Symptom Публикувано 27 март 2012 Сподели Публикувано 27 март 2012 Хайде колеги да изкоментираме доколкото може безпристрастно и отчасти с впечатления за тези 2 машини. Личното ми мнение е объркано.. не съм тествал нито една от двете (всеоще),Маздата ми харесва 2 идеи повече, а при Лансер-а ако ми е правилна информацията двигателя си е Japan творение . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 29 март 2012 Сподели Публикувано 29 март 2012 (редакция) Хайде колеги да изкоментираме доколкото може безпристрастно и отчасти с впечатления за тези 2 машини. Личното ми мнение е объркано.. не съм тествал нито една от двете (всеоще),Маздата ми харесва 2 идеи повече, а при Лансер-а ако ми е правилна информацията двигателя си е Japan творение .Какаво да ги коментираме?ЯпонскиДизел2.60лв за литър горивоняма алтернатива за горивотов БГ горивата са леш и създават доста проблеми с новите дизелови двигателиНа Маздата се износва много бързо интериора - мой приятел с Мазда 6 2007 - скъсани седалки и стелки, износени бутони и захабено кормило, а колата е едва на 65 000кмНа Мицубишито ходовата част - аз с Лансер 2008 - сменям разни неща като тампони и спирачни дискове, преди месец и предни амортесьори, а колата е на 107 000кмРавносметката е: затваряш очи и взимаш някояТака или иначе после ще псуваш доста.По-добре си купи Мазда, за да може после да станеш фен на :mitsu-smiley: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Редактирано 29 март 2012 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 29 март 2012 Автор Сподели Публикувано 29 март 2012 Ахахах.. ама аз станах фен на Митсу, имам си камион L200 , темата ми е продиктувана от сравнително скорошната смяна на бойния кон Голф3.. който не се предава грам..спомена седалки Здрави са в перфектен вид. Ако на кола 2007 се скъсат я паля на площада ! Маздата ми харесва визуално особено отвътре.. ама един руснак с видео тест ме утрепа.. баш часовниците как се клатят с ръка.. Клас хечбек май е доста сложна дилема.Искам да избягам от германците ама май японците ме тикат обратно при тях. За да стане цирка пълен ,а може би и да променим заглавието на следващ етап .Пишем уравнение .. Цена около 34 000 лв.Предпочитание - хечбек ( ако не е няма умираме,ама комби не)Мотор 150 к.с , и дизел и бензин са желани конкретно от случая)Интериор- да е тихо и плътно.. ( в коя група отиваме незнам)Секънд хенд може ,да е запазено и криво лево да е в цената. Благодаря на отзовалите се с мнения и впечатления. Понеже далеч не съм авто журналист да съм карал всите коли на планетата.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 29 март 2012 Сподели Публикувано 29 март 2012 Интериор- да е тихо и плътно.. ( в коя група отиваме незнам) Лансера хич не е тих вътреhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/yes3.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 29 март 2012 Сподели Публикувано 29 март 2012 Голфът си е голф! Трудно може някой да го бие само дето цената му е висока, дори при нас автожурналисти заключиха че бил по-добър и от БМВ 1 серия. Аз харесвам лансера, но ако бяха на една цена с голфа много щях да се замисля, мазда добре ама новите мазди са си чисти фордове така че сам всеки си смята. :mitsu-smiley: да не ми се разсърдят колегите ама тук където живея неможеш да срещнеш лансер, а голфовете са навсякъде като хлебарки в общежитие :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 март 2012 Сподели Публикувано 29 март 2012 Тествай нови, после и такива втора употреба с повечко навъртени километри и си направи изводите кое се разкапва по-бързо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 29 март 2012 Автор Сподели Публикувано 29 март 2012 На ръба на финасовите възможности стои Хонда Акорд 2010 ( и предишната ми харесваше) Говоря за модел дилърски на минимум километри ,изглеждат много нови. За Маздата знам ,че имат фордови гени..само се надявам японските да са повече. Така и не мога да разбера защо японците не инвестират в обезшумяване..нещо което ще правя това лято с L200-то . Бах му и сметката ,да икономисаш от комфорта 300 евро. Вратите са си чиста ламарина отвътре. То пародията стана пълна поради факта че търсим кола 2010 и питаме още малко ..с волан давате ли я. Търсим читав мотор ,търсим звукоизолация..