Премини към съдържание

Заслужава ли си смяната на Каризма с Галант?


backstage

Препоръчано мнение

Добре, колега, какво е твойто мнение все пак по моя въпрос?

Реално на нещата ще погледна от моя гледна точка..........

1. Каризмата дизеловата има два модела, единия е с мотор F8Q ,който е 90 коня ,тази каризма е умряла за мен по всяко отношение.......безлична,нито върви, нито харчи кой знае колко по малко от ? Галант, интериор, все едно гледам моя Блубърд от 80 години на миналия век.......другия мотор е F9Q, който пък се дели на 1 и 2 след Q-то,единия е 102 коня ,другия е 114 коня.........този мотор се внедрява на каризмите след 2000 година,и там визията и интериора са доста по напред от предната......мотора върви добре,харчи по малко ...........

2. Галант серията ЕА е купе след 1996 година и се прави до 2003 година, но аз лично съм виждал и купета ,произведени 2006 година..........Ще обърна внимание само наа дизеловия мотор, на който имам доста пряко наблюдение в течение на годините.........

Галанта е ЕА6А модел, мотора е 4D68Т ,мотора е стара концепция ,но тогава ( 1996 година ) е нямало друг ,по съвършен като например немските ( по надолу ще обясня защо така се получило ) но за годините си и характеристиките на купето и този става........мотора е 90 коня, достас добър за времето си ( лошото е че това време много бързо мина) върви доста прилично ( тук казвам това под мое наблюдение, тъй като имам клиент с почти чисто нов такъв и все още го подържам аз......) харчи не много малко , но то кой Галант не харчи???

Визията е страхотна, все още актуална, въпреки 16 годишния модел,возията с нищо не може да се мери ,еле пък и с Каризма.......вървенето спрямо F8Q мотора е доста по добра,но до тук, след това идват минусите, един от най големите - спрямо Каризмата е неговата цена на подръжката.......но все пак е логично, имаме 3 шарнира на гума, на Каризмата е 1, само това е достатъчно да разбереш ,без да изпадам в други подробности.........като цяло Галанта като по сложна машина има и по скъпа подръжка.........

Дизеловия мотор на :mitsu-smiley: е изостанал навремето ,тъй като целия финансов и кадрови ресурс на фирмата ее бил насочен в разработването на GDI системата,и то през още далечната 1994 година..........това е така, тъй като :mitsu-smiley: разбира че и Фолкцваген са открили ключов елемент от решението на едни от най болезнените проблеми при директното впръскване а именно -проблема с балансирането на кол. вал и детонациите......( по принцип ,много фирми са се опитвали да направят "дизелов мотор да гори бензин" ,но никой досега не е бил успявал......)Именно поради това и по други причини, те малко изоставят дизеловия мотор за сметка на иновативния по онова време GDI мотор.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Прав си, колега. Ето ги и причините по-обстойно:

 

1. Каризмата няма климатик

2. Кара ми се по-висок клас кола

3. Галанта чисто визуално ми харесва повече

4. Карризмата я взех с неясен произход от един мърляч и оправих не едно и две неща по-нея, но е карана много в България. Минал съм с нея 60 000 км за 2 години и честно казано знам, че след около година - година и половина ще има още много нови неща за смяна - окачване (засега нищо не е пипано, но и нищо не тропа) - но е въпрос на време да се появят и тези неща. Аз лично малко или много съм я амортизирал. И като цяло съм прекарал доста време с нея по пътищата и искам малко промяна, за това не ми се взема пак Каризма. ФЕН съм на японските автомобили, преди Каризмата имах Хонда Сивик, а баща ми кара Акорд, но не разполагам с голям бюджет и мога да отделя до 3-4 хиляди за кола, а за тези пари няма примерно каква Хонда да взема, като знаем те нямат собствен дизел до 2003, а с двигател Роувър не ми се кара. Другия вариант е Мазда 626, но не чух добри неща за тях, а и Галанта ми се струва по-хубав лично на мен. Има вариант и за Хюндай Елантра, но те са по-скъпи по 4-5 хиляди и не знам дали ще имам тази възможност, така че ми се струваше чудесен вариант Галант-а. Иначе проблем с дизела на Рено нямам. Много съм доволен досега от него. Мислех, че японския мотор на Галант може да бъде само в плюс, но може и да не е така. Не зная... Това са причините ми като цяло. Дано сте успели да ме разберете. Ще се радвам, ако стигнем да някаква конструктивна идея. Благодаря ви.

