Премини към съдържание

Загуба на мощност при движение по магистрала


Препоръчано мнение

Привет колеги,

 

Споделям тук за да видя дали случайно някой е нямал подобен проблем като моя. Всъщност за сега не е проблем, но бързам преди да ме е оставил на път.

Няколко пъти при движение по магистрала, когато подържам еднаква скорост колата губи мощност и максималната скорост, която може да подържа е около 100-110км/ч на равно. Ако намаля и опитам да ускоря, трудно набира /равномерно, няма прекъсване и подскачане/, на място се форсира до около 2500-3000 оборота и до там. Не светват никакви лампи по таблото. В момента, в който изгася колата и веднага запаля пак - всичко е наред и няма и следа от проблема. За пръв път ми се случи някъде декември месец по магистрала Тракия на спускане от тунела посока Пловдив при температура около -9 градуса. Реших, че е проблем с калпавата нафта на Лукойл. От тогава до сега съм минал около 6-7000км. и ми го направи още 2 пъти този проблем при подобни условия - все при ниски температури около -7 до -15 градуса. Вчера обаче при температура от +8 градуса ми се случи. Отново спрях, изгасих и запалих отново и се оправи. Единственото, което съм сменял преди да почне да го прави беше масло и всички филтри, чудя се да не е от горивни филтър....Трябва да прочета грешки дали не записва, но пък не светват никави лампо по таблото.

Колата е Аутледнър 2.0DID 140к.с.

Някой друг да имал подобно оплакване и решение ?

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първата работа в такъв случай (щом си сменил филтрите) е да провериш турбото за зацапана геометрия или засядащ клапан и ЕГР клапана, пак за зацапване и частично засядане ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен 2 поста преди мен , дебитомера да се види и тои на какъв хал е,да ти проверят вакумните маркучи на въпросните клапъни , ДИАГНОСТИКА както са казали колегите :)и дано да е малък дявола че си е...о м...а (от опит с ваговия мотор при мен почистване турбо , затапване и изолиране на егр и дебитомер нов)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами май на там ще се ориентирам, в чест на истината не си давам зор, защото общо 3-4 пъти ми се случи за 4ри месеца и се надвах да е някаква дреболия с гориво, филтри и т.н.

Ще ги проверя тези неща, но сега се сещам, че в Мицубиши Моторс ми сменяха гарнитурата на ЕГР клапана /имах оплакване от много неприятно придърпване в много ниски обороти и доста нервна работа на мотора при спираане/. От Мицубиши казаха, че имали предписание при такива оплаквания да сменят гарнитурата на ЕГР клапана с такава с по-малко сечение и поръчаха, чакахме я цели 2 месеца и накрая я смениха уж /би трябвало тогава да са почистили ЕГР като са бърникали там......надявам се...../ Това беше на малко под 100 000км. , сега е на 127 000. Казаха, че първата кола, на която сменят тази гарнитура в БГ е мойта и да ви кажа честно с това, което са правили тогава успяха да решат проблема и доста по спокойно работи мотора, а също изчезна и придърпването.

Друго което, наблюдавам напоследък, незнам да не е внушение, но ми се струва, че малко повечко почна да харчи колата при извънградско движение. Преди спокойно ми даваше 6,3 до 7,5/100 , сега съм с 0,5л. отгоре в повечето случаи.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, обърнал ли си внимание кога се получава описания от теб проблем - дали при пълен резервоар, или когато горивото е почти на привършване?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, обърнал ли си внимание кога се получава описания от теб проблем - дали при пълен резервоар, или когато горивото е почти на привършване?

 

 

Мисля, че при пълен...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че при пълен...

Ако е при пълен резервоар, значи не е като моя проблем. При мен се беше запушила клапата

на помпата в резервоара и когато остане малко гориво засмуква въздух и почти гаснеше. Като заредя гориво, проблема изчезваше. Почистих го и се оправи. Хубава ни е нафтата, затова...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

И аз чат пат го срещам тоз проблем, даже ходих на диагностика в БС Варна. Човека много се учуди: 1. че не съм сменял турбо още, 2. отдавна му било времето, 3. как така още деяни и т.н........ Нямяло оправия, освен ново турбо срещу 5.7к

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз чат пат го срещам тоз проблем, даже ходих на диагностика в БС Варна. Човека много се учуди: 1. че не съм сменял турбо още, 2. отдавна му било времето, 3. как така още деяни и т.н........ Нямяло оправия, освен ново турбо срещу 5.7к

:D :D Дай направо мотора да сменш , че е по лесно и повече пари........... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карам, докато може, после ще видим....

