dringo Публикувано 9 февруари 2012 Сподели Публикувано 9 февруари 2012 (редакция) Здравейте колеги. Тай като цените на гориво скочиха адски много и аз сам един обикновен студент, и имам обикновена газова система във вкъщи, и реших да ми я поставят на моята Каризма 1,6и 90 коня. Днес ходих при един майстор тук в Казанлък, и човека ми направи груби сметки, че трябва да дам още 240 лв за НОВ изпарител (защото моя бил вакуумен, не ставал, обясни че нямала да гасне, нещо такова) После ми каза за нещото което спирало помпата, комутатор ли какво е, за него съм съгласен да го купя , След това копчето което превключва от бензин на газ, моето е напълно обикновен, но има газ бензин и неутрална позиция, кое не му хареса - не знам . И аз реших да попитам тук по-запознатите с този проблем, като цяло ме интересува дали може да се постави обикновена газова на този тип двигател, и евентуално какви проблеми мога да си навлека на главата. Редактирано 9 февруари 2012 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 9 февруари 2012 Сподели Публикувано 9 февруари 2012 Привет!Добре е да си вземеш ел. изпарител, ако твоя не става. Какъв е този 240 лв изпарител? Нов хубав (Ловато примерно) струва към 120 лв... С вакумен не знам дали може да стане, принципно се слага на карбуроторни мотори. За спирането на бензиновата помпа - някои я спират, други не. Накратко - ако я спреш, може да придърпва когато минаваш газ-бензин; какво печелиш - уж ѝ удължаваш живота, защото по-малко време работи. Ако не я спреш, все едно си караш на бензин, без да минава бензин през инжекторите, т.е. помпата си върти, бензина отива в инж. рейка и след това се връща пак в резервоара... Аз моята не съм я спрял. Т.е. този комутатор (или реле) не ти трябва. Копчето моето е същото като твоето - върши работа. Като цяло, на този двигател се слага обикновена газова без проблем. Проблемите идват ако я сложат паласпурската, затова избери газаджията внимателно. Смени свещи ако твоите не стават. Внимавай къде ще сложат кихалката (твоя двигател има дебитомер). Тук е добре обяснено къде трябва да е тази клапа (кихалката)... И все пак не е сигурно, че ще те спаси при гърмеж, затова си смени свещите и да настроят газовата добре. Смесителната плоча май е по-добре да е с два входящи маркуча за газ (така си мисля аз)... Може да искаш да сложиш и емулатор за дюзите - за да не ти свети чека, като караш на газ... но може и да не искаш . Аз исках - сложих, и след месец го откачих щото едната букса му беше дефектна (той започва от 30 лв). Има много изписано във форума за газови уредби, потърси. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 9 февруари 2012 Сподели Публикувано 9 февруари 2012 Потърси цените на частите от колектора до въздушният филтър (включително) и си направи сам сметката колко пари ще "спестиш" ако случайно гръмни.Има колеги които карат хиляди километри без проблеми ,но има и такива които нямат този късмет все пак решенито си е твое. :icon_drive: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 9 февруари 2012 Сподели Публикувано 9 февруари 2012 Аз смятам, че и с турски изпарител няма да имаш проблеми. Те обикновено са копия на италианските, пък и в България шансът да попаднеш на менте е голям. Аз лично карам с изпарител 2-ра употреба от морга за 30 лева БРЦ, така че и това ти е вариант. Копчето дори мисля, че е по-добре че е ръчно с 3 положения, защото ако смяташ да я палиш и караш само на газ в тези студове и ти изгасне после е голяма мъка да я запалиш на бензин. Помпата по-добре да си я спреш, за да не се притесняваш да не изгори ако останеш без никакъв бензин в резервоара. Емулатор според мене не ти трябва, дори чека може да ти е индикатор дали караш на бензин или на газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 9 февруари 2012 Сподели Публикувано 9 февруари 2012 Аз съм с обикновена газова Ловато на същия двигател.Макар, че го слага един от най-добрите майстори в София - има шанс да гръмне.Моята гърмя няколко пъти - за щастие без последствия. Съвета ми е - потърси и купи хубав газов инжекцион втора ръка!Намират се доста евтино. С разходите по слагането може да вдигне цената.Но, както се казва, ще ми благодариш по-късно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 9 февруари 2012 Сподели Публикувано 9 февруари 2012 Аз съм с обикновена газова Ловато на същия двигател.Макар, че го слага един от най-добрите майстори в София - има шанс да гръмне.Моята гърмя няколко пъти - за щастие без последствия. Съвета ми е - потърси и купи хубав газов инжекцион втора ръка!Намират се доста евтино. С разходите по слагането може да вдигне цената.Но, както се казва, ще ми благодариш по-късно! По добре ГИ втора ръка отколкото обикновенна.И аз съм за. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 9 февруари 2012 Сподели Публикувано 9 февруари 2012 (редакция) На каризмата с 4G92 мотора не е ли с по две свещи на бобина - съответно риска от гърмеж не е ли доста по-голям при монтажа на обикновена газова?Помпата е желателно да се спре, защото ще и се съкрати значително живота. И вероятно ще дойде някой ден да я бутате до газстанцията, ако изгори. Редактирано 10 февруари 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 10 февруари 2012 Сподели Публикувано 10 февруари 2012 ....Емулатор според мене не ти трябва, дори чека може да ти е индикатор дали караш на бензин или на газ.Емулатора е много необходим, защото при възникване на проблем, ако индикатора свети заради газовата, няма как да се разбере за нов проблем. И ще се мъчи човек да пали, ще обвинява газовата, а проблема може да е съвсем друг. Като правите нещо грешно/глупаво, не карайте и другите да го правят. Но всеки сам си решава... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zamesen79 Публикувано 10 февруари 2012 Сподели Публикувано 10 февруари 2012 без да се зачитам в коментарите,препоръчвам нов газ инж.(има колкото искаш и на изплащане)MASS!!!!!!!!!-ът е много скъп.!!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 10 февруари 2012 Сподели Публикувано 10 февруари 2012 Колега Аз съм със с проста газова уредба. Изпарителя не знам какъв е ( вакумен или друг ).Колата си я купих със газовата на 300.000 КМ и сега е на 340.000 Нямал съм проблеми със газовата ( Освен 2,3 пати изгърме жестоко ) и за малко да ми погуби дебитометъра ама там 1 пласмасова пластинка аз си я направих желязна. Както и да е. От както я регулирах няма проблеми Разход между 8,5 и 11 МАХ никога не ми е харчила повече от това. За бензиновата помпа спирай я. От мен съвет аз смених 2 пати тая помпа и на 2 рата и резнах + -са и го сложих на копчето за газта. Това от мен ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 11 февруари 2012 Сподели Публикувано 11 февруари 2012 Колега Аз съм със с проста газова уредба. Изпарителя не знам какъв е ( вакумен или друг ).Колата си я купих със газовата на 300.000 КМ и сега е на 340.000 Нямал съм проблеми със газовата ( Освен 2,3 пати изгърме жестоко ) и за малко да ми погуби дебитометъра ама там 1 пласмасова пластинка аз си я направих желязна. Както и да е. От както я регулирах няма проблеми Разход между 8,5 и 11 МАХ никога не ми е харчила повече от това. За бензиновата помпа спирай я. От мен съвет аз смених 2 пати тая помпа и на 2 рата и резнах + -са и го сложих на копчето за газта. Това от мен ;)Е как така си нямал проблеми? Това гърмене с риск да ти прецака дебитомер не е ли проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 11 февруари 2012 Сподели Публикувано 11 февруари 2012 Е как така си нямал проблеми? Това гърмене с риск да ти прецака дебитомер не е ли проблем? Да проблем е за това съм написал >>>ОСВЕН<<<. Не знам какво си прочел но съм написал какво е станало и как съм го оправил.Се пак си мисля че за 40.000 Км един пат като ми се е прецакал реглажа но го броя за проблем. Се пак това е кола До сега не съм чувал някой със нормална газова да няма никакви проблеми. И една кола ако няма проблеми значи има нещо по-голямо.Други изказвания ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 11 февруари 2012 Сподели Публикувано 11 февруари 2012 Други изказвания ? Аз бих желал да изкажа следното:Помпата може и да не се спира, ако в резервоара винаги има бензинец... по този начин помпата не върти на сухо, и няма опасност да изгори (ако ѝ е дошло времето, ще изгори и със АГУ, и без АГУ). Ако обаче не е спряна, и нямаме никаъв бензин... ще изгорим не 2, ми 22 помпи. Затова кой както иска да си прави сметка... може и да се спре, няма лошо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 11 февруари 2012 Сподели Публикувано 11 февруари 2012 Аз бих желал да изкажа следното:Помпата може и да не се спира, ако в резервоара винаги има бензинец... по този начин помпата не върти на сухо, и няма опасност да изгори (ако ѝ е дошло времето, ще изгори и със АГУ, и без АГУ). Ако обаче не е спряна, и нямаме никаъв бензин... ще изгорим не 2, ми 22 помпи. Затова кой както иска да си прави сметка... може и да се спре, няма лошо. Kой ти казва че нямам бензин в резервоара ? Или не съм уточнил ще кажеш. Винаги имам между 1/4 и 1/2. Просто някой хора си мислят че много добре да ти върти помпата понеже тя ще върти бензина до инжекторите и ще ги охлажда. Аз мисля че няма смисъл и толкова. Все пак не съм опрял пистолет в главата на човека "" Режи помпата !*@§?%№№ "" нали ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 12 февруари 2012 Сподели Публикувано 12 февруари 2012 И моята помпа е прекъсната.Приятел изгори две и най-накрая я резна засега още е с номер 3(затова и моята е прекъсната ).