Редактирано от backstage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, колега. Ето ги и причините по-обстойно:

 

1. Каризмата няма климатик

2. Кара ми се по-висок клас кола

3. Галанта чисто визуално ми харесва повече

4. Карризмата я взех с неясен произход от един мърляч и оправих не едно и две неща по-нея, но е карана много в България. Минал съм с нея 60 000 км за 2 години и честно казано знам, че след около година - година и половина ще има ошще много нови неща за смяна - окачване (засега нищо не е пипано, но и нищо не тропа) - но е въпрос на време да се появят и тези неща. Аз лично малко или много съм я амортизирал. И като цяло съм прекарал доста време с нея по пътищата и искам малко промяна, за това не ми се взема пак Каризма. ФЕН съм на японските автомобили, преди Каризмата имах Хонда Сивик, а баща ми кара Акорд, но не разполагам с голям бъджет и мога да отделя до 3-4 хиляди за кола, а за тези пари няма примерно каква Хонда да взема, като знаем те нямат собствен дизел до 2003, а с двигател роувър не ми се кара. Другия вариант е Мазда 626, но не чух добри неща за тях, а и галанта ми се струва по-хубав лично на мен. Има вариант и за Хюндай Елантра, но те са по-скъпи по 4-5 хиляди и не знам дали ще имам тази възможност, така че ми се струваше чудесен вариант Галант-а. Иначе проблем с дизела на Рено нямам. Много съм доволен досега от него. Мислех, че японския мотор на Галант може да бъде само в плюс, но може и да не е така. Не зная... Това са причините м икато цляло. Дано сте успели да ме разберете. Ще се радвам, ако стигнем да някаква конструктивна идея. Благодаря ви.

Е, сам си отговори на ?-те, след тях, аз само мога да кажа - скачай на Галант........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..вървенето спрямо F8Q мотора е доста по добра,но до тук, след това идват минусите, един от най големите - спрямо Каризмата е неговата цена на подръжката......

Ей туй е вече смешен коментар ..:D И двете са с еднаква максимална скорост, като каризмата ускорява с близо секунда по бързо от 0 до 100, а разхода който омаловажаваш е 1- 1.5 л. разлика, което финансово си е доста ..:)

Също така пропусна да кажеш за главите, което не пропускаш в нито една тема, когато става дума за бензинов и дизелов Галант ..:D

 

 

. Другия вариант е Мазда 626, но не чух добри неща за тях, а и Галанта ми се струва по-хубав лично на мен.

Мазда 626 и Галанта са с напълно идентични горивни системи (Денсо), като Маздата е с 16 клапана, което води до по добри параметри и разход .. Щом и за нея не си чул добро, какво очакваш да чуеш за Галанта, който е малко по стара технология от нея ..:)

Както казва един колега, Галанта е само по красив и другото му предимство е, че е по красив ..:D

Щом толкова си се запалил скачай на Галант, но по добрият избор е Каризма DID, пак да го кажа, ако съм пропуснал .:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей туй е вече смешен коментар ..:D И двете са с еднаква максимална скорост, като каризмата ускорява с близо секунда по бързо от 0 до 100, а разхода който омаловажаваш е 1- 1.5 л. разлика, което финансово си е доста ..:)

Също така пропусна да кажеш за главите, което не пропускаш в нито една тема, когато става дума за бензинов и дизелов Галант ..

 

Това в някой руски сайт ли ги гледа???

В Бг нещата са по различни и се различават съществено............

Умишлено не съм споменал за проблемите с главите, ( То и при Каризмите също има проблеми ) но човека си дефинира ?-ите още в началото,иска си дизел, какво да му натрапвам.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Четох за проблемите с главите, но наистина и при Каризма го има този проблем. А пък колко много Волво С40 видях със същия мотор 1.9ТД, които са смесили масло и антифриз... не е истина. Но ако се отремонтира качествено се оправят като че ли нещата. А да речем ако купя Галант без такъв проблем и не го прегрея как може да пукне или изкриви глава или да изгори гарнитура?

