Mitsubishi Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 Причината според мен е разбит биелен лагер. Първо луфтът е бил малък и е джасало, колата е карана още, подавано е газ (обороти) и след това този луфт много бързо става няколко милиметра, издава страшен трясък и биелата пъква през чугунения блок. Може и да е проблем в газоразпределителния механизъм (прескачане на зъб, хидр. обтегач). Друг вариант като да счупи бутало от самосебе си, или да скъса бутален болт не е възможен според мен. Особено пък сценарият с болта....... :icon_crying: Andy, всички знаем колко дуракоустойчив е шестака на Галант, за да се повреди, трябва да има много сериозна причина като това да е каран без масло или без вода в радиатора... или с друга течност вместо масло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radko Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 (редакция) И защо решихте, че новия двигател не става като е бил със стария, че аз май съм ги съчетал и от стария и от новия в 1 :D Какво ще е по различно, като се съчетаят двете или говорите, че изобщо няма как да стане Редактирано 12 юли 2012 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 И защо решихте, че новия двигател не става като е бил със стария, че аз май съм ги съчетал и от стария и от новия в 1 :D Какво ще е по различно, като се съчетаят двете или говорите, че изобщо няма как да станеА ти как съчета катализаторите на новия мотор със предният мост ? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radko Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 (редакция) :icon_thumbup: двигателя е 2001г. с катализаторите и понеже те не станаха, смених само генерациите със старите без катализатори и от нея и инсталацията със старата и стария комп Tаа стария комп... новия двигател със сменени генерации без катализатори+старата инсталация, на която няма катализатори и колата си върви без проблем.... Oсвен ако има нещо друго за което незная... Редактирано 13 юли 2012 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 (редакция) Чакай че се сетих. Абе ония механици толкова ли не можаха да чуят за какво става въпрос? Я кажи кои са да знаем никой да не стъпва там Това е онзи сервиз в който сглобиха галанта от няколко други и имаше една тема за ел. инсталацията и за проблем с климатроника - защо духа през отвора на филтъра. И повдигач тропа в ниските обороти - не тропа ли тогава не е повдигач и не знам как може да го сбъркат. Мен ме притеснява много това, че наистина тропат много и като че ли като позагрее колата и губи мощност - спира да върви. Интересно ми е какво е било маслото и дали е било двигателно масло или нещо друго . А и снимки как е изскочила биелата... Редактирано 12 юли 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
servizLUXOR Публикувано 12 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2012 Колеги, нов двигател - ок!Обаче как стои въпроса с регистрирането му в КАТ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 На твое място не бих правил пререгистрация. Не се сещам за ситуация, в която някой да гледа номера на двигателя. Освен ако продаваш колата на човек от друг град. Аз като регистрирах колата в КАТ /т.нар. нов внос/ ми направи впечатление, че гледаха само номера на шасито. Само като купуваш двигателя направи с продавача писмен договор /за да може да докажеш произхода, ако се наложи/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 :icon_thumbup: двигателя е 2001г. с катализаторите и понеже те нестанаха смених само генерациите със старите без катализатори и от нея и инсталацията със старата и стария комп таа стария комп.....новия двигател със сменени генерации без катализатори+старата инсталация на която няма катализатори и колата си върви без проблем.... освен ако има нещо друго за което незная...Taka става :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 :icon_thumbup: двигателя е 2001г. с катализаторите и понеже те нестанаха смених само генерациите със старите без катализатори и от нея и инсталацията със старата и стария комп таа стария комп.....новия двигател със сменени генерации без катализатори+старата инсталация на която няма катализатори и колата си върви без проблем.... освен ако има нещо друго за което незная...