Премини към съдържание

Върнаха ме на техническия преглед


Препоръчано мнение

Normally, the lifetime of an unheated sensor is about 30,000 to 50,000 miles (50,000 to 80,000 km). Heated sensor lifetime is typically 100,000 miles (160,000 km)...... .

За Плевен знам места където може да минеш леко между капките, ама само ако предупредя че е мой човек, знам и място където ходя винаги и въпреки че са лични познати лабаво нЕма! Така и трябва.

Освен това, от както им свързаха показанията на уредите във мрежа и всичко се записва със камери, дали биха рискували да си загубят кетапа???

Не е ли по добре да сме съвестни от колкото да минаваме метър, и после видите ли какво стана шофьора виновен на Ямболския автобус... иди че докажи.

Сега се сещам, че като бях в Германия съм минавал на тяхния TUV, и въпреки че знаеха че колата се продава и заминава за държава извън Европейския съюз (2003г беше това), хората си изпълниха всички процедури както си му е реда.

Затова нека бъдем съвестни! Стига с тази икономия на това и онова, икономията е майка на мизериятаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 95
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Не спорим тука изобщо за ГТП и как трябва да се минават. Съгласен съм, че контрол трябва да има и да бъде той строг. Особено при инспекция на ходовата част и спирачките...там не трябва да има компромис :yes3: Спора беше, че е напълно възможно да си работят кисл. датчици дори и на автомобил над 200 000км, въпреки написаното в ръководството. Не омаловажавам екологичното и глобално замърсяване на природата...напротив. Но като ОСНОВЕН замърсител изобщо не са автомобилите ни, а някои други по - съществени източници :) Пък и всеки един от нас с ръка на сърцето нека каже дали с лекота ще смени 4-те си ламбди и даде малко над 1000 лв щото колата му била навъртяла 160 000км :) Нещата още повече загрубяват ако се и наложи смяна на 2-3 катализатора :drinks: Проблема е в стандарта ни на живот..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми именно, колегата от началото на темата пише че е върнат заради не спазени норми на кислорода във изгорелите газове...

Твойте сонди са 4, моите са 2 ... тъй че всеки си разпъва краката според чергата http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

 

Свидетел съм на много хора които се бият по челото, когато трябва да платят известна сума пари за да си поправят автомобила, ама като са го взимали не са мислили.

Даже ходят да теглят заем за да си купят видиш ли някой по нов боклук, и послеееее 200лв, 500лв, 1000лв.

Ей това му е лошото на Българина, не гледа как да изкара с труд, а как да мине аванта. Ама иначе газар, в хоремака е баровец, а като трябва да прави нещо... "Бате, не може ли да измислим нещо" http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свидетел съм на много хора които се бият по челото, когато трябва да платят известна сума пари за да си поправят автомобила, ама като са го взимали не са мислили.

Даже ходят да теглят заем за да си купят видиш ли някой по нов боклук, и послеееее 200лв, 500лв, 1000лв.

Ей това му е лошото на Българина, не гледа как да изкара с труд, а как да мине аванта. Ама иначе газар, в хоремака е баровец, а като трябва да прави нещо... "Бате, не може ли да измислим нещо" http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif

Абсолютно съгласен съм с теб........ :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свидетел съм на много хора които се бият по челото, когато трябва да платят известна сума пари за да си поправят автомобила, ама като са го взимали не са мислили.

Даже ходят да теглят заем за да си купят видиш ли някой по нов боклук, и послеееее 200лв, 500лв, 1000лв.

Ей това му е лошото на Българина, не гледа как да изкара с труд, а как да мине аванта. Ама иначе газар, в хоремака е баровец, а като трябва да прави нещо... "Бате, не може ли да измислим нещо"

Хе, надявам се не визираш мен :icon_doh:

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
галанта след 2000 год се произвежда с 4 кисл. датчика и 3 катализатора(това в случай, че не го знаеш). При мене за жалост двата катализатора бяха запушени и 2 сонди - неработещи...Та в случая, катализаторите не са премахнати, а сменени, на ламбдите не са сложени емулатори да се лъжат, а също са сменени. Така всичко е в ред.

п.п.за да не съм голословен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

галанта след 2000 год се произвежда с 4 кисл. датчика и 3 катализатора. При мене за жалост двата катализатора бяха запушени и 2 сонди - неработещи...Та в случая, катализаторите не са премахнати, а сменени, на ламбдите не са сложени емулатори да се лъжат, а също са сменени. Така всичко е в ред.

