painkiller Публикувано 9 Май 2012 Сподели Публикувано 9 Май 2012 И при мен в момента го има този филм :( смених прав носач и два накрайника (единия чисто здрав) и си тропа, сега при друг преглед излезе долен крив носач (ама се съмняват като с другите неща :(, има малък луфт видях го ама ако не е и от него не знам ... :( ) другия вариант бил кормилна рейка, но майсторите казват че не мърда... откачих и аз вече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 Май 2012 Сподели Публикувано 9 Май 2012 (редакция) И при мен в момента го има този филм :( смених прав носач и два накрайника (единия чисто здрав) и си тропа, сега при друг преглед излезе долен крив носач (ама се съмняват като с другите неща :(, има малък луфт видях го ама ако не е и от него не знам ... :( ) другия вариант бил кормилна рейка, но майсторите казват че не мърда... откачих и аз вече.Твоите криви носачи са сменяни с ОЕМ (към 350 лв. бройката) преди по-малко от 2 години. Ако не си карал много офроуд, не е от тях. Носачите са купени обаче не от Ратола, ами от Рубин - сервиз, който има все по-спорна репутация, но си бяха ОЕМ - ски, видях ги с очите си.Вижте рейката.Между другото всичките гумено метални части, включително долните криви носачи на галанта могат да се модифицират с полиуретанови тампони. Здраво, яко и не особено скъпо. Даже има комплекти за цялото окачване за ЕА галант - отпред отзад, тампони, носачи, всичко за около 450 лв. Редактирано 9 Май 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 Май 2012 Сподели Публикувано 9 Май 2012 Твоите криви носачи са сменяни с ОЕМ (към 350 лв. бройката) преди по-малко от 2 години. Ако не си карал много офроуд, не е от тях. Носачите са купени обаче не от Ратола, ами от Рубин - сервиз, който има все по-спорна репутация, но си бяха ОЕМ - ски, видях ги с очите си.Вижте рейката.Между другото всичките гумено метални части, включително долните криви носачи на галанта могат да се модифицират с полиуретанови тампони. Здраво, яко и не особено скъпо. Даже има комплекти зялото окачване за ЕА галант - отпред отзад, тампони, носачи, всичко за около 450 лв. И не почва ли да вози много твърдо след тази замяна ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 Май 2012 Сподели Публикувано 9 Май 2012 твърде супер е, малко по-директна става колата. никой ли не е правил това във форума? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 10 Май 2012 Сподели Публикувано 10 Май 2012 Кривите носачи са!Минах по твоят път и смених тампоните на двигателя, амортисьори, тампоните им и куп други дреболии и твърдях че не са кривите защото ги бях сменял преди година и половина и по малко от 10000 км минати предимно в европа.Майсторите твърдяха че не са те но се оказаха недоразбрали.На натиск с щанга не се поддаваха.Пробвай да я вдигнеш на подемник, да хванеш носача и да го разклатиш нагоре-надолу колкото можеш и ще се разхлопа.А втората употреба за такива части е безсмислена инвестиция според мен. Потвърждавам, крив носач отляво, не се хваща луфта почти по никакъв начин, накрая човека го помлати с чук и желязо отдолу по шарнира за да уплътни вътре малко и хоп ... тропането спря това е за няколко дни предполагам, но се разбра от къде е... а смених правия и накрайници :( ама ... Роска дай повече инфо за тия полиуретанови тампони и колко изкарват! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 Май 2012 Сподели Публикувано 10 Май 2012 Потвърждавам, крив носач отляво, не се хваща луфта почти по никакъв начин, накрая човека го помлати с чук и желязо отдолу по шарнира за да уплътни вътре малко и хоп ... тропането спря това е за няколко дни предполагам, но се разбра от къде е... а смених правия и накрайници :( ама ... Роска дай повече инфо за тия полиуретанови тампони и колко изкарват!Хех, баси майсторите имало............. :icon_doh: :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 Потвърждавам, крив носач отляво, не се хваща луфта почти по никакъв начин, накрая човека го помлати с чук и желязо отдолу по шарнира за да уплътни вътре малко и хоп ... тропането спря това е за няколко дни предполагам, но се разбра от къде е... а смених правия и накрайници :( ама ... Роска дай повече инфо за тия полиуретанови тампони и колко изкарват!Щом ОЕМ-ските изкарват само 2 г. сложи си този път TRW, доволен ще останеш .. Хех, баси майсторите имало............. :icon_doh: :icon_doh:Що бе, човека му е открил проблема от първият път, а не като при колегата пуснал темата .. Даже и го е отстранил с чукът ..:lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 Щом ОЕМ-ските изкарват само 2 г. сложи си този път TRW, доволен ще останеш .. Що бе, човека му е открил проблема от първият път, а не като при колегата пуснал темата .. Даже и го е отстранил с чукът ..:lol:Тоя не бил ОЕМ-ски а рециклиран от Диджея, другият само е сменен с оригинален, стана ясно като поровихме в сервизната история. :icon_thumbup: Любопитно ми е корейските криви носачи вършат ли изобщо някаква работа като алтернатива на ОЕМ-а? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 така е не е бил оем, и майстора си беше много добър даже, а сега и не тропа след чука знам че е временно, но се убедих че малко хора разбират от окачване и този макар и с чук знаеше какво прави и къде да търси проблема,а не да ми предложи да сменя сумати други неща защото се съмнява... а рециклирания изкара към 30 000 и отгоре мисля не е зле Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilkata_ve Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 (редакция) Здравейте, И аз съм с подобен проблем. Малко предистория. Есента смених предни амортисьори(старите ми се виждаха сдали фира). Седмица след това предницата започна да хлопа (само отдясно). Хлопането беше на случаен принцип като почти сигурно се възпроизвеждаше при плътен легнал полицай - при качването на колелата в/у него. В два сервиза ме убеждаваха, че ходовата е бетон (единия е същия в който сменях амортисьорите). След повторно посещение в сервиза (3-тото общо такова) и след демонстрация на хлопането с механик в колата стана ясно, че е от тампоните на амортисьора (над него) или поне така ми обясниха - с амортиьорите сменях и въпросните тампони. Март месец смених ляв прав носач , защото се разскърца. Миналия месец започна да хлопа от ляво . Смених ляв крив носач и тампони на стаблизиращата щанга. Сега отново имам подобно на хлопането от есента само че от ляво. Преди няколко дена бях отново в сервиза за проверка и отново ми отговориха , че ходовата е бетон. Общо взето комедия... а сервиза не е квартален гараж > Тех-Ко Варна Редактирано 11 Май 2012 от svilkata_ve Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 така е не е бил оем, и майстора си беше много добър даже, а сега и не тропа след чука знам че е временно, но се убедих че малко хора разбират от окачване и този макар и с чук знаеше какво прави и къде да търси проблема,а не да ми предложи да сменя сумати други неща защото се съмнява... а рециклирания изкара към 30 000 и отгоре мисля не е злеМайстор който оправя нещата само с чук не е майстор.......... :D Няма шум по окачването ,което да ме изненада .........в твоя случай шума го локализирам с затворени очи/уши за 2 метра, не повече :D ............без майтап........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 твърде супер е, малко по-директна става колата. никой ли не е правил това във форума?Аз съм го правил ,но не ме кефи.............за кола като Галант просто не става това,возията се променя коренно, пък и ако е с 17-ки ,вече става гадно ..........но вкусове различни........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 ) а рециклирания изкара към 30 000 и отгоре мисля не е злеЗа 50 лв. какво повече, м/у другото вече сменям и тампона отзад и си става като нов.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 Майстор който оправя нещата само с чук не е майстор.......... :D Няма шум по окачването ,което да ме изненада .........в твоя случай шума го локализирам с затворени очи/уши за 2 метра, не повече :D ............без майтап........ За съжаление вече няма как да разбереме дали щеше да го разпознаеш веднага...,знам че имаш много практика с тези коли и предполагам, че щеше... но един приятел има сервиз и му се доверих,а трябваше да дойда нааправо при теб (или при този с чука).Много хора си мислеха че окачването е здраво,а и този носач не мърдаше наникъде, определено се преебах с другите "майстори" а този поне го разбра и това с чука беше плюс донякъде защото ще карам няколко дни без да тропа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 Май 2012 Сподели Публикувано 12 Май 2012 Майстор който оправя нещата само с чук не е майстор.......... :D Няма шум по окачването ,което да ме изненада .........в твоя случай шума го локализирам с затворени очи/уши за 2 метра, не повече :D ............без майтап........ За съжаление вече няма как да разбереме дали щеше да го разпознаеш веднага...,знам че имаш много практика с тези коли и предполагам, че щеше... но един приятел има сервиз и му се доверих,а трябваше да дойда нааправо при теб (или при този с чука).Много хора си мислеха че окачването е здраво,а и този носач не мърдаше наникъде, определено се преебах с другите "майстори" а този поне го разбра и това с чука беше плюс донякъде защото ще карам няколко дни без да тропа...Не си купувай корейски или от тия ,уж японските, ама по евтини..........за нищо не стават ,не повтаряйте моя горчив опит,защото ти ще вземеш един , и ще се пре***ш с малко ако попаднеш на такива,а аз какво да кажа ,като взимам по 40-50 бр........ :icon_censored: Сега ще ви съветвам да махнете възможно най бързо този носач докато не е излезнала ябълката от леглото й......... :icon_blush: А за моите рециклирани носачи ,ще ви пусна тия дни снимки как ги правя........не е никаква тайна, правя го от полиамид лят или от POM (Полиацетал-ПолиОксиМетилен) в краен случай......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7anislaV Публикувано 13 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 13 Май 2012 Та тъй де разбра се най-накрая от каде идва този шум. Беше от кривия носач но същевремено много други неща имаха по малко счупено и се бъркаше цялата работа. Но най-много се чуваше от носача. Тампоните на амртесъорите бяха заминали от ляво колелото имаше луфт , втулките на кривите носачи бяха покъсани,3 - тампона на магарето и най-вече носача. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 13 Май 2012 Сподели Публикувано 13 Май 2012 Та тъй де разбра се най-накрая от каде идва този шум. Беше от кривия носач но същевремено много други неща имаха по малко счупено и се бъркаше цялата работа. Но най-много се чуваше от носача. Тампоните на амртесъорите бяха заминали от ляво колелото имаше луфт , втулките на кривите носачи бяха покъсани,3 - тампона на магарето и най-вече носача. цени? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7anislaV Публикувано 13 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 13 Май 2012 Тампон на амортесъор - 38 лв.Тампон на Носач (крив) - 18 лвТампони на магарето (6),сменени 3 - 200 лвНакрайник - 20 лвРемонт на носач - 15 лв Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 13 Май 2012 Сподели Публикувано 13 Май 2012 Та тъй де разбра се най-накрая от каде идва този шум. Беше от кривия носач но същевремено много други неща имаха по малко счупено и се бъркаше цялата работа. Но най-много се чуваше от носача. Тампоните на амртесъорите бяха заминали от ляво колелото имаше луфт , втулките на кривите носачи бяха покъсани,3 - тампона на магарето и най-вече носача. Ако се върнеш назад в темата, ще видиш, че аз на два пъти съм ти написал, че чукането е от кривия носач.:good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 13 август 2012 Сподели Публикувано 13 август 2012 Здравейте колеги!!! И при мен се появи едно плашещо чукане преди два дни...На пролет сменях биалетки, накрайници, и установихме че има лек луфт в шарнира на правия десен носач...Та онзи ден се появи въпросното тропане и закарах колата да ми рециклират носача, а и също така се оказа че е заминал външния накрайник пак отдясно... Викам си ясно откъде тропа, но когато си подкарах колата, към сервиза за реглаж, се изненадах неприятно :icon_crying: Същото тропане...Получава се при най-малката неравност, и се усеща леко в пода на купето...Преди да направи реглажа, проверихме от какво може да се чува въпросния звук, но всичко се беше бетон...никакви луфтове...само кривите носачи се движеха лесно, но без никакви луфтове...Днес отидох при едни момчета да я вдигнем и разгледаме добре...Оказа се, че тампоните на магарето имат луфт и при напъване с щанга леко чука...Сега се двоумя да сменя или рециклирам кривите носачи, или да я оставям да ми сменят тези тампони на магарето...Какво ще ме посъветвате? А и също да питам, някой знае ли дали е нужно да се сваля рейката, за да се сменят тези тампони на магарето??? В сервиза ми казаха, че ако се наложи да се маха рейката, трудът ще е около 100-тина лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 август 2012 Сподели Публикувано 13 август 2012 (редакция) Шарнирите, които тропат НЯМАТ ЛУФТ... :rulez: Местят се лесно на ръка и ....толкоз затуй много майсторчета ти викат, че са здрави :icon_clap: Редактирано 13 август 2012 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 13 август 2012 Сподели Публикувано 13 август 2012 Точно така,когато са на окачването, шарнирите не могат да се разберат дали са разбити. Развийте само шарнира и ако се движи лесно на ръка-значи е заминал. За нов или рециклиране има много изписано. За да се сменят тампоните на предния мост (магарето),няма нужда да се маха моста,но си трябва горелка,як чук и чукане+чакане. За предпочитане е да не гледаш,докато го правят,че да не ти стане жал :icon_blush:. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 14 август 2012 Сподели Публикувано 14 август 2012 Точно така,когато са на окачването, шарнирите не могат да се разберат дали са разбити. Развийте само шарнира и ако се движи лесно на ръка-значи е заминал. За нов или рециклиране има много изписано. За да се сменят тампоните на предния мост (магарето),няма нужда да се маха моста,но си трябва горелка,як чук и чукане+чакане. За предпочитане е да не гледаш,докато го правят,че да не ти стане жал :icon_blush:. Добре де, как тогава разбрахме, че шарнира на правия носач е разбит, без да го развиваме и да сваляме носача...като вдигнеш колата и като хванеш гумата отвътре и отвън на "14:10 часа" (дано разбирате :icon_blush: ) и разклатиш, се усеща луфт във въпросния шарнир на правия носач....Пробвах също да пусна колата назад и да натисна спирачката няколко пъти....еми не се чува или случва нищо, освен че ми светва лампата за ръчната и ми се втвърдява педала...Мисля че ще излезе от тези тампони на предния мост това чукане... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 14 август 2012 Сподели Публикувано 14 август 2012 За да се сменят тампоните на предния мост (магарето),няма нужда да се маха моста :icon_blush:. Въпросът е дали се налага да се маха рейката не "магарето"... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 15 август 2012 Сподели Публикувано 15 август 2012 Ако е разбит шарнира на кривия знаеш ли кога ще го разбереш по тоя начин-точно никога. Ходих на поне 5 сервиза и никой не можа да каже със сигурност от къде трака на убиване. Единия предположи за кривия,смъкнах го и видях шарнира как се мести лесно на ръка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.