 

Разхода на моята Каризма е 6 смесено. Ако на Галанта е 7 ще го преглътна. Не вярвам смесено да е повече. А относно окачването - ако е здраво като на Каризма какъв е проблемът? И по 3 шарнира да са, аз на Каризмата, както казах, не съм имал нужда да сменям нищо още. Само амортисьорите са позаминали, но аз така си я купих :)

Редактирано от backstage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Четох за проблемите с главите, но наистина и при Каризма го има този проблем. А пък колко много Волво С40 видях със същия мотор 1.9ТД, които са смесили масло и антифриз... не е истина. Но ако се отремонтира качествено се оправят като че ли нещата. А да речем ако купя Галант без такъв проблем и не го прегрея как може да пукне или изкриви глава или да изгори гарнитура?

 

Разхода на моята Каризма е 6 смесено. Ако на Галанта е 7 ще го преглътна. Не вярвам смесено да е повече. А относно окачването - ако е здраво като на Каризма какъв е проблемът? И по 3 шарнира да са, аз на Каризмата, както казах, не съм имал нужда да сменям нищо още. Само амортисьорите са позаминали, но аз така си я купих :)

По ? с главите, колкото и да не вярваш , рано или късно пак ще пукне глава независимо кой мотор , независимо как го караш и т.н.........на Рено моторите често съм виждал да духнат гарнитурата ,не само да пукнат главата,докато на Галант не съм виждал да духнат ,освен ако някога не е била правена някъде........така че е много относително......каквото и да си говорим, след като си дал изискванията и предпочитанията ти,, то покупката ти клони към Галант.......

По ? с окачването, дадох го само като пример,не е чак толкова безобидно,скъпо е .......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както казва един колега, Галанта е само по красив и другото му предимство е, че е по красив ..:D

Щом толкова си се запалил скачай на Галант, но по добрият избор е Каризма DID, пак да го кажа, ако съм пропуснал .:)

Това не е вярно, освен че има визия ,която и до днес е ненадмината,има много добър конфорт, нито една от таратайките ,които си изброил няма такава возия,нито пък поведение на пътя ,освен по твърдо окачване и от там - по пряко поведение на автомобила...........Както и вътрешна ергономия - като седнеш зад волана и си мислиш че тази кола е правена като по поръчка за теб........Абе осъзнайте се малко бе.......!!! „оже ли да сравнявате две напълно различни коли и да казвате че магарето е кон???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По ? с главите, колкото и да не вярваш , рано или късно пак ще пукне глава независимо кой мотор , независимо как го караш и т.н.........на Рено моторите често съм виждал да духнат гарнитурата ,не само да пукнат главата,докато на Галант не съм виждал да духнат ,освен ако някога не е била правена някъде........така че е много относително......каквото и да си говорим, след като си дал изискванията и предпочитанията ти,, то покупката ти клони към Галант.......

По ? с окачването, дадох го само като пример,не е чак толкова безобидно,скъпо е .......

Аз да питам, съвсем между другото :)

Някой ще ме светне ли, точно с 2-3 думи (аз разбирам бързо :)), защо дизелите пукат глави, пък бензиновите не? И всички ли дизели пукат рано или късно, зависи ли комън-рейл ли е, помпа-дюза, или от по-старите? Или това е само мит (защото ако е така, защо тогава толкова много се кара дизел)...

Извинете за офф-въпроса :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз да питам, съвсем между другото :)

Някой ще ме светне ли, точно с 2-3 думи (аз разбирам бързо :)), защо дизелите пукат глави, пък бензиновите не? И всички ли дизели пукат рано или късно, зависи ли комън-рейл ли е, помпа-дюза, или от по-старите? Или това е само мит (защото ако е така, защо тогава толкова много се кара дизел)...

