Премини към съдържание

Двигателят изтропа. 2.5 V6 - помагайте


Препоръчано мнение

Причината според мен е разбит биелен лагер. Първо луфтът е бил малък и е джасало, колата е карана още, подавано е газ (обороти) и след това този луфт много бързо става няколко милиметра, издава страшен трясък и биелата пъква през чугунения блок. Може и да е проблем в газоразпределителния механизъм (прескачане на зъб, хидр. обтегач). Друг вариант като да счупи бутало от самосебе си, или да скъса бутален болт не е възможен според мен. Особено пък сценарият с болта....... :icon_crying:

Andy, всички знаем колко дуракоустойчив е шестака на Галант, за да се повреди, трябва да има много сериозна причина като това да е каран без масло или без вода в радиатора... или с друга течност вместо масло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И защо решихте, че новия двигател не става като е бил със стария, че аз май съм ги съчетал и от стария и от новия в 1 :D Какво ще е по различно, като се съчетаят двете или говорите, че изобщо няма как да стане

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И защо решихте, че новия двигател не става като е бил със стария, че аз май съм ги съчетал и от стария и от новия в 1 :D Какво ще е по различно, като се съчетаят двете или говорите, че изобщо няма как да стане

А ти как съчета катализаторите на новия мотор със предният мост ? :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: двигателя е 2001г. с катализаторите и понеже те не станаха, смених само генерациите със старите без катализатори и от нея и инсталацията със старата и стария комп :callgsm: Tаа стария комп... новия двигател със сменени генерации без катализатори+старата инсталация, на която няма катализатори и колата си върви без проблем.... Oсвен ако има нещо друго за което незная...

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакай че се сетих. Абе ония механици толкова ли не можаха да чуят за какво става въпрос? Я кажи кои са да знаем никой да не стъпва там

 

Това е онзи сервиз в който сглобиха галанта от няколко други и имаше една тема за ел. инсталацията и за проблем с климатроника - защо духа през отвора на филтъра. И повдигач тропа в ниските обороти - не тропа ли тогава не е повдигач и не знам как може да го сбъркат.

 

Мен ме притеснява много това, че наистина тропат много и като че ли като позагрее колата и губи мощност - спира да върви.

 

Интересно ми е какво е било маслото и дали е било двигателно масло или нещо друго . А и снимки как е изскочила биелата...

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На твое място не бих правил пререгистрация. Не се сещам за ситуация, в която някой да гледа номера на двигателя. Освен ако продаваш колата на човек от друг град. Аз като регистрирах колата в КАТ /т.нар. нов внос/ ми направи впечатление, че гледаха само номера на шасито. Само като купуваш двигателя направи с продавача писмен договор /за да може да докажеш произхода, ако се наложи/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: двигателя е 2001г. с катализаторите и понеже те нестанаха смених само генерациите със старите без катализатори и от нея и инсталацията със старата и стария комп :callgsm: таа стария комп.....новия двигател със сменени генерации без катализатори+старата инсталация на която няма катализатори и колата си върви без проблем.... освен ако има нещо друго за което незная...

Taka става :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: двигателя е 2001г. с катализаторите и понеже те нестанаха смених само генерациите със старите без катализатори и от нея и инсталацията със старата и стария комп :callgsm: таа стария комп.....новия двигател със сменени генерации без катализатори+старата инсталация на която няма катализатори и колата си върви без проблем.... освен ако има нещо друго за което незная...

Е то това е единствения начин да го боднеш в коша, без да сменяш моста и рейката, но при това положение кое му е новото, след като си със старото управление ? ..:D Той другият чарколяк си е същият по двата мотора ..:)

 

 

Колеги, нов двигател - ок!

Обаче как стои въпроса с регистрирането му в КАТ?

Въпроса стои така : Вземаш го с документи и фактура и не би трябвало да имаш никакви проблеми от страна на КАТ ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземаш го с документи и фактура и не би трябвало да имаш никакви проблеми от страна на КАТ ..

Хубаво, ами ако продавача е физическо лице, какъв документ трябва?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от бракуван автомобил... с талона на бракувания автомобил при нотариус. Прави се договор за покупка на ДВГ и бегом в КАТ за регистриране (след монтажа де).

Ако двигателя е домъкнат от нейде без документи... само за скрап, донор или фалшификация става.

Трябва да се внимава много за измами.

Миналата година един младеж ми се оплака как са го "изклатили" в автоморга.

Продали му мотор с условие, че ако стане ще му дадат фактура, ако не... ще му върнат парите.

Моторя паснал и... нанай фактура. И за връщане не искали да чуят.

Така че, купуваш и искаш документа в момента на покупката.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прехвърлянето на собственост в КАТ не е проблем.

Смяната на номерата ще бъде, ако се реши да се продададе автомобила.

Добре, прави се договор, в него се описва двигателят, но задължително ли трябва да е нотариално заверен?

Задължително ли трябва да се отиде след това в КАТ с нотариално завереният договор?

 

Номерът на двигателя къде седи?

Някъде отдолу ли е или отгоре, т.е могат ли на пътя народните полицай да видят, че двигателят е друг?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прехвърлянето на собственост в КАТ не е проблем.

Смяната на номерата ще бъде, ако се реши да се продададе автомобила.

Добре, прави се договор, в него се описва двигателят, но задължително ли трябва да е нотариално заверен?

Задължително ли трябва да се отиде след това в КАТ с нотариално завереният договор?

 

Номерът на двигателя къде седи?

Някъде отдолу ли е или отгоре, т.е могат ли на пътя народните полицай да видят, че двигателят е друг?

 

Договърът за покупка на двигателя не е нужно да е с нотариална заверка. Естествено, може и с фактура, когато продавачът е юридическо лице. Процедурата в КАТ е много по-лесна, когато двигателят е същият като този, който се е повредил (както е в твоя случай), ако е различен, трябва да се иде в Технотест. Някои хора ще те посъветват да си караш така, но моят съвет е да минеш процедурата в КАТ, за да е всичко 100% наред. И да, задължително е отиването в КАТ с новия мотор и документите за него. Когато двигателят е от регистрирана в БГ кола, КАТ-аджиите искат да се уверят какво става с тая кола...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Номерът е набит в горната и задна част на първия ред цилиндри. Някъде там го гледах и като е на колата лично за мен е невъзможно да го видя. Навремето дадох 10 лева на един монтьор в сервиз близо до КАТ-Плевен. Изрично ме пратиха там и казаха кого да търся да ми види номера, защото в халето никой не можа да го намери. Онзи извади едно огледалце, взе едно фенерче, направи няколко чупки в кръста и ми продиктува буквите и цифрите. Отидох обратно в КАТ, но преди да вляза се сетих да видя какво пише в немския талон на колата и йо чудо, половината номер съответства, другата плод на въображението предполагам. Подмених листчето с номера от талона и си регистрирах колцата :rolleyes:

 

Човек, не стъпвай повече в този сервиз дори и когато искаш да ти напомпят гумите. Ще се справиш по-добре и сам :good:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че е задължително да се мине през КАТ!

Благодаря Ви, много колеги !

 

Последен въпрос: Намерил съм двигател от автомобил с ръчна скоростна кутия.

Надявам се не е проблем, че тази, на която й гръмна моторът е автоматик?

Редактирано от servizLUXOR
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...