Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Здравейте. Смятам да си купувам Pinin, обаче имам няколко въпроса, на които конкретни отговори не открих във форума.

1. Към кой двигател да се насоча? 1.8 или 2.0

2. Какво значи 4HLc, 4LLc на врорият лост? За 2H - само заден мост на бързи предавки, 4H - преден и заден на бързи предавки, това ми е ясно.

3. Тъста има едно Pajero 2.8 дизел. Та неговия има едно копче R/D Lock, което било заключване на задния диф. Има ли Pinin с такава екстра?

 

Ще съм благодарен да ми отговорите, защото тея малки лостчета при джипките на :mitsu-smiley: ми са много сложни.

Аз си движа зимата с LR Defender 90 2.5 бензин и съм адски доволен, защото е проходим и елементарен. Постоянно 4х4 с 5 степенна кутия, малко лостче за бързи/бавни/заключване на раздатката и клиренс от 45-50см.

За мене, а и за колата това е повече от достатъчно, но си остава спартанското оборудване и липсата на комфорт. За жена не става.

Та това е причината да се загледам в Pinin (къса база). Малък и симпатичен, ако е и проходим ще съм много доволен.

Тука в гората с този много сняг, който не го почистват, ми писна всяка сутрин да карам жена ми на бачкане до Пампорово с Дефендъра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Стига бе 21см! Той LANCERa ми е с 14-15 отпред и 16-17 отзад, та DEFENDERa ще е с 21. Нали знаеш че е английски? Да не е 21инча :icon_thumbup:

Нищо не е доработвано, така си е направен и не вярвам Pinin да е проходим дори колкото него, да не говорим за повече.

Но това не е темата.

Та значи:

2H - само заден мост на бързи предавки

4H - 4х4 преден и заден мост на бързи предавки

4HLc - 4х4 преден и заден мост на бързи предавки, но с блокиран среден диференциал (раздатка)

4LLc - 4х4 преден и заден мост на бързи предавки, но с блокиран среден диференциал (раздатка), но вече караш на така наречените бавни скорости

 

Остават въпросите:

1. Има ли Pinin с R/D Lock?

2. Какво е 2LLc?

3. Как да разбера, че автомобила има диференциал с ограничено приплъзване - LSD?

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така... Няма Пинин с R/D Lock. Ako e след 2001 е с LSD. Къде го видя това 2LLc??? Иначе трябва да означава - един задвижващ мост с понижаваща предавка и заключен диференциал, ама такова животно поне при Митсубиши няма. Клиренса се мери между пътя и най-ниската точка на автомобила. Най- често това е задния диференциал.

Редактирано от niki nikolov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така... Няма Пинин с R/D Lock. Ako e след 2001 е с LSD. Къде го видя това 2LLc??? Иначе трябва да означава - един задвижващ мост с понижаваща предавка и заключен диференциал, ама такова животно поне при Митсубиши няма. Клиренса се мери между пътя и най-ниската точка на автомобила. Най- често това е задния диференциал.

Ами 2LLc го видях в пост 2 на Мирослав. Аз от къде да си го измисля, като казвам че ми е мъгла това лостче.

 

Значи че ще е къса база, къса ще е, но трябва да гледам да е след 01.2001г и да е супер селект. Така ли?

 

Между настилката и задния диференциал на DEFENDERa, в момента с нормални шосейни гуми има 33-35см. Лятото с гумите за офроуд става над 40см, но както написах, това не е темата.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами 2LLc го видях в пост 2 на Мирослав.

 

Това 2LLc смятам ,че е техническа грешка на колегата Мирослав, имал е в предвид 4LLC.

Колкото по- нов Пинин толкова по- добре и задължително супер селект. Почети малко в подфорума за Carizma , GDI двигателите са доста разнищени , че те са малко по капризни. Успех .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

 

Колега много добре си се насочил към Пинин . Пинина е с най - добро съотношение между комфорт и проходимост и в сегмента си няма равен заради системата "Супер селект" !

Аз бих те посъветвал да избереш двулитровия двигател понеже от опит мога да кажа , че лятно време с пуснат климатик/климатроник 1,8 - цата издъхва на байрите . В смисъл няма да е като натоварен камион движейки се с 30 - 40 , но ще е доста тромаво изпреварването с Пинина 1,8 (визирам пътя Пловдив - Смолян)

Иначе за символите на малкото лостче :

 

4HLc - Фоур хай локт сентрал (four High Lock central )

4LLc - Фоур лоу локт сентрал (four Low Lock central )

 

Успех с покупката и да не забравиш да се похвалиш :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е станало недоразумение !