Извинете за офф-въпроса :)

Достатъчно ли ще е да спомена ,че едните работят на 12 атм. компресия , а другите на 24-30 атм.Има и още други неща ,които влияят ,но........ сега ми се спи...... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Достатъчно ли ще е да спомена ,че едните работят на 12 атм. компресия , а другите на 24-30 атм.Има и още други неща ,които влияят ,но........ сега ми се спи...... :D

Абсолютно достатъчно е, мерси :)

Обаче и веднага те разбрах, сега обяснявам за тези, които са по-назад с материала и от мен (ако има такива тук :D):

Това е като да надуя един балон с 10 глътки въздух и да го стисна, после да го надуя с още десет глътки въздух, и пак да го стисна :D

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз да питам, съвсем между другото :)

Някой ще ме светне ли, точно с 2-3 думи (аз разбирам бързо :)), защо дизелите пукат глави, пък бензиновите не? И всички ли дизели пукат рано или късно, зависи ли комън-рейл ли е, помпа-дюза, или от по-старите? Или това е само мит (защото ако е така, защо тогава толкова много се кара дизел)...

Извинете за офф-въпроса :)

Живи митове са си това, разпространявани предимно от хора които карат само бензинови коли ..:D

Бензинка с метална гарнитура на главата също пука глава при прегряване ;

Всъщност си си отговорил сам на въпроса, ако това беше реалност, нямаше 56 % от Европейците да карат дизели ..:)

Влез например във форумите на Мазда, Хонда, Тойота и потърси тема за спукана глава, ще останеш разочарован или ще помислиш, че търсачката им е счупена .:D

Само тук при нас пукат много глави и то най вече, ако някой се колебае между бензин и дизел (не напразно повдигнах въпроса за главите) :D

Моят ветеран вече наближава 600к.км. и още не я е пукал, а не е като да не се старая, защото съм му приготвил един по голям двигател, ама хич не ми се ще да го сменям ей тъй, без причина ..:)

Та така стоят нещата с главите, ако се замислиш малко, тези със спуканите глави дали ще могат да намерят здрава, ако е вярна тезата, че всички пукали глави рано или късно .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Живи митове са си това, разпространявани предимно от хора които карат само бензинови коли ..:D

Бензинка с метална гарнитура на главата също пука глава при прегряване ;

Всъщност си си отговорил сам на въпроса, ако това беше реалност, нямаше 56 % от Европейците да карат дизели ..:)

Влез например във форумите на Мазда, Хонда, Тойота и потърси тема за спукана глава, ще останеш разочарован или ще помислиш, че търсачката им е счупена .:D

Само тук при нас пукат много глави и то най вече, ако някой се колебае между бензин и дизел (не напразно повдигнах въпроса за главите) :D

Моят ветеран вече наближава 600к.км. и още не я е пукал, а не е като да не се старая, защото съм му приготвил един по голям двигател, ама хич не ми се ще да го сменям ей тъй, без причина ..:)

Та така стоят нещата с главите, ако се замислиш малко, тези със спуканите глави дали ще могат да намерят здрава, ако е вярна тезата, че всички пукали глави рано или късно .

Естествено че твоя "ветеран" е на един милион км. и нищо му нема,даже не си сменил и шарнирче ......такива лафове са за децата,нали разбираш че няма как да се съглася, а за това че е на повече от половин милион км, брех, не знаех че на село се кара толкова много...........

И това "ако я прегрееш", наясно ли си че ако дизел го прегрееш ,има случаи в които хвърляш блока........и дай да чакаме да го прегреем, та дса кажеш ,ето, виждаш ли как сега се прецака главата......за твое сведение, дизелите не им требе прегряване, те си се пукат и без да прегряват.......

Много трудно се намират читави глави втора ръка, така че тезата е вярна, колкото и да не искаш....колегата не е монтьор за да знае това и разчита на нас, затова бъди по обективен........освен това и други хора казаха същото ,че си виждали много издухани дизелови мотори.......ако ти не си виждал, това значи че имаш малък опит най малкото........

Остави европейците, ние не сме такива още,макар че на хартия ни водят, там и колите които карат много ряядко надхвърлят 200 к. км. и нафтата им е хубава, и т.н.......ту ккато дойде една такава европейка, за 6 месеца става гробница.....за справки, можеш да пообиколиш твоя любим интернет, и да видиш по форумите какво става......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че твоя "ветеран" е на един милион км. и нищо му нема,даже не си сменил и шарнирче ......такива лафове са за децата,нали разбираш че няма как да се съглася, а за това че е на повече от половин милион км, брех, не знаех че на село се кара толкова много...........

