиден в средата на 90-те). И 2-те цитирани по-горе масла притежават AI SL (2001-2004). Отделно имаш в допълнение и европейска норма ACEA A3 и кръга се затваря. Т.е. маслата са много добър избор. Виж вече скоростите са френски на Renault (JB3 кутия). Търси вече масло по API: GL-4+ в комбинация от SAE 75W-80.

При сменени тези течности + антифриз е много вероятно и разхода ти на гориво леко да падне (при равни други условия).

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това че е одобрен не те грее изобщо, защото двигателя ни не е френски. Заводските изисквания са остарял американски стандарт API SG (валиден в средата на 90-те). И 2-те цитирани по-горе масла притежават AI SL (2001-2004). Отделно имаш в допълнение и европейска норма ACEA A3 и кръга се затваря. Т.е. маслата са много добър избор. Виж вече скоростите са френски на Renault (JB3 кутия). Търси вече масло по API: GL-4+ в комбинация от SAE 75W-80.

При сменени тези течности + антифриз е много вероятно и разхода ти на гориво леко да падне (при равни други условия).

Поздрави

 

Екстра,Благодаря колега ,то тоталката е добре, обаче ми остана малко над литър в тубата като го сменяха, и така май не се е източило старото добре, щото щеката е на макс :icon_hmm: Ако нямам проблеми може и Тотал да е за скоростите после с посочените от теб показатели!А инак имам един въпрос - на скоростите има ли пробка за източване или се разпробива? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че има... и то даже две:) едната е за източване, а другата за доливане. За разпознаване: Тази за доливане се затваря с пластмасов крилчат болт, бял на цвят, намиращ се в предната част на скоростната кутия в посока към предната броня. Като се вдигне капака на двигателния отсег се вижда както отгоре, така и отдолу.

Пробката за източване е на дъното на скоростнота кутия и се затваря с метален болт,главата на който е вътрешен квадрат (за отвиване). Видимост има само под автомобила.Намира се в задната част на скоростната кутия.Успех при смяната. Запомни важен е много избора на маслото. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Екстра,Благодаря колега ,то тоталката е добре, обаче ми остана малко над литър в тубата като го сменяха, и така май не се е източило старото добре, щото щеката е на макс :icon_hmm:

 

Здравей колега, ето данни за двигателя ни:

 

Engine 4G13

Petrol, 4-stroke, 4 cilinder, Line, 4 valves/cyl, liquid cooled

Cylinder capacity: 1298 cc

Power output: 86 HP/63 kW at 6000 RPM

Capacity 3,3 liter

Filter capacity: 0,3 liter

 

Явно не може да се източи всичко от маслените магистрали и картера, защото аз при 3L наляти, идва 1 мм под максимума.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...