s_hristo Публикувано 8 август 2012 Сподели Публикувано 8 август 2012 Здравейте , някой ползвал ли е този модул: http://smartdrl.com/index.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 8 август 2012 Сподели Публикувано 8 август 2012 По-добре питай в Ратола или Балканстар за фабричен такъв. Не режи жиците на аутлендъра ей така.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 8 август 2012 Сподели Публикувано 8 август 2012 Здравейте , някой ползвал ли е този модул: http://smartdrl.com/index.html Аз съм го ползвал, сега пак го ползвам на 2-ра кола. Супер е машинката. Доста се чудих дали да сложа на Аутлендъра, но се реших. Много съм доволен, единствено трябва да са доста намалени, тъй като явно така е конструиран рефлектора, че много блести /на дългите съм го вързал/. Пуснал съм го на 20% от мощността, на повече вече блести неприятно. Минуса е, че така е леко жълтеникава светлината и на някой може да му се стори грозно. За мен е супер машинка, малка консумация, не светят излишно всичкото осветление на таблото и не се занимаваш да палиш и да гасиш фарове.Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 9 август 2012 Сподели Публикувано 9 август 2012 Аз съм го ползвал, сега пак го ползвам на 2-ра кола. Супер е машинката. Доста се чудих дали да сложа на Аутлендъра, но се реших. Много съм доволен, единствено трябва да са доста намалени, тъй като явно така е конструиран рефлектора, че много блести /на дългите съм го вързал/. Пуснал съм го на 20% от мощността, на повече вече блести неприятно. Минуса е, че така е леко жълтеникава светлината и на някой може да му се стори грозно. За мен е супер машинка, малка консумация, не светят излишно всичкото осветление на таблото и не се занимаваш да палиш и да гасиш фарове.Поздрави! А дали може да се направи, автоматичното включване със сензора за светлина да си работи това да си работи паралелно ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_hristo Публикувано 9 август 2012 Автор Сподели Публикувано 9 август 2012 Аз съм го ползвал, сега пак го ползвам на 2-ра кола. Супер е машинката. Доста се чудих дали да сложа на Аутлендъра, но се реших. Много съм доволен, единствено трябва да са доста намалени, тъй като явно така е конструиран рефлектора, че много блести /на дългите съм го вързал/. Пуснал съм го на 20% от мощността, на повече вече блести неприятно. Минуса е, че така е леко жълтеникава светлината и на някой може да му се стори грозно. За мен е супер машинка, малка консумация, не светят излишно всичкото осветление на таблото и не се занимаваш да палиш и да гасиш фарове.Поздрави! Благодаря за информацията Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 12 август 2012 Сподели Публикувано 12 август 2012 А дали може да се направи, автоматичното включване със сензора за светлина да си работи това да си работи паралелно ? При мен работи така:След запалване на двигателя се включват, ако ключа на фаровете ми е на позиция ауто си работят, при влизане в тунел се гаси дрл и се вкл. късите, при излизане се гасят късите и се пускат дрл. Ако ключа на фаровете е на офф, тогава си работят само дрл-та и на тъмно и на светло.Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 12 август 2012 Сподели Публикувано 12 август 2012 При мен работи така:След запалване на двигателя се включват, ако ключа на фаровете ми е на позиция ауто си работят, при влизане в тунел се гаси дрл и се вкл. късите, при излизане се гасят късите и се пускат дрл. Ако ключа на фаровете е на офф, тогава си работят само дрл-та и на тъмно и на светло.Поздрави! Супер! Къде го монтираха и колко парички ти излезе? :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 13 август 2012 Сподели Публикувано 13 август 2012 Супер! Къде го монтираха и колко парички ти излезе? :icon_clap: Пиша ти лично съобщение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KRIS_bg Публикувано 15 август 2012 Сподели Публикувано 15 август 2012 Между другото разбрах, че в Балканстар могат да включат оригиналния DRL официално, което преди отказваха. Към 50 кинта искат обаче май. Говоря само за софтуерно включване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 15 август 2012 Сподели Публикувано 15 август 2012 Между другото разбрах, че в Балканстар могат да включат оригиналния DRL официално, което преди отказваха. Към 50 кинта искат обаче май. Говоря само за софтуерно включване. И какво представляват оригиналните ДРЛ? Защото мисля, че са просто включване на късите автоматично при запалване на колата.