п.п.за да не съм голословен

:bowi:

 

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Иначе бас ловя че първо са били сондите и в последствие са починали и катализаторите .. нали не си ги изхвърлил, тук ги купуват супер изгодно !
Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като сте почнали тази тема, в последно време много се чудя, как правят проблем на колегата, който леко е надвишил границата.. А в същото време постоянно засичам някви курници по пътя зад които не може да се кара. Такава чернилка и смрад се носи, че затварям прозорците и спирам въздуха, който влиза през парното и пак се усеща каква смрад е :icon_censored: Чудя се до кога в тая държава всичко ще е избирателно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди десетина дни минах на преглед и той се състоеше в това да ме качат на валяците и да проверят спирачките. Няма газове, ходова част, светлини и т.н. Даже не ми изискаха квитанция за платен данък и гражданска отговорност :icon_doh:

Тъй че светлината в тунела ще да е много рехава, ако изобщо я има. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....Тъй че светлината в тунела ще да е много рехава......

 

Светлината в тунела, приятелю, е от идващия насреща ни ВЛАК :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди десетина дни минах на преглед и той се състоеше в това да ме качат на валяците и да проверят спирачките. Няма газове, ходова част, светлини и т.н. Даже не ми изискаха квитанция за платен данък и гражданска отговорност :icon_doh:

Тъй че светлината в тунела ще да е много рехава, ако изобщо я има. :)

Аз където минавам всичко гледат и мерят, мене живо ме интересуват състоянието на спирачките, та зяпам и аз стрелките като съм на валовете.Сега последно февруари минавах с предния галант, всичко мериха, всичко беше наред

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:bowi:

 

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Иначе бас ловя че първо са били сондите и в последствие са починали и катализаторите .. нали не си ги изхвърлил, тук ги купуват супер изгодно !

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif

 

Най-честия случай на запушен катализатор е от неправилно изгаряне, а в много от случаите това е дело на ламбда сондата :)

Иначе сефте чувам че има коли и с 4 ламбда сонди http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_shh.gif

 

А по темата впрочем, сещам също че на бащата първи братовчед има или е управител на пункт за ГТП, но ще питам родителското тяло защото не съм много в час.

Става въпрос за пункт в София.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_peace.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif

 

Най-честия случай на запушен катализатор е от неправилно изгаряне, а в много от случаите това е дело на ламбда сондата :)

Иначе сефте чувам че има коли и с 4 ламбда сонди http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_shh.gif

 

А ламбдите тръгват много често от дупка в генерацията преди катализатора .. тогава почва да мери грешно и почва да преобогатява, опушва се сондата, стапя се катализатора ...

 

Иначе за сондите наистина 160 000 пише в менюала, но мисля че пишеше да се провери и ако е зле да се смени, а не да се смени директно.

 

На моя Галант не мисля че са пипани (на 260 хилки е вече) а си гори нормално и си е категорично в границите на газанализатора .. не знам дали предишния ги е сменял, може и да ги е, нямам идея ..

 

Вътре в сондата има едно парче керамика, няма какво да му стане освен да се опуши външното тяло и запушят дупчиците, спирайки притока на газове до елемента (от богата смес) или пък да прегори самия елемент (от бедна смес).

 

Според мен ако се гледа колата и си работи оптимално, няма какво да и стане на сондата...

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, има и подгрев самата сонда...ЕКУ-то отчита дори и закъсняло подгряване(поне такава грешка ми даваше)

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последно ходих на преглед с мотора, по новите правила :icon_thumbup: Смях. На валяците за колите потанцувах. Викам: какво мерим тука братче, това е бошлаф. Нищо, отговаря, ГТП-джията, нещо да показва на уреда, какво - няма значение. Иначе внимателно провери дали номерът ми не е под опашката. Газове на мотора не мерихме, но мисля и че по наредба не се мерят. Насила му показах платения данък :icon_clap: Гражданската и големия талон си ги поиска сам. 20 минути (засича да не е по-кратко, че ги гърчели) и 35 лв. за 2 години за мотора.

На бегачката газове да се мерят е загубена кауза. Обаче си имам един катализатор за тази цел и съм готов да си го завия:icon_thumbup: за прегледа. Независимо от светлината в тунела, намирам за задължително контролът на ГТП да е истински, а не проформа.

