Премини към съдържание

Тресене предница


Препоръчано мнение

Забелязах, че като пускам по надолнищата като натисна по-силно спирачка почва да ми тресе кормилото и реших,че са ми криви дисковете.... та смених дискове и накладки и започна като натисна спирачка да ми трепери педала без да ми тепти волана...обаче като засилих до 140 и натиснах мъжката започна цялата кола да се тресе... И както пишат във форумите - какво става по дяволите?!!! Някакви причини и предложения ако имате ще съм благодарен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така както го описваш, са криви дискове.....

След като са сменяни, проверете дали са легнали към главината както трябва...или и те са криви :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах, че като пускам по надолнищата като натисна по-силно спирачка почва да ми тресе кормилото и реших,че са ми криви дисковете.... та смених дискове и накладки и започна като натисна спирачка да ми трепери педала без да ми тепти волана...обаче като засилих до 140 и натиснах мъжката започна цялата кола да се тресе... И както пишат във форумите - какво става по дяволите?!!! Някакви причини и предложения ако имате ще съм благодарен!

Почисти ли хубаво главините ? Ако не си, сваляй и почисти добре от ръждата и тогава качвай дисковете ..

Нови дискове едва ли са криви, все пак минават ОТК ..

Това което си пробвал с нови дискове и накладки, повече не го прави .. Първите 100 км. след смяната по принцип се действа много нежно с педала, докато се сработят спирачките ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почистено е, даже пича дето ми ги слага игра и с телената четка... а иначе минах около 100 километра с тях преди да направя тази дивотия с натискането... матирах се... преди ми вибрираше само при сериозни натоварвания и не и се спираше баш...ама сега ми играе педала и тресе яко...ама поне спира :)

Редактирано от Whererabbit
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва добре да се огледа ходовата част, всички тампони на носачите, кормилни накрайници, вътрешните накрайници на рейката и то от човек, който е наясно, ако трябва разглобявайте :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Премерете главините отпред с индикатор. Има вероятност самата главина да е крива. С поставяне на пили, шублери ... няма да се види освен ако главината не е за кофата... говорим за отклонение от няколко десети. Някога да си опирал ненадейно в бордюр с предно колело?

А виене "на лагер" в движение има ли машината?

 

Понеже твоята кола е с барабанни спирачки отзад, случайно да ти е минавало през ума че проблемът е отзад, а не отпред?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да включва веднага ABS-а :icon_hmm: ? Това трептене по различно ли е?

Ами ако човека досега е карал кола без ABS? Описаното тресене си е нормално при зверско натискане педала на спирачката при 140км/час.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай си ходовата част, носачите....и правите и кривите.

Най лесния тест за кривите носачи е пусни колата леко по инерция назад, и почуквай леко на спирачката, веднага се осеща ако има проблем :yes3:

Редактирано от Trafik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами педала трепти и при наи-лекото натискане, адо вчера не беше така...

Тогава си провери гривните на ABS-a на предните колела. Вероятно имаш скъсана гривна, която превърта, лъже ABS-a и той се задейства без причина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

къде се намират долу-горе защото мисля другата седмица да сменям амортисьори и да му кажа на пича да гледа...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

къде се намират долу-горе защото мисля другата седмица да сменям амортисьори и да му кажа на пича да гледа...

Споменатите от мен гривни се намират на външния край на полуоските, точно на разширението след шлиците. Имат зъби като зъбно колело и са набити (пресовани) върху полуоските.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Споменатите от мен гривни се намират на външния край на полуоските, точно на разширението след шлиците. Имат зъби като зъбно колело и са набити (пресовани) върху полуоските.

Не са на полуоските, а на каретата,на външния им край........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама ако е зъб, трябва да светне ABS-a :icon_hmm:

Цт, не светка, тъй като няма прекъсване на верига..........а само промяна на формата на сигнала и от там - шашка електрониката на АБС-а че все едно едното колело е блокирало и тогава импулса става линеен......за кратко време.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отстраняване на Причини за тресене на волана при движение и при спиране:

 

1. Налягане в гумите

2. Небалансирани джанти

3. Реглаж на преден мост

4. Криви дискове(тресе само при спиране)

5. Проблеми по окачването- носачи,кормилни накрайници,...( ако няма видими белези - тампоните на амортисьорите са най - вероятната причина)

6. Кормилната рейка

7. Закрепване на двигателя

8. Лагери на главините

9. При автомобил с изгнила отдолу каросерия на повече от 15 години - нестабилна греда-- автомобилът е за гробището!!!!!!!!

Редактирано от rado7318
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Т. 4 може да причини вибрации и в движение. Понеже отклоненията в кривите дискове обикновено са от порядъка на няколко десети (когато вече се усеща при спиране), скоростта на движение трябва да е по-висока за да се усети вибриране в кормилото: 120-130-140 км/ч.

 

Кормилните накрайници с луфт дрънчат при каране по леки неравности. Изправността им се диагностицира лесно на крик.

 

Относно налягането в гумите - когато е спаднала предна гума лесно се разбира коя е - колата тегли в посоката на спадналата гума (лява гума - наляво) като пуснеш кормилото по път без страничен наклон и без силен страничен вятър (и без някой 150-60 кг. пасажер в колата :rolleyes: при водач 55-60 кг.)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При натискане на спирачка се включва веднага абс и затова тресе колата... сега ще търсим каква е причината. За момента съм се спрял на монтажна грешка. Има ли някакви особености при монтирането, защото човека дето ми ги монтира за сефте буташе Галант...иначе 2 мин преди мен изпрати едно Пахеро...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При натискане на спирачка се включва веднага абс и затова тресе колата... сега ще търсим каква е причината. За момента съм се спрял на монтажна грешка. Има ли някакви особености при монтирането, защото човека дето ми ги монтира за сефте буташе Галант...иначе 2 мин преди мен изпрати едно Пахеро...

Така и предполагах - че се включва ABS-a, тогава 100% имаш скъсана гривна, няма какво друго да е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...