Премини към съдържание

Предни и задни тампони за стабилизараща щанга


kacarski

Препоръчано мнение

Ул. Жак Дюкло 53 ..........на 5 мин. от БС..........

 

Я стани един оторизиран севиз, та да им побелеят косите на БС http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Я стани един оторизиран севиз, та да им побелеят косите на БС http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

...........и това ще стане........но няма да ги трогне особено.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някъде около 240-260лв беше тва криво желязо.

Не му трябва желязо ,то си е добре ,а само едни тампони и .....тишина......... :D

Само че колегата каза ,че ще си носи WD40 в багажника......... :D

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Независимо от "лекарството" скърцането отново се появи сутринта. Тампоните ще бъдат сменени, това е ясно, защото май се оказаха сменявани и то с "менте". . Така че след празниците ще се видим да си премерим биячите :) Дано там да е "ключа от бараката"

Редактирано от kesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aбе аз да взема да се изокам тука, като смазваш тампоните със смазка, няма ли там да се налепи с пепел и прах и от смазка да стана абразив???, Колкото и малко да е лагеруването си го има... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aбе аз да взема да се изокам тука, като смазваш тампоните със смазка, няма ли там да се налепи с пепел и прах и от смазка да стана абразив???, Колкото и малко да е лагеруването си го има... :icon_hmm:

Ние само ги пръснахме, за да локализираме от къде точно е скърцането, а не че ще ги пръска през 2-3 дни с ВД40........... :D

А отпред скърца ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

А отпред скърца ли?

Скърца из от всякъде :D ама те тези модели са така ..:)

Малеее, за едни тампони от 4 лв. бройката, каква дискусия се е заформила, пръсканици, ала- бала ..:icon_doh:

Като скърцат, вземаш 4 тампона и ги сменяш, след 2 г. пак и те така .. Важното е двигателя да не се разскърца ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като скърцат, вземаш 4 тампона и ги сменяш, след 2 г. пак и те така .. Важното е двигателя да не се разскърца ..:D

Ти така ли правиш, взимаш от 4 лв. тампона и после ще трябва и щанга да сменя човека ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предницата скърца по своя си специфичен начин. Има едно място пред блока ни, където я тествам и никога не ме е подвело :-) Ще се радвам, след смяната на тампоните да ”онемее”, но май ще се окаже друго.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти така ли правиш, взимаш от 4 лв. тампона и после ще трябва и щанга да сменя човека ..........

Не, аз направо режа щангата и я хвърлям, има щанга- има проблем, няма щанга- няма проблем ..:lol:

После не сменя щанга човека, а пак тампони и пак и пак , защото щангата яде тампоните, а не обратното ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

После не сменя щанга човека, а пак тампони и пак и пак , защото щангата яде тампоните, а не обратното ..

Вероятно не си виждал изядена щанга от такива тампони, които ти слагаш ,ама карай ........има още доста неща да видиш........ Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всеки път щом седна зад волана, мисля по досадния проблем. Надали ще има ефект от смяна на тампоните, но ще пробвам. Възможно ли е да се получава скърцане в гнездото на шарнирния болт? Клеясал и трудно мърдащ при преминаване на препятствия. Защото ”моето” скърцане не е като от стара врата, полюшвана от вятъра, ами си е кратко и по-плътно като звук. Скръцне при изкачване и още веднъж при наместването му в нормално положение. Защото винаги са две. И скоро следва разбиването му :-( При Лансър-а може ли да се сменя болта или като при ”италианчетата” се сменя целия носач?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След смяната на тампоните, наистина настъпи тишина :) Бях забравил, какво е да се кара нова кола :) Ако имате подобен проблем, DJ Tymbi е вашия човек! Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, чат-патсе повява онова "моето" си скърцане, но явнопроблема не е вече в тампоните. Почистени са и прахоуловителите на амортесьорите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, чат-патсе повява онова "моето" си скърцане, но явнопроблема не е вече в тампоните. Почистени са и прахоуловителите на амортесьорите.

 

.....гледахте ли какво е положението с лагера на тампона на амортисьорите ??? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Вчера смених тампоните и отпред и отзад. Предните ги слагах сам, че майстора искаше да му оставям колата да била студена и да не се парел като ги сменя. Даже им сложих малко графитна грес на новите, там където лагерува с щангата..

 

Резултата, е че отпред пак си го има скърцането като се минава през спящ полицай. Щангата не я мерих за износване,но видимо не е мръднала. Тампоните ги взех оригинални от БС София още юни месец(имаше някаква акция и бяха с отстъпка към 14-15лв).