Колегата Васил Сивков най - вероятно е писал разстоянието между праговете и земята докато колегата Мирослав разстоянието между най - ниската точка и земята .

 

За пример ще дам току що премерените разстояния на моя автомобил с гуми 285/35/16

- от прага до земята - 45мм

- от дифа до земята - 25 мм

 

поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е станало недоразумение !

Колегата Васил Сивков най - вероятно е писал разстоянието между праговете и земята докато колегата Мирослав разстоянието между най - ниската точка и земята .

 

За пример ще дам току що премерените разстояния на моя автомобил с гуми 285/35/16

- от прага до земята - 45мм

- от дифа до земята - 25 мм

 

поздрави

 

Май си объркал мерните единици... :) вероятно искаш да кажеш 45 и 25 сантиметра не милиметра

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май си объркал мерните единици... :) вероятно искаш да кажеш 45 и 25 сантиметра не милиметра

 

Точно така колега исках да кажа сантиметра .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи че ще е къса база, къса ще е, но трябва да гледам да е след 01.2001г и да е супер селект. Така ли?

 

:mitsu-smiley: точно така колега, това е възможно най-добрият избор за жена и за региона където живеете само да му вземеш 4 хубави зимни гуми и ще видиш каква проходима машина е това малко джипче. Пък ако няма къса база вземете си и дълга то пак си е късичко така че няма да се плашиш, мойта булка го кара с любов 5 врат пинин. :mitsu-smiley: :icon_n_king: Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DEFENDERa със сигурност е много по проходим от Pinin, но неговото предназначение е съвсем различно от това на Pinin.

Не случайно се спрях на Pinin. Уж е нормален малък 4х4, но със "супер селект" отива в челото класацията за "нормални" малки 4х4.

Така че оставете големия "батко", и пишете само за малкия симпатяга. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Смятам да си купувам Pinin, обаче имам няколко въпроса, на които конкретни отговори не открих във форума.

1. Към кой двигател да се насоча? 1.8 или 2.0

2. Какво значи 4HLc, 4LLc на врорият лост? За 2H - само заден мост на бързи предавки, 4H - преден и заден на бързи предавки, това ми е ясно.

3. Тъста има едно Pajero 2.8 дизел. Та неговия има едно копче R/D Lock, което било заключване на задния диф. Има ли Pinin с такава екстра?

 

Ще съм благодарен да ми отговорите, защото тея малки лостчета при джипките на :mitsu-smiley: ми са много сложни.

Аз си движа зимата с LR Defender 90 2.5 бензин и съм адски доволен, защото е проходим и елементарен. Постоянно 4х4 с 5 степенна кутия, малко лостче за бързи/бавни/заключване на раздатката и клиренс от 45-50см.

За мене, а и за колата това е повече от достатъчно, но си остава спартанското оборудване и липсата на комфорт. За жена не става.

Та това е причината да се загледам в Pinin (къса база). Малък и симпатичен, ако е и проходим ще съм много доволен.

Тука в гората с този много сняг, който не го почистват, ми писна всяка сутрин да карам жена ми на бачкане до Пампорово с Дефендъра.

Васко, има Пинини с торсен заден диф ,което е почти същото като Р/Д лока ,но там съотношението е не 50/50 ,а 30/70 може да стигне......имаПинини ,които им се заключва раздатъчната кутия и става 50/50.......това е режим 4LLc..........интересното е, че на някои уж го има, но всъщност ,като се отвори кутията се оказва че го няма( отварял съм няколко такива кутии и някои имат , други - не).....интересното е и друго, на доста от тях има и Супер селект кутия, която всъщност е все едно диференциал, но разположен м/у предния и задния мост, а не м/у лява и дясна гума........то си го и пише долу до лостчето..........

