Kokito Публикувано 3 март 2012 Сподели Публикувано 3 март 2012 Привет колеги, Споделям тук за да видя дали случайно някой е нямал подобен проблем като моя. Всъщност за сега не е проблем, но бързам преди да ме е оставил на път.Няколко пъти при движение по магистрала, когато подържам еднаква скорост колата губи мощност и максималната скорост, която може да подържа е около 100-110км/ч на равно. Ако намаля и опитам да ускоря, трудно набира /равномерно, няма прекъсване и подскачане/, на място се форсира до около 2500-3000 оборота и до там. Не светват никакви лампи по таблото. В момента, в който изгася колата и веднага запаля пак - всичко е наред и няма и следа от проблема. За пръв път ми се случи някъде декември месец по магистрала Тракия на спускане от тунела посока Пловдив при температура около -9 градуса. Реших, че е проблем с калпавата нафта на Лукойл. От тогава до сега съм минал около 6-7000км. и ми го направи още 2 пъти този проблем при подобни условия - все при ниски температури около -7 до -15 градуса. Вчера обаче при температура от +8 градуса ми се случи. Отново спрях, изгасих и запалих отново и се оправи. Единственото, което съм сменял преди да почне да го прави беше масло и всички филтри, чудя се да не е от горивни филтър....Трябва да прочета грешки дали не записва, но пък не светват никави лампо по таблото.Колата е Аутледнър 2.0DID 140к.с. Някой друг да имал подобно оплакване и решение ? Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 март 2012 Сподели Публикувано 3 март 2012 Първата работа в такъв случай (щом си сменил филтрите) е да провериш турбото за зацапана геометрия или засядащ клапан и ЕГР клапана, пак за зацапване и частично засядане .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 3 март 2012 Сподели Публикувано 3 март 2012 Освен 2 поста преди мен , дебитомера да се види и тои на какъв хал е,да ти проверят вакумните маркучи на въпросните клапъни , ДИАГНОСТИКА както са казали колегите и дано да е малък дявола че си е...о м...а (от опит с ваговия мотор при мен почистване турбо , затапване и изолиране на егр и дебитомер нов) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 4 март 2012 Автор Сподели Публикувано 4 март 2012 Ами май на там ще се ориентирам, в чест на истината не си давам зор, защото общо 3-4 пъти ми се случи за 4ри месеца и се надвах да е някаква дреболия с гориво, филтри и т.н.Ще ги проверя тези неща, но сега се сещам, че в Мицубиши Моторс ми сменяха гарнитурата на ЕГР клапана /имах оплакване от много неприятно придърпване в много ниски обороти и доста нервна работа на мотора при спираане/. От Мицубиши казаха, че имали предписание при такива оплаквания да сменят гарнитурата на ЕГР клапана с такава с по-малко сечение и поръчаха, чакахме я цели 2 месеца и накрая я смениха уж /би трябвало тогава да са почистили ЕГР като са бърникали там......надявам се...../ Това беше на малко под 100 000км. , сега е на 127 000. Казаха, че първата кола, на която сменят тази гарнитура в БГ е мойта и да ви кажа честно с това, което са правили тогава успяха да решат проблема и доста по спокойно работи мотора, а също изчезна и придърпването. Друго което, наблюдавам напоследък, незнам да не е внушение, но ми се струва, че малко повечко почна да харчи колата при извънградско движение. Преди спокойно ми даваше 6,3 до 7,5/100 , сега съм с 0,5л. отгоре в повечето случаи. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 4 март 2012 Сподели Публикувано 4 март 2012 Колега, обърнал ли си внимание кога се получава описания от теб проблем - дали при пълен резервоар, или когато горивото е почти на привършване? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 6 март 2012 Автор Сподели Публикувано 6 март 2012 Колега, обърнал ли си внимание кога се получава описания от теб проблем - дали при пълен резервоар, или когато горивото е почти на привършване? Мисля, че при пълен... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Мисля, че при пълен...Ако е при пълен резервоар, значи не е като моя проблем. При мен се беше запушила клапата на помпата в резервоара и когато остане малко гориво засмуква въздух и почти гаснеше. Като заредя гориво, проблема изчезваше. Почистих го и се оправи. Хубава ни е нафтата, затова... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spas_Spasov Публикувано 2 април 2012 Сподели Публикувано 2 април 2012 И аз чат пат го срещам тоз проблем, даже ходих на диагностика в БС Варна. Човека много се учуди: 1. че не съм сменял турбо още, 2. отдавна му било времето, 3. как така още деяни и т.н........ Нямяло оправия, освен ново турбо срещу 5.7к Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 април 2012 Сподели Публикувано 2 април 2012 И аз чат пат го срещам тоз проблем, даже ходих на диагностика в БС Варна. Човека много се учуди: 1. че не съм сменял турбо още, 2. отдавна му било времето, 3. как така още деяни и т.н........ Нямяло оправия, освен ново турбо срещу 5.7к :D :D Дай направо мотора да сменш , че е по лесно и повече пари........... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spas_Spasov Публикувано 2 април 2012 Сподели Публикувано 2 април 2012 Карам, докато може, после ще видим....Лошото е, че при много рязко подаване на газ, някой път се чува един много неприяте звук от турбината, който изчезва, като наемеТа тъй, ще видим какво ще бъде Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 април 2012 Сподели Публикувано 2 април 2012 Карам, докато може, после ще видим....Лошото е, че при много рязко подаване на газ, някой път се чува един много неприяте звук от турбината, който изчезва, като наемеТа тъй, ще видим какво ще бъдеМи елате да го видиме.......на вас гори ли ви масло и по колко, защото днес дойде един такъв и източих само..............по малко от 1 литър от мотора масло.......... :icon_doh: :icon_blush: :icon_crying: не ми се ммисли мотора дали е прецакан и с колко..........Ето ти една добре стържеща турбина:http://media.snimka.bg/7115/020484421.jpg?r=0 Естествено от нея вече нищо не става, но ако се хване в начален стадии ,може и да се оправи............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spas_Spasov Публикувано 2 април 2012 Сподели Публикувано 2 април 2012 (редакция) лапа маслото и не се шегува .... проверявам и доливам - за 15 хил. 1.5 литраБлагодаря, но времето ми е много кът ... та не знам. Редактирано 2 април 2012 от Spas_Spasov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalchev MTTU Публикувано 3 април 2012 Сподели Публикувано 3 април 2012 ... днес дойде един такъв и източих само..............по малко от 1 литър от мотора масло.......... :icon_doh: :icon_blush: :icon_crying: не ми се ммисли мотора дали е прецакан и с колко..........Ето ти една добре стържеща турбина:http://media.snimka.bg/7115/020484421.jpg?r=0 Леле мамо... :icon_doh:Има ли вероятност с толкова малко масло да му няма нищо на двигателя? :icon_hmm:Скъпо ще му излезе новото масло... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 април 2012 Сподели Публикувано 3 април 2012 Леле мамо... :icon_doh:Има ли вероятност с толкова малко масло да му няма нищо на двигателя? :icon_hmm:Скъпо ще му излезе новото масло...Мотора е разглобен ........има спукано бутало на 2 цилиндър, държи го само сегментите да не се разпадне, естествено и задиране по цилиндра ,но с колко - утре ще разбера,и може би нов колянов вал,щото от този нищо не става май, със шублер преди 2-3 часа го мерих и показа че има около 0.8 -0.9 мм износване на някои от шийките му,а биелите бяха посинели яко...... но колко точно утре ще разберем като хвана микрометъра.........Тази турбина не е от него, а е друга, просто имах качена снимка с прее...на такава турбина и за тва я ка1их нея за да придобие представа колегата защо свири и стърже и какво става когато не се вземат мерки 'о време....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 5 април 2012 Автор Сподели Публикувано 5 април 2012 При мен за 15000км. доливам около 400 грама масло. Сега ми е на 10 000 и мисля да го сменям, вчера го проверявах и беше м/у средата и минимума. Карам с кастрол EDGE 5w40 разработка за помпа дюза. Сега съм взел и едно оригинално на фолксваген и се чудя кое от двете да налея този път. На мой приятел с пасат Кастрола му го гори, а това на VW не. П.С. Междудругото до около 60 000км. харчеше повече масло, от колкото сега. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko_had Публикувано 23 януари 2017 Сподели Публикувано 23 януари 2017 И при мен се случва нещо подобно на последък.колата е 2DID 2008г.при движение със 100-110 давам пълна газ на 6-та,започва да ускорява и след 4-6 сек.забива и едва се движи.без грешки без лампи.гася,паля и всичко е ок.ако подавам постепенно газ не го прави.но като я забия до дупка и пак се появява.При теб от какво се оказа колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 24 януари 2017 Сподели Публикувано 24 януари 2017 лапа маслото и не се шегува .... проверявам и доливам - за 15 хил. 1.5 литраБлагодаря, но времето ми е много кът ... та не знам.кой сменя масло на мицубиши след 15-20к километра? извинявай за спама, но въпреки френското сътрудничество си е самоубийство - при франсетата интервалите достигат до 30к км., което според мен си е остро (обратното на тъпо)поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tot Публикувано 26 януари 2017 Сподели Публикувано 26 януари 2017 Здравей колега, и аз имах същия проблем. След диагностика се оказа проблем с геометрията на турбото , поради която колата влиза в авариен режим.Проблема се реши с почистване на турбото.Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.