Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

И да не пропуснем да споменем, че 1.8 MPI няма СуперСелект раздатка (или греша?). И то се губи смисъла според мен на целия Пинин :). Но 1.8 MPI трудно ще се намери, за ГДИ - жалко че не може да се сложи газ, иначе щеше да е перфектния вариант :)

Споменавам за СуперСелект, понеже колегата пита именно за това. По-запознатите ще обяснят какво е точно, аз знам че това е раздатката, която преразпределя задвижването (режими, дифове и др.) и дефакто прави от джипа джип :)

ПП: Извинете, май вече по-рано в темата е обяснено, може само да го потвърдим :)

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

И да не пропуснем да споменем, че 1.8 MPI няма СуперСелект раздатка (или греша?). И то се губи смисъла според мен на целия Пинин :). Но 1.8 MPI трудно ще се намери, за ГДИ - жалко че не може да се сложи газ, иначе щеше да е перфектния вариант :)

Споменавам за СуперСелект, понеже колегата пита именно за това. По-запознатите ще обяснят какво е точно, аз знам че това е раздатката, която преразпределя задвижването (режими, дифове и др.) и дефакто прави от джипа джип :)

ПП: Извинете, май вече по-рано в темата е обяснено, може само да го потвърдим :)

Принципно има АГУ-та за GDI системата, и то два типа, едните са инжекционни при които се слага един модул на помпата за високо налягане, но това става в сервизно-производствени условия и тук в Бг няма такива.........Модула представлява приставка към помпата при по старите модели и са по скъпите ,при които се изрязва част от помпата и там се поставя модула, чрез него стават две неща, едното и най важното е, че връща бензина обратно в резервоара,чрез спец клапан и байпасен канал......другото е ,че постъпва течна газ от бутилката директно в помпата ,а от там през дюзите ги вкарва в цилиндрите........За по новите модели помпи, се прикрепва към рейката специално устройство, което по подобие на предното спира бензина към рейката а пуска газ към нея.......Освен това, имат сериозна електроника и софтуер ,който придава на основното ЕКУ всички режими на работа........Обаче този вид системи са много скъпи и финансово са необезпечени.........само да вметна че една такава струва към 7 бона.........

Другия тип са обикновенно-вакуумните системи,които не се различават по нищо от едновремешните къде ги слагахме на Жигулите и Ладите с изпарител.........само че при тях има доста проблеми ,като например че дюзите оставят сухи, а това е лошо ,обикновенно някои ги махат ,но пък пали само на газ и караш само на газ......освенн това има проблеми с режимите на работа на мотора, при което мотора работи лошо ,и не вллиза в GDI режим........от отва и харчи много, оборотите не са както трябва, мудна е и т.н.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и аз търся малко проходимо джипче и ми е интересно колко горе долу горят "PININ къса база"

Гледам масово се продават 1.8 GDI 120к.с. колко горе долу гори извънградско ?

 

 

Здравей,колега!

 

Карам такова джипче-1,8 GDI къса база - изключително е! Разход извънградско - 8,0 - 8,2, в града е 12-14, но на 4x4 отива до 20 без проблем.Със сигурност няма да закъсаш където и да караш.

Само гледай двигателя да е в ред, че тез GDI са малко нежни, чувствителни и капризни ( значи за дамска кола са перфектни...), но пък са и удивително пъргави и безкрайно тихи.

 

ЧНГ и весели празници!

Редактирано от IvoY
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте, колеги. От доста времем се заглеждам за Пинин. Днес гледах от вън едно такова, а утре имам среща със човека евентоално да го разгледам по добре. Както и да е. Искам да споделя че е 4/5 врати 129 к.с. 2,0 GDI, 2001г. Също така ми каза по телефона че имал и бавни. Не ги разбирам тез джипове и не знам това за бавните дали е важно. Има една по малка ръчка в близост до скоростния лост. Ако може да ми помогните с малко инфо относно оринтировъчни цени на ремъци и ролки, в нета нищо не мога да намеря или не търся на правилното място. Благодаря ви предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. От доста времем се заглеждам за Пинин. Днес гледах от вън едно такова, а утре имам среща със човека евентоално да го разгледам по добре. Както и да е. Искам да споделя че е 4/5 врати 129 к.с. 2,0 GDI, 2001г. Също така ми каза по телефона че имал и бавни. Не ги разбирам тез джипове и не знам това за бавните дали е важно. Има една по малка ръчка в близост до скоростния лост. Ако може да ми помогните с малко инфо относно оринтировъчни цени на ремъци и ролки, в нета нищо не мога да намеря или не търся на правилното място. Благодаря ви предварително.

Късите ( бавни ) скорости са за по лош,кофти оффроаад терен по който минаваш и/или пък ти трябва по голям въртяш момент .....не е лошо да го имаш, че нали е джип да те води в гората и колкото по надалеч отиваш ,толкова после ще ходиш пеш да търсиш трактор да те дърпа....... :D Та един вид можеш това да си го спестиш......

Пинина е малкото Паджеро,има си и супер селект кутията,виждал съм такива със заден торсен диференциал,както и с ръчен блокаж.......Мотора е добър, но както всяко GDI, вероятно по натам ще правиш едни "профилактики" за почистване на нагар по мотора......обслужването не е скъпо, така че не бери грижи........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега относно моето запитване за Пинин. На доста места четох че не може да му се сложи газова уредба. Затова си мисля, ако не ми хареса разхода на гориво да ми лепна един водород. По принцип ми трябва когато ходя на лов по места където отивам трудно със моята кола в момента. Благодаря още веднъж. Намерих и една добавка която мога да ползвам за профилактика. ТУК

Редактирано от asti
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........ Затова си мисля, ако не ми хареса разхода на гориво да ми лепна един водород..........

 

 

Загуба на нерви и пари....Ефекта ще е поразяващ, но в отрицателна посока.

Относно добавките, чети колега преди да си купил колата. Нагарите които се почистват не са в мазилната му система, а там където никаква добавка не върши работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Загуба на нерви и пари....Ефекта ще е поразяващ, но в отрицателна посока.Относно добавките, чети колега преди да си купил колата. Нагарите които се почистват не са в мазилната му система, а там където никаква добавка не върши работа.

Ясно колега. Поне да имам яснота по нещата и да не си създавам излишно главболие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 години ...

Колеги един вероятно тъп въпрос насочил съм се да си взимам Пинин МПИ понеже искам да го правя на газ,та въпроса ми е каква е разликата между Мицубиши Паджеро Пинин и Шогун Пинин или няма разлика, понеже срещам и 2-та варианта в обявите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шогун-Пинин е с десен волан за Англия. И МРI са с виско муфа, нямат селектор за избор на режима на задвижване (не че това ми пречи), но пък 10,5 литра на 100 км среден разход на газ (със варненските задръствания) си ми е много добре.

И още нещо, от 'де я изрови тази тема от нафталина?

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега да темата е стара но се интересувам сега и се порових из нета понеже смятам да си взимам пинин и се регистрирах вчера тук, да точно в англия мисля да ходя и да си взема пинин и гледам че там всички обяви са за Шогун-пинин! Значи ли това че английската версия няма малък лост за превключване на на предно-задно-4х4 и бавни скорости? :(

Надявам се и това за високата муфа на МПИУ двигателя да не пречи на газовото?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи ли това че английската версия няма малък лост за превключване на на предно-задно-4х4 и бавни скорости? :(

 

Не, значи само това, че вместо да пише отзад върху дръжката на вратата на багажника Паджеро Пинин, пише Шогун Пинин. И че воланът е от грешната страна.

А иначе Пинин се предлага с 3 двигателя (два "джедая" и един нормален инжекцион) и според двигателя е и системата на задвижването:

2.0 GDI е със супер селект; 1.8 GDI e с ръчно превключване на раздатката и 1.8 MPI е фултайм, т.е. без допълнителен лост и без селектор за раздатъчната кутия.