На версиите за американски пазар, гледам, че дрл-то им е процентно включване на халогените май май.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KRIS_bg Публикувано 15 август 2012 Сподели Публикувано 15 август 2012 Честно казано не знам дали включва директно късите със задни габарити и табло. Може да са само предни къси без останалите крушки. Доколкото прочетох тук-там, май трябва допълнително окабеляване и релета ако не се ползват късите на колата или ако трябва да работят на полу-канал (процентно). Иначе имало няколко опции в софта относно дрл (нормален - къси, външен - лед или габарит и полу-канал). Тук имаше колега, на който му бяха пуснали оригиналния дрл, ако може да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 15 август 2012 Сподели Публикувано 15 август 2012 Честно казано не знам дали включва директно късите със задни габарити и табло. Може да са само предни къси без останалите крушки. Доколкото прочетох тук-там, май трябва допълнително окабеляване и релета ако не се ползват късите на колата или ако трябва да работят на полу-канал (процентно). Иначе имало няколко опции в софта относно дрл (нормален - къси, външен - лед или габарит и полу-канал). Тук имаше колега, на който му бяха пуснали оригиналния дрл, ако може да сподели. При ксенонови фарове, мисля, че не е възможно процентно пускане.Интересен е и този вариант, някой ако може да провери, аз тия дни имам път до Мицубиши и ще ги питам и ще пиша. Иначе във варианта, който ползвам аз - смартдрл, нямам никакви допълнителни релета, просто устройството подава напрежение /при определени условия/ на захранващия кабел на дългите светлини , след тяхните релета /ако не греша/. П.С. Прави ми впечетлеие, че точно такъв вид ДРЛ /с процент на дългите/ имат по-новите рав4 , субаро трибека и др., та нищо чудно и нашите японци да имат предвидена опция, но преди година като тръгнах да го правя и в Мицубиши /София,Пловдив и Ратола проверявах/ казаха, че няма опция, нито допълнителен модул, който да ми предложат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_hristo Публикувано 15 август 2012 Автор Сподели Публикувано 15 август 2012 При ксенонови фарове, мисля, че не е възможно процентно пускане.Интересен е и този вариант, някой ако може да провери, аз тия дни имам път до Мицубиши и ще ги питам и ще пиша. Иначе във варианта, който ползвам аз - смартдрл, нямам никакви допълнителни релета, просто устройството подава напрежение /при определени условия/ на захранващия кабел на дългите светлини , след тяхните релета /ако не греша/. П.С. Прави ми впечетлеие, че точно такъв вид ДРЛ /с процент на дългите/ имат по-новите рав4 , субаро трибека и др., та нищо чудно и нашите японци да имат предвидена опция, но преди година като тръгнах да го правя и в Мицубиши /София,Пловдив и Ратола проверявах/ казаха, че няма опция, нито допълнителен модул, който да ми предложат. Миналата седмица звънях до БС и казаха , че фабрично се предлага само за ASX за Outlander няма вариант . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 15 август 2012 Сподели Публикувано 15 август 2012 Аутлендъра ми е 2009 год. Още чисто нов /на 2-3 дни/, софтуерно ми пуснаха дневните светлини. Светват 2-3 секунди след запалването на двигателя, без да се пипа превключвателя на светлините /той стои в положение " off " /. Светят единствено късите ксенонови светлини отпред - таблото вътре и отзад вън - не. Цялата процедура по настройката отнема половин минута и е достъпна във всеки оторизиран от БС сервиз, в който има лаптоп със софтуер за :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XaMаB Публикувано 16 август 2012 Сподели Публикувано 16 август 2012 Светят единствено късите ксенонови светлини отпред - таблото вътре и отзад вън - не. Предполагам, че става за INSTYLE+ в твоя случай? Мен ме интересува за INTENSE+ дали ще стане подобно нещо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 11 септември 2012 Сподели Публикувано 11 септември 2012 Здравейте , днес бях в Балкан стар Пловдив .