StDOBREV Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 (редакция) И да не пропуснем да споменем, че 1.8 MPI няма СуперСелект раздатка (или греша?). И то се губи смисъла според мен на целия Пинин . Но 1.8 MPI трудно ще се намери, за ГДИ - жалко че не може да се сложи газ, иначе щеше да е перфектния вариант Споменавам за СуперСелект, понеже колегата пита именно за това. По-запознатите ще обяснят какво е точно, аз знам че това е раздатката, която преразпределя задвижването (режими, дифове и др.) и дефакто прави от джипа джип ПП: Извинете, май вече по-рано в темата е обяснено, може само да го потвърдим Редактирано 31 декември 2012 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 И да не пропуснем да споменем, че 1.8 MPI няма СуперСелект раздатка (или греша?). И то се губи смисъла според мен на целия Пинин . Но 1.8 MPI трудно ще се намери, за ГДИ - жалко че не може да се сложи газ, иначе щеше да е перфектния вариант Споменавам за СуперСелект, понеже колегата пита именно за това. По-запознатите ще обяснят какво е точно, аз знам че това е раздатката, която преразпределя задвижването (режими, дифове и др.) и дефакто прави от джипа джип ПП: Извинете, май вече по-рано в темата е обяснено, може само да го потвърдим Принципно има АГУ-та за GDI системата, и то два типа, едните са инжекционни при които се слага един модул на помпата за високо налягане, но това става в сервизно-производствени условия и тук в Бг няма такива.........Модула представлява приставка към помпата при по старите модели и са по скъпите ,при които се изрязва част от помпата и там се поставя модула, чрез него стават две неща, едното и най важното е, че връща бензина обратно в резервоара,чрез спец клапан и байпасен канал......другото е ,че постъпва течна газ от бутилката директно в помпата ,а от там през дюзите ги вкарва в цилиндрите........За по новите модели помпи, се прикрепва към рейката специално устройство, което по подобие на предното спира бензина към рейката а пуска газ към нея.......Освен това, имат сериозна електроника и софтуер ,който придава на основното ЕКУ всички режими на работа........Обаче този вид системи са много скъпи и финансово са необезпечени.........само да вметна че една такава струва към 7 бона.........Другия тип са обикновенно-вакуумните системи,които не се различават по нищо от едновремешните къде ги слагахме на Жигулите и Ладите с изпарител.........само че при тях има доста проблеми ,като например че дюзите оставят сухи, а това е лошо ,обикновенно някои ги махат ,но пък пали само на газ и караш само на газ......освенн това има проблеми с режимите на работа на мотора, при което мотора работи лошо ,и не вллиза в GDI режим........от отва и харчи много, оборотите не са както трябва, мудна е и т.н......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoY Публикувано 4 януари 2013 Сподели Публикувано 4 януари 2013 (редакция) и аз търся малко проходимо джипче и ми е интересно колко горе долу горят "PININ къса база"Гледам масово се продават 1.8 GDI 120к.с. колко горе долу гори извънградско ? Здравей,колега! Карам такова джипче-1,8 GDI къса база - изключително е! Разход извънградско - 8,0 - 8,2, в града е 12-14, но на 4x4 отива до 20 без проблем.Със сигурност няма да закъсаш където и да караш.Само гледай двигателя да е в ред, че тез GDI са малко нежни, чувствителни и капризни ( значи за дамска кола са перфектни...), но пък са и удивително пъргави и безкрайно тихи. ЧНГ и весели празници! Редактирано 4 януари 2013 от IvoY Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asti Публикувано 1 февруари 2013 Сподели Публикувано 1 февруари 2013 Здравейте, колеги. От доста времем се заглеждам за Пинин. Днес гледах от вън едно такова, а утре имам среща със човека евентоално да го разгледам по добре. Както и да е. Искам да споделя че е 4/5 врати 129 к.с. 2,0 GDI, 2001г. Също така ми каза по телефона че имал и бавни. Не ги разбирам тез джипове и не знам това за бавните дали е важно. Има една по малка ръчка в близост до скоростния лост. Ако може да ми помогните с малко инфо относно оринтировъчни цени на ремъци и ролки, в нета нищо не мога да намеря или не търся на правилното място. Благодаря ви предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 февруари 2013 Сподели Публикувано 1 февруари 2013 Здравейте, колеги. От доста времем се заглеждам за Пинин. Днес гледах от вън едно такова, а утре имам среща със човека евентоално да го разгледам по добре. Както и да е. Искам да споделя че е 4/5 врати 129 к.с. 2,0 GDI, 2001г. Също така ми каза по телефона че имал и бавни. Не ги разбирам тез джипове и не знам това за бавните дали е важно. Има една по малка ръчка в близост до скоростния лост. Ако може да ми помогните с малко инфо относно оринтировъчни цени на ремъци и ролки, в нета нищо не мога да намеря или не търся на правилното място. Благодаря ви предварително.