Премини към съдържание

dringo

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    kazanlak

dringo's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. dringo

    газова уредба

    Здравейте колеги. Тай като цените на гориво скочиха адски много и аз сам един обикновен студент, и имам обикновена газова система във вкъщи, и реших да ми я поставят на моята Каризма 1,6и 90 коня. Днес ходих при един майстор тук в Казанлък, и човека ми направи груби сметки, че трябва да дам още 240 лв за НОВ изпарител (защото моя бил вакуумен, не ставал, обясни че нямала да гасне, нещо такова) После ми каза за нещото което спирало помпата, комутатор ли какво е, за него съм съгласен да го купя , След това копчето което превключва от бензин на газ, моето е напълно обикновен, но има газ бензин и неутрална позиция, кое не му хареса - не знам . И аз реших да попитам тук по-запознатите с този проблем, като цяло ме интересува дали може да се постави обикновена газова на този тип двигател, и евентуално какви проблеми мога да си навлека на главата.
  2. dringo

    проблем с имобилаизера

    Здравейте отново на всички колеги. Днес закарах колата си в град Казанлак както ми препорача един колега погоре Иван Мийков, майстора след като я качи на диагностика И ми каза че проблема не е в имбилайзера и ми каза,че до 3 дни колата ще гледа да я оправи НО преди 10 мин ми се обади и ВИКА честито колата ти запали. Бях шокиран сменил е някаква част ватре в КОМПА на колата И всичко се е оправило УТРЕ живот и здраве отивам да я регистрирам и да и сменя всички консумативи. сега ще потарся в темите да реша с какво масло да я карам. И все пак мерси за ОТДЕЛЕНОТО време и отг, безаварийно на всички любители на :mitsu-smiley:
  3. dringo

    проблем с имобилаизера

    да аз бях това момче което ви се обадих.ЗАБАВИХ се със закарването на колата в ПЛОВДИВ,защото в момента съм на изпити и чакам да мине сесията. СЛЕД това започвам да тарся някоя платформа и ще я докарам там ДА я погледнете. А между другото мога да ти дам малко инфо кво що сме пробвали, значи имаше един датчик на коляновия вал беше пречупен отпреде смених го. Ключовете и 2 та са в мен ПРОМЯНА няма.ЕДИН приятел от МЕСНОТО сервизче има Някакво компютарче,но за съжаление нему дава достъп. Проверихме я механично след като подадохме на 1 вия вход - и то започва да мига таблото и дава грешка 54. Захранванията и те са Ок. Но като цяло съм решил да ти я закарам, МОЖЕ пък да оживее количката :rolleyes: .
  4. dringo

    проблем с имобилаизера

    Хора моля помогнете КАЖЕТЕ ми каде се намира таз платка ли как да я нарека незнам http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:zcQHzjyB9DoJ:cgi.ebay.co.uk/Mitsubishi-Carisma-Immobiliser-transponder-Recoding-and-/150567434247+mitsubishi+carisma+immobiliser&cd=7&hl=bg&ct=clnk&gl=bg&source=www.google.bg трябва да си оправя количката :icon_crying:
  5. Колата не пали. Каквото и да направим не ще и не ще. Качих я на комп. диагностика и излезна грешка 54 - проблем с имобилайзера. Някой има ли си на представа дали може тоз вграден имобилайзер да се махне или някак да се препрограмира компа на колата за да чете ключовете? Не знам и аз какво да правя и реших да се посъветвам тук с хора, който поне горе-долу са информирани с такъв вид проблем или пък да търся нов комп с нови ключове и ключалки.
×
×
  • Създаване...