 

П.С. Старите тампони не изглеждат кой знае колко износени спрямо новите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смених тампоните и отпред и отзад. Предните ги слагах сам, че майстора искаше да му оставям колата да била студена и да не се парел като ги сменя. Даже им сложих малко графитна грес на новите, там където лагерува с щангата..

 

Резултата, е че отпред пак си го има скърцането като се минава през спящ полицай. Щангата не я мерих за износване,но видимо не е мръднала. Тампоните ги взех оригинални от БС София още юни месец(имаше някаква акция и бяха с отстъпка към 14-15лв).

 

П.С. Старите тампони не изглеждат кой знае колко износени спрямо новите.

Това скърцане ти е от гумените накрайници на пружините. Моите бяха изядени и скърцаше при минава през неравности. След като сложих спортните пружини скърцането изчезна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това скърцане ти е от гумените накрайници на пружините. Моите бяха изядени и скърцаше при минава през неравности. След като сложих спортните пружини скърцането изчезна.

 

Kолега, със смяната на пружините наложи ли се и смяна на амортисьорите?

С колко се снижи?

Опира ли гумата някъде, когато е празна или натоварена колата?

Има ли осезаем ефект в стабилността?

Марка, цена и откъде взе пружините?

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Kолега, със смяната на пружините наложи ли се и смяна на амортисьорите?

С колко се снижи?

Опира ли гумата някъде, когато е празна или натоварена колата?

Има ли осезаем ефект в стабилността?

Марка, цена и откъде взе пружините?

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Зависи в какво състояние са ти амортисьорите, моите бяха наред и смених само пружините.

 

Eibach Pro-Kit -30 мм отпред, -20 мм отзад. Честно казано, перфектното снижаване :) Повече от това вече ще почне да скапва амортисьорите и да се притеснявам за спящи полицаи и други неравности. С тези не опирам никъде, дори с 235 гумите. Ефект има разбира се, най-малкото изчезна досадното скърцане и се прибра гумата към арката на калника. Доста по-приятно за окото е сега. Пружините са по-твърди и се усеща по-стабилно колата.

 

Взех ги евтино от един приятел австриец, който също е с турбиниран Лансер като моя. Той се ъпгрейдна с KW coil overs и пружините му станаха излишни.

Иначе ги има в немския ибей за 140 евро.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif

Много съм се замислил за такава интервенция-ниски пружини.При висока скорост от 170-180км/ч. и нагоре усещам как предницата яко олеква и затова се оглеждам и за някакъв lip за под предната броня.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif

Много съм се замислил за такава интервенция-ниски пружини.При висока скорост от 170-180км/ч. и нагоре усещам как предницата яко олеква и затова се оглеждам и за някакъв lip за под предната броня.

 

{style_images_url}/offtop.gif
Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

А всъшност тия гумени накрайници на пружините, могат ли да се сменят само те, без самите пружини, за да се отървем от това скърцане. В София да си снижавам колата още повече, не искам, иначе със сигурност Ейбах пружините са по-добри. А иначе мойте тампони също са много добре все още и явно не е от тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А всъшност тия гумени накрайници на пружините, могат ли да се сменят само те, без самите пружини, за да се отървем от това скърцане. В София да си снижавам колата още повече, не искам, иначе със сигурност Ейбах пружините са по-добри. А иначе мойте тампони също са много добре все още и явно не е от тях.

Може разбира се, но имай предвид, че си е много работа за едните гумички. Лесно може да се провери дали са изядени от пружините.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Понеже напоследък скърцането се усили доста при преминаване през спящи полицаи, пък и намерих силиконова смазка, реших пак да се боря с тампоните на щангите :).

 

Тампоните и предни и задни са оригинални от БС на 1 година и 14к км. Миналата година при смяната предните ги мазах с малко графитна грес, скърцането намаля, но си остана.

 

Сега в събота ги свалих, изчистих ги от остатъците от старата графитна грес и ги намазах отново със силиконова. Резултатът този път е отличен - за сега няма никакво скърцане. Дано се задържи така по-дълго време :).

 

Колата в момента е на 88к км. Състоянието на тампоните е почти като на нови. Предната щанга видимо не е износена, но на задната боята е изтрита до метал(1-2 десети от мм в минус). Възножно е отпред да е помогнала смазката, че отзад не са смазвани при монтажа.

 

Като пак се появи скърцането ще пиша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...