Премини към съдържание

Lancer 1.8 Di-D (150hp) vs.Mazda 3 2.2 diesel


Symptom

Препоръчано мнение

Хайде колеги да изкоментираме доколкото може безпристрастно и отчасти с впечатления за тези 2 машини.

 

Личното ми мнение е объркано.. не съм тествал нито една от двете (всеоще),Маздата ми харесва 2 идеи повече, а при Лансер-а ако ми е правилна информацията двигателя си е Japan творение .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде колеги да изкоментираме доколкото може безпристрастно и отчасти с впечатления за тези 2 машини.

 

Личното ми мнение е объркано.. не съм тествал нито една от двете (всеоще),Маздата ми харесва 2 идеи повече, а при Лансер-а ако ми е правилна информацията двигателя си е Japan творение .

Какаво да ги коментираме?

Японски

Дизел

2.60лв за литър гориво

няма алтернатива за горивото

в БГ горивата са леш и създават доста проблеми с новите дизелови двигатели

На Маздата се износва много бързо интериора - мой приятел с Мазда 6 2007 - скъсани седалки и стелки, износени бутони и захабено кормило, а колата е едва на 65 000км

На Мицубишито ходовата част - аз с Лансер 2008 - сменям разни неща като тампони и спирачни дискове, преди месец и предни амортесьори, а колата е на 107 000км

Равносметката е: затваряш очи и взимаш някоя

Така или иначе после ще псуваш доста.

По-добре си купи Мазда, за да може после да станеш фен на :mitsu-smiley:

:icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ахахах.. ама аз станах фен на Митсу, имам си камион L200 , темата ми е продиктувана от сравнително скорошната смяна на бойния кон Голф3.. който не се предава грам..спомена седалки :) Здрави са в перфектен вид. Ако на кола 2007 се скъсат я паля на площада !

 

Маздата ми харесва визуално особено отвътре.. ама един руснак с видео тест ме утрепа.. баш часовниците как се клатят с ръка..

Клас хечбек май е доста сложна дилема.Искам да избягам от германците ама май японците ме тикат обратно при тях.

 

За да стане цирка пълен ,а може би и да променим заглавието на следващ етап .Пишем уравнение ..

 

Цена около 34 000 лв.

Предпочитание - хечбек ( ако не е няма умираме,ама комби не)

Мотор 150 к.с , и дизел и бензин са желани конкретно от случая)

Интериор- да е тихо и плътно.. ( в коя група отиваме незнам)

Секънд хенд може ,да е запазено и криво лево да е в цената.

 

:) Благодаря на отзовалите се с мнения и впечатления. Понеже далеч не съм авто журналист да съм карал всите коли на планетата..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Интериор- да е тихо и плътно.. ( в коя група отиваме незнам)

 

 

Лансера хич не е тих вътреhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/yes3.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Голфът си е голф! Трудно може някой да го бие само дето цената му е висока, дори при нас автожурналисти заключиха че бил по-добър и от БМВ 1 серия. Аз харесвам лансера, но ако бяха на една цена с голфа много щях да се замисля, мазда добре ама новите мазди са си чисти фордове така че сам всеки си смята. :mitsu-smiley: да не ми се разсърдят колегите ама тук където живея неможеш да срещнеш лансер, а голфовете са навсякъде като хлебарки в общежитие :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тествай нови, после и такива втора употреба с повечко навъртени километри и си направи изводите кое се разкапва по-бързо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На ръба на финасовите възможности стои Хонда Акорд 2010 ( и предишната ми харесваше) Говоря за модел дилърски на минимум километри ,изглеждат много нови.

 

За Маздата знам ,че имат фордови гени..само се надявам японските да са повече. Така и не мога да разбера защо японците не инвестират в обезшумяване..нещо което ще правя това лято с L200-то . Бах му и сметката ,да икономисаш от комфорта 300 евро. Вратите са си чиста ламарина отвътре.

 

То пародията стана пълна поради факта че търсим кола 2010 и питаме още малко ..с волан давате ли я. Търсим читав мотор ,търсим звукоизолация..икономичност ,вървеж... и прилично качество на сглобките.. па да слагат винтове бе аланколу...

