me4o Публикувано 9 април 2012 Сподели Публикувано 9 април 2012 Ул. Жак Дюкло 53 ..........на 5 мин. от БС.......... Я стани един оторизиран севиз, та да им побелеят косите на БС http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 април 2012 Сподели Публикувано 9 април 2012 Я стани един оторизиран севиз, та да им побелеят косите на БС http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif...........и това ще стане........но няма да ги трогне особено....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 април 2012 Сподели Публикувано 10 април 2012 (редакция) Някъде около 240-260лв беше тва криво желязо.Не му трябва желязо ,то си е добре ,а само едни тампони и .....тишина......... :DСамо че колегата каза ,че ще си носи WD40 в багажника......... :D Редактирано 10 април 2012 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 11 април 2012 Сподели Публикувано 11 април 2012 (редакция) Независимо от "лекарството" скърцането отново се появи сутринта. Тампоните ще бъдат сменени, това е ясно, защото май се оказаха сменявани и то с "менте". . Така че след празниците ще се видим да си премерим биячите Дано там да е "ключа от бараката" Редактирано 11 април 2012 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 11 април 2012 Сподели Публикувано 11 април 2012 Aбе аз да взема да се изокам тука, като смазваш тампоните със смазка, няма ли там да се налепи с пепел и прах и от смазка да стана абразив???, Колкото и малко да е лагеруването си го има... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 април 2012 Сподели Публикувано 11 април 2012 Aбе аз да взема да се изокам тука, като смазваш тампоните със смазка, няма ли там да се налепи с пепел и прах и от смазка да стана абразив???, Колкото и малко да е лагеруването си го има... :icon_hmm:Ние само ги пръснахме, за да локализираме от къде точно е скърцането, а не че ще ги пръска през 2-3 дни с ВД40........... :D А отпред скърца ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 април 2012 Сподели Публикувано 11 април 2012 А отпред скърца ли?Скърца из от всякъде :D ама те тези модели са така ..Малеее, за едни тампони от 4 лв. бройката, каква дискусия се е заформила, пръсканици, ала- бала ..:icon_doh:Като скърцат, вземаш 4 тампона и ги сменяш, след 2 г. пак и те така .. Важното е двигателя да не се разскърца ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 април 2012 Сподели Публикувано 11 април 2012 Като скърцат, вземаш 4 тампона и ги сменяш, след 2 г. пак и те така .. Важното е двигателя да не се разскърца ..:DТи така ли правиш, взимаш от 4 лв. тампона и после ще трябва и щанга да сменя човека .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 11 април 2012 Сподели Публикувано 11 април 2012 Предницата скърца по своя си специфичен начин. Има едно място пред блока ни, където я тествам и никога не ме е подвело Ще се радвам, след смяната на тампоните да ”онемее”, но май ще се окаже друго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 април 2012 Сподели Публикувано 12 април 2012 Ти така ли правиш, взимаш от 4 лв. тампона и после ще трябва и щанга да сменя човека ..........Не, аз направо режа щангата и я хвърлям, има щанга- има проблем, няма щанга- няма проблем ..:lol:После не сменя щанга човека, а пак тампони и пак и пак , защото щангата яде тампоните, а не обратното .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 април 2012 Сподели Публикувано 14 април 2012 (редакция) После не сменя щанга човека, а пак тампони и пак и пак , защото щангата яде тампоните, а не обратното ..Вероятно не си виждал изядена щанга от такива тампони, които ти слагаш ,ама карай ........има още доста неща да видиш........ Редактирано 14 април 2012 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 18 април 2012 Сподели Публикувано 18 април 2012 Всеки път щом седна зад волана, мисля по досадния проблем. Надали ще има ефект от смяна на тампоните, но ще пробвам. Възможно ли е да се получава скърцане в гнездото на шарнирния болт? Клеясал и трудно мърдащ при преминаване на препятствия. Защото ”моето” скърцане не е като от стара врата, полюшвана от вятъра, ами си е кратко и по-плътно като звук. Скръцне при изкачване и още веднъж при наместването му в нормално положение. Защото винаги са две. И скоро следва разбиването му :-( При Лансър-а може ли да се сменя болта или като при ”италианчетата” се сменя целия носач? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 19 април 2012 Сподели Публикувано 19 април 2012 След смяната на тампоните, наистина настъпи тишина Бях забравил, какво е да се кара нова кола Ако имате подобен проблем, DJ Tymbi е вашия човек! Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 20 април 2012 Сподели Публикувано 20 април 2012 Е, чат-патсе повява онова "моето" си скърцане, но явнопроблема не е вече в тампоните. Почистени са и прахоуловителите на амортесьорите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 21 април 2012 Сподели Публикувано 21 април 2012 Е, чат-патсе повява онова "моето" си скърцане, но явнопроблема не е вече в тампоните. Почистени са и прахоуловителите на амортесьорите. .....гледахте ли какво е положението с лагера на тампона на амортисьорите ??? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 25 април 2012 Сподели Публикувано 25 април 2012 Ами, по-скоро не! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kacarski Публикувано 1 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2013 Вчера смених тампоните и отпред и отзад. Предните ги слагах сам, че майстора искаше да му оставям колата да била студена и да не се парел като ги сменя. Даже им сложих малко графитна грес на новите, там където лагерува с щангата.. Резултата, е че отпред пак си го има скърцането като се минава през спящ полицай. Щангата не я мерих за износване,но видимо не е мръднала. Тампоните ги взех оригинални от БС София още юни месец(имаше някаква акция и бяха с отстъпка към 14-15лв). П.