Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

По-добре питай в Ратола или Балканстар за фабричен такъв. Не режи жиците на аутлендъра ей така..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

някой ползвал ли е този модул:

 

http://smartdrl.com/index.html

 

Аз съм го ползвал, сега пак го ползвам на 2-ра кола. Супер е машинката. Доста се чудих дали да сложа на Аутлендъра, но се реших. Много съм доволен, единствено трябва да са доста намалени, тъй като явно така е конструиран рефлектора, че много блести /на дългите съм го вързал/. Пуснал съм го на 20% от мощността, на повече вече блести неприятно. Минуса е, че така е леко жълтеникава светлината и на някой може да му се стори грозно. За мен е супер машинка, малка консумация, не светят излишно всичкото осветление на таблото и не се занимаваш да палиш и да гасиш фарове.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го ползвал, сега пак го ползвам на 2-ра кола. Супер е машинката. Доста се чудих дали да сложа на Аутлендъра, но се реших. Много съм доволен, единствено трябва да са доста намалени, тъй като явно така е конструиран рефлектора, че много блести /на дългите съм го вързал/. Пуснал съм го на 20% от мощността, на повече вече блести неприятно. Минуса е, че така е леко жълтеникава светлината и на някой може да му се стори грозно. За мен е супер машинка, малка консумация, не светят излишно всичкото осветление на таблото и не се занимаваш да палиш и да гасиш фарове.

Поздрави!

 

А дали може да се направи, автоматичното включване със сензора за светлина да си работи това да си работи паралелно ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го ползвал, сега пак го ползвам на 2-ра кола. Супер е машинката. Доста се чудих дали да сложа на Аутлендъра, но се реших. Много съм доволен, единствено трябва да са доста намалени, тъй като явно така е конструиран рефлектора, че много блести /на дългите съм го вързал/. Пуснал съм го на 20% от мощността, на повече вече блести неприятно. Минуса е, че така е леко жълтеникава светлината и на някой може да му се стори грозно. За мен е супер машинка, малка консумация, не светят излишно всичкото осветление на таблото и не се занимаваш да палиш и да гасиш фарове.

Поздрави!

 

Благодаря за информацията :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали може да се направи, автоматичното включване със сензора за светлина да си работи това да си работи паралелно ?

 

При мен работи така:

След запалване на двигателя се включват, ако ключа на фаровете ми е на позиция ауто си работят, при влизане в тунел се гаси дрл и се вкл. късите, при излизане се гасят късите и се пускат дрл. Ако ключа на фаровете е на офф, тогава си работят само дрл-та и на тъмно и на светло.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен работи така:

След запалване на двигателя се включват, ако ключа на фаровете ми е на позиция ауто си работят, при влизане в тунел се гаси дрл и се вкл. късите, при излизане се гасят късите и се пускат дрл. Ако ключа на фаровете е на офф, тогава си работят само дрл-та и на тъмно и на светло.

Поздрави!

 

Супер! Къде го монтираха и колко парички ти излезе? :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото разбрах, че в Балканстар могат да включат оригиналния DRL официално, което преди отказваха. Към 50 кинта искат обаче май. Говоря само за софтуерно включване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото разбрах, че в Балканстар могат да включат оригиналния DRL официално, което преди отказваха. Към 50 кинта искат обаче май. Говоря само за софтуерно включване.

 

И какво представляват оригиналните ДРЛ? Защото мисля, че са просто включване на късите автоматично при запалване на колата.

На версиите за американски пазар, гледам, че дрл-то им е процентно включване на халогените май май....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не знам дали включва директно късите със задни габарити и табло. Може да са само предни къси без останалите крушки. Доколкото прочетох тук-там, май трябва допълнително окабеляване и релета ако не се ползват късите на колата или ако трябва да работят на полу-канал (процентно). Иначе имало няколко опции в софта относно дрл (нормален - къси, външен - лед или габарит и полу-канал). Тук имаше колега, на който му бяха пуснали оригиналния дрл, ако може да сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не знам дали включва директно късите със задни габарити и табло. Може да са само предни къси без останалите крушки. Доколкото прочетох тук-там, май трябва допълнително окабеляване и релета ако не се ползват късите на колата или ако трябва да работят на полу-канал (процентно). Иначе имало няколко опции в софта относно дрл (нормален - къси, външен - лед или габарит и полу-канал). Тук имаше колега, на който му бяха пуснали оригиналния дрл, ако може да сподели.

 

При ксенонови фарове, мисля, че не е възможно процентно пускане.

Интересен е и този вариант, някой ако може да провери, аз тия дни имам път до Мицубиши и ще ги питам и ще пиша. Иначе във варианта, който ползвам аз - смартдрл, нямам никакви допълнителни релета, просто устройството подава напрежение /при определени условия/ на захранващия кабел на дългите светлини , след тяхните релета /ако не греша/.

 

П.С. Прави ми впечетлеие, че точно такъв вид ДРЛ /с процент на дългите/ имат по-новите рав4 , субаро трибека и др., та нищо чудно и нашите японци да имат предвидена опция, но преди година като тръгнах да го правя и в Мицубиши /София,Пловдив и Ратола проверявах/ казаха, че няма опция, нито допълнителен модул, който да ми предложат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При ксенонови фарове, мисля, че не е възможно процентно пускане.