икономичност ,вървеж... и прилично качество на сглобките.. па да слагат винтове бе аланколу... Смех не смех ама някой карал ли е Алфа Жулиета ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 29 март 2012 Сподели Публикувано 29 март 2012 Това с голфа не го разбирам..... Мой приятел има 1,9 ТДИ не знам си какво си на 2-3 години и към 50 000 км и никак не ми е удобен, тесен ми е и отпред, и отзад, а при потегляне така му тресе съединителя, че се сепнах....... Ама то за вкус и цвет - подруги нет......Аз харесвам АСХ И бих се лишил от 30 коня Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 март 2012 Сподели Публикувано 29 март 2012 На ръба на финасовите възможности стои Хонда Акорд 2010 ( и предишната ми харесваше) Говоря за модел дилърски на минимум километри ,изглеждат много нови. За Маздата знам ,че имат фордови гени..само се надявам японските да са повече. Така и не мога да разбера защо японците не инвестират в обезшумяване..нещо което ще правя това лято с L200-то . Бах му и сметката ,да икономисаш от комфорта 300 евро. Вратите са си чиста ламарина отвътре. То пародията стана пълна поради факта че търсим кола 2010 и питаме още малко ..с волан давате ли я. Търсим читав мотор ,търсим звукоизолация..икономичност ,вървеж... и прилично качество на сглобките.. па да слагат винтове бе аланколу... Смех не смех ама някой карал ли е Алфа Жулиета ?Аз бих гласувал за Акорда,много балансирана кола, добър дизайн, тих дизел,върви добре ,харчи малко, много добър конфорд, макар и малко твърдичък.........и като -, скъпа подръжка.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 29 март 2012 Сподели Публикувано 29 март 2012 (редакция) То пародията стана пълна поради факта че търсим кола 2010 и питаме още малко ..с волан давате ли я. Търсим читав мотор ,търсим звукоизолация..икономичност ,вървеж... и прилично качество на сглобките.......Може би,за да изпълните всички тези ваши изисквания,трябва да погледнете и към т.н.Света Троица-Б,М,А.втора употреба и няма да са 2010,разбира се,за да се вместите във финансовите граници.Не съм чул собствениците на тези марки да се оплакват от шум в купето и т.нНе че и техните коли си нямат проблеми,но явно те са от второстепенно значение.Успех!П.П.Между Лансера и Мазда 3-категорично Лансера.Е ако вкараме в уравнението и Мазда 6,бих се позамислил..... Редактирано 29 март 2012 от svetlin_dbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 29 март 2012 Сподели Публикувано 29 март 2012 Между Лансера и Мазда 3-категорично Лансера.Е ако вкараме в уравнението и Мазда 6,бих се позамислил..... Не знам за дизеловия Лансер как е, ама 6-цата, една смяна на съединител доста боли... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 29 март 2012 Сподели Публикувано 29 март 2012 Ако е дизелов също боли, но по-малко.Мазда е може би най-скъпия за подръжка Японски автомобил в България. Което е добър съвет, човека да влезне и да разгледа форума на Мазда (не ме бийтеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_box.gif) хората са си написали цени на чарколяци и да си прецени Като ги гледам СтарМотърс са си бетер БС.... че и отвъд... Пример http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif Оригинален въздушен маркуч, "Y"-образен, който стои между кутията на въздушния филтър и турбо компресора на Мазда3 1,6CD 2004Цена в Стар моторс - 315 лвМОТО ПФОЕ - 188 лв Маркуча е абсолютно 1:1 с този на Форд Фокус 1.6 дизел 2005-2008. Не, че всички си купуваме оригинални части ама да си има човек едно на ум.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 29 март 2012 Сподели Публикувано 29 март 2012 Ахахах.. ама аз станах фен на Митсу, имам си камион L200 , темата ми е продиктувана от сравнително скорошната смяна на бойния кон Голф3.. който не се предава грам..спомена седалки Здрави са в перфектен вид. Ако на кола 2007 се скъсат я паля на площада ! Цена около 34 000 лв.Предпочитание - хечбек ( ако не е няма умираме,ама комби не)Мотор 150 к.