И при мен се случва нещо подобно на последък.колата е 2DID 2008г.при движение със 100-110 давам пълна газ на 6-та,започва да ускорява и след 4-6 сек.забива и едва се движи.без грешки без лампи.гася,паля и всичко е ок.ако подавам постепенно газ не го прави.но като я забия до дупка и пак се появява. При теб от какво се оказа колега.
6 болтов се оказа.благодаря колеги.Вече дойдоха и частите. Само да попитам тук,да не отварям нова тема. Колко се стягат болтовете на главата и лагерите на биелите и вала.Че не открих в нета.
Зд.Имам един двигател от еклипс 1г.На който съм свалил главата и буталата.По къкво да разбера дали е 6 или 7 болтов.и имат ли разлика в частите.пр.Гарнетури,лагери,сегменти и др.
Тракане,не се чува,но каза,че скоро са сменяли съединителя. Но ако е тръгнал маховика,колко ли ще изкара,като км.и какви са следващите,по-сериозни признаци. Понеже и цената я спазарихме с около 2 хил.по-ниска от другите на пазара. А..и сензора за темп.какви пари ще ми излезне гд.
Зд.колеги,реших да сменям галанта за Аутлендър. Поочетох малко из форума, разгледах някоя кола и се спрях на една.. 2008г. 2. дизел. Но ме притесняват две неща. На борд-компа, показваше 20 градуса външна темп.а вън беше не-повече от 10.и не се променяше.Ако е прецакан сензора,дали ще оказва влияние в-у двигателя или климатика. И като загася двигателя се усеща едно разтрисане.Дали да се притеснявам или е нормално за дизел.. :icon_dance: :icon_dance:
Зд.колеги . Търся си абс за еклипс 1г.Цял комплект.датчеци,(без гривните)блока,управлението компа и тръбичките.друго май не се сещам. Най добрата оферта печели :icon_rock: