Премини към съдържание

Заслужава ли си смяната на Каризма с Галант?


backstage

Препоръчано мнение

Колеги, заслужава ли си смяната на Каризма 1.9TD 1996г. без климатик за Галант 2.0TD поколение 1996–2003г ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Колеги, заслужава ли си смяната на Каризма 1.9TD 1996г. без климатик за Галант 2.0TD поколение 1996–2003г ?

Звучи точно като "Заслужава ли си замяната на магаре с кон" :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, заслужава ли си смяната на Каризма 1.9TD 1996г. без климатик за Галант 2.0TD поколение 1996–2003г ?

Само заради климатика :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само заради климатика :icon_thumbup:

Аз ако съм, ще си карам на Мексикански климатик, ама кола с 2 л. разход повече на 100 км. не вземам ..:D

Па на всичкото отгоре и същите коне .. Виж, за Каризма 1.9 DID бих я сменил ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, да де. Каризма с клима и по-новия дизел е много по хубав избор:-)

Я ве, мани я тая каризма, сложена до галанта бледнее ли бледнее, горял повече, гори ама и върви повече от каПризната :icon_thumbup:

п.п. дали има нещо френско в нея, питам се :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

гори ама и върви повече от каПризната :icon_thumbup:

 

Напротив, хем гори повече, хем върви по малко .:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майтапите се вие, ама може ли малко по-задълбочен отговор, че наистина съм се замислил сериозно, а ми е трудно да съпоставя Галанта с Каризмата. Затова питам вас :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майтапите се вие, ама може ли малко по-задълбочен отговор, че наистина съм се замислил сериозно, а ми е трудно да съпоставя Галанта с Каризмата. Затова питам вас :)

 

Аз съм сериозен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майтапите се вие, ама може ли малко по-задълбочен отговор, че наистина съм се замислил сериозно, а ми е трудно да съпоставя Галанта с Каризмата. Затова питам вас :)

Аз съм още по сериозен и от Роската, по сериозен и от инфаркт ..:D

Ако ще си сменяш Каризмата, смени я пак за Каризма, каквато съм ти писал по горе ..:)

Омръзнало ми е да чета теми от рода на "как да си вдигна конете на дизеловия Галант", а отговора е никак ..

За горенето вече съм ти обяснил ..;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво ама сърце не ми дава да сменя Каризма заа... Каризма :) Добре - конете на Галанта не ме притесняват, няма да се състезавам с него. Разхода колко е средно смесено? Иначе здрава кола ли е, надеждна ли е? Все пак всичко по нея е японско?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма проблеми Каризмата защо не си я караш като обем няма да имаш кои знае колко повече.

Галанта им добра визия но цената на която я имаш не е приятна изобщо.

Аз смених дизелова Каризма за бензинов Галант и не бих го направил отново :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, хем гори повече, хем върви по малко .:D

Оффф, все се отплесвам от 1,9ТД...прав си в този случай :icon_blush:

До колегата, не знам каризмата колко коня е с този дизел, но според мене си я карай, щото няма да има кой знае каква разлика от двете возила...Виж размяната с някой по - модерен комън рейл ще е по - сполучлива...

 

Имах възможност да покарам една Омега 2,2 комън рейл, комби, майче 125к.с. беше, голяма кола, а си върви много прилично, тиха е и има много екстри, возията също е арна, разход пълна с 4 човека и багажник, скорост около 120км/ч - 6,5л/100км :) фаровете уж с лупи - пълен отврат :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По вашата логика хората трябва да си сменят новите мерцедеси със старите. Например С класа 2.2 цди 2001 година за 190-ка двойка атмосферен дизеляк, защото са много по-здрави, с евтина поддръжка и вървят с олио, преработено масло, трансформаторно масло (може и смес с кондензат - нещо като космически микс :icon_clap: ) Е, ще гори 1-1,5 литра повече, ама горивото ще е като цената на газта. Изкарват и дори прехвърлят 1 млн. километра. И продължават да се движат.

Щом поддръжката и разхода са най-важните значи най-хубавите коли са тези между 89-та и 97-ма година. То и на ладата предницата е една шепа стотинки и става с обикновена газ.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По вашата логика хората трябва да си сменят новите мерцедеси със старите. Например С класа 2.2 цди 2001 година за 190-ка двойка атмосферен дизеляк, защото са много по-здрави, с евтина поддръжка и вървят с олио, преработено масло, трансформаторно масло (може и смес с кондензат - нещо като космически микс :icon_clap: ) Е, ще гори 1-1,5 литра повече, ама горивото ще е като цената на газта. Изкарват и дори прехвърлят 1 млн. километра. И продължават да се движат.

Щом поддръжката и разхода са най-важните значи най-хубавите коли са тези между 89-та и 97-ма година. То и на ладата предницата е една шепа стотинки и става с обикновена газ.....

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Ами има някаква логика.Поне в нашата,БГ действителност.Гледам хората около мен,в Сливен-масово се карат автомобили от трите премиум марки и то 5-ти серии,Е-класи,А6-ци.Не е кой знае какъв проблем човек да си купи такава кола-6-7 хил лв(а и по-малко дори) и ще бъдеш в лигата на "богатите".След това обаче става интересно-когато нещо излезе за ремонт или всекидневно зареждаш на бензиностанцията с 300 лв заплата.Купил си я колата-кредит,някои роднина помогнал,малко си спестил...но проблема идва после-поддръжка,разход на гориво-все неща които на пръв поглед са второстепенни,но при нас в България според мен са от голямо значение.

Така че както казваш поддръжката и разхода са най-важни....поне така мисля!? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По вашата логика хората трябва да си сменят новите мерцедеси със старите.