Късите ( бавни ) скорости са за по лош,кофти оффроаад терен по който минаваш и/или пък ти трябва по голям въртяш момент .....не е лошо да го имаш, че нали е джип да те води в гората и колкото по надалеч отиваш ,толкова после ще ходиш пеш да търсиш трактор да те дърпа....... :D Та един вид можеш това да си го спестиш......Пинина е малкото Паджеро,има си и супер селект кутията,виждал съм такива със заден торсен диференциал,както и с ръчен блокаж.......Мотора е добър, но както всяко GDI, вероятно по натам ще правиш едни "профилактики" за почистване на нагар по мотора......обслужването не е скъпо, така че не бери грижи........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asti Публикувано 1 февруари 2013 Сподели Публикувано 1 февруари 2013 (редакция) Благодаря колега относно моето запитване за Пинин. На доста места четох че не може да му се сложи газова уредба. Затова си мисля, ако не ми хареса разхода на гориво да ми лепна един водород. По принцип ми трябва когато ходя на лов по места където отивам трудно със моята кола в момента. Благодаря още веднъж. Намерих и една добавка която мога да ползвам за профилактика. ТУК Редактирано 1 февруари 2013 от asti Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 1 февруари 2013 Сподели Публикувано 1 февруари 2013 ........ Затова си мисля, ако не ми хареса разхода на гориво да ми лепна един водород.......... Загуба на нерви и пари....Ефекта ще е поразяващ, но в отрицателна посока.Относно добавките, чети колега преди да си купил колата. Нагарите които се почистват не са в мазилната му система, а там където никаква добавка не върши работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asti Публикувано 1 февруари 2013 Сподели Публикувано 1 февруари 2013 Загуба на нерви и пари....Ефекта ще е поразяващ, но в отрицателна посока.Относно добавките, чети колега преди да си купил колата. Нагарите които се почистват не са в мазилната му система, а там където никаква добавка не върши работа.Ясно колега. Поне да имам яснота по нещата и да не си създавам излишно главболие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustang Публикувано 25 октомври 2018 Сподели Публикувано 25 октомври 2018 Колеги един вероятно тъп въпрос насочил съм се да си взимам Пинин МПИ понеже искам да го правя на газ,та въпроса ми е каква е разликата между Мицубиши Паджеро Пинин и Шогун Пинин или няма разлика, понеже срещам и 2-та варианта в обявите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 26 октомври 2018 Сподели Публикувано 26 октомври 2018 (редакция) Шогун-Пинин е с десен волан за Англия. И МРI са с виско муфа, нямат селектор за избор на режима на задвижване (не че това ми пречи), но пък 10,5 литра на 100 км среден разход на газ (със варненските задръствания) си ми е много добре.И още нещо, от 'де я изрови тази тема от нафталина? Редактирано 26 октомври 2018 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustang Публикувано 26 октомври 2018 Сподели Публикувано 26 октомври 2018 Колега да темата е стара но се интересувам сега и се порових из нета понеже смятам да си взимам пинин и се регистрирах вчера тук, да точно в англия мисля да ходя и да си взема пинин и гледам че там всички обяви са за Шогун-пинин! Значи ли това че английската версия няма малък лост за превключване на на предно-задно-4х4 и бавни скорости? :(Надявам се и това за високата муфа на МПИУ двигателя да не пречи на газовото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 26 октомври 2018 Сподели Публикувано 26 октомври 2018 (редакция) Значи ли това че английската версия няма малък лост за превключване на на предно-задно-4х4 и бавни скорости? :( Не, значи само това, че вместо да пише отзад върху дръжката на вратата на багажника Паджеро Пинин, пише Шогун Пинин. И че воланът е от грешната страна.А иначе Пинин се предлага с 3 двигателя (два "джедая" и един нормален инжекцион) и според двигателя е и системата на задвижването:2.0 GDI е със супер селект; 1.8 GDI e с ръчно превключване на раздатката и 1.8 MPI е фултайм, т.е. без допълнителен лост и без селектор за раздатъчната кутия. От трите моторя, само 1.8 MPI носи на нормална газификация. Или опциите са: куцо задвижване с газчица, или добра проходимост с каране само на бензинец.Надявам се и това за високата муфа на МПИ двигателя да не пречи на газовото?Виско муфата (не идва от висока, а от вискозитет) няма нищо общо с работата на двигателя, а само с поведението на пътя. В тази тема съм дал линк за видовете задвижки на Мицубиши. Редактирано 26 октомври 2018 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 26 октомври 2018 Сподели Публикувано 26 октомври 2018 (редакция) Аз имах паджеро пинин с десен волан внесено от Англия. Не е задължително да е Шогун пинин.