Whererabbit Публикувано 18 март 2012 Сподели Публикувано 18 март 2012 Забелязах, че като пускам по надолнищата като натисна по-силно спирачка почва да ми тресе кормилото и реших,че са ми криви дисковете.... та смених дискове и накладки и започна като натисна спирачка да ми трепери педала без да ми тепти волана...обаче като засилих до 140 и натиснах мъжката започна цялата кола да се тресе... И както пишат във форумите - какво става по дяволите?!!! Някакви причини и предложения ако имате ще съм благодарен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 18 март 2012 Сподели Публикувано 18 март 2012 Така както го описваш, са криви дискове.....След като са сменяни, проверете дали са легнали към главината както трябва...или и те са криви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 март 2012 Сподели Публикувано 18 март 2012 Забелязах, че като пускам по надолнищата като натисна по-силно спирачка почва да ми тресе кормилото и реших,че са ми криви дисковете.... та смених дискове и накладки и започна като натисна спирачка да ми трепери педала без да ми тепти волана...обаче като засилих до 140 и натиснах мъжката започна цялата кола да се тресе... И както пишат във форумите - какво става по дяволите?!!! Някакви причини и предложения ако имате ще съм благодарен!Почисти ли хубаво главините ? Ако не си, сваляй и почисти добре от ръждата и тогава качвай дисковете ..Нови дискове едва ли са криви, все пак минават ОТК .. Това което си пробвал с нови дискове и накладки, повече не го прави .. Първите 100 км. след смяната по принцип се действа много нежно с педала, докато се сработят спирачките .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Whererabbit Публикувано 18 март 2012 Автор Сподели Публикувано 18 март 2012 (редакция) Почистено е, даже пича дето ми ги слага игра и с телената четка... а иначе минах около 100 километра с тях преди да направя тази дивотия с натискането... матирах се... преди ми вибрираше само при сериозни натоварвания и не и се спираше баш...ама сега ми играе педала и тресе яко...ама поне спира Редактирано 18 март 2012 от Whererabbit Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 Трябва добре да се огледа ходовата част, всички тампони на носачите, кормилни накрайници, вътрешните накрайници на рейката и то от човек, който е наясно, ако трябва разглобявайте :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 Да включва веднага ABS-а :icon_hmm: ? Това трептене по различно ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 Премерете главините отпред с индикатор. Има вероятност самата главина да е крива. С поставяне на пили, шублери ... няма да се види освен ако главината не е за кофата... говорим за отклонение от няколко десети. Някога да си опирал ненадейно в бордюр с предно колело?А виене "на лагер" в движение има ли машината? Понеже твоята кола е с барабанни спирачки отзад, случайно да ти е минавало през ума че проблемът е отзад, а не отпред? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 Да включва веднага ABS-а :icon_hmm: ? Това трептене по различно ли е? Ами ако човека досега е карал кола без ABS? Описаното тресене си е нормално при зверско натискане педала на спирачката при 140км/час. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Whererabbit Публикувано 19 март 2012 Автор Сподели Публикувано 19 март 2012 ами педала трепти и при наи-лекото натискане, адо вчера не беше така... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 (редакция) Прегледай си ходовата част, носачите....и правите и кривите.Най лесния тест за кривите носачи е пусни колата леко по инерция назад, и почуквай леко на спирачката, веднага се осеща ако има проблем Редактирано 19 март 2012 от Trafik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 ами педала трепти и при наи-лекото натискане, адо вчера не беше така... Тогава си провери гривните на ABS-a на предните колела. Вероятно имаш скъсана гривна, която превърта, лъже ABS-a и той се задейства без причина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Whererabbit Публикувано 19 март 2012 Автор Сподели Публикувано 19 март 2012 къде се намират долу-горе защото мисля другата седмица да сменям амортисьори и да му кажа на пича да гледа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 къде се намират долу-горе защото мисля другата седмица да сменям амортисьори и да му кажа на пича да гледа...Споменатите от мен гривни се намират на външния край на полуоските, точно на разширението след шлиците. Имат зъби като зъбно колело и са набити (пресовани) върху полуоските. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 Споменатите от мен гривни се намират на външния край на полуоските, точно на разширението след шлиците. Имат зъби като зъбно колело и са набити (пресовани) върху полуоските.Не са на полуоските, а на каретата,на външния им край........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 Ама ако е зъб, трябва да светне ABS-a :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 Ама ако е зъб, трябва да светне ABS-a :icon_hmm:Цт, не светка, тъй като няма прекъсване на верига..........а само промяна на формата на сигнала и от там - шашка електрониката на АБС-а че все едно едното колело е блокирало и тогава импулса става линеен......за кратко време....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado7318 Публикувано 20 март 2012 Сподели Публикувано 20 март 2012 (редакция) Отстраняване на Причини за тресене на волана при движение и при спиране: 1. Налягане в гумите2. Небалансирани джанти3. Реглаж на преден мост4. Криви дискове(тресе само при спиране)5. Проблеми по окачването- носачи,кормилни накрайници,...( ако няма видими белези - тампоните на амортисьорите са най - вероятната причина)6. Кормилната рейка7. Закрепване на двигателя8. Лагери на главините9. При автомобил с изгнила отдолу каросерия на повече от 15 години - нестабилна греда-- автомобилът е за гробището!!!!!!!! Редактирано 20 март 2012 от rado7318 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 март 2012 Сподели Публикувано 20 март 2012 Т. 4 може да причини вибрации и в движение. Понеже отклоненията в кривите дискове обикновено са от порядъка на няколко десети (когато вече се усеща при спиране), скоростта на движение трябва да е по-висока за да се усети вибриране в кормилото: 120-130-140 км/ч. Кормилните накрайници с луфт дрънчат при каране по леки неравности. Изправността им се диагностицира лесно на крик. Относно налягането в гумите - когато е спаднала предна гума лесно се разбира коя е - колата тегли в посоката на спадналата гума (лява гума - наляво) като пуснеш кормилото по път без страничен наклон и без силен страничен вятър (и без някой 150-60 кг. пасажер в колата :rolleyes: при водач 55-60 кг.) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 20 март 2012 Сподели Публикувано 20 март 2012 Колега отзад гледахте ли как са дисковете (барабанте) ? накладките как са ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Whererabbit Публикувано 20 март 2012 Автор Сподели Публикувано 20 март 2012 При натискане на спирачка се включва веднага абс и затова тресе колата... сега ще търсим каква е причината. За момента съм се спрял на монтажна грешка. Има ли някакви особености при монтирането, защото човека дето ми ги монтира за сефте буташе Галант...иначе 2 мин преди мен изпрати едно Пахеро... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 20 март 2012 Сподели Публикувано 20 март 2012 При натискане на спирачка се включва веднага абс и затова тресе колата... сега ще търсим каква е причината. За момента съм се спрял на монтажна грешка. Има ли някакви особености при монтирането, защото човека дето ми ги монтира за сефте буташе Галант...иначе 2 мин преди мен изпрати едно Пахеро... Така и предполагах - че се включва ABS-a, тогава 100% имаш скъсана гривна, няма какво друго да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.