От трите моторя, само 1.8 MPI носи на нормална газификация. Или опциите са: куцо задвижване с газчица, или добра проходимост с каране само на бензинец.

Надявам се и това за високата муфа на МПИ двигателя да не пречи на газовото?

Виско муфата (не идва от висока, а от вискозитет) няма нищо общо с работата на двигателя, а само с поведението на пътя.

 

В тази тема съм дал линк за видовете задвижки на Мицубиши.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах паджеро пинин с десен волан внесено от Англия. Не е задължително да е Шогун пинин.Дълга база 1.8 няма. Английските са много ръждясали. Това "ръчно превключване на раздатката" не го разбрах.

Редактирано от niki nikolov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Дълга база 1.8 няма. Английските са много ръждясали.

2. Това "ръчно превключване на раздатката" не го разбрах.

1. Дълга база 1.8 MPI има (аз съм с такова). А в ауто дата има Паджеро IO 1.8 GDI (H60) 160 коня с 5 врати. На живо не съм виждал такова.

2. Директно превключване на раздатъчната кутия с лост, без среден диф., или още казано изиселект. Има го при Паджеро Джуниър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да бъркам не споря. Тези обаче са екзотика и рядко се срещат по наще ширини.

1. Дълга база 1.8 MPI има (аз съм с такова). А в ауто дата има Паджеро IO 1.8 GDI (H60) 160 коня с 5 врати. На живо не съм виждал такова.

2. Директно превключване на раздатъчната кутия с лост, без среден диф., или още казано изиселект. Има го при Паджеро Джуниър.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма йзи селект при пинин. Всички ГДИ са супер селект, МПИ - виско.

Pajro IO е името на пинин в Япония!

Относно ръжданта на автомобилите внос от Великобритания, много зависи къде и как е карано, как е подържано и т.н. Аз лично имам П2 и преди няколко години купих Английско такова с цел прехвърляне на купе. Второто нямаше дори една точка ръжда по купето!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.8 MPI е фултайм, т.е. без допълнителен лост и без селектор за раздатъчната кутия.

 

Значи нямам бавни скорости и 4х4 е постоянно зацепено така ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами... не! С ляв волан е.

На таблото пише "фул тайм 4х4", а според някои е изработка за Австрия или Германия. На тези, които са произведени за Италия пишело "Пинин".

И този разход е среден (50% градско, 50% извънградско) работя на 30 км от вкъщи и минавам буквално през цяла Варна (живея на края на града в посока златните, а работя в Девня). Т.е. с една бутилка (32-33 литра, колкото събере) минавам, при спокойно каране, 300-315 км. При неспокойно, километрите падат драстично. А и много зависи от къде зареждам, разликата е 20 до 40 км на бутилка според газостанцията.

Пробвах на магистрала Тракия да карам с над 120-130 и с една бутилка изминах 240 км (13.5 на сто).

Проблемите на тези колички е ръждата, с главно Р. Най-бързо им заминават бомбетата на предните подкалници. Когато я взех, единият подкалник просто липсваше, другият още не съм го реставрилал.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

имая ли лост за смяна на бързи-бавни и задвижването(предно,задно,4х4) или е само с скоростен лост?всмисъл дали наистина е "fill time 4x4" ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма втори лост, само със скоростния може да си играе човек. На мястото на лоста за раздатката има легенче за дреболийки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом ще е Pinin, трябва да е с 5 врати, да е 2.0 GDI, трябва да е Super Select, трябва да има LSD, трябва да не е ръждив!

Относно двигателя, той трябва да работи така:

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=38552&st=80&gopid=352667entry352667

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък искам 2 врати-основно ще го карам сам или 2-ма а и в града е мн. по компактен и искам мпи мотор да си му сложа гажчица и да си джиткам без да се замислям-особенно както се очертава да вземам от англия и следователно да е с постояно рабощо 4х4

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ако искаш постоянно работещо 4х4 си вземи Витара къса база 1.6 след 2005г. При нея е истинско 4х4 с отворен междинен диф. Този пинин е с виско муфа.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...