backstage Публикувано 6 септември 2012 Сподели Публикувано 6 септември 2012 Колеги, заслужава ли си смяната на Каризма 1.9TD 1996г. без климатик за Галант 2.0TD поколение 1996–2003г ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 6 септември 2012 Сподели Публикувано 6 септември 2012 Никой няма да успее да те разубеди (: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 6 септември 2012 Сподели Публикувано 6 септември 2012 Колеги, заслужава ли си смяната на Каризма 1.9TD 1996г. без климатик за Галант 2.0TD поколение 1996–2003г ?Звучи точно като "Заслужава ли си замяната на магаре с кон" :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 септември 2012 Сподели Публикувано 6 септември 2012 Колеги, заслужава ли си смяната на Каризма 1.9TD 1996г. без климатик за Галант 2.0TD поколение 1996–2003г ?Само заради климатика :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 септември 2012 Сподели Публикувано 6 септември 2012 Само заради климатика :icon_thumbup:И визията и возията барем :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 септември 2012 Сподели Публикувано 6 септември 2012 Само заради климатика :icon_thumbup:Аз ако съм, ще си карам на Мексикански климатик, ама кола с 2 л. разход повече на 100 км. не вземам ..:DПа на всичкото отгоре и същите коне .. Виж, за Каризма 1.9 DID бих я сменил .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 септември 2012 Сподели Публикувано 6 септември 2012 И визията и возията барем :icon_clap:А, да де. Каризма с клима и по-новия дизел е много по хубав избор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 септември 2012 Сподели Публикувано 6 септември 2012 А, да де. Каризма с клима и по-новия дизел е много по хубав изборЯ ве, мани я тая каризма, сложена до галанта бледнее ли бледнее, горял повече, гори ама и върви повече от каПризната :icon_thumbup: п.п. дали има нещо френско в нея, питам се :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 септември 2012 Сподели Публикувано 6 септември 2012 гори ама и върви повече от каПризната :icon_thumbup: Напротив, хем гори повече, хем върви по малко .:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
backstage Публикувано 6 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 6 септември 2012 Майтапите се вие, ама може ли малко по-задълбочен отговор, че наистина съм се замислил сериозно, а ми е трудно да съпоставя Галанта с Каризмата. Затова питам вас Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 септември 2012 Сподели Публикувано 6 септември 2012 Майтапите се вие, ама може ли малко по-задълбочен отговор, че наистина съм се замислил сериозно, а ми е трудно да съпоставя Галанта с Каризмата. Затова питам вас Аз съм сериозен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 септември 2012 Сподели Публикувано 6 септември 2012 Майтапите се вие, ама може ли малко по-задълбочен отговор, че наистина съм се замислил сериозно, а ми е трудно да съпоставя Галанта с Каризмата. Затова питам вас Аз съм още по сериозен и от Роската, по сериозен и от инфаркт ..:DАко ще си сменяш Каризмата, смени я пак за Каризма, каквато съм ти писал по горе ..Омръзнало ми е да чета теми от рода на "как да си вдигна конете на дизеловия Галант", а отговора е никак ..За горенето вече съм ти обяснил ..;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
backstage Публикувано 6 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 6 септември 2012 То хубаво ама сърце не ми дава да сменя Каризма заа... Каризма Добре - конете на Галанта не ме притесняват, няма да се състезавам с него. Разхода колко е средно смесено? Иначе здрава кола ли е, надеждна ли е? Все пак всичко по нея е японско? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jagar Публикувано 7 септември 2012 Сподели Публикувано 7 септември 2012 Ако няма проблеми Каризмата защо не си я караш като обем няма да имаш кои знае колко повече.Галанта им добра визия но цената на която я имаш не е приятна изобщо. Аз смених дизелова Каризма за бензинов Галант и не бих го направил отново :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 7 септември 2012 Сподели Публикувано 7 септември 2012 Напротив, хем гори повече, хем върви по малко .:DОффф, все се отплесвам от 1,9ТД...прав си в този случай :icon_blush: До колегата, не знам каризмата колко коня е с този дизел, но според мене си я карай, щото няма да има кой знае каква разлика от двете возила...