с , и дизел и бензин са желани конкретно от случая)Интериор- да е тихо и плътно.. ( в коя група отиваме незнам)Секънд хенд може ,да е запазено и криво лево да е в цената. Благодаря на отзовалите се с мнения и впечатления. Понеже далеч не съм авто журналист да съм карал всите коли на планетата.. Не знам как си избираш кола и защо подминаваш Opel е да често става за присмех имат слава която им се носи, но това е история за коли по над 10г. Марката е доста масова на отпадъчния пазар опа грешка на пръстите на пазара на ниско-бюджетни превозни средства, но моделите от новия век късат радикално с този имидж :good: Такъв пример е и Opel Vectra C GTS http://www.mobile.bg/11300787636640415Дизелов(1.9 cdti по лиценз на фиат сток 150 к.с. ) 180 к.с. Хечбек и продавача/посредника не е безизвестен дилър с добър сервиз. :good: (само един страничен съвет ако си от сф и огледаш опела питай за простора на задния капак с каква цел е :D )Също и наследника Insignia се вписва в бюджета ти, но и купето е доста голямо/теглото сравнение с голфовия клас към който си се насочил. Toyota Avensis D-4D 2,2 150/177 Hp но това са все големи коли по размер и душа :icon_clap:Да знаеш от мен опела си заслужава парите и като знаеш че е единствен в БГ :icon_dance:С доволното количество средства, който може да отделиш добра кола ще си вземеш, но да я ползваш като работен кон заместник на Г3.Интересно ми е каква ежедневка ползваш ако не тайна :gun2: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 март 2012 Сподели Публикувано 30 март 2012 Аз бих гласувал за Акорда,много балансирана кола, добър дизайн, тих дизел,върви добре ,харчи малко, много добър конфорд, макар и малко твърдичък.........и като -, скъпа подръжка..........Какво ще пиеш, да те черпя ? ..:D Веднъж и ти да кажеш нещо хубаво за дизелов автомобил ..Акорд и Авенсис да правилният избор на съвременен Японски дизел, другото е компромис и по добре да се насочи съм ВАГ групата колегата, ако няма да е един от двата модела .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 30 март 2012 Автор Сподели Публикувано 30 март 2012 Ежедневката е Голфито и като знам че съм си го направил сам ( разширен диаметър на моното, разпределителен вал от 2.0, чипосан, смукателни промени..и кто стъпя на педала се чуди къде да хване.) Ми се ще и другата да е нервна Опел гледам ги на визия са добре и вътре и отвън..идея си нямам като техника новите,астри, инсигния малко големее . Незнам за Акорда .(голфито е бензин 1.8 100+ кончета) бензиновия мотор ,беше ми любимец преди, и сега де Как стои подръжката на бензина спрямо дизела визирам турбото и демпферния изпразнител на джоба Инкак от L200 съм пре доволен..пооправям малко недоизчислени неща но вече е почти как ми харесва (друг интеркулер,друг отвор към филтърната кутия за въздух,) остана да се обезшумим колкото може. ВАГ групата имат един мотор който ми е интересен и е със запас дори. 1.8 Т 2008-2010 мисля е ,който е 160к.с има го и като 180 и като 220 мисля. Само той ме блазни . Ама знам ли дали е удачна идеята за Ауди..субективно мнение съдейки от пълните сервизи с Аудита..търпя критика относно информацията . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 30 март 2012 Автор Сподели Публикувано 30 март 2012 Toyota Auris 2.0 D-4D 2010.. също можем да погледнем Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 30 март 2012 Сподели Публикувано 30 март 2012 Според мен ако искаш японка дизел Хонда Акорд е твоята кола. Имат 2.2 дизел 150 коня и мисля, че с търсене ще се вместиш в парите. Има и едни TYPE-S, ама те са сериозна цифра почти двойно на това което имащ. Обаче ако някога сменя галантерииката то определено ще е за Акорд type-s DIESEl. Виж и ВОЛВО С40, дизеловите двигатели са на рено и са доста пъргави. Знам защото предната ми кола беше В40. Ако искаш ми вярвай обаче забравях кога съм ходил до бензиностанцията и много вървеше. Сега с галантния работата е друга ама кво да правиш любов. Успех в търсенето! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 30 март 2012 Сподели Публикувано 30 март 2012 Защо подминавате тази кола? Subaru Impreza след 2008гИмат бензин и дизелХетджбек еЯпонска150кс4х4Цената е в параметри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 март 2012 Сподели Публикувано 30 март 2012 Защо подминавате тази кола? Subaru Impreza след 2008гИмат бензин и дизелХетджбек еЯпонска150кс4х4Цената е в параметри.Защото бензинките харчат яко, а с дизеловият боксер май се поизложиха, доста оплаквания има вече от собственици .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 30 март 2012 Автор Сподели Публикувано 30 март 2012 Субаруто продължават да се лутат в дизайна..