Премини към съдържание

Смяна на задни тампони


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

След кратко търсене из интернет намерих този скромен форум посветен на мицубиши, надявам се да можете да ми помогнете.

Имам проблем с моя Galant 99', отзад чувах някакво странно хлопане и реших да отида на сервиз да я огледат, видяха че 2та задни тампона са за смяна, но предполагам сам ще си ги сменям, защото ми казаха че ще струва 400лв. смяната им което е АБСУРДНО, предвид че това са обикновени износващи се части, не ги карам да цепят скоростната кутия или да правят основен ремонт на двигателя (тогава сигурно ще струва колкото 5 коли), карам 13 годишна кола, а не последен модел ферари. Та въпроса ми към вас е, можете ли да ми дадете някакви препоръки, насоки, т.е. къде може по-евтино да ми ги сменят или в краен случай, ако сам си ги сменям да ми споделите някакви особености при галанта? Благодаря предварително за отговорите.

Редактирано от generalisimus
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега,

аз ползвам услугите на колегата DJ Tymbi (Пламен), откакто карам Мицубиши и съм повече от доволен. В профила му има телефон, обади му се и се разберете кога да отидеш. Поздрави! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко е малък света :D , един приятел ме насочи при него (ако не се бъркам), неговия сервиз да не е до битака в кв. Малашевци? Ако да, точно там бях.

Редактирано от generalisimus
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за кои точно 2 тампона отзад става дума, защото Галанта отзад има доста повече тампони ? ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз все още не разбирам за кои тампони става дума :rolleyes:

Да не са ти казали цената за нови носачи (твоите два проблемни)? Отзад не знам нито една цена на носач. Даже не съм сигурен дали са три или четири носача на колело.

Иначе 400 лева за 2 носача за тази 13-годишна кола са си нещо нормално... за жалост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

След кратко търсене из интернет намерих този скромен форум посветен на мицубиши, надявам се да можете да ми помогнете.

Имам проблем с моя Galant 99', отзад чувах някакво странно хлопане и реших да отида на сервиз да я огледат, видяха че 2та задни тампона са за смяна, но предполагам сам ще си ги сменям, защото ми казаха че ще струва 400лв. смяната им което е АБСУРДНО, предвид че това са обикновени износващи се части, не ги карам да цепят скоростната кутия или да правят основен ремонт на двигателя (тогава сигурно ще струва колкото 5 коли), карам 13 годишна кола, а не последен модел ферари. Та въпроса ми към вас е, можете ли да ми дадете някакви препоръки, насоки, т.е. къде може по-евтино да ми ги сменят или в краен случай, ако сам си ги сменям да ми споделите някакви особености при галанта? Благодаря предварително за отговорите.

1.Не са две втулки ,а четири, показах ви само две от тях.........

2.Цената е за 2 носача и 2 втулки с работата и реглажа им след това

3.Ако имате оксижен,флекс и т.н. и условия за тази дейност,почвай сам........мисля ,че ви показах едно Паджеро как се свалят тези неща.......ако смятате че можете и вие, действайте........

Някои неща изглеждат лесни отстрани ,но.....в действителност са доста трудни и връткави..........Караш Галант, а по него има доста неща, които бъркат дълбоко семейния бюджет.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е то затова сме на това дередже, защото всеки слага 20000% надценка, само защото било "трудно", но няма значение, ще ги оставя за по-нататък пък ще видим какво ще ги правя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е то затова сме на това дередже, защото всеки слага 20000% надценка, само защото било "трудно", но няма значение, ще ги оставя за по-нататък пък ще видим какво ще ги правя.

Дереджето ни е такова, защото никой не цени труда на другия..........

За да си ги направиш сам ,ето това се прави:

http://media.snimka.bg/s1/0230/026704199.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/0230/026704202.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/0230/026704212.jpg?r=0

 

Докато се получи ето това:

http://media.snimka.bg/s1/0230/026704206.jpg?r=0

 

Излишно е да обяснявам кое, как, и колко би струвало, ама щом ти мислиш че е 20000% надценка, значи въобще не си наясно с тези неща..........не че се заяждам,просто се опитвам да ти обясня че нямаш шанс почти сам да си оправиш колата..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е то затова сме на това дередже, защото всеки слага 20000% надценка, само защото било "трудно", но няма значение, ще ги оставя за по-нататък пък ще видим какво ще ги правя.

 

Всичко там е ръждясало и клеясало, оксижена играе яко, освен самите тампони се сменят и много други неща, които са били нарязани. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм само "потребител" на автомобил, знанията ми за устройството му са само най-общи.

И като потребител казвам, че тази цена за тази услуга бих я дал. Защото касае сигурността и комфорта на пътуването. Където компромиси не трябва да има.

 

Колега generalisimus, ако можеш и сам, защо отваряш тема ?

Ако тази подмяна не е свързана със сигурността, карай колата така.

Или ползвай кола, дето няма "хиляда пръчки" по окачването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега generalisimus, ако можеш и сам, защо отваряш тема ?

Ако тази подмяна не е свързана със сигурността, карай колата така.