 

Смех не смех ама някой карал ли е Алфа Жулиета ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с голфа не го разбирам..... Мой приятел има 1,9 ТДИ не знам си какво си на 2-3 години и към 50 000 км и никак не ми е удобен, тесен ми е и отпред, и отзад, а при потегляне така му тресе съединителя, че се сепнах.......

Ама то за вкус и цвет - подруги нет......

Аз харесвам АСХ :-) И бих се лишил от 30 коня :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На ръба на финасовите възможности стои Хонда Акорд 2010 ( и предишната ми харесваше) Говоря за модел дилърски на минимум километри ,изглеждат много нови.

 

За Маздата знам ,че имат фордови гени..само се надявам японските да са повече. Така и не мога да разбера защо японците не инвестират в обезшумяване..нещо което ще правя това лято с L200-то . Бах му и сметката ,да икономисаш от комфорта 300 евро. Вратите са си чиста ламарина отвътре.

 

То пародията стана пълна поради факта че търсим кола 2010 и питаме още малко ..с волан давате ли я. Търсим читав мотор ,търсим звукоизолация..икономичност ,вървеж... и прилично качество на сглобките.. па да слагат винтове бе аланколу...

 

Смех не смех ама някой карал ли е Алфа Жулиета ?

Аз бих гласувал за Акорда,много балансирана кола, добър дизайн, тих дизел,върви добре ,харчи малко, много добър конфорд, макар и малко твърдичък.........и като -, скъпа подръжка..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То пародията стана пълна поради факта че търсим кола 2010 и питаме още малко ..с волан давате ли я. Търсим читав мотор ,търсим звукоизолация..икономичност ,вървеж... и прилично качество на сглобките.......

Може би,за да изпълните всички тези ваши изисквания,трябва да погледнете и към т.н.Света Троица-Б,М,А.втора употреба и няма да са 2010,разбира се,за да се вместите във финансовите граници.Не съм чул собствениците на тези марки да се оплакват от шум в купето и т.н

Не че и техните коли си нямат проблеми,но явно те са от второстепенно значение.

Успех!

П.П.

Между Лансера и Мазда 3-категорично Лансера.Е ако вкараме в уравнението и Мазда 6,бих се позамислил.....

Редактирано от svetlin_dbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между Лансера и Мазда 3-категорично Лансера.Е ако вкараме в уравнението и Мазда 6,бих се позамислил.....

 

Не знам за дизеловия Лансер как е, ама 6-цата, една смяна на съединител доста боли... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е дизелов също боли, но по-малко.

Мазда е може би най-скъпия за подръжка Японски автомобил в България.

 

Което е добър съвет, човека да влезне и да разгледа форума на Мазда (не ме бийтеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_box.gif) хората са си написали цени на чарколяци и да си прецени :-)

 

Като ги гледам СтарМотърс са си бетер БС.... че и отвъд...

 

Пример http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

 

Оригинален въздушен маркуч, "Y"-образен, който стои между кутията на въздушния филтър и турбо компресора на Мазда3 1,6CD 2004

Цена в Стар моторс - 315 лв

МОТО ПФОЕ - 188 лв

Маркуча е абсолютно 1:1 с този на Форд Фокус 1.6 дизел 2005-2008.

 

Не, че всички си купуваме оригинални части ама да си има човек едно на ум....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ахахах.. ама аз станах фен на Митсу, имам си камион L200 , темата ми е продиктувана от сравнително скорошната смяна на бойния кон Голф3.. който не се предава грам..спомена седалки :) Здрави са в перфектен вид. Ако на кола 2007 се скъсат я паля на площада !

 

 

Цена около 34 000 лв.

Предпочитание - хечбек ( ако не е няма умираме,ама комби не)

Мотор 150 к.с , и дизел и бензин са желани конкретно от случая)

Интериор- да е тихо и плътно.. ( в коя група отиваме незнам)

Секънд хенд може ,да е запазено и криво лево да е в цената.

 

:) Благодаря на отзовалите се с мнения и впечатления. Понеже далеч не съм авто журналист да съм карал всите коли на планетата..