Релето струва 3 лева http://www.motortalk.ru/files/images/%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B8%20%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B5_0.jpg а помпата 200 лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 12 февруари 2012 Сподели Публикувано 12 февруари 2012 (редакция) ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН Най-доброто решение! Казанлък-0898694440 нему запомних името, но работи добре.Може и обикновена уредба(задължителни компоненти без който неможе):Цена: 49.00 лв http://www.autogasmarket.com/shop/products/15.html ИзпарителЦена: 28.00 лв http://www.autogasmarket.com/shop/products/60.html Смесителни плочки с предпазна клапаЦена: 3.00 лв http://www.autogasmarket.com/shop/products/70.html Релета два броя (инжектори/ б.помпа)Цена: 16.00 лв http://www.autogasmarket.com/shop/products/49.html Превключвател (с реле време ЗАДЪЛЖИТЕЛНО)Без работа 96 лева.Устройство за Зареждане,Бутилка+Нивомер(сонда),Газов клапан,Маркучи(газ/вода),Медни тръби,Тройник, трябва да имаш от демонтираната уредба. Редактирано 12 февруари 2012 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 февруари 2012 Сподели Публикувано 13 февруари 2012 Ето една тема, където са описани щетите след качествен "взрив" на дебитомера: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=17074&view=findpost&p=240812 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 Ето една тема, където са описани щетите след качествен "взрив" на дебитомера: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=17074&view=findpost&p=240812А каква е причината :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 (редакция) Ами комбинацията от DIS система с по две свещи и вероятната липса на кихалка, ама може и да греша. Важното е да се види какви са възможните последствия при гърмеж на 4G92. Редактирано 14 февруари 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
james_bond Публикувано 28 февруари 2012 Сподели Публикувано 28 февруари 2012 Колеги моята Каризма е 1.8 GLS мотор,115 коня,какво препоръчвате обикновена газова или инжекцион.Разбирам че всичко е в полза на инжекциона,ама 900лв.са си 900лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 28 февруари 2012 Сподели Публикувано 28 февруари 2012 Колеги моята Каризма е 1.8 GLS мотор,115 коня,какво препоръчвате обикновена газова или инжекцион.Разбирам че всичко е в полза на инжекциона,ама 900лв.са си 900лв. Сам си си отговорил на въпроса.....всичко вече опира до това какво искаш да получиш, и за какви пари.Моя съвет: ГИ с две ръце... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 28 февруари 2012 Сподели Публикувано 28 февруари 2012 (редакция) Извинявам се че се намесвам в темата, и аз съм за Г.И. (понеже кончетата ми са и без това малко, не мога да си позволя загуба на още някой кон от обикновената газова, а и риска от щетите дали ще си струва икономията от газовата...? ). Пред мен дилемата е дали да е нов или втора употреба... все още не мога да преценя риска, освен че няма да има гаранция, дали ще могат да ми се направят настройките... безопасността ...http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifА и съм от Ст.Загора, не знам как стоят нещата тук с монтажа на втора ръка Г.И. А и до колкото разбирам Г.И. на Мицките е доста специфичен за настройване... Моля ако има заралии да споделят къде и какво са монтирали. Благодаря предварително! Редактирано 28 февруари 2012 от VenciTT Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 28 февруари 2012 Сподели Публикувано 28 февруари 2012 Принципно няма пороблем и втора радост газова да сложиш, като намериш някоя, питай газаджията който си си избрал за монтаж, имали софтуер за настройка, посъветвай се с него ...и така нататък.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
james_bond Публикувано 29 февруари 2012 Сподели Публикувано 29 февруари 2012 Сам си си отговорил на въпроса.....всичко вече опира до това какво искаш да получиш, и за какви пари.Моя съвет: ГИ с две ръце... Колега причината да искам мнеие от вас е че като отворих сайта на Фобос там нямаше моята модификация.Има само за Каризма 1.6i cat 90 коня.Затова питам.В Берковица има един човек който ги слага той е дистрибутор на Фобос и смятам при него да ида. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 29 февруари 2012 Сподели Публикувано 29 февруари 2012 Колега причината да искам мнеие от вас е че като отворих сайта на Фобос там нямаше моята модификация.Има само за Каризма 1.6i cat 90 коня.Затова питам.В Берковица има един човек който ги слага той е дистрибутор на Фобос и смятам при него да ида.Ако отвориш капака на 1.6 90кс и на 1.8 (не GDI) няма да намериш особена разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.