май е време за уволнения.. Относно Алфата , до лятото може да изпаднат дилърски конкретно 1.4 T Multiair. Ако има за тест драйв бих се метнал.Жулиети в Италия е пълно впечатленията са ми от февруари тази година и никак не изглеждат зле и по размер реален се вписва. Каква е причината за скъпите части на мазда..ако е липсата на конкуренция ,много сме я закъсали. Гледам колегата писал 300 лева маркуч... то хубаво да гледаш в небето и да пишеш цифри ама.. това е идиотизъм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sandio Публикувано 2 април 2012 Сподели Публикувано 2 април 2012 Изчакай малко и взимай Алфата без да се замисляш ! Само помни, че италианската кола се кара 4-5 години и се хвърля . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 3 април 2012 Автор Сподели Публикувано 3 април 2012 Тя нащта работа стана малко като онова шоу с кутиитеее.. кво има вътре се разбира след после. Та новият участник в пазарно дезориентираното ми клиентско виждане.. Audi А3 1.8 TFSI ( 160 к.с) 2009 или 2010 ,има дилърски в Дойчландия ,на цени съизмерими с моя таргет джоб. На прима виста.. имаме марка с име, имаме солидна интериорна изработка, визия съвпада с виждането за хечбек, ...говорим за варианта с 5 врати. Мерках няколко на живо.. харесва ми. От комбинацията турбо бензин ме кефи 1.8 спрямо 1.4 за алфа.. ,2 идеи по качествено от алфа (може би) . За окачване явно требе четене...Друг + на Аудито е върт.момент от 1500 та до 4500.. не ,че съм манджия ама с тоя голф моя свикнах колата да си тегли от 2500 ,реални по надолу.. 1500 си е като дизелак. Изпълнява искането да е тихо (надявам се) и мотора ако си го карам аз предполагам е с приличен ресурс.. носи на кулер ако реша да се ъпгрейдвам.. Темата стана мазало от марки но пък какъв по-добър начин да сверим часовнците. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 3 април 2012 Сподели Публикувано 3 април 2012 Колега през 9 планини та в десетата ,но поне този път на точната марка се спираш. Ауди - топ на германската автоиндустрия,дизайн, качество, изработка, ресурс, поведение, много добро по показател обезценяване особено когато говорим за коли на 2-3 години понеже загубата на пари е доста голяма, популярност, какво да ти кажа, всеки харесва Ауди лесно се продава, окачването е също добро, 1.8Т ми това си е класика с механична кутия , кола самолет и ако не се напъваш много разхода ще е по-нисък от на голфа ти. Твърдо за Аудито или голф ;) :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 3 април 2012 Автор Сподели Публикувано 3 април 2012 Да поясня за оборотите, въртящият момент на моето голфе е в диапазона 2500 оборота. Атмосферен бензин. За сравнение давам пример за средностатистическа бензинова кола, върт.момент на 4300 . Плюса на цялата работа е че няма нужда да пържиш мотора за да получиш вървеж. Бензиновото турбо на ауди разполага с 160 нм още при 1500 оборота 250 н.м са наични до 4500 ,на практика имаме перфектната градска кола. Верно стана през 9 планини в десета но така се получава когато практицизма измести сантименталността. Имам видение какво искам... последното ми инфо е че тоз мотор има впръскване на 150 бара.. което явно идва като идея от DISI технологията на мазда.. а другото хубаво нещо според мен е турбото с водно охлаждане с каквото е екипиран двигателя.Много ми се ще да взема Лексъс.. но нито ми е на стандарта нито ми е толкоз джобчето. Окачването ,кво да кажем.. то на Л200 -то имам луфт някакъв вече ,че е желязо яко.. какво остава за тез коли.. трагедия.Реалностите са такива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sandio Публикувано 4 април 2012 Сподели Публикувано 4 април 2012 Незнам лично за мен А3ката не е най-добрият избор. Ако говорим за поддръжка - същата като на Алфите. Базовият интериор на Ауди не е от най-луксозните - вижте този на Алфите. Двигателят е добър, ако си фен на бензинките. Аз съм фен на дизелът, и ако говорим за А3 1.9 ТДИ е изключително добър избор. Аз лично не съм фен на А3 и А4 на Ауди, защото според мен в 2та такива класа има много по-добри коли. Ако говорим за хечбег, нито А3,нито Лансър(лично аз не му харесвам екстериора) са правилният избор, оттук нататък е въпрос на вкус. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.