За проходимост - ставаат и то много дори, бих казал че конкурират дори и Паджерото,па камо ли Дефендъра.........не подценявай тази кола....Тези Пинини обаче с тези екстри които изброих се комбинират с 2.0 GDI мотора, който не е лош, има ряз,но си дава сандартните дефекти на GDI технологията - дросел, помпа за високо налягане, нагар,блок за управление на дюзите.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Васко, има Пинини с торсен заден диф ,което е почти същото като Р/Д лока ,но там съотношението е не 50/50 ,а 30/70 може да стигне......имаПинини ,които им се заключва раздатъчната кутия и става 50/50.......това е режим 4LLc..........интересното е, че на някои уж го има, но всъщност ,като се отвори кутията се оказва че го няма( отварял съм няколко такива кутии и някои имат , други - не).....интересното е и друго, на доста от тях има и Супер селект кутия, която всъщност е все едно диференциал, но разположен м/у предния и задния мост, а не м/у лява и дясна гума........то си го и пише долу до лостчето..........

За проходимост - ставаат и то много дори, бих казал че конкурират дори и Паджерото,па камо ли Дефендъра.........не подценявай тази кола....Тези Пинини обаче с тези екстри които изброих се комбинират с 2.0 GDI мотора, който не е лош, има ряз,но си дава сандартните дефекти на GDI технологията - дросел, помпа за високо налягане, нагар,блок за управление на дюзите.......

:icon_doh: Пламене, след това което си написал по-горе, за да си купя Pinin, трябва да съм майстор поне на твойто ниво, за да олуча колата да има всичко дето го пише по нея, същевременно да съм и супер късметлия, за да не се прецака. Направо ме отказа от Pinin. :icon_rock:

Аз си оставам с DEFENDERa, а за жена ми ще мисля някое малко и обикновено японско 4х4, но не и :mitsu-smiley: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_doh: Пламене, след това което си написал по-горе, за да си купя Pinin, трябва да съм майстор поне на твойто ниво, за да олуча колата да има всичко дето го пише по нея, същевременно да съм и супер късметлия, за да не се прецака. Направо ме отказа от Pinin. :icon_rock:

Аз си оставам с DEFENDERa, а за жена ми ще мисля някое малко и обикновено японско 4х4, но не и :mitsu-smiley: .

А така, с какво съм те отказал?С това ,че Пинин е доста по добре от други японски и не японски коли ли ?че имаш възможност да си избираш режимите ръчно ли?Не си ме разбрал правилно ........а за избора на кола, идваш ,отиваме заедно и гледаме тези,които предварително си си избрал.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От пинина по-хубаво и по-подходящо за твоя район малко SUV няма.

Ами така е няма, в неговия сегмент с такива екстри за проходимост няма, но много ми са минусите в моите очи вече. Така като се огледах и реших, че по-добре да продам DEFENDERa и едно голямо Pajero да купя.

Даже вече съм го харесал. Pajero 3000 V6 automatic къса база.

Има всичко дето го има DEFENDERa + automatic, R/D Lock и комфорт, който е важен за жената.

Вярно, че е по-тежичко и не е алуминиево купето, което значи че ще позагнива, но на фона на другите предложения ми харесва най-много. Пък и така ще имам само една джипка за подържка.

 

Ако пламен има да добави нещо за тази кола, да пише!

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами така е няма, в неговия сегмент с такива екстри за проходимост няма, но много ми са минусите в моите очи вече. Така като се огледах и реших, че по-добре да продам DEFENDERa и едно голямо Pajero да купя.

Даже вече съм го харесал. Pajero 3000 V6 automatic къса база.

Има всичко дето го има DEFENDERa + automatic, R/D Lock и комфорт, който е важен за жената.

Вярно, че е по-тежичко и не е алуминиево купето, което значи че ще позагнива, но на фона на другите предложения ми харесва най-много. Пък и така ще имам само една джипка за подържка.

 

Ако пламен има да добави нещо за тази кола, да пише!

Еми вече си дойдохме на думата............ :icon_clap: Лично аз бих предпочел ръчни скорости,защото с автомата се губи "директността" към колата ,ако мога така да го обясня...... :rolleyes: Обичам когато дам газ ,веднага да ми тъгва, а не да се замисля малко преди да тръгне.......освен това обичам да спирам и на скорост и да ползвам мотора като динамична спирачка.......но все пак това са само мои предпочитания....... :D Късата база е идеален всъдеход..........