 

Че ние от село само докато дойдем до градО и сме 300 км. напред от вас бре ..:D

Има как да се съгласиш, ама си далеч от селото .. Иначе с удоволствие ще ти предоставя колата за преглед на окачването, надявам се разпознаваш ОЕМ окачване от 90-те години, от "ОЕМ" окачване дето идва от Дубай и е уж Японско ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно де, не се карайте! :)

Дизелът е малко по-рискован заради "пукането на главата", а това заради компресията...Все пак, ако дизелът работи на двойно по-голяма компресия, няма как да не е така. И оттам е "митът", който колкото и да е мит, има зрънце истина в него... Но, ако почнем да смятаме и други рискове, които правим при покупка на кола, трябва да не купуваме... Аз лично не бих се притеснил да си купя дизел, просто ще е гледам да е по-запазен :). Понеже, ако купя дизел на 200к км, трудно ще му направя 100к км в мое притежание, а той ще пукне примерно на 400-500к км, т.е. има достатъчно ресурс (това, при условие, че се внимава да не се прегрява). И така... Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сравнявам разхода на бензинови с ГИ с този на дизелови. Среден разход за галант V6 11 литра, за дизел - 6 литра. 15,29 лв/100 км за бензиновия и 16,50 лв. за дизеловия. Цените при тези сметки са съответно 1,39 лв. и 2,75 лв. И при 1000 километра и при един милион километра дизелът пак не е по-евтин.

Да кажем, че разликата от лев и 21 ст. ще отиде за разход на бензин, тъй като се харчи и бензин, има преглед на ГИ всяка година и се сменят филтри. Но пък този среден от шест литра може и да е по-висок.

При дизелите ме дразни следното нещо - като караш нормално 1600-2500 оборота и тя върви повече от бензинова с аналогични кубатура и конски сили (Nm са много повече при нафтата). Започваш да живееш с изманото чувство, че караш самолет - едвам му даваш газ и тя върви на пушка. Идва един бензинов галант V6 и ти казваш е сега ще дам газ и ще го издухам този морално остарял таралясник. И даваш газ, обаче нищо особено не се случва. Ти си изпитвал 80% от ускорението с 20% газ на печката и си си мислел, че ще откъснеш точилата като го настъпиш. Докато бензиновия в обороти си е сила, но тогава вече разходите за гориво ще се разминат с доста и това няма да е в полза на бензиновия. Колкото и бърз дизел да ми изкарате до 9-10 000 лева, винаги може да сложа 6А13ТТ на газ и чернилката и саждите от ауспуха ви ще ги диша някой, но няма да съм аз.

Отделно има риск при новите дизели вследствие многото сложнотии нещо да се прецака и идеята ти за икономии да отиде на вятъра.

Така че, уважаеми собственици на галанти с бензинови двигатели, не всичко е загубено. Да, има далеч по-икономични бензинови автобили, но на тях трябва да им дадеш половината газ само за да влязат в гаража. Ако ме разбирате...

И на мен ми се клопа с дизел, защото не съм имал. 80% ще е Ауди, само да се намери купувач за моята кола. 4 години с галант стигат. Време е за нещо ново.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля, че главата при дизела е направена да издържа на съответното налягане при което работи двигателя. За пукане от прегряване съм съгласен, даже може да изкриви главата и да издуха гарнитурата, но не мога да се съглася, че се пука отсамосебеси, щото било дизел видиш ли. Прав е Марин, че това са митове и легенди. За сведение на Пламен, Стамболийски е град, да провери на картата......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей туй е вече смешен коментар ..:D И двете са с еднаква максимална скорост, като каризмата ускорява с близо секунда по бързо от 0 до 100, а разхода който омаловажаваш е 1- 1.5 л. разлика, което финансово си е доста ..:)

Също така пропусна да кажеш за главите, което не пропускаш в нито една тема, когато става дума за бензинов и дизелов Галант ..:D

 

 