Лошото е, че при много рязко подаване на газ, някой път се чува един много неприяте звук от турбината, който изчезва, като наеме

Та тъй, ще видим какво ще бъде

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карам, докато може, после ще видим....

Лошото е, че при много рязко подаване на газ, някой път се чува един много неприяте звук от турбината, който изчезва, като наеме

Та тъй, ще видим какво ще бъде

Ми елате да го видиме.......на вас гори ли ви масло и по колко, защото днес дойде един такъв и източих само..............по малко от 1 литър от мотора масло.......... :icon_doh: :icon_blush: :icon_crying: не ми се ммисли мотора дали е прецакан и с колко..........Ето ти една добре стържеща турбина:

http://media.snimka.bg/7115/020484421.jpg?r=0

 

Естествено от нея вече нищо не става, но ако се хване в начален стадии ,може и да се оправи............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

лапа маслото и не се шегува .... проверявам и доливам - за 15 хил. 1.5 литра

Благодаря, но времето ми е много кът ... та не знам.

Редактирано от Spas_Spasov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... днес дойде един такъв и източих само..............по малко от 1 литър от мотора масло.......... :icon_doh: :icon_blush: :icon_crying: не ми се ммисли мотора дали е прецакан и с колко..........Ето ти една добре стържеща турбина:

http://media.snimka.bg/7115/020484421.jpg?r=0

 

Леле мамо... :icon_doh:

Има ли вероятност с толкова малко масло да му няма нищо на двигателя? :icon_hmm:

Скъпо ще му излезе новото масло...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Леле мамо... :icon_doh:

Има ли вероятност с толкова малко масло да му няма нищо на двигателя? :icon_hmm:

Скъпо ще му излезе новото масло...

Мотора е разглобен ........има спукано бутало на 2 цилиндър, държи го само сегментите да не се разпадне, естествено и задиране по цилиндра ,но с колко - утре ще разбера,и може би нов колянов вал,щото от този нищо не става май, със шублер преди 2-3 часа го мерих и показа че има около 0.8 -0.9 мм износване на някои от шийките му,а биелите бяха посинели яко...... но колко точно утре ще разберем като хвана микрометъра.........

Тази турбина не е от него, а е друга, просто имах качена снимка с прее...на такава турбина и за тва я ка1их нея за да придобие представа колегата защо свири и стърже и какво става когато не се вземат мерки 'о време.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен за 15000км. доливам около 400 грама масло. Сега ми е на 10 000 и мисля да го сменям, вчера го проверявах и беше м/у средата и минимума. Карам с кастрол EDGE 5w40 разработка за помпа дюза. Сега съм взел и едно оригинално на фолксваген и се чудя кое от двете да налея този път. На мой приятел с пасат Кастрола му го гори, а това на VW не.

 

П.С. Междудругото до около 60 000км. харчеше повече масло, от колкото сега.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

И при мен се случва нещо подобно на последък.колата е 2DID 2008г.при движение със 100-110 давам пълна газ на 6-та,започва да ускорява и след 4-6 сек.забива и едва се движи.без грешки без лампи.гася,паля и всичко е ок.ако подавам постепенно газ не го прави.но като я забия до дупка и пак се появява.

При теб от какво се оказа колега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

лапа маслото и не се шегува .... проверявам и доливам - за 15 хил. 1.5 литра

Благодаря, но времето ми е много кът ... та не знам.

кой сменя масло на мицубиши след 15-20к километра?

извинявай за спама, но въпреки френското сътрудничество си е самоубийство - при франсетата интервалите достигат до 30к км., което според мен си е остро (обратното на тъпо)

поздрави:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, и аз имах същия проблем. След диагностика се оказа проблем с геометрията на турбото , поради която колата влиза в авариен режим.

Проблема се реши с почистване на турбото.

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...