Или ползвай кола, дето няма "хиляда пръчки" по окачването.

 

Прочети пак първият пост - колегата търси съвет както повечето които влизат във форума.

И аз съм на същото положение и цената определено е доста висока макар че не е малко работа явно, така че е нормално да се търсят алтернативи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди време си сменях задните носачи(тези с шарнирите), защото тампоните ми бяха заминали. Колко мъка видяхме не искам да коментирам. Само мога да кажа, че ако са си още заводски, както бяха при мен, ще има много зор и най-малко горелка. Номера с избиването на болта не е добър варянт, освен ако няма резервен мост.

Ще е хубаво ако въздържаме от нападки. До колкото разбирам въпроса става за Пламен - човека си е казал колко му струва работата и така, другия колега е преценил, че тези пари са много и това е. Нека не се навлиза в излишни драми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената е съвсем нормална ... Като си има предвид че един носач струва от порядъка на 140-160лв. и за труд (който никак не изглежда лека работа) около 100лв. По-добро от това здраве му кажи! При това ще ги пипа човек който е майстор на тоя модел, а не някой който е хващал само Вектра и Голф. Колега, събери кинтата и си ги смени при DJ-я. Факта че тампоните вървят заедно с носачите, а не отделно бърка в джоба,.. но така стоят нещата с тия нашите машини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената е съвсем нормална ... Като си има предвид че един носач струва от порядъка на 140-160лв. и за труд (който никак не изглежда лека работа) около 100лв. По-добро от това здраве му кажи! При това ще ги пипа човек който е майстор на тоя модел, а не някой който е хващал само Вектра и Голф. Колега, събери кинтата и си ги смени при DJ-я. Факта че тампоните вървят заедно с носачите, а не отделно бърка в джоба,.. но така стоят нещата с тия нашите машини.

Грешиш колега. Тампоните се продават отделно и хамалогията е да свалиш старите. Новите си се набиват нормално,нови реглажни болтове(че винаги се късат) и това е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

100лв труд си Ок от всякъде за тази операция. Който го е правил или видял за какво става дума знае. Ако са заводските носачи, 99% болта е заварен за втулката на тампона, няма избиване или раздвижване по никакъв начин и по-добре да не се пробва, че се криви моста.

 

Рязането може да се направи и без оксижен или шлайф ако няма възможност - става и с електрически трион с накрайник-ножовка за желязо и по над час пилене на страна, като заминават най-малко 2 ножа (по 8лв парчето) и коства не-малко физически усилия ... абе яко блъскане си е и много неприятен ремонт.

 

Отделно само реглажа на геометрията след това на добър стенд в София е 28лв..

 

П.С. Иначе като цяло е интересен подход да се появиш в даден форум и да го определиш като скромен още в първото си мнение.

 

Успех.

 

Като ги смениш ела пак да кажеш как ти се е сторило.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като ги смениш ела пак да кажеш как ти се е сторило.

:lol: :tooth: :D

Днес правих още един мост ..........само ще изхвърлих и самия мост,барабар с втулките на шенкелите ( тез долу дет са,ама какво да обяснявам... :D )

С ел. трион - не ,благодаря,после ръцете ми са като на бригадир, копал с мотика картофите на ТКЗС- Марица..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам к'во ги хвалите тия Galant-и, че били скъпи на поддръжка, но мой приятел с Пунто 1.7D 97г. получи лек инсулт като видя цената на задните си носачи и то на не много качествена марка... 136лв. бройката... за работа отделно ....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_box.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е то затова сме на това дередже, защото всеки слага 20000% надценка, само защото било "трудно", но няма значение, ще ги оставя за по-нататък пък ще видим какво ще ги правя.

Защо говориш в мн. число, след като си проверил само на едно место, какво ще ти искат за смяна на 4 тампона ? ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как се разбира кога са за смяна тези тампони? Почва ли да тропа отзад по неравности? Питам понеже днес смених едната задна биалетка, която си тропаше зверски, и сега изчезна това тропане, но сякаш чувам друго нещо много леко...Мисля си, да не е другата биалетка, но я проверявахме и си беше здрава...Всичко друго изглеждаше здраво...Иначе биаалетка задна сложих ITN...А отпреде сложих CTR биалетка и 555 накрайник... За тези цени дано изкарат 1 година :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли някой да сподели от опит, как се разбира че са за смяна въпросните тампони(освен като я гледаш отдолу)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли някой да сподели от опит, как се разбира че са за смяна въпросните тампони(освен като я гледаш отдолу)...

Като вземаш завоите по-бързо(в града) и задницата се носи все едно си дръпнал ръчната. При мен много се усещаше на левия завой от бул."3-ти Март" към "цар. Освободител".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: Благодаря колега...Трябва да пробвам :drive: А хлопане, тропане чува ли се нещо такова...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: Благодаря колега...Трябва да пробвам :drive: А хлопане, тропане чува ли се нещо такова...

Не, хлопане няма. Само сходимоста беше отишла на кино и гумите ми започнаха да се ядат отвътре и да шумят. Даже си купих заден лагер и сега ми стои :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...