Е то това е единствения начин да го боднеш в коша, без да сменяш моста и рейката, но при това положение кое му е новото, след като си със старото управление ? ..:D Той другият чарколяк си е същият по двата мотора .. Колеги, нов двигател - ок!Обаче как стои въпроса с регистрирането му в КАТ?Въпроса стои така : Вземаш го с документи и фактура и не би трябвало да имаш никакви проблеми от страна на КАТ .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Вземаш го с документи и фактура и не би трябвало да имаш никакви проблеми от страна на КАТ .. Хубаво, ами ако продавача е физическо лице, какъв документ трябва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 (редакция) Ако е от бракуван автомобил... с талона на бракувания автомобил при нотариус. Прави се договор за покупка на ДВГ и бегом в КАТ за регистриране (след монтажа де).Ако двигателя е домъкнат от нейде без документи... само за скрап, донор или фалшификация става.Трябва да се внимава много за измами.Миналата година един младеж ми се оплака как са го "изклатили" в автоморга.Продали му мотор с условие, че ако стане ще му дадат фактура, ако не... ще му върнат парите.Моторя паснал и... нанай фактура. И за връщане не искали да чуят.Така че, купуваш и искаш документа в момента на покупката. Редактирано 13 юли 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
servizLUXOR Публикувано 13 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2012 Прехвърлянето на собственост в КАТ не е проблем.Смяната на номерата ще бъде, ако се реши да се продададе автомобила.Добре, прави се договор, в него се описва двигателят, но задължително ли трябва да е нотариално заверен?Задължително ли трябва да се отиде след това в КАТ с нотариално завереният договор? Номерът на двигателя къде седи? Някъде отдолу ли е или отгоре, т.е могат ли на пътя народните полицай да видят, че двигателят е друг? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Прехвърлянето на собственост в КАТ не е проблем.Смяната на номерата ще бъде, ако се реши да се продададе автомобила.Добре, прави се договор, в него се описва двигателят, но задължително ли трябва да е нотариално заверен?Задължително ли трябва да се отиде след това в КАТ с нотариално завереният договор? Номерът на двигателя къде седи? Някъде отдолу ли е или отгоре, т.е могат ли на пътя народните полицай да видят, че двигателят е друг? Договърът за покупка на двигателя не е нужно да е с нотариална заверка. Естествено, може и с фактура, когато продавачът е юридическо лице. Процедурата в КАТ е много по-лесна, когато двигателят е същият като този, който се е повредил (както е в твоя случай), ако е различен, трябва да се иде в Технотест. Някои хора ще те посъветват да си караш така, но моят съвет е да минеш процедурата в КАТ, за да е всичко 100% наред. И да, задължително е отиването в КАТ с новия мотор и документите за него. Когато двигателят е от регистрирана в БГ кола, КАТ-аджиите искат да се уверят какво става с тая кола... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 (редакция) Номерът е набит в горната и задна част на първия ред цилиндри. Някъде там го гледах и като е на колата лично за мен е невъзможно да го видя. Навремето дадох 10 лева на един монтьор в сервиз близо до КАТ-Плевен. Изрично ме пратиха там и казаха кого да търся да ми види номера, защото в халето никой не можа да го намери. Онзи извади едно огледалце, взе едно фенерче, направи няколко чупки в кръста и ми продиктува буквите и цифрите. Отидох обратно в КАТ, но преди да вляза се сетих да видя какво пише в немския талон на колата и йо чудо, половината номер съответства, другата плод на въображението предполагам. Подмених листчето с номера от талона и си регистрирах колцата :rolleyes: Човек, не стъпвай повече в този сервиз дори и когато искаш да ти напомпят гумите. Ще се справиш по-добре и сам :good: Редактирано 13 юли 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
servizLUXOR Публикувано 13 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2012 (редакция) Естествено, че е задължително да се мине през КАТ!Благодаря Ви, много колеги ! Последен въпрос: Намерил съм двигател от автомобил с ръчна скоростна кутия.Надявам се не е проблем, че тази, на която й гръмна моторът е автоматик? Редактирано 13 юли 2012 от servizLUXOR Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.