 

Не знам как си избираш кола и защо подминаваш Opel е да често става за присмех имат слава която им се носи, но това е история за коли по над 10г.

Марката е доста масова на отпадъчния пазар опа грешка на пръстите на пазара на ниско-бюджетни превозни средства, но моделите от новия век късат радикално с този имидж :good:

Такъв пример е и Opel Vectra C GTS http://www.mobile.bg/11300787636640415

Дизелов(1.9 cdti по лиценз на фиат сток 150 к.с. ) 180 к.с. Хечбек и продавача/посредника не е безизвестен дилър с добър сервиз. :good: (само един страничен съвет ако си от сф и огледаш опела питай за простора на задния капак с каква цел е :D )

Също и наследника Insignia се вписва в бюджета ти, но и купето е доста голямо/теглото сравнение с голфовия клас към който си се насочил.

Toyota Avensis D-4D 2,2 150/177 Hp но това са все големи коли по размер и душа :icon_clap:

Да знаеш от мен опела си заслужава парите и като знаеш че е единствен в БГ :icon_dance:

С доволното количество средства, който може да отделиш добра кола ще си вземеш, но да я ползваш като работен кон заместник на Г3.

Интересно ми е каква ежедневка ползваш ако не тайна :gun2:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих гласувал за Акорда,много балансирана кола, добър дизайн, тих дизел,върви добре ,харчи малко, много добър конфорд, макар и малко твърдичък.........и като -, скъпа подръжка..........

Какво ще пиеш, да те черпя ? ..:D Веднъж и ти да кажеш нещо хубаво за дизелов автомобил ..:)

Акорд и Авенсис да правилният избор на съвременен Японски дизел, другото е компромис и по добре да се насочи съм ВАГ групата колегата, ако няма да е един от двата модела ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Ежедневката е Голфито и като знам че съм си го направил сам ( разширен диаметър на моното, разпределителен вал от 2.0, чипосан, смукателни промени..и кто стъпя на педала се чуди къде да хване.) Ми се ще и другата да е нервна :)

 

Опел гледам ги на визия са добре и вътре и отвън..идея си нямам като техника новите,астри, инсигния малко големее .

 

Незнам за Акорда .(голфито е бензин 1.8 100+ кончета) бензиновия мотор ,беше ми любимец преди, и сега де :) Как стои подръжката на бензина спрямо дизела визирам турбото и демпферния изпразнител на джоба :)

 

Инкак от L200 съм пре доволен..пооправям малко недоизчислени неща но вече е почти как ми харесва (друг интеркулер,друг отвор към филтърната кутия за въздух,) остана да се обезшумим колкото може.

 

ВАГ групата имат един мотор който ми е интересен и е със запас дори. 1.8 Т 2008-2010 мисля е ,който е 160к.с има го и като 180 и като 220 мисля. Само той ме блазни . Ама знам ли дали е удачна идеята за Ауди..субективно мнение съдейки от пълните сервизи с Аудита..търпя критика относно информацията .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако искаш японка дизел Хонда Акорд е твоята кола. Имат 2.2 дизел 150 коня и мисля, че с търсене ще се вместиш в парите. Има и едни TYPE-S, ама те са сериозна цифра почти двойно на това което имащ. Обаче ако някога сменя галантерииката то определено ще е за Акорд type-s DIESEl. Виж и ВОЛВО С40, дизеловите двигатели са на рено и са доста пъргави. Знам защото предната ми кола беше В40. Ако искаш ми вярвай обаче забравях кога съм ходил до бензиностанцията и много вървеше. Сега с галантния работата е друга ама кво да правиш любов.

Успех в търсенето!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо подминавате тази кола?

Subaru Impreza след 2008г

Имат бензин и дизел

Хетджбек е

Японска

150кс

4х4

Цената е в параметри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо подминавате тази кола?

Subaru Impreza след 2008г

Имат бензин и дизел

Хетджбек е

Японска

150кс

4х4

Цената е в параметри.

