kesten Публикувано 9 октомври 2012 Сподели Публикувано 9 октомври 2012 Здравейте! Обмислям една идея, защото ми омръзна жената да "лупа" задния капак, като го затваря. :icon_blush: Има ли начин амортисьорчето да бъде сменено с по-яко, така че да оказва съпротивление на затварящия? Или, като отключиш багажника и капака да се вдига сам. :rolleyes: Въпреки, че това малко ме съмнява да се получи, но все пак да попитам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 9 октомври 2012 Сподели Публикувано 9 октомври 2012 (редакция) Няма нужда да сменяш амортисьора. Просто една пружина трябва да се сложи, която като се затваря багажника ще се натегне и ще противодейства при затваряне, а натрупаната енергия ще се освобождава при отваряне и така ще отваря багажника. Редактирано 9 октомври 2012 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 9 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2012 Ще заприлича на сгъваем диван! По соца имаше такива, които при сгъване и разгъване им пукаха пружините. Помниш ли ги? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 (редакция) Здравейте! Обмислям една идея, защото ми омръзна жената да "лупа" задния капак, като го затваря. :icon_blush: Има ли начин амортисьорчето да бъде сменено с по-яко, така че да оказва съпротивление на затварящия? Или, като отключиш багажника и капака да се вдига сам. :rolleyes: Въпреки, че това малко ме съмнява да се получи, но все пак да попитам. "Амортисьорчетата" или газовите пружини, както е по-правилно, си имат сила на вдигане. Едно тежи капака на лимузина или хечбек, съвсем друго на някое комби или ван. Така че съвсем спокойно може да се сложи по-силна газова пружина със същата дължина.На моята кола задната врата си се вдига сама само с леко дръпване.Можеш да разгледаш например ето тук Редактирано 10 октомври 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 Ще заприлича на сгъваем диван! По соца имаше такива, които при сгъване и разгъване им пукаха пружините. Помниш ли ги?И още го има на село! Имаше и едни други, които при вдигане на седалката щракваше и седалката се отпускаше. При сгъване същата процедура, но вече седалката оставаше перпендикулярно на облегалката и са ползваше като лост за сгъране на целия диван!Наистина може да се сложи амортисьор за повече килограми и ще има ефект, но няма да го има това "взривно" отваряне в началото. Ще става бавно в началото и постепено ще се ускорява, след което ще следва удар в ограничителя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 И още го има на село! Имаше и едни други, които при вдигане на седалката щракваше и седалката се отпускаше. При сгъване същата процедура, но вече седалката оставаше перпендикулярно на облегалката и са ползваше като лост за сгъране на целия диван!Наистина може да се сложи амортисьор за повече килограми и ще има ефект, но няма да го има това "взривно" отваряне в началото. Ще става бавно в началото и постепено ще се ускорява, след което ще следва удар в ограничителя.Тая гимнастика с амортесьорчетата за вдигане, трябва да си я направим на предния капак, че с тая гега дето я подпираме, все е дно караме някоя кола от 80' години! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 Ето и още една идея!http://vbox7.com/play:43547c8a Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 (редакция) Тая гимнастика с амортесьорчетата за вдигане, трябва да си я направим на предния капак, че с тая гега дето я подпираме, все е дно караме някоя кола от 80' години! :icon_thumbup: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: ХАХАХХА Колега прав си за гегата ама и много смешно ми стана, моят е от по старите лансери и гегата някак си му отива но на ваште въобще :drinks: Подкрепям идеята на krаsipet. Редактирано 10 октомври 2012 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 10 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2012 Едно време имах Фиат Уно с изпуснали амортисьорчета. Тъй като годините бяха мизерни, имаше опция да разпробия и с щифт да го блокирам в отворено положение, за да не ми пада на главата. Но ми се усмихна късмета с две от vw transporter Толкова бяха яки, че капака се отваряше по време на движение Но пък никога не се блъскаше при затваряне. Хахаха. А за предния капак съм съгласен. Тая гега сваля категорията! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 15 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 15 юли 2013 Тая гимнастика с амортесьорчетата за вдигане, трябва да си я направим на предния капак, че с тая гега дето я подпираме, все е дно караме някоя кола от 80' години! :icon_thumbup:Това май ще свърши работа по твоя въпрос Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino355 Публикувано 16 юли 2013 Сподели Публикувано 16 юли 2013 Тая гега сваля категорията!То да беше само гегата, дето му сваля категорията... С мед да я намажеш и с кеф да си я ползваш. Той и Мустанга е с гега, ама... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 18 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2013 Така изглежда монтирано. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 19 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2013 Цената е 40$ + доставка, мито и ДДС. Пристига от Тайланд. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 2 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 2 юли 2014 Готово! Вече монтирах амортисьори на предния капак Достатъчно е малко да го повдигна и амортисьорите довършват останалото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 3 юли 2014 Сподели Публикувано 3 юли 2014 Колко N (нютона) са тия амортисьори? Трябва да пише някъде по цилиндъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 8 юли 2014 Сподели Публикувано 8 юли 2014 (редакция) Колко N (нютона) са тия амортисьори? Трябва да пише някъде по цилиндъра.Вчера загледах един "преправен" опел кадет комби. Човекът му е сложил един амортесьор на багажника от 600N с дължина около 40 см . Имайки предвид че вдига и стъкло би следвало с тези параметри да стане и за преден капак. Ако се сложи само един на капака,дали ще доведе до евентуално усукване? Редактирано 8 юли 2014 от spp Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 1 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 1 септември 2014 Задължително два! Капака е тежък и изкривяването му е сигурно в най-слабата точка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 1 септември 2014 Сподели Публикувано 1 септември 2014 Цената е 40$ + доставка, мито и ДДС. Пристига от Тайланд. Готово! Вече монтирах амортисьори на предния капак Достатъчно е малко да го повдигна и амортисьорите довършват останалото През амнайстото измерение ли пристигна, за има- няма година...:icon_clap::icon_clap::icon_clap::icon_clap:Или го пося, полива и чака да поникне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.