Виж размяната с някой по - модерен комън рейл ще е по - сполучлива... Имах възможност да покарам една Омега 2,2 комън рейл, комби, майче 125к.с. беше, голяма кола, а си върви много прилично, тиха е и има много екстри, возията също е арна, разход пълна с 4 човека и багажник, скорост около 120км/ч - 6,5л/100км фаровете уж с лупи - пълен отврат :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 септември 2012 Сподели Публикувано 7 септември 2012 По вашата логика хората трябва да си сменят новите мерцедеси със старите. Например С класа 2.2 цди 2001 година за 190-ка двойка атмосферен дизеляк, защото са много по-здрави, с евтина поддръжка и вървят с олио, преработено масло, трансформаторно масло (може и смес с кондензат - нещо като космически микс :icon_clap: ) Е, ще гори 1-1,5 литра повече, ама горивото ще е като цената на газта. Изкарват и дори прехвърлят 1 млн. километра. И продължават да се движат. Щом поддръжката и разхода са най-важните значи най-хубавите коли са тези между 89-та и 97-ма година. То и на ладата предницата е една шепа стотинки и става с обикновена газ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 7 септември 2012 Сподели Публикувано 7 септември 2012 По вашата логика хората трябва да си сменят новите мерцедеси със старите. Например С класа 2.2 цди 2001 година за 190-ка двойка атмосферен дизеляк, защото са много по-здрави, с евтина поддръжка и вървят с олио, преработено масло, трансформаторно масло (може и смес с кондензат - нещо като космически микс :icon_clap: ) Е, ще гори 1-1,5 литра повече, ама горивото ще е като цената на газта. Изкарват и дори прехвърлят 1 млн. километра. И продължават да се движат. Щом поддръжката и разхода са най-важните значи най-хубавите коли са тези между 89-та и 97-ма година. То и на ладата предницата е една шепа стотинки и става с обикновена газ..... %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifАми има някаква логика.Поне в нашата,БГ действителност.Гледам хората около мен,в Сливен-масово се карат автомобили от трите премиум марки и то 5-ти серии,Е-класи,А6-ци.Не е кой знае какъв проблем човек да си купи такава кола-6-7 хил лв(а и по-малко дори) и ще бъдеш в лигата на "богатите".След това обаче става интересно-когато нещо излезе за ремонт или всекидневно зареждаш на бензиностанцията с 300 лв заплата.Купил си я колата-кредит,някои роднина помогнал,малко си спестил...но проблема идва после-поддръжка,разход на гориво-все неща които на пръв поглед са второстепенни,но при нас в България според мен са от голямо значение.Така че както казваш поддръжката и разхода са най-важни....поне така мисля!? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 септември 2012 Сподели Публикувано 7 септември 2012 По вашата логика хората трябва да си сменят новите мерцедеси със старите. По коя наша логика ? ..:icon_hmm:Напротив, караме го да си смени Каризмата за по нова (комънрейл), а не за морално остарял Галант .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
backstage Публикувано 7 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 7 септември 2012 Що не вземеш да си смениш Галатна за един с 2.0TD за да ми разбереш логиката. Само след една година експлоатация като теглиш чертата ще си похарчил по-голяма сума от подръжката и разходите на Галант 2.5. Предполагам, че тогава ще си много доволен и пак ще си го смениш за Галант с 2,0TD, който изкарва по един милоьон километра, само че с поне две, три подмени на двигателя или ремонти струващи колкото автомобил втора употреба. Реално автомобила за който говорим е измислен и реализиран някъде около 1990г, нищо че 1996г са му направили фейс-лифт, така че годината на производство и разходите за подръжка не са много пряко свързани. Това ще рече, че е почти еднакъв технически с предхпдното поколение Галант и това го прави доста моралнмо остарял, така ли излиза ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 септември 2012 Сподели Публикувано 7 септември 2012 Какво общо има между Каризма и Галант, освен че са :mitsu-smiley: ? Знаете ли какво търси човека и защо иска да си смени каризмата?Разходите по галант може да са много, но може и да не са нещо фрапиращо. Я да е чисто нов, па нищо като е морално остарял. 