Все пак да знаеш че този джип не е от най икономичните , и в най добрия случай ще ти "кове" около 11-12 среден разход .......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми вече си дойдохме на думата............ :icon_clap: Лично аз бих предпочел ръчни скорости,защото с автомата се губи "директността" към колата ,ако мога така да го обясня...... :rolleyes: Обичам когато дам газ ,веднага да ми тъгва, а не да се замисля малко преди да тръгне.......освен това обичам да спирам и на скорост и да ползвам мотора като динамична спирачка.......но все пак това са само мои предпочитания....... :D Късата база е идеален всъдеход..........

Все пак да знаеш че този джип не е от най икономичните , и в най добрия случай ще ти "кове" около 11-12 среден разход .......

Пламене извинявай, но забравих да пиша че ще пусна тема, в която да пишем за това!

Ти можеш да си преместиш поста. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...

и аз търся малко проходимо джипче и ми е интересно колко горе долу горят "PININ къса база"

Гледам масово се продават 1.8 GDI 120к.с. колко горе долу гори извънградско ?

 

И не разбрах какво точно е "SuperSelect"

Нямам досегашен опит с 4х4

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, добре си се насочил към Пинин, доста добра машина. За разхода е много относително, но извън града някъде около 7-8/100 а в града околко 10/100, пак казвам зависи от много неща. За 4х4 супер селект най-просто обяснено е следното: можеш да си избираш сам режимите на задвижване с помоща на лост:

1.Само задно предаване(за икономия и комфорт)

2.4х4 за извън пътя или при дъжд и сняг

3.4х4 със заключен среден дифф за по-тежки условия извън пътя

4.4х4 със заключен среден дифф и ниска предавка за дълбок сняг, стръмни изкачвания и спускания и т.н.

 

1.8 GDI 4WD SUPER SELECT е най-добрият избор, но внимавай че се срещат и такива с 1.8 МРI Full time four wheel drive, те не са проходими, по-слаби са и горят повече бензин.

 

Успех с :mitsu-smiley: !

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, добре си се насочил към Пинин, доста добра машина. За разхода е много относително, но извън града някъде около 7-8/100 а в града околко 10/100, пак казвам зависи от много неща. За 4х4 супер селект най-просто обяснено е следното: можеш да си избираш сам режимите на задвижване с помоща на лост:

1.Само задно предаване(за икономия и комфорт)

2.4х4 за извън пътя или при дъжд и сняг

3.4х4 със заключен среден дифф за по-тежки условия извън пътя

4.4х4 със заключен среден дифф и ниска предавка за дълбок сняг, стръмни изкачвания и спускания и т.н.

 

1.8 GDI 4WD SUPER SELECT е най-добрият избор, но внимавай че се срещат и такива с 1.8 МРI Full time four wheel drive, те не са проходими, по-слаби са и горят повече бензин.

 

Успех с :mitsu-smiley: !

Бе 1.8 не е най добрия вариант, по добре е 2.0 GDI,особено ако е дълга база........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

трябва ми за втора кола, която вероятно ще я кара жената, но понеже се местя да живея в една махала на Вакарел, ми трябва и проходима кола за зимата. Като се пътува Вакарел-София-Вакарел (70-80км) всеки ден разходът на гориво става съществено важен. За това непременно трябва да е малко и икономично и изрично написах "къса база" :)

 

A дали има и автоматични скорости за тези ПИНИН-ни ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

трябва ми за втора кола, която вероятно ще я кара жената, но понеже се местя да живея в една махала на Вакарел, ми трябва и проходима кола за зимата. Като се пътува Вакарел-София-Вакарел (70-80км) всеки ден разходът на гориво става съществено важен. За това непременно трябва да е малко и икономично и изрично написах "къса база" :)

 

A дали има и автоматични скорости за тези ПИНИН-ни ?

Икономия с такава кола няма да имаш,но зависи какво очакваш под икономичност........тази кола ако е с 2.0GDI мотора, ще харчи около 10/100км. средно, еле пък ако е и автомат........тъй като нна този мотор реално не може да се сложи АГУ, оставя ти да търсиш варианта 1.8 MPI мотора, по възможност с газова уредба, а ако пък няма, ще имаш възможност да си сложиш.......

Има Пинин къса база с автомат...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

М/у къса и дълга база разликата не е много голяма, няма да ти попречи на нищо, даже напротив още по-добре, но всеки си има предпочитания. Има автомат и на GDI и на MPI модификациите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...