Поне мисля, че по новата система преглед без колата, а само с талона вече е невъзможен.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На валяците на колите си минавал с SV-то? Трябва да са други валяци. Не знам какви и какво се прави. А гумите гледаха ли ги? Трябва да си взема предна и ще се занеса на ГТП, но още не знам къде могат да ми го направят, освен в Плевен. Ама да ида до там без преглед (бил изтекъл отдааавна, но няма кой да види) нещо ми се не ще. Тук ме съветват да облепя номера с малко черно тиксо и ГАЗ, но откакто угасна насред път не смея да си правя експерименти. Искам да съм редовен, а не да се крия като престъпник, еле пък да бягам от полицаи. Не, благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На валяците на колите си минавал с SV-то? Трябва да са други валяци. Не знам какви и какво се прави. А гумите гледаха ли ги? Трябва да си взема предна и ще се занеса на ГТП, но още не знам къде могат да ми го направят, освен в Плевен. Ама да ида до там без преглед (бил изтекъл отдааавна, но няма кой да види) нещо ми се не ще. Тук ме съветват да облепя номера с малко черно тиксо и ГАЗ, но откакто угасна насред път не смея да си правя експерименти. Искам да съм редовен, а не да се крия като престъпник, еле пък да бягам от полицаи. Не, благодаря!

 

Аха, нали знаеш, че там имаше драма със специалните валяци за мотори, дето били по 20 бона и имало само 5 в България. Ама в София си има няколко места, дето се покатерваш на автомобилните валяци и всичко е ОК. Някъде съм чувал, че има метални капаци с ширината на гумата, което пак нищо не е. Гумите и да ги гледат и да не ги гледат са дънлопи на 3,4000 км.:icon_thumbup: Не съм обърнал внимание. Миналата седмица ме спряха с мотора и бяха озадачени, че първо спирам, второ всичко без изключение е изрядно, трето, познаваме се...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз където минавам всичко гледат и мерят, мене живо ме интересуват състоянието на спирачките, та зяпам и аз стрелките като съм на валовете.Сега последно февруари минавах с предния галант, всичко мериха, всичко беше наред

 

И аз обикалям и ги гледам притеснено хората от прегледите докато тече самия преглед, досега не са ми правили забележки (освен че скоро ще сменям накладки, но това си е консуматив). Следят ги пунктовете изкъсо и хората си спазват стриктно процедурите заради тия камери. Никъде обаче не искат квитанция че си си платил данъка. Аз Мицолин не съм го и регистрирал в данъчното :rolleyes:

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз Мицолин не съм го и регистрирал в данъчното :rolleyes:

 

Това ще ти излезе солено съвсем скоро, до колкото знам ще имат връзка двете системи и ще ти лъсне задника със задна дата, а има и глоба че не си си свършил задължението в срок, нали знаеш .. ето така като почнете по бай-ганьовски наистина не мога да ви разбера ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ще ти излезе солено съвсем скоро, до колкото знам ще имат връзка двете системи и ще ти лъсне задника със задна дата, а има и глоба че не си си свършил задължението в срок, нали знаеш .. ето така като почнете по бай-ганьовски наистина не мога да ви разбера ..

 

Имат две години давност данъците (или срока за регистрация, бях чел по въпроса). При мен са минали, демек ако ме хванат почвам от нулата :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имат две години давност данъците (или срока за регистрация, бях чел по въпроса). При мен са минали, демек ако ме хванат почвам от нулата :D

 

Надявай се ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Срокът за регистрация в данъчното, след закупуването на автомобил е два месеца!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Срокът за регистрация в данъчното, след закупуването на автомобил е два месеца!

 

Дам, давността на глобата е 2 години :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дори това да е така (в което не съм убеден), давността е за глобата, а не за дължимите данъци.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дори това да е така (в което не съм убеден), давността е за глобата, а не за дължимите данъци.

 

Да, прав си за данъците. Имаш 2 месеца да регистрираш МПС-то, а давността на глобата е 2 години. Тоест, ако си пропуснал момента с регистрацията в данъчното, трябва да изчакаш 2 години + тия 2 месеца и тогава да регистрираш МПС-то. Ще платиш само дължимите данъци. Интересно ми е обаче как такива като мен ще ги хванат. В смисъл частно лице съм, не юридическо; пътен полицай няма да ми иска квитанцията за данъка, а данъчна проверка на частно лице...е, трябва да си много криминален, че да се наложи :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В пункта на който минавам, няма ли квитанция за платен данък ме връщат...всеки пункт си е отделна губерния...явно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...