Включиха ми дрл-а безплатно без да я закачат на комп видях как става цялата галимация . 1 Влизате в колата И ЗАТВАРЯТЕ ВРАТАТА !!! Не трябва да има отворени врати !!!2 Запалвате къси светлини 3 Запалвате автомобилаТова е , от тук нататък след като загасите двигателя и отворите шофйорската врата сигнала за забравени фарове изписква и след около 2 секунди фаровете загасват !!! Ключа на фаровете си стои включен на къси свтлини , при следващо палене светлините си тръгват пак . Инстайл плюс , Оутлендер .ПС Момчето от БС каза че на повечето автомобили със сензор за фарове става както при мен но има и модели на които трябва да се закачат на компа , при мен не беше необходимо . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 12 септември 2012 Сподели Публикувано 12 септември 2012 При ксенонови фарове, мисля, че не е възможно процентно пускане.Точно така е. Аз съм с ксенонови лупи на късите и дрл модул вързан с дългите. Вярно жълтее, не се вижда идеално през деня и не заслепява, никакви грижи със забравени фарове :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KRIS_bg Публикувано 12 септември 2012 Сподели Публикувано 12 септември 2012 Това не е DRL колега,това което ти е включил човечеца от БС се нарича ако не се лъжа "Headlight cut off" или нещо подобно и се пуска от менюто на навигацията.DRL както е споменал колегата по-горе ти включва само и единствено късите отпред, а не всички светлини, както и ключа на фаровете стои в положение "off". ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 13 септември 2012 Сподели Публикувано 13 септември 2012 Може и да не е DRL но върши работа светят къси светлини (ксенон), но поне не мисля за пускането им .Извинявам се за подвеждането колеги , но е поне някакво решение мен ме устроива . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semerjiev Публикувано 19 септември 2012 Сподели Публикувано 19 септември 2012 (редакция) Колеги аз мисля да си сложа от този вид ДРЛ Луксима , под фаровете за мъгла. От долу фаровете за мъгла има пластмаси на щипки, които се махат и на тяхно място се слага 5 диодния ДРЛ. Какво мислите Филипса, дали си заслужава парите. PS. снимката е взета от колега от форума. Редактирано 19 септември 2012 от semerjiev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 септември 2012 Сподели Публикувано 19 септември 2012 Всичко е хубаво, но има ли 25см. от земята? Трябва да има и разстояние 60см. между двете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semerjiev Публикувано 20 септември 2012 Сподели Публикувано 20 септември 2012 Всичко е хубаво, но има ли 25см. от земята? Трябва да има и разстояние 60см. между двете. Проверих снощи размерите. От земята до устройството е 30 см. Между двете има повече от метър разстояние. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 20 септември 2012 Сподели Публикувано 20 септември 2012 Проверих снощи размерите. От земята до устройството е 30 см. Между двете има повече от метър разстояние. Това добре, само немога да видя къде са тези капачки под халогените, там има едни вдлъбнати части, но мисля, че трябва да се изрязва, както и беше споменал някой?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semerjiev Публикувано 20 септември 2012 Сподели Публикувано 20 септември 2012 (редакция) Това добре, само немога да видя къде са тези капачки под халогените, там има едни вдлъбнати части, но мисля, че трябва да се изрязва, както и беше споменал някой?![/quote От долу халогените има две вдлъбнатини. Запушени са с пластмаси, които се държат на щипки. При мен едната я няма, паднала е. Дали от пароструйката или от силно каране, но просто я няма. Във вдлъбнатите се вижда радиатора. Ще махна и другата пластмаса и ще сложа ДРЛ. Нищо не се изрязва. ДРЛ-то влиза перфектно там, както е показано на снимката, която сложих вчера. Редактирано 20 септември 2012 от semerjiev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_hristo Публикувано 21 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2014 Отново по темата:В таблото с бушоните(отпред при двигателя) има гнездо за DRL , сложих бушон но без резултат , някой дали има представа как може да се активира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.