С. Старите тампони не изглеждат кой знае колко износени спрямо новите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 1 ноември 2013 Сподели Публикувано 1 ноември 2013 Вчера смених тампоните и отпред и отзад. Предните ги слагах сам, че майстора искаше да му оставям колата да била студена и да не се парел като ги сменя. Даже им сложих малко графитна грес на новите, там където лагерува с щангата.. Резултата, е че отпред пак си го има скърцането като се минава през спящ полицай. Щангата не я мерих за износване,но видимо не е мръднала. Тампоните ги взех оригинални от БС София още юни месец(имаше някаква акция и бяха с отстъпка към 14-15лв). П.С. Старите тампони не изглеждат кой знае колко износени спрямо новите.Това скърцане ти е от гумените накрайници на пружините. Моите бяха изядени и скърцаше при минава през неравности. След като сложих спортните пружини скърцането изчезна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 2 ноември 2013 Сподели Публикувано 2 ноември 2013 Това скърцане ти е от гумените накрайници на пружините. Моите бяха изядени и скърцаше при минава през неравности. След като сложих спортните пружини скърцането изчезна. Kолега, със смяната на пружините наложи ли се и смяна на амортисьорите?С колко се снижи? Опира ли гумата някъде, когато е празна или натоварена колата?Има ли осезаем ефект в стабилността?Марка, цена и откъде взе пружините? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 2 ноември 2013 Сподели Публикувано 2 ноември 2013 Kолега, със смяната на пружините наложи ли се и смяна на амортисьорите?С колко се снижи? Опира ли гумата някъде, когато е празна или натоварена колата?Има ли осезаем ефект в стабилността?Марка, цена и откъде взе пружините? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gifЗависи в какво състояние са ти амортисьорите, моите бяха наред и смених само пружините. Eibach Pro-Kit -30 мм отпред, -20 мм отзад. Честно казано, перфектното снижаване Повече от това вече ще почне да скапва амортисьорите и да се притеснявам за спящи полицаи и други неравности. С тези не опирам никъде, дори с 235 гумите. Ефект има разбира се, най-малкото изчезна досадното скърцане и се прибра гумата към арката на калника. Доста по-приятно за окото е сега. Пружините са по-твърди и се усеща по-стабилно колата. Взех ги евтино от един приятел австриец, който също е с турбиниран Лансер като моя. Той се ъпгрейдна с KW coil overs и пружините му станаха излишни.Иначе ги има в немския ибей за 140 евро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 2 ноември 2013 Сподели Публикувано 2 ноември 2013 Мерси за инфото. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gifМного съм се замислил за такава интервенция-ниски пружини.При висока скорост от 170-180км/ч. и нагоре усещам как предницата яко олеква и затова се оглеждам и за някакъв lip за под предната броня. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 ноември 2013 Сподели Публикувано 2 ноември 2013 (редакция) Мерси за инфото. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gifМного съм се замислил за такава интервенция-ниски пружини.При висока скорост от 170-180км/ч. и нагоре усещам как предницата яко олеква и затова се оглеждам и за някакъв lip за под предната броня. {style_images_url}/offtop.gif С тая скорост караш на аутобана в Германия нали? Да не си помислят господа шпиониращите ни, че става дума за БГ :D Редактирано 2 ноември 2013 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 27 ноември 2013 Сподели Публикувано 27 ноември 2013 А всъшност тия гумени накрайници на пружините, могат ли да се сменят само те, без самите пружини, за да се отървем от това скърцане. В София да си снижавам колата още повече, не искам, иначе със сигурност Ейбах пружините са по-добри. А иначе мойте тампони също са много добре все още и явно не е от тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 28 ноември 2013 Сподели Публикувано 28 ноември 2013 А всъшност тия гумени накрайници на пружините, могат ли да се сменят само те, без самите пружини, за да се отървем от това скърцане. В София да си снижавам колата още повече, не искам, иначе със сигурност Ейбах пружините са по-добри. А иначе мойте тампони също са много добре все още и явно не е от тях.Може разбира се, но имай предвид, че си е много работа за едните гумички. Лесно може да се провери дали са изядени от пружините. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kacarski Публикувано 16 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 16 септември 2014 Понеже напоследък скърцането се усили доста при преминаване през спящи полицаи, пък и намерих силиконова смазка, реших пак да се боря с тампоните на щангите . Тампоните и предни и задни са оригинални от БС на 1 година и 14к км. Миналата година при смяната предните ги мазах с малко графитна грес, скърцането намаля, но си остана. Сега в събота ги свалих, изчистих ги от остатъците от старата графитна грес и ги намазах отново със силиконова. Резултатът този път е отличен - за сега няма никакво скърцане. Дано се задържи така по-дълго време . Колата в момента е на 88к км. Състоянието на тампоните е почти като на нови. Предната щанга видимо не е износена, но на задната боята е изтрита до метал(1-2 десети от мм в минус). Възножно е отпред да е помогнала смазката, че отзад не са смазвани при монтажа. Като пак се появи скърцането ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.