Дълга база 1.8 няма. Английските са много ръждясали. Това "ръчно превключване на раздатката" не го разбрах. Редактирано 26 октомври 2018 от niki nikolov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 26 октомври 2018 Сподели Публикувано 26 октомври 2018 1. Дълга база 1.8 няма. Английските са много ръждясали. 2. Това "ръчно превключване на раздатката" не го разбрах.1. Дълга база 1.8 MPI има (аз съм с такова). А в ауто дата има Паджеро IO 1.8 GDI (H60) 160 коня с 5 врати. На живо не съм виждал такова.2. Директно превключване на раздатъчната кутия с лост, без среден диф., или още казано изиселект. Има го при Паджеро Джуниър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 26 октомври 2018 Сподели Публикувано 26 октомври 2018 Може да бъркам не споря. Тези обаче са екзотика и рядко се срещат по наще ширини. 1. Дълга база 1.8 MPI има (аз съм с такова). А в ауто дата има Паджеро IO 1.8 GDI (H60) 160 коня с 5 врати. На живо не съм виждал такова.2. Директно превключване на раздатъчната кутия с лост, без среден диф., или още казано изиселект. Има го при Паджеро Джуниър. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 26 октомври 2018 Сподели Публикувано 26 октомври 2018 Няма йзи селект при пинин. Всички ГДИ са супер селект, МПИ - виско. Pajro IO е името на пинин в Япония! Относно ръжданта на автомобилите внос от Великобритания, много зависи къде и как е карано, как е подържано и т.н. Аз лично имам П2 и преди няколко години купих Английско такова с цел прехвърляне на купе. Второто нямаше дори една точка ръжда по купето! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustang Публикувано 26 октомври 2018 Сподели Публикувано 26 октомври 2018 1.8 MPI е фултайм, т.е. без допълнителен лост и без селектор за раздатъчната кутия. Значи нямам бавни скорости и 4х4 е постоянно зацепено така ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 27 октомври 2018 Сподели Публикувано 27 октомври 2018 Да! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustang Публикувано 27 октомври 2018 Сподели Публикувано 27 октомври 2018 Колега Krasipet ти си с английската версия с постоянно 4х4 и ти гори на газ 10.5 на сто градско в Варна така ли да разбирам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 27 октомври 2018 Сподели Публикувано 27 октомври 2018 (редакция) Ами... не! С ляв волан е. На таблото пише "фул тайм 4х4", а според някои е изработка за Австрия или Германия. На тези, които са произведени за Италия пишело "Пинин".И този разход е среден (50% градско, 50% извънградско) работя на 30 км от вкъщи и минавам буквално през цяла Варна (живея на края на града в посока златните, а работя в Девня). Т.е. с една бутилка (32-33 литра, колкото събере) минавам, при спокойно каране, 300-315 км. При неспокойно, километрите падат драстично. А и много зависи от къде зареждам, разликата е 20 до 40 км на бутилка според газостанцията.Пробвах на магистрала Тракия да карам с над 120-130 и с една бутилка изминах 240 км (13.5 на сто). Проблемите на тези колички е ръждата, с главно Р. Най-бързо им заминават бомбетата на предните подкалници. Когато я взех, единият подкалник просто липсваше, другият още не съм го реставрилал. Редактирано 27 октомври 2018 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustang Публикувано 29 октомври 2018 Сподели Публикувано 29 октомври 2018 имая ли лост за смяна на бързи-бавни и задвижването(предно,задно,4х4) или е само с скоростен лост?всмисъл дали наистина е "fill time 4x4" ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 30 октомври 2018 Сподели Публикувано 30 октомври 2018 Няма втори лост, само със скоростния може да си играе човек. На мястото на лоста за раздатката има легенче за дреболийки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 30 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 30 октомври 2018 (редакция) Щом ще е Pinin, трябва да е с 5 врати, да е 2.0 GDI, трябва да е Super Select, трябва да има LSD, трябва да не е ръждив!Относно двигателя, той трябва да работи така:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=38552&st=80&gopid=352667entry352667 Редактирано 30 октомври 2018 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustang Публикувано 1 ноември 2018 Сподели Публикувано 1 ноември 2018 Аз пък искам 2 врати-основно ще го карам сам или 2-ма а и в града е мн. по компактен и искам мпи мотор да си му сложа гажчица и да си джиткам без да се замислям-особенно както се очертава да вземам от англия и следователно да е с постояно рабощо 4х4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 1 ноември 2018 Сподели Публикувано 1 ноември 2018 ако искаш постоянно работещо 4х4 си вземи Витара къса база 1.6 след 2005г. При нея е истинско 4х4 с отворен междинен диф. Този пинин е с виско муфа. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.