Мазда 626 и Галанта са с напълно идентични горивни системи (Денсо), като Маздата е с 16 клапана, което води до по добри параметри и разход .. Щом и за нея не си чул добро, какво очакваш да чуеш за Галанта, който е малко по стара технология от нея ..:)

Както казва един колега, Галанта е само по красив и другото му предимство е, че е по красив ..:D

Щом толкова си се запалил скачай на Галант, но по добрият избор е Каризма DID, пак да го кажа, ако съм пропуснал .:)

 

Баща ми кара Мазда 626, преди това и аз я карах по-икономична е, но мисля че Галантът е по-пъргав от нея. На мен лично много ме дразни, че дизелите от това поколение са много шумни. Иначе за 2 години почти нищо не е мръднало по Маздата, а аз по Галанта какво ли не смених :icon_doh:

Обаче откъм визия и комфорт Галанчо е начело в класацията :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сравнявам разхода на бензинови с ГИ с този на дизелови. Среден разход за галант V6 11 литра, за дизел - 6 литра. 15,29 лв/100 км за бензиновия и 16,50 лв. за дизеловия. Цените при тези сметки са съответно 1,39 лв. и 2,75 лв. И при 1000 километра и при един милион километра дизелът пак не е по-евтин. ...............................................

.

Анди, спри се бе брат, молим ти се ..:please:

Като ще говорим за алтернативни горива, няма нищо по икономично от стар дизел на олио ..;) Няколко пъти е по евтино и от метана ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дооообре :beer:

От време на време поемам тукашните дизелчета на къси пасове :gun2: . Нали не е забранено :icon_naughty:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизелите ги спасява само надува :D ...иначе са умрели мулета (мулета, щото на чистия дизел му дай впряг). Драги ми Пътко...вземи си чист дизел и наистина може да минеш 500 000 км, без да пипнеш мотора ;) Точно въпросния надуФфФфФффф който ги прави вървежни им спира тока по рано :) Естествено същото става и с бензинов ДВГ когато на него има качен охлюв (ако гледаш формула 1, предстои атмосферните ДВГ да се заменят с турбинирани и ще видиш колко ще траят). А темата иначе си е предъвкана...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна,че на новите дизели работното налягане в рейката примерно е от 300 до 1000 бара !!!,така че е нормално с нашите хубави горива и малко по-вече стъпка с десния крак нещо да не издържи. При моя техник идват главно дизели за проблеми с електрониката,но не са малко и тези с проблемна дюза(и),умна дюза,датчици разни,ПОМПА, управление на ПОМПАТА,запушен филтър за твърди частици. И не си мислете,че са само стари кошници,нови коли на по 5-6 години,с малко километри,но за съжаление вече не се правят толкова здрави колите като по-старите модели. Дизела е добър вариант,но да го вземеш или нов или на 50-60000 км,за да не се чудиш после как да го продадеш само и само за да се отървеш от големия ремонт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизелите ги спасява само надува :D ...иначе са умрели мулета (мулета, щото на чистия дизел му дай впряг). Драги ми Пътко...вземи си чист дизел и наистина може да минеш 500 000 км, без да пипнеш мотора ;) Точно въпросния надуФфФфФффф който ги прави вървежни им спира тока по рано :) Естествено същото става и с бензинов ДВГ когато на него има качен охлюв (ако гледаш формула 1, предстои атмосферните ДВГ да се заменят с турбинирани и ще видиш колко ще траят). А темата иначе си е предъвкана...

Уффффф, аман от митове и легенди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз,Галант ГДИ много пренебрегван мотор във форума.Карам такъв от март 2009г.В началото си мислех,че е самолет защото приех епитета от форума за буквалност и започнах състезания с Волво D5 мотор...Но след като осъзнах какво е атмосферен и какво е комън рейл двигател се успокоих.Сиреч вече не съм състезател и със 30лв.98окт.бензин в София изминавам 100км.Маршрут Св.Тройца-ст.Герена.Зареждам карам 100км и пак 30лв.досега не ми се е случвало да изгасна на някой светофар.Който иска да смята, и разрешавам на всички майстори от форума да напишат колко пъти са виждали и поправяли ,моята така наречена иновативно провалена Японска технология. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...