Защото бензинките харчат яко, а с дизеловият боксер май се поизложиха, доста оплаквания има вече от собственици ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Субаруто продължават да се лутат в дизайна..май е време за уволнения..

 

Относно Алфата , до лятото може да изпаднат дилърски конкретно 1.4 T Multiair. Ако има за тест драйв бих се метнал.

Жулиети в Италия е пълно впечатленията са ми от февруари тази година и никак не изглеждат зле и по размер реален се вписва.

 

Каква е причината за скъпите части на мазда..ако е липсата на конкуренция ,много сме я закъсали. Гледам колегата писал 300 лева маркуч... то хубаво да гледаш в небето и да пишеш цифри ама.. това е идиотизъм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тя нащта работа стана малко като онова шоу с кутиитеее.. кво има вътре се разбира след после.

 

Та новият участник в пазарно дезориентираното ми клиентско виждане.. Audi А3 1.8 TFSI ( 160 к.с) 2009 или 2010 ,има дилърски в Дойчландия ,на цени съизмерими с моя таргет джоб.

 

На прима виста.. имаме марка с име, имаме солидна интериорна изработка, визия съвпада с виждането за хечбек, ...говорим за варианта с 5 врати.

 

Мерках няколко на живо.. харесва ми.

 

От комбинацията турбо бензин ме кефи 1.8 спрямо 1.4 за алфа.. ,2 идеи по качествено от алфа (може би) . За окачване явно требе четене...

Друг + на Аудито е върт.момент от 1500 та до 4500.. не ,че съм манджия ама с тоя голф моя свикнах колата да си тегли от 2500 ,реални по надолу.. 1500 си е като дизелак.

 

Изпълнява искането да е тихо (надявам се) и мотора ако си го карам аз предполагам е с приличен ресурс.. носи на кулер ако реша да се ъпгрейдвам..

 

Темата стана мазало от марки но пък какъв по-добър начин да сверим часовнците. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега през 9 планини та в десетата ,но поне този път на точната марка се спираш. Ауди - топ на германската автоиндустрия,дизайн, качество, изработка, ресурс, поведение, много добро по показател обезценяване особено когато говорим за коли на 2-3 години понеже загубата на пари е доста голяма, популярност, какво да ти кажа, всеки харесва Ауди лесно се продава, окачването е също добро, 1.8Т ми това си е класика с механична кутия , кола самолет и ако не се напъваш много разхода ще е по-нисък от на голфа ти. Твърдо за Аудито или голф ;) :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да поясня за оборотите, въртящият момент на моето голфе е в диапазона 2500 оборота. Атмосферен бензин. За сравнение давам пример за средностатистическа бензинова кола, върт.момент на 4300 . Плюса на цялата работа е че няма нужда да пържиш мотора за да получиш вървеж. Бензиновото турбо на ауди разполага с 160 нм още при 1500 оборота 250 н.м са наични до 4500 ,на практика имаме перфектната градска кола.

 

Верно стана през 9 планини в десета но така се получава когато практицизма измести сантименталността. Имам видение какво искам... последното ми инфо е че тоз мотор има впръскване на 150 бара.. което явно идва като идея от DISI технологията на мазда.. а другото хубаво нещо според мен е турбото с водно охлаждане с каквото е екипиран двигателя.

Много ми се ще да взема Лексъс.. но нито ми е на стандарта нито ми е толкоз джобчето.

 

Окачването ,кво да кажем.. то на Л200 -то имам луфт някакъв вече ,че е желязо яко.. какво остава за тез коли.. трагедия.Реалностите са такива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам лично за мен А3ката не е най-добрият избор. Ако говорим за поддръжка - същата като на Алфите. Базовият интериор на Ауди не е от най-луксозните - вижте този на Алфите. Двигателят е добър, ако си фен на бензинките. Аз съм фен на дизелът, и ако говорим за А3 1.9 ТДИ е изключително добър избор. Аз лично не съм фен на А3 и А4 на Ауди, защото според мен в 2та такива класа има много по-добри коли. Ако говорим за хечбег, нито А3,нито Лансър(лично аз не му харесвам екстериора) са правилният избор, оттук нататък е въпрос на вкус. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...