По коя наша логика ? ..:icon_hmm:

Напротив, караме го да си смени Каризмата за по нова (комънрейл), а не за морално остарял Галант ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що не вземеш да си смениш Галатна за един с 2.0TD за да ми разбереш логиката. Само след една година експлоатация като теглиш чертата ще си похарчил по-голяма сума от подръжката и разходите на Галант 2.5. Предполагам, че тогава ще си много доволен и пак ще си го смениш за Галант с 2,0TD, който изкарва по един милоьон километра, само че с поне две, три подмени на двигателя или ремонти струващи колкото автомобил втора употреба. Реално автомобила за който говорим е измислен и реализиран някъде около 1990г, нищо че 1996г са му направили фейс-лифт, така че годината на производство и разходите за подръжка не са много пряко свързани.

 

Това ще рече, че е почти еднакъв технически с предхпдното поколение Галант и това го прави доста моралнмо остарял, така ли излиза ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо има между Каризма и Галант, освен че са :mitsu-smiley: ? Знаете ли какво търси човека и защо иска да си смени каризмата?

Разходите по галант може да са много, но може и да не са нещо фрапиращо. Я да е чисто нов, па нищо като е морално остарял. 10 години ще ме вози екстра. То и ние остаряхме и то не само морално, ама карай... За колите - ние ги взимаме по на толкова и вдигаме ръце - мале колко е скъпо това, леле ма много гори... Еми не се сещам за кола 2.5 с 6 цилиндъра, която да е чувствително по-икономична с такова купе. Коя? БМВ 320 ванос? Един авенсис 2.4 163 коня колко мислите че гори? 6 литра ли?... Ми ауди а3 с 1.8Т двигател (с който и да е код) да би да е по-икономичен. Или дори 1.8i на същото купе. Е, може с 1/2 литър да е надолу, ама със 150-160-180 може да поспорим за "икономия".

Карайте дизели с маховици и съеденители по половин галант и цяла каризма като цена и като каже помпата "мяу" триста ти икономии.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо има между Каризма и Галант, освен че са :mitsu-smiley: ? Знаете ли какво търси човека и защо иска да си смени каризмата?

Разходите по галант може да са много, но може и да не са нещо фрапиращо. Я да е чисто нов, па нищо като е морално остарял. 10 години ще ме вози екстра. То и ние остаряхме и то не само морално, ама карай... За колите - ние ги взимаме по на толкова и вдигаме ръце - мале колко е скъпо това, леле ма много гори... Еми не се сещам за кола 2.5 с 6 цилиндъра, която да е чувствително по-икономична с такова купе. Коя? БМВ 320 ванос? Един авенсис 2.4 163 коня колко мислите че гори? 6 литра ли?... Ми ауди а3 с 1.8Т двигател (с който и да е код) да би да е по-икономичен. Или дори 1.8i на същото купе. Е, може с 1/2 литър да е надолу, ама със 150-160-180 може да поспорим за "икономия".

Карайте дизели с маховици и съеденители по половин галант и цяла каризма като цена и като каже помпата "мяу" триста ти икономии.

Що, ти да не би да знаеш какво търси и защо иска да сменя Каризмата ? . :icon_hmm:

Къде го този чисто нов Галант, дай един и за мен ..:D

Стига си спамил темите за дизели, с разходи на бензинови коли ..:P Ти като не се сещаш за коли същият клас, че и по мощни, с по нисък разход, аз се сещам ..:)http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/38022.html

Маховиците и съединителите също нещо ти бягат от сметките ..:D

При разход на нафта с 1.5- 2 л. по малко на 100 км., след 150-200 000 км. пробег, когато обикновено се сменя съединител, имаш спестени пари за 2 комплекта ..;) Да не говорим, че пък спестяваш ремонти на скоростна кутия ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе като гледам ,всички коментари са смешни.........на колегата ще кажа,че няма такава кола още ,която да има само плюсове и да няма миннуси, още не е измислена........а пък с тия Аудита.........малиии, къде ги бутате тук бре,подръжката на Ауди по принцип е съизмерима с подръжката на Бугати Ваерон........ :D :D Всеки трябва да прави компромиси, кой с шибания маховик, кой с харченето на гориво и т.н.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе като гледам ,всички коментари са смешни.........на колегата ще кажа,че няма такава кола още ,която да има само плюсове и да няма миннуси, още не е измислена........а пък с тия Аудита.........малиии, къде ги бутате тук бре,подръжката на Ауди по принцип е съизмерима с подръжката на Бугати Ваерон........ :D :D Всеки трябва да прави компромиси, кой с шибания маховик, кой с харченето на гориво и т.н.........

 

 

Добре, колега, какво е твойто мнение все пак по моя въпрос?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, колега, какво е твойто мнение все пак по моя въпрос?

Колега, според мен колегите ще бъдат по-полезни, т.е. ще могат да дадат по-ясни отговори, ако обясниш ЗАЩО искаш да смениш Каризмата с Галант. Реални причини, номерирани - 1,2,3... "Искам да сменя Каризмата с Галант, защото дизайна ми харесва повече, защото е по-висок клас и е по-голям отвътре и отвън, защото не е японско-европейски автомобил и т.н.". Дори, ако разкажеш малко по-подробно за причините, поливината отговор на въпроса "Заслужава ли си" ще дойде от теб :)

Иначе, както питаш дали си заслужава, ми изглежда доста абстрактно... а ти очакваш сериозни мнения :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, колега, какво е твойто мнение все пак по моя въпрос?

Много добър въпрос ..:good: Сега очакваме един не-смешен коментар .:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...