milflover Публикувано 28 април 2012 Сподели Публикувано 28 април 2012 Здравейте, колеги. Искам да се консултирам с Вас за една случка. Преди няколко дни, както си карам, на колт-а му светна чек-а. Спрях, загасих и дадох на контакт, като чек-а си загасна и нямаше проблеми. Онзи ден, на излизане от града, карам със 100 км/ч на пета предавка, и изведнъж колт-а придърпа, чек-а светна за около половин секунда, загасна и придърпването спря. След това по целия път, както и до днес, няма никакви проблеми. Според Вас, на какво може да се дължи това нещо? Колата е Колт 4G13 1994 година. Благодаря предварително.П.С. Колата се кара на хубав бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 април 2012 Сподели Публикувано 28 април 2012 Най-добре е ако можеш да видиш грешката която е записал ЕКУ-то. Кабелите и свещите сменяни ли са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 28 април 2012 Автор Сподели Публикувано 28 април 2012 Най-добре е ако можеш да видиш грешката която е записал ЕКУ-то. Кабелите и свещите сменяни ли са? В интерес на истината, не са сменяни. Но ако проблема беше в тях, нямаше ли придърпването да е почти постоянно и по-осезаемо. Аз говоря за единичен случай, и днес моята приятелка също го е усетила на 2-3 пъти, но в огромната част от времето колата се държи съвсем нормално. А за записаната грешка, ще трябва са се ходи в Пловдив, че при нас няма къде да го видя. А не ми се занимава със самодиагностицирането Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 29 април 2012 Сподели Публикувано 29 април 2012 Така, както го описваш, може да е момента загуба на връзка по електрическата мрежа. Но кой кабел/ел.връзка губи контакт си е чисто гадателство. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 29 април 2012 Сподели Публикувано 29 април 2012 (редакция) Диагностика си трябва, но си мисля за TPS.От свещи или кабели не би трябвало да ти светва чека. Редактирано 29 април 2012 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
megatron Публикувано 29 април 2012 Сподели Публикувано 29 април 2012 Здравей, вероятния виновник на така описания ти проблем може би е датчика на Хол. Ако съм прав, ще започне да ти го прави още по-често и накрая ще финишира изведнъж. За сега още е трудно да се хване, защото се появява много рядко. Може да се почисти хубаво за да се види ще има ли ефект, защото много пъти върху него се налепва замърсяване и пречи,особено ако датчика е намалил електромагнитните си свойства поради много фактори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 април 2012 Сподели Публикувано 29 април 2012 В интерес на истината, не са сменяни. Но ако проблема беше в тях, нямаше ли придърпването да е почти постоянно и по-осезаемо. Аз говоря за единичен случай, и днес моята приятелка също го е усетила на 2-3 пъти, но в огромната част от времето колата се държи съвсем нормално. А за записаната грешка, ще трябва са се ходи в Пловдив, че при нас няма къде да го видя. А не ми се занимава със самодиагностицирането На място като работи има ли някакви проблеми с оборотите? Тези по старите страдат от кондензаторите в компютъра, там барано ли е нещо досега или не? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 29 април 2012 Автор Сподели Публикувано 29 април 2012 На място като работи има ли някакви проблеми с оборотите? Тези по старите страдат от кондензаторите в компютъра, там барано ли е нещо досега или не? Колеги, благодаря за отговорите. Миленски, аз съм идвал при тебе, ако си спомняш черния сливенски колт, дето търсихме ламбда сонда. Тогава ми прави диагностика и излезе само ламбдата, и нещо за стъпковия мотор, дето свалял обороти, като се включат консумативи. Тогава нямаше забележки. На празен ход, както и в повечето време, ДВГ работи перфектно, тихо и без шумове. По колата не е пипано нищо, свързано с ECU и тем подобни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 30 април 2012 Сподели Публикувано 30 април 2012 Колегата Милен е прав, на тези години контролера на двигателя вече се нуждае от профилактичен ремонт, но преди това препоръчвам коректна дигностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 7 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2012 Момчета,само не разбрах, когато и да го закача на диагностика, ще излезе ли грешка, или трябва да чакам да светне чек-а? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 Май 2012 Сподели Публикувано 8 Май 2012 Ако не си откачал акумулатора е редно да си седи грешката в паметта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesste Публикувано 3 юни 2012 Сподели Публикувано 3 юни 2012 (редакция) Здравейте, да използвам темата и аз за да споделя моя проблем. Преди 5 000км смених свещите, преди това смених бобина, комутатор и делко, но кабелите не съм ги сменял. Скоро забелязах че някой път се появява придърпване, както много колеги са го описвали в различните теми. Придърпването не се появява при всяко каране. Днес примерно като карах колата при ускорение между 1000-1500 оборота се появи и като настъпя повече педала се оправя. Появява се при смяна на предавките и обороти между 1000-1500. Колата се кара на газ. Редактирано 3 юни 2012 от vesste Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 юни 2012 Сподели Публикувано 3 юни 2012 Еми смени кабелите, и след това ще го мъдрим, но вероятно проблема ще се реши Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 22 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2012 Колеги, връщам се към темата. Оня ден колата беше доста зле. Глъхнеше, чек-а постоянно светеше...Оставих я на едни момчета, и я оправиха, в момента няма проблеми. Пипали центровката, без стробоскоп, на ухо. Възможно ли е от лоша центровка да се получават проблемите, описани в началото на темата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 23 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 23 юни 2012 Май никой няма представа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 юни 2012 Сподели Публикувано 23 юни 2012 Напротив, представа си имаме колкото искаш.... Лошото е че на тези които си я оставил си нямат пледстава кога се върти делко...и защо са го въртяли без да се види грешката каква е( след като е светела лампата). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 24 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 24 юни 2012 Ами, въртяха го защото им оставих колата да я оправят, а нямат компютър, с който могат да диагностицират Колт-а ми. Мислех да идвам към Плводив, ама така както беше колата, се притеснявах да тръгна на път с нея. Та да очаквам ли пак да се скофти нещо по автомобила? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 15 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 15 юли 2012 Колеги, проблема е решен. След диагностика при Милен от Пловдив се оказа, че проблемен беше МАП сензора, разпоили се вътре някакви жици. Благодаря на Милен за адекватната и професионална намеса. Поздрави от хладния Сливен (38 гр. на сянка) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 Ах, ах, ах, ще барат делкото и центровки ще правят, а колата си казва къде я боли, божееее, колко мъка има на тоя свят, божеее :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 16 юли 2012 Admin Сподели Публикувано 16 юли 2012 Ах, ах, ах, ще барат делкото и центровки ще правят, а колата си казва къде я боли, божееее, колко мъка има на тоя свят, божеее :icon_doh: Добре че са Милен и Марин, да оправят бакиите на "майсторите", че иначе ще загазим яко. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.