Интересен е и този вариант, някой ако може да провери, аз тия дни имам път до Мицубиши и ще ги питам и ще пиша. Иначе във варианта, който ползвам аз - смартдрл, нямам никакви допълнителни релета, просто устройството подава напрежение /при определени условия/ на захранващия кабел на дългите светлини , след тяхните релета /ако не греша/.

 

П.С. Прави ми впечетлеие, че точно такъв вид ДРЛ /с процент на дългите/ имат по-новите рав4 , субаро трибека и др., та нищо чудно и нашите японци да имат предвидена опция, но преди година като тръгнах да го правя и в Мицубиши /София,Пловдив и Ратола проверявах/ казаха, че няма опция, нито допълнителен модул, който да ми предложат.

 

Миналата седмица звънях до БС и казаха , че фабрично се предлага само за ASX за Outlander няма вариант .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аутлендъра ми е 2009 год. Още чисто нов /на 2-3 дни/, софтуерно ми пуснаха дневните светлини. Светват 2-3 секунди след запалването на двигателя, без да се пипа превключвателя на светлините /той стои в положение " off " /. Светят единствено късите ксенонови светлини отпред - таблото вътре и отзад вън - не. Цялата процедура по настройката отнема половин минута и е достъпна във всеки оторизиран от БС сервиз, в който има лаптоп със софтуер за :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Светят единствено късите ксенонови светлини отпред - таблото вътре и отзад вън - не.

 

Предполагам, че става за INSTYLE+ в твоя случай? Мен ме интересува за INTENSE+ дали ще стане подобно нещо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте , днес бях в Балкан стар Пловдив .

Включиха ми дрл-а безплатно без да я закачат на комп видях как става цялата галимация .

1 Влизате в колата И ЗАТВАРЯТЕ ВРАТАТА !!! Не трябва да има отворени врати !!!

2 Запалвате къси светлини

3 Запалвате автомобила

Това е , от тук нататък след като загасите двигателя и отворите шофйорската врата сигнала за забравени фарове изписква и след около 2 секунди фаровете загасват !!! Ключа на фаровете си стои включен на къси свтлини , при следващо палене светлините си тръгват пак .

Инстайл плюс , Оутлендер .

ПС Момчето от БС каза че на повечето автомобили със сензор за фарове става както при мен но има и модели на които трябва да се закачат на компа , при мен не беше необходимо .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При ксенонови фарове, мисля, че не е възможно процентно пускане.

Точно така е. Аз съм с ксенонови лупи на късите и дрл модул вързан с дългите. Вярно жълтее, не се вижда идеално през деня и не заслепява, никакви грижи със забравени фарове :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това не е DRL колега,

това което ти е включил човечеца от БС се нарича ако не се лъжа "Headlight cut off" или нещо подобно и се пуска от менюто на навигацията.

DRL както е споменал колегата по-горе ти включва само и единствено късите отпред, а не всички светлини, както и ключа на фаровете стои в положение "off". ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и да не е DRL но върши работа светят къси светлини (ксенон), но поне не мисля за пускането им :).

Извинявам се за подвеждането колеги , но е поне някакво решение мен ме устроива .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз мисля да си сложа от този вид ДРЛ Луксима , под фаровете за мъгла. От долу фаровете за мъгла има пластмаси на щипки, които се махат и на тяхно място се слага 5 диодния ДРЛ. Какво мислите Филипса, дали си заслужава парите.

 

PS. снимката е взета от колега от форума.

post-6317-051405100 1348039697_thumb.jpg

Редактирано от semerjiev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е хубаво, но има ли 25см. от земята? Трябва да има и разстояние 60см. между двете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е хубаво, но има ли 25см. от земята? Трябва да има и разстояние 60см. между двете.

 

Проверих снощи размерите. От земята до устройството е 30 см. Между двете има повече от метър разстояние.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверих снощи размерите. От земята до устройството е 30 см. Между двете има повече от метър разстояние.

 

Това добре, само немога да видя къде са тези капачки под халогените, там има едни вдлъбнати части, но мисля, че трябва да се изрязва, както и беше споменал някой?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това добре, само немога да видя къде са тези капачки под халогените, там има едни вдлъбнати части, но мисля, че трябва да се изрязва, както и беше споменал някой?!

[/quote

 

От долу халогените има две вдлъбнатини. Запушени са с пластмаси, които се държат на щипки. При мен едната я няма, паднала е. Дали от пароструйката или от силно каране, но просто я няма. Във вдлъбнатите се вижда радиатора. Ще махна и другата пластмаса и ще сложа ДРЛ. Нищо не се изрязва. ДРЛ-то влиза перфектно там, както е показано на снимката, която сложих вчера.

Редактирано от semerjiev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Отново по темата:

В таблото с бушоните(отпред при двигателя) има гнездо за DRL , сложих бушон но без резултат , някой дали има представа как може да се

активира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...