10 години ще ме вози екстра. То и ние остаряхме и то не само морално, ама карай... За колите - ние ги взимаме по на толкова и вдигаме ръце - мале колко е скъпо това, леле ма много гори... Еми не се сещам за кола 2.5 с 6 цилиндъра, която да е чувствително по-икономична с такова купе. Коя? БМВ 320 ванос? Един авенсис 2.4 163 коня колко мислите че гори? 6 литра ли?... Ми ауди а3 с 1.8Т двигател (с който и да е код) да би да е по-икономичен. Или дори 1.8i на същото купе. Е, може с 1/2 литър да е надолу, ама със 150-160-180 може да поспорим за "икономия". Карайте дизели с маховици и съеденители по половин галант и цяла каризма като цена и като каже помпата "мяу" триста ти икономии. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 септември 2012 Сподели Публикувано 7 септември 2012 Какво общо има между Каризма и Галант, освен че са :mitsu-smiley: ? Знаете ли какво търси човека и защо иска да си смени каризмата?Разходите по галант може да са много, но може и да не са нещо фрапиращо. Я да е чисто нов, па нищо като е морално остарял. 10 години ще ме вози екстра. То и ние остаряхме и то не само морално, ама карай... За колите - ние ги взимаме по на толкова и вдигаме ръце - мале колко е скъпо това, леле ма много гори... Еми не се сещам за кола 2.5 с 6 цилиндъра, която да е чувствително по-икономична с такова купе. Коя? БМВ 320 ванос? Един авенсис 2.4 163 коня колко мислите че гори? 6 литра ли?... Ми ауди а3 с 1.8Т двигател (с който и да е код) да би да е по-икономичен. Или дори 1.8i на същото купе. Е, може с 1/2 литър да е надолу, ама със 150-160-180 може да поспорим за "икономия". Карайте дизели с маховици и съеденители по половин галант и цяла каризма като цена и като каже помпата "мяу" триста ти икономии.Що, ти да не би да знаеш какво търси и защо иска да сменя Каризмата ? . :icon_hmm:Къде го този чисто нов Галант, дай един и за мен ..:DСтига си спамил темите за дизели, с разходи на бензинови коли ..:P Ти като не се сещаш за коли същият клас, че и по мощни, с по нисък разход, аз се сещам ..http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/38022.htmlМаховиците и съединителите също нещо ти бягат от сметките ..:DПри разход на нафта с 1.5- 2 л. по малко на 100 км., след 150-200 000 км. пробег, когато обикновено се сменя съединител, имаш спестени пари за 2 комплекта ..;) Да не говорим, че пък спестяваш ремонти на скоростна кутия .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2012 Сподели Публикувано 7 септември 2012 Бе като гледам ,всички коментари са смешни.........на колегата ще кажа,че няма такава кола още ,която да има само плюсове и да няма миннуси, още не е измислена........а пък с тия Аудита.........малиии, къде ги бутате тук бре,подръжката на Ауди по принцип е съизмерима с подръжката на Бугати Ваерон........ :D :D Всеки трябва да прави компромиси, кой с шибания маховик, кой с харченето на гориво и т.н......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
backstage Публикувано 7 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 7 септември 2012 Бе като гледам ,всички коментари са смешни.........на колегата ще кажа,че няма такава кола още ,която да има само плюсове и да няма миннуси, още не е измислена........а пък с тия Аудита.........малиии, къде ги бутате тук бре,подръжката на Ауди по принцип е съизмерима с подръжката на Бугати Ваерон........ :D :D Всеки трябва да прави компромиси, кой с шибания маховик, кой с харченето на гориво и т.н......... Добре, колега, какво е твойто мнение все пак по моя въпрос? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 7 септември 2012 Сподели Публикувано 7 септември 2012 Добре, колега, какво е твойто мнение все пак по моя въпрос?Колега, според мен колегите ще бъдат по-полезни, т.е. ще могат да дадат по-ясни отговори, ако обясниш ЗАЩО искаш да смениш Каризмата с Галант. Реални причини, номерирани - 1,2,3... "Искам да сменя Каризмата с Галант, защото дизайна ми харесва повече, защото е по-висок клас и е по-голям отвътре и отвън, защото не е японско-европейски автомобил и т.н.". Дори, ако разкажеш малко по-подробно за причините, поливината отговор на въпроса "Заслужава ли си" ще дойде от теб Иначе, както питаш дали си заслужава, ми изглежда доста абстрактно... а ти очакваш сериозни мнения Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 септември 2012 Сподели Публикувано 7 септември 2012 Добре, колега, какво е твойто мнение все пак по моя въпрос?Много добър въпрос ..:good: Сега очакваме един не-смешен коментар .:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.